- Informații: Half-Life Model Viewer este un mic program care îți folosește pentru a vedea modele/skin-urile din Counter-Strike 1.6.
- Imagini program:
- Click aici pentru a vedea imaginile! | Afiseaza codul
- Instalare: Dezarhivați fișierul .rar în folderul C:/Program Files/HL Model Viewer.
- Descărcare program: Click aici!
Acum observați cp în dreapta scrie "Export Texture", faceți click acolo și salvați fișierul cu numele de înainte într-un folder, eu am pus "modele". Acum trebuie să mergeți la foderul în care ați salvat fișierul și să faceți click dreapta pe el,apoi selectați opțiunea Edit with GIMP.
Când veți intra vă va apărea o cutie de instrumente (așa numit Toolbox), cu acel toolbox veți face skinurile.
IMPORTANT! Întotdeauna,înainte de a edita, mergeți (în programul GIMP) la imagine, mod, RGB.
Selectați brush tool și alegeți culoarea , eu am ales alb, apoi scalați la 0.77. Pictați în jurul scope-ului de la armă cu alb.
Sfat: Dacă vreți să pictați mult mai bine,apăsați și mențineți apăsată tasta Shift și faceți un punct, o să vă apară o linie ca să desenați mai ușor!
După aceea pictați cu alb toată partea dorită și faceți niște linii de culoare neagră sau ce culoare vreți voi, așa:
Acum unul dintre ultimii pași, schimbați scala la 0.70 și faceți alte linii negre sau ce culoare vreți voi,așa:
ADĂUGARE TEXT! Acesta este un lucru opțional,dar vi-l arăt deoarece poate fi chiar foate folositor uneori. Dați click pe ''A'' (ca să adăugați un text) și alegeți tipul de font pe care îl doriți si bineținteles,culoarea, cu acel tool faceți o mică selecție pe desen și scrieți un text scurt, de exemplu xXx.
Bine,acum mai rămâne un singur pas pentru a termina această parte a armei. Mergeți la Image » Mode, indexat și selectați convert. Acum salvați fișierul unde vreți pe disc (eu am făcut un folder temporar pe desktop numit ''editate''), apoi reîntoarceți-vă la programul Jed' Half-Life Model Viewer. Mergeți unde este textura în textures » scope.bmp și înlocuiți-o cu cea pe care ați editat-o voi folosind funcția import texture și v-a arăta așa:
Și în sfârșit dacă mi-ați urmat pașii cu atenție și nu ați dormit mergeți la tab-ul ''Model display'' și ar trebui să vă arate așa:
Ei bine,asta a fost tot pentru noaptea asta băieți (tutorial terminat noaptea aproape la ora 4 :))). Dacă apreciați munca depusă la el, vă rog să apăsați pe butonul de sub postul meu. Orice reply este binevenit,deci aștept mesajele voastre! :)