Imi este lene sa citesc totul, chiar lene.
Zicea cineva mai sus, ca faci greseala ca iti cumperi diesel. Ha? de ce? daca ai grija de masina, are grija de tine.Am avut mereu masina de familie diesel si nu am avut nici o data probleme la injectoare, turbine si magarii. ideea principala este sa nu se schimbe sub 2300, la majoritatea turbina intra pe la ~1500 schimbat asa, este exact pe plaja unde turbina lucra.
La diesel sa nu le bagati cipuri si prostii ca le inebuniti, eu mi-a facut cipuieli si cacaturi la fostul audi si am cam damblagit motorul, oricum motoarele de 2.0 nu sunt prea stralucite la ele, 1.9 alh, motor care o sa domine multi ani piata auto!
Opel mi-as lua doar un rekord c, in rest, sunt cam prafuleanu.
De ce nu isi cauta prietenul tau un ford? la 3000 isi gaseste unu bun in Germania.
Pretul si dotarile nu se compara cu restul, motoarele foarte rezistente, dar sa caute pe ala cu filtru de particule, daca nu merge subturat cu masina nu are probleme.
La 3500 iti cumperi din Germania ford, cu dublu climatronic, senzori ploaie lumini,oglinzi incalzite,parbriz,luneta, scaune, pilot automat.
Si sa nu va speriati de km, ei merg mult, eu am una la 18x.xxx dar nu ii da nimeni km aia, mi-au iesit emisile 127, cautati cat trebuie sa fie de fabrica ford focus 2006 1.6tdci 109 cp.
vw este clar o masina buna, dar eu m-am saturat de golf 4, il vezi peste tot.
consum in oras treapta a3-a ce mai vrei?
http://www.shareimage.ro/images/gbgydnzusp4nzdirqfl.jpg
Comparare masini Opel - Golf4
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori
- Grafa
- Membru, skill +3
- Posts: 1115
- Joined: 13 Nov 2009, 21:33
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Intru pe aici sa mai rad!
- Reputatie: Fost Moderator
- Location: Brasov
- Has thanked: 266 times
- Been thanked: 185 times
- Contact:
GrafaStudio
Fiecare generatie e de neegalat,
Ca nu exista comparate intre ele de fapt,
Vorba aceea "Toate-au fost la timpul lor ceva exagerat! ",
Ideea e ca nimic nu s-a schimbat.
Noi aveam mingi de 35 si tevi cu cornet,
Cei de azi au mobil si acces la net,
Dar nu-i blamam, nu e corect, nu-i o solutie,
Sa facem revolutie pentru evolutie.
Ca nu exista comparate intre ele de fapt,
Vorba aceea "Toate-au fost la timpul lor ceva exagerat! ",
Ideea e ca nimic nu s-a schimbat.
Noi aveam mingi de 35 si tevi cu cornet,
Cei de azi au mobil si acces la net,
Dar nu-i blamam, nu e corect, nu-i o solutie,
Sa facem revolutie pentru evolutie.
- HERZ
- Membru, skill +4
- Posts: 1854
- Joined: 09 Apr 2012, 15:46
- Detinator Steam: Da
- Detinator server CS: yeap, 100 servere
- SteamID: lexuuuu
- Reputatie: Membru Club eXtreamCS (o luna)
Ban 3 luni - Location: Iași
- Has thanked: 266 times
- Been thanked: 103 times
- Contact:
TDCI-ul nu e păcătos la injectoare?
Servere la 5 euro - http://imgur.com/a/iivKj#5
Tepar mezzzu - http://www.extreamcs.com/forum/security ... ilit=teparTepar eflsamp - http://www.extreamcs.com/forum/security ... ilit=tepar
Tepar k1nnnder - http://www.extreamcs.com/forum/security ... ilit=tepar
- exy
- Fost moderator
- Posts: 6389
- Joined: 11 Aug 2010, 14:30
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Fost eXtream Mod
Nume anterior: eXpres *viewsonic
Fost Membru Club eXtreamCS (6 luni)
Organizator Cupe eXtreamCS
Castigator eXtream XMAS Championship
Castigator eXtream CS:GO Cup 2014 - Location: Norway
- Has thanked: 326 times
- Been thanked: 385 times
http://mercador.ro/oferta/-vind-opel-as ... De6Uk.htmlGYUKY wrote:Amice, esti vai pul` ta. Turbocharged Direct Injection ( TDI ) este facut de grupul VAG si este pus doar pe VW, SKODA, AUDI, Direct Turbo Injection ( DTI ) este pe opel si atat ! (sunt motoare de isuzu)
CDI (Common Rail Direct Injection): Daimler, Mercedes-Benz
CDTI (Common Rail Diesel Turbo Injection): Opel
CRDi (Common Rail Direct Injection): Hyundai, Kia
dCi (Diesel Common-Rail Injection): Nissan, Renault
DDiS (Direct Diesel injection System): Suzuki (Common-Rail)
DI-D (Direct Injection Diesel): Mitsubishi (Common-Rail)
DTI (Direct Turbo Injection): Opel
dTI (Direct Turbo Injection): Renault
D-4D (Direct Injection 4-stroke Diesel): Toyota (Common-Rail)
HDi (High Pressure Direct Injection): Citroën, Peugeot (Common-Rail)
i-CTDi (intelligent Common Rail Turbo Diesel Injection): Honda
JTD bzw. JTDM (Jet Turbo Diesel Multijet): Alfa-Romeo, Fiat, Lancia (Common-Rail)
TDCi (Turbodiesel Common Rail Injection): Ford
TDDI (Turbo Diesel Direct Injection): Ford
TDI (Turbodiesel Direct Injection): Audi, Seat, Škoda, VW
Dupa wikipedia, http://de.wikipedia.org/wiki/Direkteinspritzung , si nu te mai da zmeu ca nu esti deloc, deabia ai buletin si te dai mare cunoscator de masini, crezi ca ma intereseaza ca tacto e mecanic ?
http://mercador.ro/oferta/vand-opel-ast ... DjDSa.html
http://mercador.ro/oferta/vand-opel-ast ... DjDRg.html
http://mercador.ro/oferta/opel-astra-tdi-IDeOrA.html
http://mercador.ro/oferta/vand-opel-ast ... De0IU.html
http://mercador.ro/oferta/proprietar-op ... Dj6Ea.html
Si multe altele ...
Te-ai facut cam rau de cacao ... trist
- Grafa
- Membru, skill +3
- Posts: 1115
- Joined: 13 Nov 2009, 21:33
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Intru pe aici sa mai rad!
- Reputatie: Fost Moderator
- Location: Brasov
- Has thanked: 266 times
- Been thanked: 185 times
- Contact:
Nu este, nu am probleme cu masina, am luat una din germania cu 24x.xxx si rula impecabil, fara probleme!
Depinde ce grija ai de masina, ulei, filtre, distributie, daca iti bati joc de ea si tragi de km.. nu te tine! eu mereu daca pe cutie la ulei scria ca se schimba la 15 mii la maxim 12 mii ii faceam schimbul.
La e30 il schimbam in fiecare primavara , desii nu faceam nici 10 mii de km, dar primea mult jar.
Nu e opel tdi, terminati *****.
Toate motoarele de 1.7 td, dti sau cdti de pe opel sunt isuzu.
Depinde ce grija ai de masina, ulei, filtre, distributie, daca iti bati joc de ea si tragi de km.. nu te tine! eu mereu daca pe cutie la ulei scria ca se schimba la 15 mii la maxim 12 mii ii faceam schimbul.
La e30 il schimbam in fiecare primavara , desii nu faceam nici 10 mii de km, dar primea mult jar.
Nu e opel tdi, terminati *****.
Toate motoarele de 1.7 td, dti sau cdti de pe opel sunt isuzu.
GrafaStudio
Fiecare generatie e de neegalat,
Ca nu exista comparate intre ele de fapt,
Vorba aceea "Toate-au fost la timpul lor ceva exagerat! ",
Ideea e ca nimic nu s-a schimbat.
Noi aveam mingi de 35 si tevi cu cornet,
Cei de azi au mobil si acces la net,
Dar nu-i blamam, nu e corect, nu-i o solutie,
Sa facem revolutie pentru evolutie.
Ca nu exista comparate intre ele de fapt,
Vorba aceea "Toate-au fost la timpul lor ceva exagerat! ",
Ideea e ca nimic nu s-a schimbat.
Noi aveam mingi de 35 si tevi cu cornet,
Cei de azi au mobil si acces la net,
Dar nu-i blamam, nu e corect, nu-i o solutie,
Sa facem revolutie pentru evolutie.
- IsTI37
- Fost administrator
- Posts: 10987
- Joined: 10 Apr 2007, 15:02
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Fost administrator
Fost SysAdmin
Fost Fondator GTA5 (CVL) - Location: Cluj-Napoca
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 776 times
Poate sa-si ia chiar si un BMW 320d mai nou (+2000) si sa ii faca chiptuning respectiv sa schimbe toate piesele importante. De la 136 cai putere poate atinge lejer 160-170 cp si cu niste piese mai noi la 200 km/h acul se duce sus ca la 100 km/h intr-o dacie. Bine, cum apesi pedala mai tare consumul e peste 20L/100km, altcumva e la 4-5L/100km. Mie imi place mult mai mult designul unui BMW fata de Golf sau Astra, doar ca da, ai si consum.
Dintre cele doua e clar ca Golful e cel mai fiabil.
Dintre cele doua e clar ca Golful e cel mai fiabil.
- chill_toica
- Membru, skill +4
- Posts: 1783
- Joined: 05 Feb 2008, 23:15
- Detinator Steam: Da
- SteamID: chill_toica
- Reputatie: Nume anterior: dr_moarte
Membru Club eXtreamCS (2 luni)
1 avertisment scos = -2 luni club - Location: Bucuresti
- Has thanked: 499 times
- Been thanked: 118 times
IsTI37 si mie imi place mult designul masinilor BMW si ca motor , tot masinile BMW le prefer ,dar WW golf 5 are ceva a parte care-mi place mie ,habar nu am ce dar e ceva:))
-
- Information
-
Who is online
Users browsing this forum: MrPower, SmartPost, Yandex [Bot] and 430 guests