depasire limita caractere

Categoria cu cereri de pluginuri si nu numai.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com

Forum rules
Accesează link-ul pentru a putea vedea regulile forumului

Daca doriti sa vi se modifice un plugin, va rugam postati aici .
Post Reply
User avatar
kerasseN
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 53
Joined: 04 Feb 2020, 00:00
Detinator Steam: Nu
Fond eXtream: 0
Has thanked: 1 time

26 Jan 2021, 02:03

Code: Select all

show_menu_game(id)
{
	// Player disconnected?
	if (!g_isconnected[id])
		return;
	
	static menu[9999], len, userflags
	len = 0
	userflags = get_user_flags(id)
	
	// Title
	len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r|*| \y[\rZP\y] \wApocalypse\y-\wWar\rZombies |*|^n\r|*| \wDeveloper Server \y- \rKera|*|^n^n", g_modname)
	
	// 1. Buy weapons
	if (get_pcvar_num(cvar_buycustom))
		len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r|1|\w %L^n", id, "MENU_BUY")
	else
		len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\d|1| %L^n", id, "MENU_BUY")
	
	// 2. Extra items
	if (get_pcvar_num(cvar_extraitems) && g_isalive[id])
		len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r|2|\w %L^n", id, "MENU_EXTRABUY")
	else
		len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\d|2| %L^n", id, "MENU_EXTRABUY")
	
	// 3. Zombie class
	if (get_pcvar_num(cvar_zclasses))
		len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r|3|\w %L^n^n", id,"MENU_ZCLASS")
	else
		len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\d|3| %L^n^n", id,"MENU_ZCLASS")
	
	// 4. Unstuck
	if (g_isalive[id])
		len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r|4|\w %L^n", id, "MENU_UNSTUCK")
	else
		len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\d|4| %L^n", id, "MENU_UNSTUCK")
	
	// 5. Join spec
	if (!g_isalive[id] || !get_pcvar_num(cvar_blocksuicide) || (userflags & g_access_flag[ACCESS_ADMIN_MENU]))
		len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r|5|\w %L^n", id, "MENU_SPECTATOR")
	else
		len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\d|5| %L^n", id, "MENU_SPECTATOR")
	
	// 9. Admin menu
	if (userflags & g_access_flag[ACCESS_ADMIN_MENU])
		len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r|9|\w %L", id, "MENU_ADMIN")
	else
		len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\d|9| %L", id, "MENU_ADMIN")
	
	// 0. Exit
	len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "^n^n\r|0|\w %L", id, "MENU_EXIT")
	
	// Fix for AMXX custom menus
	if (pev_valid(id) == PDATA_SAFE)
		set_pdata_int(id, OFFSET_CSMENUCODE, 0, OFFSET_LINUX)
	
	show_menu(id, KEYSMENU, menu, -1, "Game Menu")
}
am pus 9999 si tot nu imi incap toate caracterele , este vre-o limita? cum as putea sa pun mai multe simboluri / litere / cifre, si sa apara toate... am exagerat cu ele ce-i drept :))
RoyalServer 2
Shadows Adi
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 349
Joined: 26 Jan 2020, 18:52
Detinator Steam: Da
CS Status: 0x416469
SteamID: shadowsadi120
Fond eXtream: 0
Has thanked: 14 times
Been thanked: 50 times

26 Jan 2021, 08:36

Limita caracterelor din intreg meniul este de 512, aceasta valoare se afla codata in modulul amxmodx, iar daca nu ma insel, fiecare item are o limita de 200 de caractere. Poti incerca sa folosesti noul stil pentru meniuri ( menu_create, menu_additem, etc ) http://www.amxmodx.org/api/newmenus/
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3854
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Nu
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 595 times
Contact:

26 Jan 2021, 14:55

static pentru buffer nu e folosit corect acolo
fă un buffer pentru titlu, altu pentru iteme, altu pentru admin, altu pentru next/back/exit, și limitează valoarea la 555 char pentru fiecare și adaugi după inc #pragma dynamic 32768
Nu îmi mai trimiteți PM pe forum! Nu merge să răspund
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
User avatar
kerasseN
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 53
Joined: 04 Feb 2020, 00:00
Detinator Steam: Nu
Fond eXtream: 0
Has thanked: 1 time

26 Jan 2021, 17:21

Shadows Adi wrote:
26 Jan 2021, 08:36
Limita caracterelor din intreg meniul este de 512, aceasta valoare se afla codata in modulul amxmodx, iar daca nu ma insel, fiecare item are o limita de 200 de caractere. Poti incerca sa folosesti noul stil pentru meniuri ( menu_create, menu_additem, etc ) http://www.amxmodx.org/api/newmenus/
un exemplu te rog? :D
Shadows Adi
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 349
Joined: 26 Jan 2020, 18:52
Detinator Steam: Da
CS Status: 0x416469
SteamID: shadowsadi120
Fond eXtream: 0
Has thanked: 14 times
Been thanked: 50 times

26 Jan 2021, 17:53

kerasseN wrote:
26 Jan 2021, 17:21
Shadows Adi wrote:
26 Jan 2021, 08:36
Limita caracterelor din intreg meniul este de 512, aceasta valoare se afla codata in modulul amxmodx, iar daca nu ma insel, fiecare item are o limita de 200 de caractere. Poti incerca sa folosesti noul stil pentru meniuri ( menu_create, menu_additem, etc ) http://www.amxmodx.org/api/newmenus/
un exemplu te rog? :D

Code: Select all

show_menu_game(id)
{
	// Player disconnected?
	if (!g_isconnected[id])
		return;
	
  	new temp[128], userflags
	userflags = get_user_flags(id)
	
	// Title
	formatex(temp, charsmax(temp), "\r|*| \y[\rZP\y] \wApocalypse\y-\wWar\rZombies |*|^n\r|*| \wDeveloper Server \y- \rKera|*|^n^n", g_modname) // btw, nu vad unde ai nevoie de acest string presuoun...
	new menu = menu_create(temp, "menu_handler") // http://www.amxmodx.org/api/newmenus/menu_create
	
	// 1. Buy weapons
	if (get_pcvar_num(cvar_buycustom))
	{
		formatex(temp, charsmax(temp), "\r|1|\w %L^n", id, "MENU_BUY") // Formatam mesajele, rand pe rand, pentru a putea folosi ML
	}
	else
	{
		formatex(temp, charsmax(temp), "\d|1| %L^n", id, "MENU_BUY")
	}
	menu_additem(menu, temp, "1") // Adaugam item-ul in meniu...

	// 2. Extra items
	if (get_pcvar_num(cvar_extraitems) && g_isalive[id])
	{
		formatex(temp, charsmax(temp),"\r|2|\w %L^n", id, "MENU_EXTRABUY")
	}
	else
	{
		formatex(temp, charsmax(temp), "\d|2| %L^n", id, "MENU_EXTRABUY")
	}
	menu_additem(menu, temp, "2")

	// 3. Zombie class
	if (get_pcvar_num(cvar_zclasses))
	{
		formatex(temp, charsmax(temp), "\r|3|\w %L^n^n", id,"MENU_ZCLASS")
	}
	else
	{
		formatex(temp, charsmax(temp), "\d|3| %L^n^n", id,"MENU_ZCLASS")
	}
	menu_additem(menu, temp, "3")

	// 4. Unstuck
	if (g_isalive[id])
	{
		formatex(temp, charsmax(temp), "\r|4|\w %L^n", id, "MENU_UNSTUCK")
	}
	else
	{
		formatex(temp, charsmax(temp), "\d|4| %L^n", id, "MENU_UNSTUCK")
	}
	menu_additem(menu, temp, "4")

	// 5. Join spec
	if (!g_isalive[id] || !get_pcvar_num(cvar_blocksuicide) || (userflags & g_access_flag[ACCESS_ADMIN_MENU]))
	{
		formatex(temp, charsmax(temp), "\r|5|\w %L^n", id, "MENU_SPECTATOR")
	}
	else
	{
		formatex(temp, charsmax(temp), "\d|5| %L^n", id, "MENU_SPECTATOR")
	}
	menu_additem(menu, temp, "5")

	// 9. Admin menu
	if (userflags & g_access_flag[ACCESS_ADMIN_MENU])
	{
		formatex(temp, charsmax(temp), "\r|9|\w %L", id, "MENU_ADMIN")
	}
	else
	{
		formatex(temp, charsmax(temp), "\d|9| %L", id, "MENU_ADMIN")
	}
	menu_additem(menu, temp, "9")

	formatex(temp, charsmax(temp), "^n^n\r|0|\w %L", id, "MENU_EXIT") // Formatam textul butonului de iesire

	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, temp)  // Afisam butonul de iesire cu parametrul personalizat...

	menu_display(id, menu) // Afisam meniul jucatorului
}

public menu_handler(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}

	// Acesta este handler-ul prin care meniul primeste informatiile de la tastatura jucatorului din modulul amxx 
	// Aici poti face orice cu datele prelucrate folosindu-te de al treilea parametru din menu_additem http://www.amxmodx.org/api/newmenus/menu_additem
}
lexz
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 922
Joined: 02 Nov 2020, 01:57
Detinator Steam: Da
Fond eXtream: 0
Discord: lexzor#0630
Has thanked: 73 times
Been thanked: 137 times

27 Jan 2021, 18:06

de altfel in handler ai ceva de genul:

Code: Select all

public menu_handler(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT) // in caz ca nu ti-ai dat seama, aici mai intai verificam daca playerul apasa pe butonul de iesire pe care l-ai setat aici: "menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, temp)"
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}

}

switch(item)
{ // aici avem butoanele apasate
case 0: // asta insemna primul buton, adica 1
{ 
// cod care deschide meniul de weapons
}
case 1: // asta inseamna al doilea buton, adica 2
{
// cod care deschide alt meniu 
// de asemenea, dupa folosirea meniului este bine sa il pui sa se deschida din nou in cazul in care nu te duci intr-un submenu. De exemplu cum este buton de unstuck din meniul de zp
show_menu_game(id)
}
// .. si etc
pe discord ziceai ca nu e problema de buguri la addonul de zombie, dar nu stii sa faci un meniu... nu stii in ce te bagi :D
Post Reply

Return to “Cereri”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 43 guests