Buna in primul rand ...:)
As dorii si eu ....bine inteles daca se poate ....un plugin de vip pentru modul respawn care sa contina
-grenada la 15 secunde
-awp doar la vip
-pasi silentiosi
-viteza pe lama
-kill cu o singura lama
- 130 hp si 100 armura
-regenerare hp la fiecare minut
Multumesc !:)
Cerere plugin
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com
- levin
- Scripter eXtreamCS
- Posts: 3844
- Joined: 24 Aug 2011, 12:24
- Detinator Steam: Da
- CS Status: ♅
- Detinator server CS: ☯∴
- SteamID: riseofevo
- Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy - Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
- Discord: devilclass
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 594 times
- Contact:
cu drag
Pe subiect :
ce acces are vipul?
'kill cu o singura lama' - cum adică?
dacă îți fac cu cvar-uri știi să le folosești? sau vrei să fie cu valori directe din plugin?
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
- levin
- Scripter eXtreamCS
- Posts: 3844
- Joined: 24 Aug 2011, 12:24
- Detinator Steam: Da
- CS Status: ♅
- Detinator server CS: ☯∴
- SteamID: riseofevo
- Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy - Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
- Discord: devilclass
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 594 times
- Contact:
Code: Select all
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
//DOAR CEI CU VIP AU ASTEA!
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fun>
#define VIP_ACC "bit" //FLAGE VIP
#define is_vip(%1) (get_user_flags(%1)&read_flags(VIP_ACC))
enum _:AllCvars
{
vip_gh,
vip_sk,
vip_rkdm,
vip_shp,
vip_sap,
vip_rt,
vip_rhp,
vip_rmhp,
};
//AICI AI NUMELE LA CVAR-URI
new const CvarName[AllCvars][] =
{
"vip_gh",
"vip_sk",
"vip_rkdm",
"vip_shp",
"vip_sap",
"vip_rt",
"vip_rhp",
"vip_rmhp"
};
//AICI AI VALOAREA LOR
new const CvarValue[AllCvars][] =
{
"15.0", //DUPA CATE SECUNDE SA DEA O NOUA GRENADA, DUPA CE A ARUNCAT DEJA UNA
"300.0", //NOUA VITEZA ATUNCI CAND ARE CUTITUL IN MANA
"3.0", //CU CAT SE VA AMPLIFICA DAMAGE-UL DE PE CLICK DREAPTA ATUNCI CAND ARE CUTITUL IN MANA
"130", //CU CAT HP INCEPE RUNDA
"100", //CU CATA ARMURA INCEPE RUNDA
"60.0", //IN CAT TIMP(in secunde) SA INCEAPA REGENERAREA HP-ului
"10", //CU CAT SA FIE REGENERAT HP-ul IN TIMPUL SETAT MAI SUS
"100" //HP MAXIM DIN REGENERARE
};
new PluginCvar[AllCvars];
//TOTUL E IN ORDINE!
const TASK_HG=22
#define ID_HR (taskid-TASK_HG)
const MaxPlayers = 32;
new g_HealthEnt;
new g_NeedsHealth;
new g_iMaxPlayers;
#define SetUserHealth(%1,%2) (set_pev(%1,pev_health,float(%2)))
#define NeedsHealth(%1) (g_NeedsHealth & (1<<(%1&31)))
#define AddHealthRegen(%1) (g_NeedsHealth |= (1<<(%1&31)))
#define RemHealthRegen(%1) (g_NeedsHealth &= ~(1<<(%1&31)))
public plugin_init() {
// Add your code here...
for (new i = 0; i < AllCvars; i++) PluginCvar[i] = register_cvar(CvarName[i],CvarValue[i]);
RegisterHam( Ham_CS_Item_GetMaxSpeed, "weapon_knife", "Ham_GetMaxSpeed", 0 );
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","SPHAM",1)
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "TAKEDMGHAM",1 );
register_event( "Health" , "EvHealth" , "be" );
register_event( "DeathMsg" , "EvDeathMsg" , "a" );
g_HealthEnt = create_entity( "info_target" );
entity_set_string( g_HealthEnt , EV_SZ_classname , "health_entity" );
register_think( "health_entity" , "HPRV_Think" );
g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
register_clcmd("awp","HandleCmd")
}
public HandleCmd(id) return is_user_alive(id)&&is_vip(id)?PLUGIN_CONTINUE:PLUGIN_HANDLED
public EvHealth( id )
{
( read_data( 1 ) < getInteger(PluginCvar[vip_rmhp]) && is_vip(id) ) ? AddHealthRegen( id ) : RemHealthRegen( id );
if ( g_NeedsHealth ) entity_set_float( g_HealthEnt , EV_FL_nextthink , ( get_gametime() + getFloat(PluginCvar[vip_rt]) ) );
}
public HPRV_Think( Entity )
{
if( Entity != g_HealthEnt ) return FMRES_IGNORED;
for ( new id = 1 ; id <= g_iMaxPlayers ; id++ ) if ( NeedsHealth( id ) && is_user_alive( id ) && is_vip(id) ) SetUserHealth( id , clamp( get_user_health( id ) + getInteger(PluginCvar[vip_rhp]) , 1 , getInteger(PluginCvar[vip_rmhp]) ) );
if ( g_NeedsHealth ) entity_set_float( g_HealthEnt , EV_FL_nextthink , ( get_gametime() + getFloat(PluginCvar[vip_rt]) ) );//x
return FMRES_IGNORED;
}
public EvDeathMsg() RemHealthRegen( read_data( 2 ) );
public client_disconnect(id)
{
RemHealthRegen( id );
remove_task(id+TASK_HG)
}
public SPHAM(id)
{
if(!is_user_alive(id)||!is_vip(id)) return
set_user_footsteps(id,1)
set_user_health(id,getInteger(PluginCvar[vip_shp]))
cs_set_user_armor(id,getInteger(PluginCvar[vip_sap]),CS_ARMOR_VESTHELM)
}
public TAKEDMGHAM( victim, weapon, attacker, Float:damage, damage_type )
{
if(!is_user_alive(attacker)||!is_user_alive(victim)||!is_vip(attacker)) return HAM_IGNORED;
new button = pev(attacker, pev_button)
new oldbutton = pev(attacker, pev_oldbuttons)
if(button&IN_ATTACK2&&!(oldbutton&IN_ATTACK2)) SetHamParamFloat(4, damage * getFloat(PluginCvar[vip_rkdm]));
return HAM_SUPERCEDE
}
public Ham_GetMaxSpeed( const Entity )
{
new id=pev( Entity, pev_owner )
if(is_vip(id))
{
SetHamReturnFloat( getFloat(PluginCvar[vip_sk]) );
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED
}
public grenade_throw ( index, greindex, wId )
{
if (wId == CSW_HEGRENADE&&is_vip(index)&&is_user_alive(index))
{
remove_task(index+TASK_HG)
set_hudmessage 70, 130, 180, 0.02, 0.48, 2, 1.0, 3.0 ;
show_hudmessage index, "Vei primi un HE gratis in %d secund%s !",getInteger(PluginCvar[vip_gh]),getInteger(PluginCvar[vip_gh])==1?"a":"e" ;
set_task ( getFloat(PluginCvar[vip_gh]), "give", index+TASK_HG );
}
}
public give ( taskid )
{
if ( is_user_alive ( ID_HR ) && !user_has_weapon(ID_HR,CSW_HEGRENADE) )
{
give_item ( ID_HR, "weapon_hegrenade" );
set_hudmessage 255, 0, 0, 0.02, 0.51, 1, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0 ;
show_hudmessage(ID_HR, "Ai primit un HE gratis !") ;
remove_task(ID_HR)
}
else remove_task(ID_HR)
}
stock getInteger(Cvar) return get_pcvar_num(Cvar);
stock Float:getFloat(Cvar) return get_pcvar_float(Cvar);
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
- 1TAP GOD
- Membru, skill +1
- Posts: 152
- Joined: 03 Sep 2018, 00:20
- Detinator Steam: Da
- SteamID: /id/assasinssmdfk
- Fond eXtream: 0
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 16 times
De când folosește CS:GO pawn?L E V I N wrote: ↑27 Jan 2020, 21:53Code: Select all
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ //DOAR CEI CU VIP AU ASTEA! #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <engine> #include <fun> #define VIP_ACC "bit" //FLAGE VIP #define is_vip(%1) (get_user_flags(%1)&read_flags(VIP_ACC)) enum _:AllCvars { vip_gh, vip_sk, vip_rkdm, vip_shp, vip_sap, vip_rt, vip_rhp, vip_rmhp, }; //AICI AI NUMELE LA CVAR-URI new const CvarName[AllCvars][] = { "vip_gh", "vip_sk", "vip_rkdm", "vip_shp", "vip_sap", "vip_rt", "vip_rhp", "vip_rmhp" }; //AICI AI VALOAREA LOR new const CvarValue[AllCvars][] = { "15.0", //DUPA CATE SECUNDE SA DEA U NOUA GRENADA, DUPA CE A ARUNCAT DEJA UNA "300.0", //NOUA VITEZA ATUNCI CAND ARE CUTITUL IN MANA "3.0", //CU CAT SE VA AMPLIFICA DAMAGE-UL DE PE CLICK DREAPTA ATUNCI CAND ARE CUTITUL IN MANA "130", //CU CAT HP INCEPE RUNDA "100", //CU CATA ARMURA INCEPE RUNDA "60.0", //IN CAT TIMP(in secunde) SA INCEAPA REGENERAREA HP-ului "10", //CU CAT SA FIE REGENERAT HP-ul IN TIMPUL SETAT MAI SUS "100" //HP MAXIM DIN REGENERARE }; new PluginCvar[AllCvars]; //TOTUL E IN ORDINE! const TASK_HG=22 #define ID_HR (taskid-TASK_HG) const MaxPlayers = 32; new g_HealthEnt; new g_NeedsHealth; new g_iMaxPlayers; #define SetUserHealth(%1,%2) (set_pev(%1,pev_health,float(%2))) #define NeedsHealth(%1) (g_NeedsHealth & (1<<(%1&31))) #define AddHealthRegen(%1) (g_NeedsHealth |= (1<<(%1&31))) #define RemHealthRegen(%1) (g_NeedsHealth &= ~(1<<(%1&31))) public plugin_init() { // Add your code here... for (new i = 0; i < AllCvars; i++) PluginCvar[i] = register_cvar(CvarName[i],CvarValue[i]); RegisterHam( Ham_CS_Item_GetMaxSpeed, "weapon_knife", "Ham_GetMaxSpeed", 0 ); RegisterHam(Ham_Spawn,"player","SPHAM",1) RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "TAKEDMGHAM",1 ); register_event( "Health" , "EvHealth" , "be" ); register_event( "DeathMsg" , "EvDeathMsg" , "a" ); g_HealthEnt = create_entity( "info_target" ); entity_set_string( g_HealthEnt , EV_SZ_classname , "health_entity" ); register_think( "health_entity" , "HPRV_Think" ); g_iMaxPlayers = get_maxplayers(); register_clcmd("awp","HandleCmd") } public HandleCmd(id) return is_user_alive(id)&&is_vip(id)?PLUGIN_CONTINUE:PLUGIN_HANDLED public EvHealth( id ) { ( read_data( 1 ) < getInteger(PluginCvar[vip_rmhp]) && is_vip(id) ) ? AddHealthRegen( id ) : RemHealthRegen( id ); if ( g_NeedsHealth ) entity_set_float( g_HealthEnt , EV_FL_nextthink , ( get_gametime() + getFloat(PluginCvar[vip_rt]) ) ); } public HPRV_Think( Entity ) { if( Entity != g_HealthEnt ) return FMRES_IGNORED; for ( new id = 1 ; id <= g_iMaxPlayers ; id++ ) if ( NeedsHealth( id ) && is_user_alive( id ) && is_vip(id) ) SetUserHealth( id , clamp( get_user_health( id ) + getInteger(PluginCvar[vip_rhp]) , 1 , getInteger(PluginCvar[vip_rmhp]) ) ); if ( g_NeedsHealth ) entity_set_float( g_HealthEnt , EV_FL_nextthink , ( get_gametime() + getFloat(PluginCvar[vip_rt]) ) );//x return FMRES_IGNORED; } public EvDeathMsg() RemHealthRegen( read_data( 2 ) ); public client_disconnect(id) { RemHealthRegen( id ); remove_task(id+TASK_HG) } public SPHAM(id) { if(!is_user_alive(id)||!is_vip(id)) return set_user_footsteps(id,1) set_user_health(id,getInteger(PluginCvar[vip_shp])) cs_set_user_armor(id,getInteger(PluginCvar[vip_sap]),CS_ARMOR_VESTHELM) } public TAKEDMGHAM( victim, weapon, attacker, Float:damage, damage_type ) { if(!is_user_alive(attacker)||!is_user_alive(victim)||!is_vip(attacker)) return HAM_IGNORED; new button = pev(attacker, pev_button) new oldbutton = pev(attacker, pev_oldbuttons) if(button&IN_ATTACK2&&!(oldbutton&IN_ATTACK2)) SetHamParamFloat(4, damage * getFloat(PluginCvar[vip_rkdm])); return HAM_SUPERCEDE } public Ham_GetMaxSpeed( const Entity ) { new id=pev( Entity, pev_owner ) if(is_vip(id)) { SetHamReturnFloat( getFloat(PluginCvar[vip_sk]) ); return HAM_SUPERCEDE; } return HAM_IGNORED } public grenade_throw ( index, greindex, wId ) { if (wId == CSW_HEGRENADE&&is_vip(index)&&is_user_alive(index)) { remove_task(index+TASK_HG) set_hudmessage 70, 130, 180, 0.02, 0.48, 2, 1.0, 3.0 ; show_hudmessage index, "Vei primi un HE gratis in %d secund%s !",getInteger(PluginCvar[vip_gh]),getInteger(PluginCvar[vip_gh])==1?"a":"e" ; set_task ( getFloat(PluginCvar[vip_gh]), "give", index+TASK_HG ); } } public give ( taskid ) { if ( is_user_alive ( ID_HR ) && !user_has_weapon(ID_HR,CSW_HEGRENADE) ) { give_item ( ID_HR, "weapon_hegrenade" ); set_hudmessage 255, 0, 0, 0.02, 0.51, 1, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0 ; show_hudmessage(ID_HR, "Ai primit un HE gratis !") ; remove_task(ID_HR) } else remove_task(ID_HR) } stock getInteger(Cvar) return get_pcvar_num(Cvar); stock Float:getFloat(Cvar) return get_pcvar_float(Cvar);
----------------Steam----------------
-----------------------------------------------------------
And she be actin' funny, probably think a nigga need her
I thought I was faithful, she say I'm a cheater
They thought I was taken, I'm ready to mingle
I thought I was faithful, she say I'm a cheater
They thought I was taken, I'm ready to mingle