[cerere plugin]Un skin mai multe texturi

Categoria cu cereri de pluginuri si nu numai.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com

Forum rules
Accesează link-ul pentru a putea vedea regulile forumului

Daca doriti sa vi se modifice un plugin, va rugam postati aici .
User avatar
FunnkyHD
Utilizator neserios (tepar)
Utilizator neserios (tepar)
Posts: 373
Joined: 23 Sep 2015, 10:30
Detinator Steam: Da
Reputatie: Utilizator neserios ( tepar )
Fost Membru Club eXtreamCS (doua luni)
Fond eXtream: 0
Location: Romania
Has thanked: 4 times
Been thanked: 3 times
Contact:

16 Apr 2019, 22:53

L E V I N wrote:
16 Apr 2019, 01:09
am înțeles asta -_- da texturile alea, cum să le pună cineva dacă nu le are în pc? nu trebuie descărcate și ele?..........
pai daca sunt in model de ce sa le descarce separat ?
Image
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3844
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 594 times
Contact:

17 Apr 2019, 00:22

FunnkyHD wrote:
16 Apr 2019, 22:53
L E V I N wrote:
16 Apr 2019, 01:09
am înțeles asta -_- da texturile alea, cum să le pună cineva dacă nu le are în pc? nu trebuie descărcate și ele?..........
pai daca sunt in model de ce sa le descarce separat ?
nu le am cu modelele...explică-mi tu cum ai inclus mai multe chestii(imagini/efecte) într-un singur skin, dacă el-ai atribuit o deumire/număr
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
User avatar
DevilBoy.eXe
Super moderator
Super moderator
Posts: 1677
Joined: 05 Jun 2016, 23:04
Detinator Steam: Da
Detinator server CS: GO.WARED.RO
SteamID: DevilBoy_eXe
Reputatie: Super Moderator
Fond eXtream: 0
Location: beyond the time
Discord: zeux.
Has thanked: 15 times
Been thanked: 71 times
Contact:

17 Apr 2019, 07:30

Un model are mai multe animații corect? Corect
Așa poate avea și mai multe texturi cu nume/numere diferite dintre care poți selecta cu amxmodx exact cum face pluginul de inspect cu animațiile
Nu stiu dacă știi modelul de prizonier de pe modul jb
El e un singur model de prizonier cu mai multe culori(acele culori sunt textura principal cu alta culoare) și când pluginul activează funcția de freeday îl face verde sau când ataca un gardian se face roșu de exemplu
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3844
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 594 times
Contact:

17 Apr 2019, 10:11

DevilBoy.eXe wrote:
17 Apr 2019, 07:30
Un model are mai multe animații corect? Corect
Așa poate avea și mai multe texturi cu nume/numere diferite dintre care poți selecta cu amxmodx exact cum face pluginul de inspect cu animațiile
Nu stiu dacă știi modelul de prizonier de pe modul jb
El e un singur model de prizonier cu mai multe culori(acele culori sunt textura principal cu alta culoare) și când pluginul activează funcția de freeday îl face verde sau când ataca un gardian se face roșu de exemplu
băi omule, eu l-am întrebat pe funky pentru că el a făcut acel skin, l-am întrebat pentru că eu nu știu
ce treabă are animația cu ce-i trebuie lui? =))))))))))) de animații știu și eu
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
User avatar
FunnkyHD
Utilizator neserios (tepar)
Utilizator neserios (tepar)
Posts: 373
Joined: 23 Sep 2015, 10:30
Detinator Steam: Da
Reputatie: Utilizator neserios ( tepar )
Fost Membru Club eXtreamCS (doua luni)
Fond eXtream: 0
Location: Romania
Has thanked: 4 times
Been thanked: 3 times
Contact:

17 Apr 2019, 20:33

L E V I N wrote:
17 Apr 2019, 10:11
DevilBoy.eXe wrote:
17 Apr 2019, 07:30
Un model are mai multe animații corect? Corect
Așa poate avea și mai multe texturi cu nume/numere diferite dintre care poți selecta cu amxmodx exact cum face pluginul de inspect cu animațiile
Nu stiu dacă știi modelul de prizonier de pe modul jb
El e un singur model de prizonier cu mai multe culori(acele culori sunt textura principal cu alta culoare) și când pluginul activează funcția de freeday îl face verde sau când ataca un gardian se face roșu de exemplu
băi omule, eu l-am întrebat pe funky pentru că el a făcut acel skin, l-am întrebat pentru că eu nu știu
ce treabă are animația cu ce-i trebuie lui? =))))))))))) de animații știu și eu
$texturegroup skinfamilies
{
{ "ak47.bmp" }
{ "point_disarray.bmp" }
{ "asiimov.bmp" }
{ "empress.bmp" }
{ "vulcan.bmp" }
{ "redline.bmp" }
{ "hydroponic.bmp" }
{ "case_hardened.bmp" }
{ "red_laminate.bmp" }
{ "blue_laminate.bmp" }
}
Image
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3844
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 594 times
Contact:

17 Apr 2019, 21:23

numerotația o face de la 0 sau 1?
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
User avatar
FunnkyHD
Utilizator neserios (tepar)
Utilizator neserios (tepar)
Posts: 373
Joined: 23 Sep 2015, 10:30
Detinator Steam: Da
Reputatie: Utilizator neserios ( tepar )
Fost Membru Club eXtreamCS (doua luni)
Fond eXtream: 0
Location: Romania
Has thanked: 4 times
Been thanked: 3 times
Contact:

17 Apr 2019, 21:52

L E V I N wrote:
17 Apr 2019, 21:23
numerotația o face de la 0 sau 1?
1
Image
User avatar
LondoN eXtream
Membru eXtream
Membru eXtream
Posts: 2755
Joined: 10 Oct 2014, 06:21
Detinator Steam: Da
SteamID: /id/london_extreamcs
Reputatie: Fost scripter eXtreamCS
Fost moderator ajutator
Membru Club eXtreamCS (6 luni)
Fond eXtream: 0
Location: Roman, Neamț
Has thanked: 3 times
Been thanked: 12 times

30 Apr 2019, 00:35

Nu cred ca este posibil fara un precache. Tu practic setezi acel model 10 in 1 dar nu cred ca exista vreo functie prin care sa schimbi textura intre ele. Practic cu set _pev setezi modelul si calea acestuia. @Levin nu mai folosit CurWeapon, foloseste Ham_Item_Deploy, e mai buna metoda decat curweapon.

Ceva de genu..
| Afiseaza codul
#include amxmodx
#include fakemeta
#include hamsandwich

enum _:Data {
	ModelV[64],
	ModelP[64]
}

new const SkinModels[][Data] = {
	"v_ak47_fireserpent", "p_ak47_fireserpent",
	"v_ak47_emp", "p_ak47_emp"
};

public plugin_precache() {
	new FilePath[128];
	for(new i; i < sizeof(SkinModels); i++) {
		formatex(FilePath, charsmax(FilePath), "models/Weapons/%s.mdl", SkinModels[ModelV]);
		engfunc(EngFunc_PrecacheModel, FilePath);
		formatex(FilePath, charsmax(FilePath), "models/weapons/%s.mdl", SkinModels[ModelP]);
		engfunc(EngFunc_PrecacheModel, FilePath);
	}
}

public plugin_init()	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "HamItemDeploy_Post", 1);
public HamItemDeploy_Post(Entity) {
	new Player = get_pdata_cbase(Entity, 41, 4);
	new Skin = random_num(1, sizeof(SkinModels));

	set_pev(Player, pev_viewmodel2, SkinModels[Skin][ModelV]);
	set_pev(Player, pev_weaponmodel2, SkinModels[Skin][ModelP]);

	return;
}
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3844
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 594 times
Contact:

30 Apr 2019, 00:57

LondoN eXtream wrote:
30 Apr 2019, 00:35
Nu cred ca este posibil fara un precache. Tu practic setezi acel model 10 in 1 dar nu cred ca exista vreo functie prin care sa schimbi textura intre ele. Practic cu set _pev setezi modelul si calea acestuia. @Levin nu mai folosit CurWeapon, foloseste Ham_Item_Deploy, e mai buna metoda decat curweapon.

Ceva de genu..
| Afiseaza codul
#include amxmodx
#include fakemeta
#include hamsandwich

enum _:Data {
	ModelV[64],
	ModelP[64]
}

new const SkinModels[][Data] = {
	"v_ak47_fireserpent", "p_ak47_fireserpent",
	"v_ak47_emp", "p_ak47_emp"
};

public plugin_precache() {
	new FilePath[128];
	for(new i; i < sizeof(SkinModels); i++) {
		formatex(FilePath, charsmax(FilePath), "models/Weapons/%s.mdl", SkinModels[ModelV]);
		engfunc(EngFunc_PrecacheModel, FilePath);
		formatex(FilePath, charsmax(FilePath), "models/weapons/%s.mdl", SkinModels[ModelP]);
		engfunc(EngFunc_PrecacheModel, FilePath);
	}
}

public plugin_init()	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "HamItemDeploy_Post", 1);
public HamItemDeploy_Post(Entity) {
	new Player = get_pdata_cbase(Entity, 41, 4);
	new Skin = random_num(1, sizeof(SkinModels));

	set_pev(Player, pev_viewmodel2, SkinModels[Skin][ModelV]);
	set_pev(Player, pev_weaponmodel2, SkinModels[Skin][ModelP]);

	return;
}


e posibil, am găsit și eu, da nu mai are rost să rezolv cererea
am folosit curweapon pentru că am lăsat inițial să poată adăuga și alte arme, nu doar ak47...oricum puteam face și un for pentru registrul în ham, dar am rămas la curweapon pentru că mi se pare mai rapid(-cpu)
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
User avatar
LondoN eXtream
Membru eXtream
Membru eXtream
Posts: 2755
Joined: 10 Oct 2014, 06:21
Detinator Steam: Da
SteamID: /id/london_extreamcs
Reputatie: Fost scripter eXtreamCS
Fost moderator ajutator
Membru Club eXtreamCS (6 luni)
Fond eXtream: 0
Location: Roman, Neamț
Has thanked: 3 times
Been thanked: 12 times

30 Apr 2019, 11:11

L E V I N wrote:
30 Apr 2019, 00:57
LondoN eXtream wrote:
30 Apr 2019, 00:35
Nu cred ca este posibil fara un precache. Tu practic setezi acel model 10 in 1 dar nu cred ca exista vreo functie prin care sa schimbi textura intre ele. Practic cu set _pev setezi modelul si calea acestuia. @Levin nu mai folosit CurWeapon, foloseste Ham_Item_Deploy, e mai buna metoda decat curweapon.

Ceva de genu..
| Afiseaza codul
#include amxmodx
#include fakemeta
#include hamsandwich

enum _:Data {
	ModelV[64],
	ModelP[64]
}

new const SkinModels[][Data] = {
	"v_ak47_fireserpent", "p_ak47_fireserpent",
	"v_ak47_emp", "p_ak47_emp"
};

public plugin_precache() {
	new FilePath[128];
	for(new i; i < sizeof(SkinModels); i++) {
		formatex(FilePath, charsmax(FilePath), "models/Weapons/%s.mdl", SkinModels[ModelV]);
		engfunc(EngFunc_PrecacheModel, FilePath);
		formatex(FilePath, charsmax(FilePath), "models/weapons/%s.mdl", SkinModels[ModelP]);
		engfunc(EngFunc_PrecacheModel, FilePath);
	}
}

public plugin_init()	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "HamItemDeploy_Post", 1);
public HamItemDeploy_Post(Entity) {
	new Player = get_pdata_cbase(Entity, 41, 4);
	new Skin = random_num(1, sizeof(SkinModels));

	set_pev(Player, pev_viewmodel2, SkinModels[Skin][ModelV]);
	set_pev(Player, pev_weaponmodel2, SkinModels[Skin][ModelP]);

	return;
}


e posibil, am găsit și eu, da nu mai are rost să rezolv cererea
am folosit curweapon pentru că am lăsat inițial să poată adăuga și alte arme, nu doar ak47...oricum puteam face și un for pentru registrul în ham, dar am rămas la curweapon pentru că mi se pare mai rapid(-cpu)


HamItemDeploy se executa cand arma intra in inventarul utilizatorului si e mai rapida decat curweapon.
Nici eu nu stiam asta la inceput, imi explicase Hamlet si Luxor
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3844
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: riseofevo
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 594 times
Contact:

30 Apr 2019, 11:38

am testat funcția e la fel de rapidă ca și curweap...dacă nu pun egclient_cmd pe armă, nu văd modelul(doar dacă nu schimb iar pe armă)
curweapon-arma curentă(oricum și aici am user has weapon)
item deploy-în inventar..
da cum am zis, e mai ușor să fac un for pentru arme în deploy, chiar dacă mă folosesc de ham, arată mai bine la cod
știu că e mai indicat ham(acum) da eu aleg curweap pentru că nu sunt sigur 100% de rezolvarea problemelor din memoria ham
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
User avatar
1TAP GOD
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 152
Joined: 03 Sep 2018, 00:20
Detinator Steam: Da
SteamID: /id/assasinssmdfk
Fond eXtream: 0
Has thanked: 16 times
Been thanked: 16 times

30 Apr 2019, 17:11

L E V I N wrote:
30 Apr 2019, 00:57
LondoN eXtream wrote:
30 Apr 2019, 00:35
Nu cred ca este posibil fara un precache. Tu practic setezi acel model 10 in 1 dar nu cred ca exista vreo functie prin care sa schimbi textura intre ele. Practic cu set _pev setezi modelul si calea acestuia. @Levin nu mai folosit CurWeapon, foloseste Ham_Item_Deploy, e mai buna metoda decat curweapon.

Ceva de genu..
| Afiseaza codul
#include amxmodx
#include fakemeta
#include hamsandwich

enum _:Data {
	ModelV[64],
	ModelP[64]
}

new const SkinModels[][Data] = {
	"v_ak47_fireserpent", "p_ak47_fireserpent",
	"v_ak47_emp", "p_ak47_emp"
};

public plugin_precache() {
	new FilePath[128];
	for(new i; i < sizeof(SkinModels); i++) {
		formatex(FilePath, charsmax(FilePath), "models/Weapons/%s.mdl", SkinModels[ModelV]);
		engfunc(EngFunc_PrecacheModel, FilePath);
		formatex(FilePath, charsmax(FilePath), "models/weapons/%s.mdl", SkinModels[ModelP]);
		engfunc(EngFunc_PrecacheModel, FilePath);
	}
}

public plugin_init()	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "HamItemDeploy_Post", 1);
public HamItemDeploy_Post(Entity) {
	new Player = get_pdata_cbase(Entity, 41, 4);
	new Skin = random_num(1, sizeof(SkinModels));

	set_pev(Player, pev_viewmodel2, SkinModels[Skin][ModelV]);
	set_pev(Player, pev_weaponmodel2, SkinModels[Skin][ModelP]);

	return;
}


e posibil, am găsit și eu, da nu mai are rost să rezolv cererea
am folosit curweapon pentru că am lăsat inițial să poată adăuga și alte arme, nu doar ak47...oricum puteam face și un for pentru registrul în ham, dar am rămas la curweapon pentru că mi se pare mai rapid(-cpu)


de ce nu are rost,eu inca astept...
----------------Steam----------------
-----------------------------------------------------------
Image
And she be actin' funny, probably think a nigga need her
I thought I was faithful, she say I'm a cheater
They thought I was taken, I'm ready to mingle
Post Reply

Return to “Cereri”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 20 guests