Garanție produs emag

Discutii despre tot ce nu se incadreaza in celelalte categorii.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori

Post Reply
User avatar
Challenger.
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 2530
Joined: 07 Dec 2014, 14:32
Detinator Steam: Da
Reputatie: Fost Super Moderator
Nume anterior: whisTle
Puncte: 1.7 / 3
Fond eXtream: 0
Contact:

06 Jul 2017, 23:03

Salut, în martie anul acesta mi-am cumpărat un telefon (samsung j5 2016) de pe emag, şi de o săptămâna face nişte figuri ciudate, ecranul îmi pâlpâie şi în unele momente jumătate de ecran se vede în multe dungi albe şi verzi pentru o secundă, menționez că telefonul nu mi-a căzut niciodată.

Aş vrea să-l trimit la garanție dar nu ştiu dacă mai găsesc cutia telefonului, dar am acea foaie care se lipeşte pe cutie în momentul în care se livrează, pe foaie scrie numele meu, numărul de telefon, număr comandă, număr referință, număr factură şi codul de bară.
Dacă am foaia respectivă îl pot trimite? Pe site-ul lor am înțeles că da, dar nu sunt foarte sigur.
NU sunt intermediar.

Dacă ai nevoie de ajutor pe forum dă-mi un PM şi rezolvăm.

REGULAMENT FORUM

RECLAMAȚII MODERATORI

RECLAMAȚII PM
Activitate scăzută
RoyalServer
User avatar
p@ntera
Utilizator neserios (tepar)
Utilizator neserios (tepar)
Posts: 833
Joined: 10 Feb 2008, 20:19
Detinator Steam: Da
CS Status: Loading Swag... 100% .
SteamID: p@ntera
Reputatie: Fost Membru Club eXtreamCS (3 luni)
Utilizator neserios (tepar!)
Location: Bucureşti
Contact:

06 Jul 2017, 23:06

Challenger. wrote:Salut, în martie anul acesta mi-am cumpărat un telefon (samsung j5 2016) de pe emag, şi de o săptămâna face nişte figuri ciudate, ecranul îmi pâlpâie şi în unele momente jumătate de ecran se vede în multe dungi albe şi verzi pentru o secundă, menționez că telefonul nu mi-a căzut niciodată.

Aş vrea să-l trimit la garanție dar nu ştiu dacă mai găsesc cutia telefonului, dar am acea foaie care se lipeşte pe cutie în momentul în care se livrează, pe foaie scrie numele meu, numărul de telefon, număr comandă, număr referință, număr factură şi codul de bară.
Dacă am foaia respectivă îl pot trimite? Pe site-ul lor am înțeles că da, dar nu sunt foarte sigur.
Daca l-ai achizitionat acum o saptamana ai doua optiuni:

1. Daca nu esti multumit il returnezi : ESTE FOARTE SIMPLU !
2. Daca nu ai foaia aia cu garantia nu ti-o ia... trebuie sa o ai neaparat. Eu nu am primit garantia la pc si mi-a trimis-o prin curier
close
User avatar
Challenger.
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 2530
Joined: 07 Dec 2014, 14:32
Detinator Steam: Da
Reputatie: Fost Super Moderator
Nume anterior: whisTle
Puncte: 1.7 / 3
Fond eXtream: 0
Contact:

06 Jul 2017, 23:17

p@ntera wrote:
Challenger. wrote:Salut, în martie anul acesta mi-am cumpărat un telefon (samsung j5 2016) de pe emag, şi de o săptămâna face nişte figuri ciudate, ecranul îmi pâlpâie şi în unele momente jumătate de ecran se vede în multe dungi albe şi verzi pentru o secundă, menționez că telefonul nu mi-a căzut niciodată.

Aş vrea să-l trimit la garanție dar nu ştiu dacă mai găsesc cutia telefonului, dar am acea foaie care se lipeşte pe cutie în momentul în care se livrează, pe foaie scrie numele meu, numărul de telefon, număr comandă, număr referință, număr factură şi codul de bară.
Dacă am foaia respectivă îl pot trimite? Pe site-ul lor am înțeles că da, dar nu sunt foarte sigur.
Daca l-ai achizitionat acum o saptamana ai doua optiuni:

1. Daca nu esti multumit il returnezi : ESTE FOARTE SIMPLU !
2. Daca nu ai foaia aia cu garantia nu ti-o ia... trebuie sa o ai neaparat. Eu nu am primit garantia la pc si mi-a trimis-o prin curier
Citeşte mai bine, te rog, l-am cumpărat în martie, dar bănuiesc că acea factură era în cutia telefonului pe care nu o găsesc.
NU sunt intermediar.

Dacă ai nevoie de ajutor pe forum dă-mi un PM şi rezolvăm.

REGULAMENT FORUM

RECLAMAȚII MODERATORI

RECLAMAȚII PM
Activitate scăzută
User avatar
p@ntera
Utilizator neserios (tepar)
Utilizator neserios (tepar)
Posts: 833
Joined: 10 Feb 2008, 20:19
Detinator Steam: Da
CS Status: Loading Swag... 100% .
SteamID: p@ntera
Reputatie: Fost Membru Club eXtreamCS (3 luni)
Utilizator neserios (tepar!)
Location: Bucureşti
Contact:

06 Jul 2017, 23:26

Nu am vazut , dă un telefon la cei de la emag si spune le situatia ei stiu ce si cum
close
User avatar
Vlad
Fost administrator
Fost administrator
Posts: 8148
Joined: 01 Dec 2011, 13:35
Detinator Steam: Da
CS Status: Inactiv
Reputatie: Fost Administrator
Organizator Cupe eXtreamCS
Administratorul anului 2016; 2017
Location: Bucuresti
Has thanked: 116 times
Been thanked: 161 times

06 Jul 2017, 23:27

Ai pe site garantia in format electronic si dispun si ei de ea. Totusi poti sa suni la Depanero si sa intrebi, e service-ul lor partener.
User avatar
Challenger.
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 2530
Joined: 07 Dec 2014, 14:32
Detinator Steam: Da
Reputatie: Fost Super Moderator
Nume anterior: whisTle
Puncte: 1.7 / 3
Fond eXtream: 0
Contact:

06 Jul 2017, 23:56

Vlad wrote:Ai pe site garantia in format electronic si dispun si ei de ea. Totusi poti sa suni la Depanero si sa intrebi, e service-ul lor partener.
Mulțumesc, Vlad!

O să sun dimineață, să vad ce rezolv.
NU sunt intermediar.

Dacă ai nevoie de ajutor pe forum dă-mi un PM şi rezolvăm.

REGULAMENT FORUM

RECLAMAȚII MODERATORI

RECLAMAȚII PM
Activitate scăzută
User avatar
dodysr
Utilizator neserios (tepar)
Utilizator neserios (tepar)
Posts: 381
Joined: 25 Jun 2015, 12:01
Detinator Steam: Da
CS Status: numaru' unu dupa doi
Detinator server CS: SURF.KZH.RO
SteamID: zanacamatar
Reputatie: Utilizator neserios (tepar)
Fond eXtream: 0
Location: Bucuresti
Contact:

07 Jul 2017, 10:03

P.S Nu mai suna sa astepti deoarece e o perioada destul de aglomerata.
1. Factura o gasesti in contul de client -> Comenzile mele -> Iti apare buton factura NR xxxxxxx
2. Garantia la samsung vine de la producator asa ca nu exista nici la eMAG in forma electronica si trebuie solicitata asa ca mergi in site -> Josul paginii -> Inregistreaza o reclamatie / sesizare (iar acolo spui ca iti trebuie Certificatul de garantie) si mai apoi ti se va trimite ori pe mail ori prin curier.
3. Apoi poti completa pe site un formular de pick-up pentru service si va veni un curier in 2-3 zile sa ridice produsul.
Gazduire Jocuri, Inregistrare Domenii, Gazduire Web - www.gameds.ro
User avatar
Marius
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 8294
Joined: 11 Nov 2007, 12:19
Detinator Steam: Da
CS Status: being awesome since 1992
SteamID: kNNwOw
Reputatie: eXtream Mod
Fost administrator
Fost dezvoltator al listei de seriozitate eXtreamCS
Fost Membru Club eXtreamCS
Location: Timisoara
Has thanked: 577 times
Been thanked: 680 times

07 Jul 2017, 13:35

Din ce stiu, o conditie a garantiei este exact faptul sa ai cutia produsului.
------> un mindset sanatos pentru eXtream <------
PS: NU sunt intermediar
The Kalu
Fost administrator
Fost administrator
Posts: 13712
Joined: 09 Oct 2010, 12:39
Detinator Steam: Da
CS Status: In grajd!
SteamID: kalulord
Reputatie: Fost Administrator
Fost membru Club eXtreamCS (6 luni)
Nume anterior: Terra
Location: Romania, Ploiesti
Has thanked: 328 times
Been thanked: 646 times
Contact:

08 Jul 2017, 00:07

Marius wrote:Din ce stiu, o conditie a garantiei este exact faptul sa ai cutia produsului.
Nu mai ai nevoie de cutie la produs, am trimis eu placa de baza la garantie si n-au facut figuri.Este de ceva timp asta ca nu mai este nevoie de ambalajul original al produsului, mult mai bine ca eu oricum le arunc. :D
Image
User avatar
Icsulescu
Utilizator neserios (tepar)
Utilizator neserios (tepar)
Posts: 335
Joined: 04 Mar 2017, 12:32
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Reputatie: Utilizator neserios (tepar!)
Utilizator vechi: Massivescu
Fond eXtream: 0
Contact:

08 Jul 2017, 00:15

Lord Kalu wrote:
Marius wrote:Din ce stiu, o conditie a garantiei este exact faptul sa ai cutia produsului.
Nu mai ai nevoie de cutie la produs, am trimis eu placa de baza la garantie si n-au facut figuri.Este de ceva timp asta ca nu mai este nevoie de ambalajul original al produsului, mult mai bine ca eu oricum le arunc. :D
Sau alti le vand pe olx :))
Il am pe du-te vino, dar tot du-te ii mai puternic.
User avatar
IsTI37
Fost administrator
Fost administrator
Posts: 10987
Joined: 10 Apr 2007, 15:02
Detinator Steam: Da
Reputatie: Fost administrator
Fost SysAdmin
Fost Fondator GTA5 (CVL)
Location: Cluj-Napoca
Has thanked: 28 times
Been thanked: 776 times

08 Jul 2017, 00:41

Nu îl trimite în București dacă nu e musai, verifică dacă nu ai vreun service autorizat Samsung în orașul tău. Îți trebuie factura și talonul de garanție samsung. În plus dacă ai noroc ți-l repară/schimbă în 3-4 zile.

O să ai nevoie musai de telefon, cablu și încărcătorul original.
User avatar
RedForce
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 1478
Joined: 17 Sep 2007, 18:20
Detinator Steam: Da
SteamID: redforcex
Reputatie: Fost moderator
Membru Club eXtreamCS (2 luni)
0.1/3
Location: Calea Moşilor, Bucureşti
Has thanked: 353 times
Been thanked: 135 times

08 Jul 2017, 23:32

Dacă este cumpărat de pe eMAG poți suna la Depanero pentru a deschide o solicitare de servisare, pick-up-ul si return-ul sunt gratuite pe baza garanției, oricum în general cg-ul nu este obligatoriu dacă produsul este cumpărat de la eMAG, deoarece Depanero e SA(Service Autorizat) pentru eMAG.
Daca va fi totuși nevoie, vei fi contactat telefonic și ți se va solicita să trimiți pe un mail al service-ului acel certificat de garanție în format electronic și va trebui să suni la eMAG să le spui că dorești să ți-l trimită pe mail, te vor ajuta cu siguranță. Dar ți-am spus, în general nu este nevoie.
Nu este neapărat necesar ambalajul original, ci să fie ambalat corespunzător să nu se deterioreze pe perioada transportului.
Post Reply

Return to “Discutii generale”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: Bing [Bot], Dot [Bot] and 355 guests