Ce politica este asta cois?
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori
- dodysr
- Utilizator neserios (tepar)
- Posts: 381
- Joined: 25 Jun 2015, 12:01
- Detinator Steam: Da
- CS Status: numaru' unu dupa doi
- Detinator server CS: SURF.KZH.RO
- SteamID: zanacamatar
- Reputatie: Utilizator neserios (tepar)
- Fond eXtream: 0
- Location: Bucuresti
- Contact:
anpc.gov.ro , sunt obligati sa iti ia in termen de 14 zile produsul retur (asta in cazul in care nu prezinta deteriorari mecanice). De obicei magazinele cam abuzeaza si refuza.
Gazduire Jocuri, Inregistrare Domenii, Gazduire Web - www.gameds.ro
- Pavel
- Fost moderator
- Posts: 3610
- Joined: 17 Feb 2011, 22:47
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Fost Administrator
Fost Membru Club eXtreamCS
Nume anterior: xkeze. - Fond eXtream: 2
- Location: Bucuresti
- Has thanked: 71 times
- Been thanked: 102 times
Video-ul ala e o facatura. EvoMag livreaza cu cargus, nu cu fancourier. Coletul este lipit cu scotch, iar cutia este desfacuta in asa fel in cat sa poata fi scos castile. E foarte greu sa ajunga un colet in starea aia, crede-ma ca nu-ti putin un produs nou cu abalajul in starea in care a fost cutia astuia. Se mai intampla sa vina cu abalajul deteriorat de la transport, dar nu tras de el si rupt intentionat, cum este cel din video.smileye wrote:Ce sa mai zici de evomag care par seriosi la prima vedere ii dau la TV dar uite ce trimit oamenilor.
Produse desfacute, resigilitate, ce e asta?
Cam asa se procedeaza, nu e de mirare.
Poti sa le dai retur si sa le ceri banii, daca nu le poti face reclamatie la ANPC insa slabe sanse sa rezolvi ceva mai mult cheltuieli de judecata.
Tot ei o sa iasa basma curata pentru ca vor da vina pe curier sau cine stie ce scuza vor mai avea.
In plus cand vad ca toata lumea scrie ca asta e romania si ca este o normalitate la noi inebunesc. Se intampla oriunde in lume sa se deterioreze un colet, sa se trimita un produs deteriorat, pentru ca omul care s-a ocupat de colete nu era atent, nu si-a facut treaba, nu era cu gandul la ceea ce trebuie sa faca. In momentul in care faci acelasi lucru in continuu, ajungi sa faci lucrurile mecanic, din instinct si obisnuinta si mai apar erori umane.
Lord Kalu, daca nu dorect sa-ti inlocuiasca produsul sau sa-ti dea banii inapoi, aduna-ti poze si ce mai ai nevoie pentru a dovedi ca produsul a venit defect si fa o reclamatie la OPC si la ANPC, dar inainte suna sau da-le un mail ca le faci reclamatie, e posibil sa rezolvi fara sa te complici cu reclamatiile(sunt destul de speriati majoritatea pentru ca amenzile sunt destul de mari si ies cu imaginea destul de sifonata in cazurile de genul).
- sharkstar
- Membru, skill +4
- Posts: 1735
- Joined: 24 Dec 2012, 15:51
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Rupetot
- SteamID: privat
- Location: Bucuresti
- Has thanked: 70 times
- Been thanked: 42 times
Asta voiam sa spun si eu.. cand vine un colet nu vine lipit cu banda .. punga a fost rupt si dupa ratatul ala a lipit o ca sa nu vedem noi. Ma bucur ca nu a primit banii inapoi, stiu cum se livreaza lucrurile astea si nu avea cum sa fie rupta cutia respectiva, era trecuta imediat la damage, iar pentru acel damage primeau banii respectivi inapoi(evomag-ul primea banii pentru un prost stricat de la distribuitorul castilor). Asa ca nu va mai ganditi ca ei trimit colete rupte sau desfacute, nu exista asa ceva.Pavel wrote:Video-ul ala e o facatura. EvoMag livreaza cu cargus, nu cu fancourier. Coletul este lipit cu scotch, iar cutia este desfacuta in asa fel in cat sa poata fi scos castile. E foarte greu sa ajunga un colet in starea aia, crede-ma ca nu-ti putin un produs nou cu abalajul in starea in care a fost cutia astuia. Se mai intampla sa vina cu abalajul deteriorat de la transport, dar nu tras de el si rupt intentionat, cum este cel din video.smileye wrote:Ce sa mai zici de evomag care par seriosi la prima vedere ii dau la TV dar uite ce trimit oamenilor.
Produse desfacute, resigilitate, ce e asta?
Cam asa se procedeaza, nu e de mirare.
Poti sa le dai retur si sa le ceri banii, daca nu le poti face reclamatie la ANPC insa slabe sanse sa rezolvi ceva mai mult cheltuieli de judecata.
Tot ei o sa iasa basma curata pentru ca vor da vina pe curier sau cine stie ce scuza vor mai avea.
In plus cand vad ca toata lumea scrie ca asta e romania si ca este o normalitate la noi inebunesc. Se intampla oriunde in lume sa se deterioreze un colet, sa se trimita un produs deteriorat, pentru ca omul care s-a ocupat de colete nu era atent, nu si-a facut treaba, nu era cu gandul la ceea ce trebuie sa faca. In momentul in care faci acelasi lucru in continuu, ajungi sa faci lucrurile mecanic, din instinct si obisnuinta si mai apar erori umane.
Lord Kalu, daca nu dorect sa-ti inlocuiasca produsul sau sa-ti dea banii inapoi, aduna-ti poze si ce mai ai nevoie pentru a dovedi ca produsul a venit defect si fa o reclamatie la OPC si la ANPC, dar inainte suna sau da-le un mail ca le faci reclamatie, e posibil sa rezolvi fara sa te complici cu reclamatiile(sunt destul de speriati majoritatea pentru ca amenzile sunt destul de mari si ies cu imaginea destul de sifonata in cazurile de genul).
Si 2 la mana, care e logica sa cumperi direct in magazin si sa te intorci sa il returnezi? Cand mi-am cumparat S8-ul, l-am cumparat din greseala pe albastru, mi-am dat seama cand am ajuns acasa si l-am desfacut, pentru ca m-am grabit cand l-am cumparat de pe net. Dupa o ora m-am intors la ei, si l-am schimbat. Mi-au si zis, pot sa il returnez in 30 de zile fara nici un motiv. Emag si pcgarage, doar astea 2 le folosesc.