Vreau sa va intreb de ce la fps krond la server cs 1.6 500 este valoare recomandata? Este pusa gen "prosteala" pentru a nu le ingreuna lor "munca"?
Sau este mai bine pentru mine daca aleg 1000?
FPS KROND
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori
- NisQ
- Utilizator neserios (tepar)
- Posts: 4070
- Joined: 26 May 2011, 01:52
- Detinator Steam: Da
- CS Status: 4k hours and still countin'
- Detinator server CS: GG.FRAGWAY.COM
- SteamID: nisq4vibe
- Reputatie: Utilizator neserios (tepar)
- Location: LONDON U.K
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 75 times
- Contact:
ia vezi "prosteala" explicata mai jos
Constatam ca s-a inceput o campanie sustinuta pentru dezinformarea detinatorilor cu privire la "setarea minune" de 1000 FPS ce foarte multi atotstiutori considera ca reprezinta "salvarea" pentru o latenta/ping mai bun atunci cand ne populam serverele cu straini, proveniti din bine cunoscutele "drop-uri". Incepand cu 01.10.2014 Krond permite oricarui client sa-si faca upgrade la 1000 FPS direct din zona clienti, fara nici un fel de taxa suplimentara.
Am incepe sa mentionam ca odata ce serverul este modificat la 1000 FPS, responsabilitatea unui gameplay fluent (hitbox) nu mai este de datoria noastra ... noi recomandam, garantam si sustinem valoarea de 500 FPS ca fiind singura solutie pentru a pastra un echilibru / raport cat mai bun intre calitatea gameplay-ului si latenta.
De ce 1000 FPS ? Este adevarat, primul efect (imediat vizibil) al acestei valori o reprezinta o latenta mai mica cu aproximativ 25-30% fata de 500 FPS, insa lucrurile nu se opresc aici ... nu este totul sa avem un ping mai bun pe server, asta nu inseamna aproape nimic in raport cu efectele negative ce le poate aduce aceasta valoare pentru jucatorii externi - in cazul in care avem un server populat cu trei sferturi Romani (latenta 5-50) si restul straini (latenta 80-200), atunci ne putem astepta aproape imediat la nemultumiri din partea jucatorilor intrucat serverul va procesa framerate-urile la o valoare mult mai mare, asigurand o latenta mai mica insa o calitate a gameplay-ul deplorabila (reclamatiile in care gloantele nu nimeresc nimic, crash-uri inexplicabile sau framari nu vor intarzia sa apara), sunt foarte multe exemple obiective pe internet / youtube cu privire la aceasta si nu vom intra noi in detalii, aceasta valoare NU ESTE recomandata sub nici o forma pe un server public de CS 1.6, decizia va apartine intru-totul. Fiecare detinator are datoria sa se documenteze complet si sa decida asupra propriului serviciu, noi ne asumam cresterea incarcarii procesorale cu 30-40% a serviciului tau fara nici un fel de cost suplimentar.
Bun, cand este recomandat 1000 FPS pe un server public ? Valve (producatorul jocului) spune ca in nici o situatie, totusi ... din testele noastre am obtinut o performanta mai buna a gameplay-ului in cadrul serverelor de cel mult 24 sloturi (11v11 + 2 rezervari) cu jucatori avand latenta de cel mult 65 (high-ping-kicker ruland), in aceste conditii putem spune intr-adevar ca serverul ruleaza mult mai bine la o valoare a framerate-ului mai mare, asigurand fiecarui jucator o rata de procesare a frame-urilor de partea serverului net superioara. Serverele de war spre exemplu, unde toti jucatorii sunt de regula din Romania (latenta mica) sunt recomandate la 1000 FPS pentru o performanta mai ridicata. Nu latenta (PING-ul) este totul! Peste aceste limite am intampinat: crash-uri inopinante, framari inexplicabile, hitbox deficitar ... adica afectarea celor ce inseamna un gameplay de calitate.
De ce permitem 1000 FPS daca nu il recomandam ? Dintr-un motiv foarte simplu, contractarea pietii de gamehosting CS 1.6 din Romania precum si aparitia peste noapte a unor furnizori anonimi considera foarte oportun sa adopte politica "1000 FPS" ca standard, acuzand in acelasi timp marii furnizori de incompetenta ori lipsa de resurse pentru a impune acest standard, atragem atentia asupra faptului ca societatea noastra nu si-a transformat niciodata clientii in cobai cibernetici si nici nu ne dorim acest lucru. Pe cale de consecinta, in contextul actual putem doar sa recomandam si sa ne transmitem punctul de vedere ... decizia insa va apartine voua! Incercam pe cat posibil sa va informam corect si complet indiferent daca decideti sau nu sa beneficiati de serviciile noastre, nu acceptati sa fiti inselati !
Cu consideratie,
Westfarm
Krond Solutions SRL
Workin' on my sheet - https://dreambabes.co.uk/
- xBourne
- Membru, skill +4
- Posts: 1537
- Joined: 26 Jan 2014, 13:21
- Detinator Steam: Da
- CS Status: CS GO
- Detinator server CS: Da
- SteamID: xBourne
- Reputatie: Membru Club eXtreamCS (doua saptamani)
- Location: Iasi
- Has thanked: 3 times
- Contact:
Am inteles. Dar pentru un server jailbreak ce mi-ati recomanda? Rog sa comenteze doar cei care stiu modul si au jucat pe el.NisQ wrote:ia vezi "prosteala" explicata mai jos
Constatam ca s-a inceput o campanie sustinuta pentru dezinformarea detinatorilor cu privire la "setarea minune" de 1000 FPS ce foarte multi atotstiutori considera ca reprezinta "salvarea" pentru o latenta/ping mai bun atunci cand ne populam serverele cu straini, proveniti din bine cunoscutele "drop-uri". Incepand cu 01.10.2014 Krond permite oricarui client sa-si faca upgrade la 1000 FPS direct din zona clienti, fara nici un fel de taxa suplimentara.
Am incepe sa mentionam ca odata ce serverul este modificat la 1000 FPS, responsabilitatea unui gameplay fluent (hitbox) nu mai este de datoria noastra ... noi recomandam, garantam si sustinem valoarea de 500 FPS ca fiind singura solutie pentru a pastra un echilibru / raport cat mai bun intre calitatea gameplay-ului si latenta.
De ce 1000 FPS ? Este adevarat, primul efect (imediat vizibil) al acestei valori o reprezinta o latenta mai mica cu aproximativ 25-30% fata de 500 FPS, insa lucrurile nu se opresc aici ... nu este totul sa avem un ping mai bun pe server, asta nu inseamna aproape nimic in raport cu efectele negative ce le poate aduce aceasta valoare pentru jucatorii externi - in cazul in care avem un server populat cu trei sferturi Romani (latenta 5-50) si restul straini (latenta 80-200), atunci ne putem astepta aproape imediat la nemultumiri din partea jucatorilor intrucat serverul va procesa framerate-urile la o valoare mult mai mare, asigurand o latenta mai mica insa o calitate a gameplay-ul deplorabila (reclamatiile in care gloantele nu nimeresc nimic, crash-uri inexplicabile sau framari nu vor intarzia sa apara), sunt foarte multe exemple obiective pe internet / youtube cu privire la aceasta si nu vom intra noi in detalii, aceasta valoare NU ESTE recomandata sub nici o forma pe un server public de CS 1.6, decizia va apartine intru-totul. Fiecare detinator are datoria sa se documenteze complet si sa decida asupra propriului serviciu, noi ne asumam cresterea incarcarii procesorale cu 30-40% a serviciului tau fara nici un fel de cost suplimentar.
Bun, cand este recomandat 1000 FPS pe un server public ? Valve (producatorul jocului) spune ca in nici o situatie, totusi ... din testele noastre am obtinut o performanta mai buna a gameplay-ului in cadrul serverelor de cel mult 24 sloturi (11v11 + 2 rezervari) cu jucatori avand latenta de cel mult 65 (high-ping-kicker ruland), in aceste conditii putem spune intr-adevar ca serverul ruleaza mult mai bine la o valoare a framerate-ului mai mare, asigurand fiecarui jucator o rata de procesare a frame-urilor de partea serverului net superioara. Serverele de war spre exemplu, unde toti jucatorii sunt de regula din Romania (latenta mica) sunt recomandate la 1000 FPS pentru o performanta mai ridicata. Nu latenta (PING-ul) este totul! Peste aceste limite am intampinat: crash-uri inopinante, framari inexplicabile, hitbox deficitar ... adica afectarea celor ce inseamna un gameplay de calitate.
De ce permitem 1000 FPS daca nu il recomandam ? Dintr-un motiv foarte simplu, contractarea pietii de gamehosting CS 1.6 din Romania precum si aparitia peste noapte a unor furnizori anonimi considera foarte oportun sa adopte politica "1000 FPS" ca standard, acuzand in acelasi timp marii furnizori de incompetenta ori lipsa de resurse pentru a impune acest standard, atragem atentia asupra faptului ca societatea noastra nu si-a transformat niciodata clientii in cobai cibernetici si nici nu ne dorim acest lucru. Pe cale de consecinta, in contextul actual putem doar sa recomandam si sa ne transmitem punctul de vedere ... decizia insa va apartine voua! Incercam pe cat posibil sa va informam corect si complet indiferent daca decideti sau nu sa beneficiati de serviciile noastre, nu acceptati sa fiti inselati !
Cu consideratie,
Westfarm
Krond Solutions SRL
- REGULI GENERALE : Afișează regulile forumului
- projectileful
- Utilizator neserios (tepar)
- Posts: 1590
- Joined: 19 May 2012, 09:59
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Membru Club eXtreamCS (o luna)
Nume anterior: BucharestHooligan
Ban 1 luna
Ban 3 luni
Utilizator neserios (tepar) - Location: UK
- Has thanked: 88 times
- Been thanked: 107 times
Sa explic pe scurt, sa inteleaga toata lumea. Anuntul publicat de Krond nu este o "prosteala", tot ce scrie acolo este pur adevar, insa explicatia data de Salmus se pare ca depaseste majoritatea detinatorilor de servere.
Pe scurt ar veni asa:
Odata ce tu soliciti 1000 FPS pentru serverul tau, automat vei solicita mai mult serverul de gazduire (cpu,ram, etc). Ei iti recomanda un tycrate (FPS) de 500 pentru a mentine un 'echilibru' pe serverul de gazduire, tu (client) degeaba soliciti 1000 FPS, deoarece aceasta setare va solicita serverul de gazduire (pentru a-ti spori tie calitatea latentei si a jocului) iar acesta intr-un final iti va rezulta un raspuns care nu se ridica la asteptarile tale. Bineinteles, aceasta problema poate fi evitata atunci cand mentii o limita de clienti pe un anumit server de gazduire (o limita la care serverul nu va ajunge la overhead nici cu toate serverele de joc gazduite).
Pe scurt ar veni asa:
Odata ce tu soliciti 1000 FPS pentru serverul tau, automat vei solicita mai mult serverul de gazduire (cpu,ram, etc). Ei iti recomanda un tycrate (FPS) de 500 pentru a mentine un 'echilibru' pe serverul de gazduire, tu (client) degeaba soliciti 1000 FPS, deoarece aceasta setare va solicita serverul de gazduire (pentru a-ti spori tie calitatea latentei si a jocului) iar acesta intr-un final iti va rezulta un raspuns care nu se ridica la asteptarile tale. Bineinteles, aceasta problema poate fi evitata atunci cand mentii o limita de clienti pe un anumit server de gazduire (o limita la care serverul nu va ajunge la overhead nici cu toate serverele de joc gazduite).
Code: Select all
while($money < 1.000.000$) $work++;
- xBourne
- Membru, skill +4
- Posts: 1537
- Joined: 26 Jan 2014, 13:21
- Detinator Steam: Da
- CS Status: CS GO
- Detinator server CS: Da
- SteamID: xBourne
- Reputatie: Membru Club eXtreamCS (doua saptamani)
- Location: Iasi
- Has thanked: 3 times
- Contact:
Raspunsul lui m-a "luminat". Este mai bun 500 fpsprojectileful wrote:Sa explic pe scurt, sa inteleaga toata lumea. Anuntul publicat de Krond nu este o "prosteala", tot ce scrie acolo este pur adevar, insa explicatia data de Salmus se pare ca depaseste majoritatea detinatorilor de servere.
Pe scurt ar veni asa:
Odata ce tu soliciti 1000 FPS pentru serverul tau, automat vei solicita mai mult serverul de gazduire (cpu,ram, etc). Ei iti recomanda un tycrate (FPS) de 500 pentru a mentine un 'echilibru' pe serverul de gazduire, tu (client) degeaba soliciti 1000 FPS, deoarece aceasta setare va solicita serverul de gazduire (pentru a-ti spori tie calitatea latentei si a jocului) iar acesta intr-un final iti va rezulta un raspuns care nu se ridica la asteptarile tale. Bineinteles, aceasta problema poate fi evitata atunci cand mentii o limita de clienti pe un anumit server de gazduire (o limita la care serverul nu va ajunge la overhead nici cu toate serverele de joc gazduite).
#topic inchis.
- REGULI GENERALE : Afișează regulile forumului
-
- Information
-
Who is online
Users browsing this forum: .::Adrianix52::., fentezzzzz, jibilaNNN, Radu eXtream, SHINEROYAL and 387 guests