Dos and don'ts ale alimentelor

Discutii despre tot ce nu se incadreaza in celelalte categorii.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori

Post Reply
User avatar
MCosti
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 2251
Joined: 28 Sep 2008, 06:58
Detinator Steam: Da
Reputatie: Membru Club eXtreamCS (2 luni)
Fost moderator
Nume anterior: DjMax
Has thanked: 139 times
Been thanked: 60 times
Contact:

04 Jan 2015, 21:49

Salut tuturor. De ceva timp am inceput sa fac sport mai des, insa nu prea se vede efectul. Fac exercitii acasa si merg de 3 ori pe saptamana la bazin si fac aproximativ 30 de ture de bazin olimpic(sunt destul de incepator).
Problema e ca am avut aceeasi alimentatie, adica fast-food, sucuri, etc. Apa stiu ca e baza, insa la alimente gasesc numai cacaturi pe net, abstracte rau :))
Voi, cei care aveti grija la ce mancati....ce mancati? :))
RoyalServer
User avatar
Carnacior
Membrul anului 2016
Membrul anului 2016
Posts: 1762
Joined: 23 Jun 2013, 14:08
Detinator Steam: Da
CS Status: I eat more pussy than cervical cancer
Detinator server CS: jb.b-zone.ro
SteamID: -
Reputatie: Fost Scripter eXtreamCS
Membrul anului 2016
Membru Club eXtreamCS (1 iul )
Location: Targu Mures
Has thanked: 5 times
Been thanked: 13 times
Contact:

05 Jan 2015, 05:51

Ai nevoie de o protectie pentru server? R4GE Server Guard
Cel mai avansat si folosit plugin de protectie romanesc public! Nu ma crezi? VERIFICA


http://www.facebook.com/xyz.aron
Follow me for random bullshit and possibly interesting updates
Skype @ xyz_aron


Image
User avatar
akatonkuuut
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 337
Joined: 09 Nov 2014, 12:54
Detinator Steam: Nu
Fond eXtream: 0
Location: Noua Moscova

05 Jan 2015, 07:06

User avatar
Laur eXtream
Fondator eXtream
Fondator eXtream
Posts: 6283
Joined: 06 Apr 2007, 04:04
Detinator Steam: Da
CS Status: Inactiv..
Detinator server CS: cs.extream.ro
Reputatie: Fondator eXtream
Fond eXtream: 200
Location: eXtreamLocation
Has thanked: 185 times