entitate

Categoria cu cereri de pluginuri si nu numai.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com

Forum rules
Accesează link-ul pentru a putea vedea regulile forumului

Daca doriti sa vi se modifice un plugin, va rugam postati aici .
Post Reply
lexz
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 921
Joined: 02 Nov 2020, 01:57
Detinator Steam: Da
Fond eXtream: 0
Discord: lexzor#0630
Has thanked: 73 times
Been thanked: 137 times

23 Nov 2020, 07:39

salut. cum pot sa creez o entitate si sa o inlocuiesc cu alta entitate ? gen un meniu de hat. de asemenea vreau sa si pot dezactiva acest meniu, la modul daca selectezi un alt skin sa nu se puna pentru ca e dezactivat.

de ex: Image

ps: nu vreau model la player, ci skinuri carora trebuie sa le faci setari de genul

Code: Select all

new CsTeams:iTeam = cs_get_user_team(id)
new iEntity = g_iHats[id] = create_entity("info_target")


entity_set_model(iEntity, g_szHatModel[iTeam])
entity_set_int( iEntity, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
entity_set_edict( iEntity, EV_ENT_aiment, id );
poate vreun scripter sa-mi explice sau sa-mi trimita un tutorial ceva.
RoyalServer
lexz
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 921
Joined: 02 Nov 2020, 01:57
Detinator Steam: Da
Fond eXtream: 0
Discord: lexzor#0630
Has thanked: 73 times
Been thanked: 137 times

23 Nov 2020, 11:06

edit:

Code: Select all

new iEntity = g_iHats[id] = create_entity("info_target")
new CsTeams:iTeam = cs_get_user_team(id)
switch(checkHS1){
case false: {
	if( is_valid_ent(iEntity))
		remove_entity(iEntity);
}
case true: {
	entity_set_model(iEntity, g_szHatModel[iTeam])
}
}
if(is_valid_ent(g_iHats[id])){
entity_set_int( iEntity, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
entity_set_edict( iEntity, EV_ENT_aiment, id );
}
asa doar mi-o seteaza, dar nu o scoate :| Vreo idee, cineva??
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3851
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: 76561198063679589
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 595 times
Contact:

23 Nov 2020, 13:56

simplu, ai meniu, format pentru on/off, pentru on - setezi vizibilitatea entității pe 255 iar pentru off(invizibil) pe 0, n are rost să ștergi și să faci iar entitatea
Nu îmi mai trimiteți PM pe forum! Nu merge să răspund
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
ZackChoi
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 162
Joined: 28 Dec 2019, 01:39
Detinator Steam: Da
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times

23 Nov 2020, 15:40

L E V I N wrote:
23 Nov 2020, 13:56
simplu, ai meniu, format pentru on/off, pentru on - setezi vizibilitatea entității pe 255 iar pentru off(invizibil) pe 0, n are rost să ștergi și să faci iar entitatea
sau poate face cu entity_set_model + un task de update

entity_set_model(owner, ev.., model);
nume_functie(owner);

pentru a se face update la model.

totodata nu are nevoie de iEntity pentru ca are iHats[id]

iHats[id] = create_entity("info_target");
set_pev(iHats[id], pev_model, "etc");
Last edited by levin on 23 Nov 2020, 19:55, edited 1 time in total.
Reason: task pt ce??????el vrea prin meniu
User avatar
A k c 3 n 7
Super moderator
Super moderator
Posts: 5139
Joined: 25 Aug 2014, 21:31
Detinator Steam: Da
CS Status: who dares wins
SteamID: Jandarmeria
Reputatie: Super moderator
Moderatorul anului 2023
Fost Membru Club eXtreamCS ( o luna )
Fost eXtream Mod
Fost Intermediar
Nume anterior: Sorinel
Fond eXtream: 0
Location: Unknown
Discord: remusakcent
Has thanked: 4 times
Been thanked: 46 times

23 Nov 2020, 21:55

task pentru verificare?
lexz
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 921
Joined: 02 Nov 2020, 01:57
Detinator Steam: Da
Fond eXtream: 0
Discord: lexzor#0630
Has thanked: 73 times
Been thanked: 137 times

24 Nov 2020, 01:06

Code: Select all

public hatent(const id) 
{
	
	if (!(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)) return 0;
	
	new CsTeams:iTeam = get_user_team(id)
	
	if(!(is_valid_ent(iEntity)))
		iEntity = g_iHats[id]  = create_entity("info_target")
	
	if (is_valid_ent(iEntity)){
		if(checkHS1){
			if(checkHS2){
				entity_set_model (iEntity, g_szHatModel[CS_TEAM_CT])
			}
			else {
				entity_set_model (iEntity, g_szHatModel[CS_TEAM_T])
			}
		}
	}
	if (is_valid_ent(iEntity)){
		switch(checkHS1){
			case false:{
				set_pev(g_iHats[id], pev_effects, pev(g_iHats[id], pev_effects) | EF_NODRAW)
			}
			case true:{
				set_pev(g_iHats[id], pev_effects, pev(g_iHats[id], pev_effects) & ~EF_NODRAW) 
			}
		}
	}
	entity_set_int( iEntity, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
	entity_set_edict( iEntity, EV_ENT_aiment, id );
	if(!checkHS1) remove_entity(iEntity)
}

functioneaza dar imi da crash serverul si arata (segmentation fault)

Solutii ?
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3851
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: 76561198063679589
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 595 times
Contact:

27 Nov 2020, 15:07

entiatea pentru client trb fix pe client..clientul fiind 1 static, adică aplici setările doar pe g_iHats[id], pentru că tu folosești entitate = g_iHats[id] care entiate e global probabil..ceea ce nu i ok
prea multe verificări pentru entitate..
checkhs1 nici alea n-au rost, și așa nu știu ce fac
Nu îmi mai trimiteți PM pe forum! Nu merge să răspund
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
Post Reply

Return to “Cereri”

  • Information