VegaS wrote:E logic că nu știi ce înseamnă marketing, din moment ce ai lăsat acest reply. Corect?! :)miiami wrote:Ce strategie de marketing? :|
Royal nu s-a referit la prețuri.
Au mâncat unele litere, modificând cuvintele sau sensul acestora...
Code: Select all
În accepțiunea generală, marketingul reprezintă "știința și arta de a convinge clienții să cumpere" .
Code: Select all
MÁRKETING (cuv. engl., de la market „piață”) s. n. 1. Ansamblul activităților (procedeelor) prin care producția este orientată și adaptată cererilor prezente și viitoare ale consumatorului, pentru satisfacerea integrală, la timpul și locul dorit, cu mărfurile cerute de acesta, în condițiile rentabilității întreprinderii producătoare sau comerciale. M. reprezintă o concepție economică nouă, privind orientarea și mobilizarea întreprinderilor pentru obținerea de beneficii, prin satisfacerea cerințelor pieței interne și externe pe calea adaptării diferitelor elemente (calitatea produselor, distribuția, diferențierea prețurilor, a ambalajelor, metodelor de vânzare, a formelor de comerț și de promovare a desfacerilor etc.) la cererea specifică a consumatorului. 2. Disciplină științifică care studiază m. (1).
După părerea mea această ”strategie de marketing” eșuată îndeamnă mai mult eventualul cumpărător să cumpere acel produs din altă parte.
Bun, înțeleg că au reușit să cadă în ridicol prin proasta reclamă făcută de ei... dar cum poate asta să satisfacă clientul prin anumitul produs urmând achiziționarea produsului?
Nu are sens...