return PLUGIN_HANDLED opreste si operatiunile din engine.
Exemplu:
- | Afiseaza codul
#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
register_clcmd("drop", "clcmd_drop")
}
public clcmd_drop(id)
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
De exemplu, aici este blocata comanda de drop. (arma nu poate fi aruncata)
Mai jos ai exemplul cum functioneaza si PLUGIN_CONTINUE.
- | Afiseaza codul
#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
register_clcmd("drop", "clcmd_drop")
}
public clcmd_drop(id)
{
// Verificam daca jucatorul este in viata si ii blocam functia. Oricum cu asta nu poate face nimic.
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;
// Doar teroristilor le este permis sa arunce arma. Dupa cum vezi, comanda este blocata jucatorilor din echipa 1(tero).
if(get_user_team(id) != 1)
return PLUGIN_HANDLED;
// Aici facem detectia daca jucatorul nu are cutitul in mana sa ii apara mesajul Ai aruncat arma centrat si sa continue ce urmeaza in engine.
if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
{
client_print(id, print_center, "Ai aruncat arma.")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else
{
// Aici blocam daca are cutitul sa nu ii apara mesajul.
client_print(id, print_center, "Nu poti arunca cutitul.")
return PLUGIN_HANDLED;
}
// Aici dam continue ca sa lasam pentru celelalte functii care au continue.
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Functia
== .
De exemplu putem compara variabile.
- Aici daca este in echipa tero sa execute ceva. | Afiseaza codul
if(get_user_team(id) == 1)
Poti folosi si pe cvaruri:
- | Afiseaza codul
if(get_pcvar_num(cvar_setat) == valoare)
Functia
!=
Asta este negarea absoluta.
Exemplu:
- Sa execute/primeasca anumite comenzi/informatii jucatorul DOAR DACA NU este terorist. | Afiseaza codul
if(get_user_team(id) != 1)
! din fata reprezinta valoarea 0 de la o variabila. Exemplu
!is_user_alive(id)
Daca jucatorul nu este in viata.
|| reprezinta in limba romana "sau".
Un exemplu:
- | Afiseaza codul
if(get_user_team(id) == 1 || get_user_team(id) == 3)
Aici ai un exemplu, daca jucatorul e terorist sau spectator.
&& reprezinta in limba romana "si".
Un exemplu
- | Afiseaza codul
if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1)
Aici ai un exemplu, daca jucatorul este in viata si este in echipa terorist.