Noblesse
Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu
Maou-sama
berserk v
Shingeki no Kyojin v
hunter x hunter v
Chrome Shelled Regios
Campione! v
avatar-the legend of korra v
dangaropa v
Hakkenden: Touhou Hakken Ibun
Gun x Sword v
nobunagun v
Tokyo Majin
Blade & Soul
Black.Bullet.
Neon Genesis Evangelion x
toriko v
RWBY v -----------------------
Mahouka Koukou no Rettousei
Heroic Age v
kill la kill v
Noragami v
Senyuu
Log Horizon
Kekkai Sensen
Arslan Senki
Seraph of the End
World Trigger
Madan no Ou to Vanadis
Elemental gelade v
Tengen Toppa Gurren Lagann
kuroko no bsket
Madan no Ou to Vanadis
MAGI v
JoJo's Bizarre Adventure
Akame ga Kill! v
God Eater
Assassination Classroom
ynu x boku
Kyoukai no Kanata
trinity blood
s-cry-ed v
Blood Lad
11 Eyes x
Asura Cryin
Nobunaga the Fool v
Dansai Bunri no Crime Edge
Bleach v
Darker Than Black v
Elfen Lied
Fairy Tail
Ikkitousen: Xtreme Xecutor
Kampfer
Naruto Shippuden
Nurarihyon no Mago v
Omamori Himari
Pandora Hearts
Rozen Maiden
Sekirei
To Aru Majutsu no Index
ODA NOBUNA NO YABOU
samurai champoloo
durarara
mirai nikki
Puella Magi Madoka Magika
Queen’s Blade Rebellion
Bakegyamon
vampire knight guilty
vampire knight
Sacred Seven
Saint Seiya The Lost Canvas
Saint Seiya Omega
Nurarihyon no Mago Sennen Makyou - Batch
Spiral v
ga-rei... v
Letter Bee REVERSE
basilisk
Air Gear v
persona 4
C-Money of Soul and Possibility Control
Blood-C
Kampfer
Medaka Box Abnormal
Texhnolyze
Casshern Sins
high school of the dead v
Legenda Eroilor Legendari v
accel world v
Blassreiter
Tenjou Tenge
Black Cat
CODE braker v
Saiyuki.Reload
Gintama
Gungrave
kiba v
Phi Brain: Puzzle of God v
ixion saga
Steins;Gate v
hakken....
inazuima eleven
Night Wizard
Shadow.Skill
Hakuouki Reimeiroku
psyho-pass v
brave 10 v
Majin Tantei Nougami Neuro
K v
BTOOOM v
BINBOU-GAMI GA v
Dakara Boku wa
Slayers v
zetman v
Night Head Genesis v
needless(
http://www.desenesianimeonline.info/needless) v
dr grey man v
Kuroshitsuji v
Buso Renkin v
La storia della Arcana Famiglia v
Soul Eater v
ao no exorcist v
belzebub v
death note v
inuyasha v
dragon ball v
yuyu hakuso v
full metal alchemist v
bleach v
code geas v
guilty crown v
fate/zero v
ushio to tora v
7 deadly sins v
dimension w v
one punch man v
log horizon v
Cele cu "v" sunt vazute de mine iar cele cu "x" sunt incepute dar m-am oprit din vizualizat pentru ca nu mi-au placut .celelalte inca nu le-am vizualizat dar am in plan acest lucru :) Puteti cauta pe net informatii despre ele :)
Clar recomand urmatoarele: Death Note (cel mai tare), code geass, guily crown, full metal alchemist, fate/zero si stay night, 7 deadly sins (super anime), log horizon, hellsing ultimate (putin mai violent dar e super)