Exercitiu procesare numere C++
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori
-
- Membru, skill 0
- Posts: 71
- Joined: 24 Nov 2011, 10:26
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Has thanked: 7 times
- Contact:
:-?? :-" [-o< :-ss uffffffffffffffffff
-
- Membru, skill 0
- Posts: 71
- Joined: 24 Nov 2011, 10:26
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Has thanked: 7 times
- Contact:
da;stiu ca pot face asta;maine avem olimpiada;pa net sunt probleme usoare;pa campion din contra;
- aNNakin
- Fost administrator
- Posts: 10464
- Joined: 17 Dec 2007, 21:42
- Detinator Steam: Da
- CS Status: a iubi - necesar si suficient
- Detinator server CS: romania.cs16.ro
- SteamID: anakin_cstrike16
- Reputatie: Membru Club eXtreamCS
Fost Contribuitor
Fost Scripter eXtreamCS
Fost Lider Echipa eXtreamCS
Fost Administrator - Location: di.fm
- Has thanked: 230 times
- Been thanked: 787 times
- Contact:
cum te trimita profa aia inapta la olimpiada nepregatit dupa un semestru de scoala?gigantfarmier wrote:da;stiu ca pot face asta;maine avem olimpiada;pa net sunt probleme usoare;pa campion din contra;
-
- Membru, skill 0
- Posts: 71
- Joined: 24 Nov 2011, 10:26
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Has thanked: 7 times
- Contact:
e profesor de liceu:)
-
- Membru, skill 0
- Posts: 71
- Joined: 24 Nov 2011, 10:26
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Has thanked: 7 times
- Contact:
si s-a gasit sa ne ia pe noi
- aNNakin
- Fost administrator
- Posts: 10464
- Joined: 17 Dec 2007, 21:42
- Detinator Steam: Da
- CS Status: a iubi - necesar si suficient
- Detinator server CS: romania.cs16.ro
- SteamID: anakin_cstrike16
- Reputatie: Membru Club eXtreamCS
Fost Contribuitor
Fost Scripter eXtreamCS
Fost Lider Echipa eXtreamCS
Fost Administrator - Location: di.fm
- Has thanked: 230 times
- Been thanked: 787 times
- Contact:
la _)_ nu ? e nebun...gigantfarmier wrote:si s-a gasit sa ne ia pe noi
-
- Fost moderator
- Posts: 1671
- Joined: 31 Oct 2009, 15:25
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Fost moderator
- Location: CLUJ-NAPOCA
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 147 times
-
- Membru, skill 0
- Posts: 71
- Joined: 24 Nov 2011, 10:26
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Has thanked: 7 times
- Contact:
stiti cumva un site care iti da definitia vectorilor
si pentru incepatori
si pentru incepatori
-
- Membru, skill 0
- Posts: 71
- Joined: 24 Nov 2011, 10:26
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Has thanked: 7 times
- Contact:
nu merge softpedia
-
- Membru, skill 0
- Posts: 71
- Joined: 24 Nov 2011, 10:26
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Has thanked: 7 times
- Contact:
comori
Timp maxim de executie/test:
0.1 secunde
Memorie totala disponibila/stiva:
16 MB/1 MB
Sa gasesti o comoara ascunsa de catre pirati este simplu daca ai o harta. De obicei harta este însotita de un algoritm ce descrie deplasarea spre comoara. De exemplu: „Gaseste stânca alba. Mergi 30 de pasi spre padure, apoi 15 spre lac, ... , si 20 prin pestera. Comoara e sub semnul desenat pe peretele drept".
De obicei indicatiile presupun deplasarea cu un anumit numar de pasi în una dintre directiile date (1 - nord, 2 - nord-est, 3 - est, 4 - sud-est, 5 - sud, 6 - sud-vest, 7 - vest, 8 - nord-vest). Un pas te duce intotdeauna dintr-un punct de coordonate intregi in alt punct de coordonate intregi. Deci daca la un moment dat suntem in punctul de coordonate intregi (X, Y), deplasarea cu 1 pas in una dintre cele 8 directii ne duce in unul dintre punctele de coordonate intregi:
Directia
Unde se ajunge
1
(X, Y+1)
2
(X+1, Y+1)
3
(X+1, Y)
4
(X+1, Y-1)
5
(X, Y-1)
6
(X-1, Y-1)
7
(X-1, Y)
8
(X-1, Y+1)
.Calatoria dupa traseul descris devine astfel simpla. Pentru exemplu din desen, se merge 3 pasi la nord, 1 la est, 1 la nord, 3 la est, 2 la sud si 1 pas la vest.
Cerinta
Scrieti un program, care, dupa indicatiile piratilor determina punctul în care este ascunsa comoara. Se considera ca axa Ox e îndreptata spre est, iar Oy spre nord. Initial cautatorul de comori se afla în originea sistemului de coordonate (punctul cu coordonatele (0, 0)).
Date de intrare
Fisierul de intrare comori.in contine pe prima linie numarul natural N, reprezentand numarul de indicatii. Urmatoarele N linii contin indicatiile propriu-zise, cate o indicatie pe o linie, sub forma a doua numere naturale separate printr-un spatiu d p, unde d este numarul directiei, iar p numarul de pasi.
Date de iesire
Fisierul de iesire comori.out va contine o singura linie pe care vor fi scrise doua numere intregi separate prin spatiu x y, reprezentand coordonatele punctului in care este ascunsa comoara (x este abscisa, iar y este ordonata).
Restrictiisi precizari
1 <= N <= 40
1 <= d <= 8
1 <= p <= 1000
Exemplu
comori.in comori.out comori.in comori.out
6
1 3
3 1
1 1
3 3
5 2
7 1
3 2
1
8 10
-10 10
Timp maxim de executie/test:
0.1 secunde
Memorie totala disponibila/stiva:
16 MB/1 MB
Sa gasesti o comoara ascunsa de catre pirati este simplu daca ai o harta. De obicei harta este însotita de un algoritm ce descrie deplasarea spre comoara. De exemplu: „Gaseste stânca alba. Mergi 30 de pasi spre padure, apoi 15 spre lac, ... , si 20 prin pestera. Comoara e sub semnul desenat pe peretele drept".
De obicei indicatiile presupun deplasarea cu un anumit numar de pasi în una dintre directiile date (1 - nord, 2 - nord-est, 3 - est, 4 - sud-est, 5 - sud, 6 - sud-vest, 7 - vest, 8 - nord-vest). Un pas te duce intotdeauna dintr-un punct de coordonate intregi in alt punct de coordonate intregi. Deci daca la un moment dat suntem in punctul de coordonate intregi (X, Y), deplasarea cu 1 pas in una dintre cele 8 directii ne duce in unul dintre punctele de coordonate intregi:
Directia
Unde se ajunge
1
(X, Y+1)
2
(X+1, Y+1)
3
(X+1, Y)
4
(X+1, Y-1)
5
(X, Y-1)
6
(X-1, Y-1)
7
(X-1, Y)
8
(X-1, Y+1)
.Calatoria dupa traseul descris devine astfel simpla. Pentru exemplu din desen, se merge 3 pasi la nord, 1 la est, 1 la nord, 3 la est, 2 la sud si 1 pas la vest.
Cerinta
Scrieti un program, care, dupa indicatiile piratilor determina punctul în care este ascunsa comoara. Se considera ca axa Ox e îndreptata spre est, iar Oy spre nord. Initial cautatorul de comori se afla în originea sistemului de coordonate (punctul cu coordonatele (0, 0)).
Date de intrare
Fisierul de intrare comori.in contine pe prima linie numarul natural N, reprezentand numarul de indicatii. Urmatoarele N linii contin indicatiile propriu-zise, cate o indicatie pe o linie, sub forma a doua numere naturale separate printr-un spatiu d p, unde d este numarul directiei, iar p numarul de pasi.
Date de iesire
Fisierul de iesire comori.out va contine o singura linie pe care vor fi scrise doua numere intregi separate prin spatiu x y, reprezentand coordonatele punctului in care este ascunsa comoara (x este abscisa, iar y este ordonata).
Restrictiisi precizari
1 <= N <= 40
1 <= d <= 8
1 <= p <= 1000
Exemplu
comori.in comori.out comori.in comori.out
6
1 3
3 1
1 1
3 3
5 2
7 1
3 2
1
8 10
-10 10
- reTry
- Membru, skill +2
- Posts: 875
- Joined: 03 Jun 2007, 18:31
- Detinator Steam: Da
- CS Status: -
- Detinator server CS: Nu
- SteamID: ax1onel_shaf
- Reputatie: Ban 3 luni .
(Ban scos de 1 mai!)
Ban 3 luni ! - Location: Vaslui
- Has thanked: 37 times
- Been thanked: 21 times
Tu nu stii definitia vectorilor da faci probleme de la campion in clasa a5-a, esti genial, omfg
PS: N-o sa te ajute cu nimic daca ceri mura-n gura de aici !
PS: N-o sa te ajute cu nimic daca ceri mura-n gura de aici !
axionnneeeel
- aNNakin
- Fost administrator
- Posts: 10464
- Joined: 17 Dec 2007, 21:42
- Detinator Steam: Da
- CS Status: a iubi - necesar si suficient
- Detinator server CS: romania.cs16.ro
- SteamID: anakin_cstrike16
- Reputatie: Membru Club eXtreamCS
Fost Contribuitor
Fost Scripter eXtreamCS
Fost Lider Echipa eXtreamCS
Fost Administrator - Location: di.fm
- Has thanked: 230 times
- Been thanked: 787 times
- Contact:
Hai sa-ti dau un sfat...am vazut multi colegi chinuindu-se sa invete pe de rost rezolvarile la probleme...bun sa zicem ca inveti una, hai maxim 2...si cand iti vine sa rezolvi problema daca te incurci si crezi ca tre sa scrii linia asta care defapt e de la problema anterioara...deci nu invata pe de rost ca iti pierzi vremea...invata logic si rezolvi mult mai repede si n-ai probleme...ai o sansa bun ca esti pe a 5-a si faci info de pe acum :)
e greu la inceput, stiu ... am trecut prin asta ;)) incepe sa scrii programe mici si tot adauga la ele niste chestii sa vezi fiecare ce face pana le inveti
e greu la inceput, stiu ... am trecut prin asta ;)) incepe sa scrii programe mici si tot adauga la ele niste chestii sa vezi fiecare ce face pana le inveti
-
- Information
-
Who is online
Users browsing this forum: Doctor whO? <3, Dot [Bot], hockz94 and 216 guests