CS: Source intr-un model de CS 1.6 .
Citiţi cu atenţie paşii !
Trebuie să fiti familiarizatu cu fisierele : SMD, QC, VTF
Precum si cu programele Milkshape 3D si Adobe Photoshop.
Aveti Nevoie de urmatoarele programe :
-Milkshape 3D Download here
(Pm Me pentru cd-key)
-mdldecompiler Download MDLDecompiler
-sourcesdk folder Download SDK Here
-VTFEdit Get it here
-Jed's HLMV Click
-Adobe Photoshop
-Un folder gol pentru noul model .
-Un model de arma 1.6 (in cazul nostru m3).
Prima data puneti MDLDecompiler in folderul sourcesdk
Deschideţi MDLDecompiler si aveţi grija sa fie bifat "Do not fix Rotations on Animations" altfel modelul va iesi gresit
Exemplu: C:\Documents and Settings\Aaron\Desktop\sourcesdk\bin\ep1\bin
1. Deci vom decompila arma M3 Super Shotty VertGrip pack facuta de modderfreak (Best Mod ^_^) (arma fiind de source )
Click aici sa il downloadati .
2. Dati extract oriunde .
3. Aveti nevoie de modelul original de m3 din cs 1.6 pentru a-l decompila si folosi fisierul .qc care il vom folosi pentru compilarea noului model .
4. Acum folositi VTFedit si exportati toate resursele ca imagini .bmp din folderul materials
5. Deschideti Photoshop. Deschideti imaginea exportata anterior dai pe "Image" si apoi "Image size"
6. Asigurativa ca toate resursele au rezolutia 512 x 512 sau mai putin (ATENTIE 512px x 512px nu 512cm x 512 cm).
7. Selectati din nou "Image" si alegeti "Mode" . Acum asigurativa ca toate resursele au bifat Indexed Colour.
8.Downloadati v_hands.png de aici si schimbatii extensia in .bmp
9. Aveti grija ca toate resursele sa fie in acelasi folder (toate .smd-urile , bmp-urile , si fisierul .qc)
10.Deschideti Milkshape 3D, dati click pe "File" apoi Import "Half Life SMD" apoi cautati si deschideti "Ref.smd" sau ceva de genu'. Acum selectati "Groups" Tab, si dati 2clikuri pe orice este acolo.
11.Acum dam click "Help" si trebuie sa fie "Window". Dati click pe el, si Selectati "Texture Coordinator Editor".
12.In Texture Coordinator Window va aparea texturile .
13.Introduceti la scales -2. Acum textura este mai mica si astfel puteti aduce UV map sus PESTE textura
14.Daca ati terminat la toate texturile dati X si dati "File" si Export as "Half Life SMD" cu numele de "ref.smd"
15. Acum deschideti fisierul .qc modificati astfel :
$body "studio" "ref"
$sequence "idle" "idle" fps 0 rotate -90
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 36 { event 5001 0 "15" } rotate -90
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 36 { event 5001 0 "15" } rotate -90
$sequence "insert" "insert" fps 65 { event 5004 0 "weapons/m3_insertshell.wav" } rotate -90
$sequence "after_reload" "after_reload" fps 36 { event 5004 12 "weapons/m3_pump.wav" } rotate -90
$sequence "start_reload" "start_reload" fps 34 rotate -90
$sequence "draw" "draw" fps 36 { event 5004 11 "weapons/m3_pump.wav" } rotate -90
Nu uitati sa stergeti "HitBox"
Si acum Pasul final intrati in MilkShape3d dati Tools, Half Life, Compile QC file"
si selectati "v_m3.qc"
Acum aveti un model de Counter-Strike Source Pentru Counter-Strike 1.6 .
Atentie Nu Merge Pentru Toate Modele De Arme !
Buguri cunoscute :
1. Eroor : To many verticles in ref.smd (nu aveti ce face decat daca stiti ce sa stergeti din ref.smd)
2. Texture too large (asigurativa ca ati facut pasul 6 )
3. Not Responding (asigurativa ca ati facut pasul 7)
Link original : FpS
Autor TeH SubSoNiC
Tradus de google translate + nomaster
P.S Am stat mult sa il traduc asa ca va rog fara limaj de chat precum si jigniri !