În momentul când se execută comanda „/warm” pentru a pornii rundele de încălzire am următoarele variabile :
Code: Select all
public cmd_warmup(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 1))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
set_gamestate(STATE_WARMUP);
start_state();
chat_color(0,".v%s .gRunda de incalzire a inceput!",PREFIX);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Code: Select all
case STATE_WARMUP, STATE_KNIFE:
{
set_cvar_string("mp_friendlyfire", "0");
set_cvar_string("mp_freezetime", "0");
set_cvar_string("mp_startmoney", "16000");
update_score(0, 0);
}
case 2://warmup
{
if(g_firstround)
{
//cs_set_user_money(id, 16000, 1);
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
}
}
A două editare este legată de pluginul amx_ss, doresc ca-n momentul când se face ss, pe poze să apară 0hp și 0 ap.
Code: Select all
public cmd_ss(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 1))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
new arg[32], arg2[2], target, snapshots;
read_argv(1, arg, 31);
read_argv(2, arg2, 1);
target = cmd_target(id, arg, CMDTARGET_NO_BOTS);
snapshots = str_to_num(arg2);
if(!target) return PLUGIN_HANDLED;
if(snapshots<1 || snapshots>5)
{
client_print(id,print_console,"%s Trebuie sa specifici un numar de screenshoturi intre 1 si 5",PREFIX);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new name[32], targetname[32], timer[32], hostname[64];
get_user_name(id, name, 31);
get_user_name(target, targetname, 31);
get_time("%d/%m/%Y - %H:%M:%S", timer,31);
get_cvar_string("hostname",hostname,63);
new Float:delay = 0.1;
client_print(id,print_console,"%s I-ai facut %d poze jucatorului %s",PREFIX,snapshots,targetname);
chat_color(0,".v%s .gAdminul .e%s .gi-a facut .v%d .gpoze jucatorului .e%s",PREFIX,name,snapshots,targetname);
chat_color(target,".v%s .gAdminul .e%s .gti-a facut (.e%d.g) poze",PREFIX,name,snapshots);
chat_color(target,".v%s .gNumele tau: .e%s .gServerul: .e%s",PREFIX,targetname,hostname);
chat_color(target,".v%s .gOra si data: .e%s",PREFIX,timer);
for(new i=0;i<snapshots;i++)
{
set_task(delay,"snapshot",target+1337);
delay+=0.4;
}
return PLUGIN_HANDLED;
}