Fitness de strada (workout)

Discutii despre tot ce nu se incadreaza in celelalte categorii.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori

Clint
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 550
Joined: 31 Mar 2013, 15:18
Detinator Steam: Da
Has thanked: 35 times
Been thanked: 21 times

04 Jul 2014, 19:11

Practica cineva acest sport? Este vara si nu am chef sa dorm toata ziua sau sa stau la PC!
Cu ce exercitii sa incep mai intai, daca sunt incepator.cate repetari?

PS: Fara comentarii de genul "Gasesteti un loc de munca..." sunt ultimul an de liceu si pana nu-l termin nici nu ma gandesc. Vreau facultate nu la lopata!
Stay chill.
RoyalServer
CRISZLY
Membru eXtream
Membru eXtream
Posts: 4045
Joined: 14 May 2014, 17:49
Detinator Steam: Da
Reputatie: Nume anterior: Itsirc
Castigator Membru Club eXtream @ Ganduri de sub dus (25 OCT - 25 FEB)
Been thanked: 69 times

04 Jul 2014, 19:55

Clint wrote:Practica cineva acest sport? Este vara si nu am chef sa dorm toata ziua sau sa stau la PC!
Cu ce exercitii sa incep mai intai, daca sunt incepator.cate repetari?

PS: Fara comentarii de genul "Gasesteti un loc de munca..." sunt ultimul an de liceu si pana nu-l termin nici nu ma gandesc. Vreau facultate nu la lopata!
Intr-o vara poti sa faci alte lucruri "interesante".. nu inteleg de ce te-ai axat pe fitness de strada..
Clint
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 550
Joined: 31 Mar 2013, 15:18
Detinator Steam: Da
Has thanked: 35 times
Been thanked: 21 times

04 Jul 2014, 20:01

Mai bine decat sa beau zeci de beri zilnic si la toamna sa ma trezesc cu burta :) vara = gagici,bere,fotbal,apa.
Stay chill.
User avatar
dominus
Membru eXtream
Membru eXtream
Posts: 2598
Joined: 24 Feb 2012, 15:01
Detinator Steam: Da
Location: Constanta
Has thanked: 51 times
Been thanked: 185 times

04 Jul 2014, 20:38

Clint wrote:Mai bine decat sa beau zeci de beri zilnic si la toamna sa ma trezesc cu burta :) vara = gagici,bere,fotbal,apa.

Ai grija ce zici despre bere tinere :))