Salut, în martie anul acesta mi-am cumpărat un telefon (samsung j5 2016) de pe emag, şi de o săptămâna face nişte figuri ciudate, ecranul îmi pâlpâie şi în unele momente jumătate de ecran se vede în multe dungi albe şi verzi pentru o secundă, menționez că telefonul nu mi-a căzut niciodată.
Aş vrea să-l trimit la garanție dar nu ştiu dacă mai găsesc cutia telefonului, dar am acea foaie care se lipeşte pe cutie în momentul în care se livrează, pe foaie scrie numele meu, numărul de telefon, număr comandă, număr referință, număr factură şi codul de bară.
Dacă am foaia respectivă îl pot trimite? Pe site-ul lor am înțeles că da, dar nu sunt foarte sigur.
Garanție produs emag
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori
- Challenger.
- Fost moderator
- Posts: 2530
- Joined: 07 Dec 2014, 14:32
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Fost Super Moderator
Nume anterior: whisTle
Puncte: 1.7 / 3 - Fond eXtream: 0
- Contact:
NU sunt intermediar.
Dacă ai nevoie de ajutor pe forum dă-mi un PM şi rezolvăm.
REGULAMENT FORUM
RECLAMAȚII MODERATORI
RECLAMAȚII PM
Activitate scăzută
Dacă ai nevoie de ajutor pe forum dă-mi un PM şi rezolvăm.
REGULAMENT FORUM
RECLAMAȚII MODERATORI
RECLAMAȚII PM
Activitate scăzută
- p@ntera
- Utilizator neserios (tepar)
- Posts: 833
- Joined: 10 Feb 2008, 20:19
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Loading Swag... 100% .
- SteamID: p@ntera
- Reputatie: Fost Membru Club eXtreamCS (3 luni)
Utilizator neserios (tepar!) - Location: Bucureşti
- Contact:
Daca l-ai achizitionat acum o saptamana ai doua optiuni:Challenger. wrote:Salut, în martie anul acesta mi-am cumpărat un telefon (samsung j5 2016) de pe emag, şi de o săptămâna face nişte figuri ciudate, ecranul îmi pâlpâie şi în unele momente jumătate de ecran se vede în multe dungi albe şi verzi pentru o secundă, menționez că telefonul nu mi-a căzut niciodată.
Aş vrea să-l trimit la garanție dar nu ştiu dacă mai găsesc cutia telefonului, dar am acea foaie care se lipeşte pe cutie în momentul în care se livrează, pe foaie scrie numele meu, numărul de telefon, număr comandă, număr referință, număr factură şi codul de bară.
Dacă am foaia respectivă îl pot trimite? Pe site-ul lor am înțeles că da, dar nu sunt foarte sigur.
1. Daca nu esti multumit il returnezi : ESTE FOARTE SIMPLU !
2. Daca nu ai foaia aia cu garantia nu ti-o ia... trebuie sa o ai neaparat. Eu nu am primit garantia la pc si mi-a trimis-o prin curier
close
- Challenger.
- Fost moderator
- Posts: 2530
- Joined: 07 Dec 2014, 14:32
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Fost Super Moderator
Nume anterior: whisTle
Puncte: 1.7 / 3 - Fond eXtream: 0
- Contact:
Citeşte mai bine, te rog, l-am cumpărat în martie, dar bănuiesc că acea factură era în cutia telefonului pe care nu o găsesc.p@ntera wrote:Daca l-ai achizitionat acum o saptamana ai doua optiuni:Challenger. wrote:Salut, în martie anul acesta mi-am cumpărat un telefon (samsung j5 2016) de pe emag, şi de o săptămâna face nişte figuri ciudate, ecranul îmi pâlpâie şi în unele momente jumătate de ecran se vede în multe dungi albe şi verzi pentru o secundă, menționez că telefonul nu mi-a căzut niciodată.
Aş vrea să-l trimit la garanție dar nu ştiu dacă mai găsesc cutia telefonului, dar am acea foaie care se lipeşte pe cutie în momentul în care se livrează, pe foaie scrie numele meu, numărul de telefon, număr comandă, număr referință, număr factură şi codul de bară.
Dacă am foaia respectivă îl pot trimite? Pe site-ul lor am înțeles că da, dar nu sunt foarte sigur.
1. Daca nu esti multumit il returnezi : ESTE FOARTE SIMPLU !
2. Daca nu ai foaia aia cu garantia nu ti-o ia... trebuie sa o ai neaparat. Eu nu am primit garantia la pc si mi-a trimis-o prin curier
NU sunt intermediar.
Dacă ai nevoie de ajutor pe forum dă-mi un PM şi rezolvăm.
REGULAMENT FORUM
RECLAMAȚII MODERATORI
RECLAMAȚII PM
Activitate scăzută
Dacă ai nevoie de ajutor pe forum dă-mi un PM şi rezolvăm.
REGULAMENT FORUM
RECLAMAȚII MODERATORI
RECLAMAȚII PM
Activitate scăzută
- p@ntera
- Utilizator neserios (tepar)
- Posts: 833
- Joined: 10 Feb 2008, 20:19
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Loading Swag... 100% .
- SteamID: p@ntera
- Reputatie: Fost Membru Club eXtreamCS (3 luni)
Utilizator neserios (tepar!) - Location: Bucureşti
- Contact:
Nu am vazut , dă un telefon la cei de la emag si spune le situatia ei stiu ce si cum
close
- Vlad
- Fost administrator
- Posts: 8148
- Joined: 01 Dec 2011, 13:35
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Inactiv
- Reputatie: Fost Administrator
Organizator Cupe eXtreamCS
Administratorul anului 2016; 2017 - Location: Bucuresti
- Has thanked: 116 times
- Been thanked: 161 times
Ai pe site garantia in format electronic si dispun si ei de ea. Totusi poti sa suni la Depanero si sa intrebi, e service-ul lor partener.
- Challenger.
- Fost moderator
- Posts: 2530
- Joined: 07 Dec 2014, 14:32
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Fost Super Moderator
Nume anterior: whisTle
Puncte: 1.7 / 3 - Fond eXtream: 0
- Contact:
Mulțumesc, Vlad!Vlad wrote:Ai pe site garantia in format electronic si dispun si ei de ea. Totusi poti sa suni la Depanero si sa intrebi, e service-ul lor partener.
O să sun dimineață, să vad ce rezolv.
NU sunt intermediar.
Dacă ai nevoie de ajutor pe forum dă-mi un PM şi rezolvăm.
REGULAMENT FORUM
RECLAMAȚII MODERATORI
RECLAMAȚII PM
Activitate scăzută
Dacă ai nevoie de ajutor pe forum dă-mi un PM şi rezolvăm.
REGULAMENT FORUM
RECLAMAȚII MODERATORI
RECLAMAȚII PM
Activitate scăzută
- dodysr
- Utilizator neserios (tepar)
- Posts: 381
- Joined: 25 Jun 2015, 12:01
- Detinator Steam: Da
- CS Status: numaru' unu dupa doi
- Detinator server CS: SURF.KZH.RO
- SteamID: zanacamatar
- Reputatie: Utilizator neserios (tepar)
- Fond eXtream: 0
- Location: Bucuresti
- Contact:
P.S Nu mai suna sa astepti deoarece e o perioada destul de aglomerata.
1. Factura o gasesti in contul de client -> Comenzile mele -> Iti apare buton factura NR xxxxxxx
2. Garantia la samsung vine de la producator asa ca nu exista nici la eMAG in forma electronica si trebuie solicitata asa ca mergi in site -> Josul paginii -> Inregistreaza o reclamatie / sesizare (iar acolo spui ca iti trebuie Certificatul de garantie) si mai apoi ti se va trimite ori pe mail ori prin curier.
3. Apoi poti completa pe site un formular de pick-up pentru service si va veni un curier in 2-3 zile sa ridice produsul.
1. Factura o gasesti in contul de client -> Comenzile mele -> Iti apare buton factura NR xxxxxxx
2. Garantia la samsung vine de la producator asa ca nu exista nici la eMAG in forma electronica si trebuie solicitata asa ca mergi in site -> Josul paginii -> Inregistreaza o reclamatie / sesizare (iar acolo spui ca iti trebuie Certificatul de garantie) si mai apoi ti se va trimite ori pe mail ori prin curier.
3. Apoi poti completa pe site un formular de pick-up pentru service si va veni un curier in 2-3 zile sa ridice produsul.
Gazduire Jocuri, Inregistrare Domenii, Gazduire Web - www.gameds.ro
- Marius
- Fost moderator
- Posts: 8294
- Joined: 11 Nov 2007, 12:19
- Detinator Steam: Da
- CS Status: being awesome since 1992
- SteamID: kNNwOw
- Reputatie: eXtream Mod
Fost administrator
Fost dezvoltator al listei de seriozitate eXtreamCS
Fost Membru Club eXtreamCS - Location: Timisoara
- Has thanked: 577 times
- Been thanked: 680 times
Din ce stiu, o conditie a garantiei este exact faptul sa ai cutia produsului.
------> un mindset sanatos pentru eXtream <------
PS: NU sunt intermediar
PS: NU sunt intermediar
-
- Fost administrator
- Posts: 13712
- Joined: 09 Oct 2010, 12:39
- Detinator Steam: Da
- CS Status: In grajd!
- SteamID: kalulord
- Reputatie: Fost Administrator
Fost membru Club eXtreamCS (6 luni)
Nume anterior: Terra - Location: Romania, Ploiesti
- Has thanked: 328 times
- Been thanked: 646 times
- Contact:
Nu mai ai nevoie de cutie la produs, am trimis eu placa de baza la garantie si n-au facut figuri.Este de ceva timp asta ca nu mai este nevoie de ambalajul original al produsului, mult mai bine ca eu oricum le arunc. :DMarius wrote:Din ce stiu, o conditie a garantiei este exact faptul sa ai cutia produsului.
- Icsulescu
- Utilizator neserios (tepar)
- Posts: 335
- Joined: 04 Mar 2017, 12:32
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Reputatie: Utilizator neserios (tepar!)
Utilizator vechi: Massivescu - Fond eXtream: 0
- Contact:
Sau alti le vand pe olx :))Lord Kalu wrote:Nu mai ai nevoie de cutie la produs, am trimis eu placa de baza la garantie si n-au facut figuri.Este de ceva timp asta ca nu mai este nevoie de ambalajul original al produsului, mult mai bine ca eu oricum le arunc. :DMarius wrote:Din ce stiu, o conditie a garantiei este exact faptul sa ai cutia produsului.
Il am pe du-te vino, dar tot du-te ii mai puternic.
- IsTI37
- Fost administrator
- Posts: 10987
- Joined: 10 Apr 2007, 15:02
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Fost administrator
Fost SysAdmin
Fost Fondator GTA5 (CVL) - Location: Cluj-Napoca
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 776 times
Nu îl trimite în București dacă nu e musai, verifică dacă nu ai vreun service autorizat Samsung în orașul tău. Îți trebuie factura și talonul de garanție samsung. În plus dacă ai noroc ți-l repară/schimbă în 3-4 zile.
O să ai nevoie musai de telefon, cablu și încărcătorul original.
O să ai nevoie musai de telefon, cablu și încărcătorul original.
- RedForce
- Fost moderator
- Posts: 1478
- Joined: 17 Sep 2007, 18:20
- Detinator Steam: Da
- SteamID: redforcex
- Reputatie: Fost moderator
Membru Club eXtreamCS (2 luni)
0.1/3 - Location: Calea Moşilor, Bucureşti
- Has thanked: 353 times
- Been thanked: 135 times
Dacă este cumpărat de pe eMAG poți suna la Depanero pentru a deschide o solicitare de servisare, pick-up-ul si return-ul sunt gratuite pe baza garanției, oricum în general cg-ul nu este obligatoriu dacă produsul este cumpărat de la eMAG, deoarece Depanero e SA(Service Autorizat) pentru eMAG.
Daca va fi totuși nevoie, vei fi contactat telefonic și ți se va solicita să trimiți pe un mail al service-ului acel certificat de garanție în format electronic și va trebui să suni la eMAG să le spui că dorești să ți-l trimită pe mail, te vor ajuta cu siguranță. Dar ți-am spus, în general nu este nevoie.
Nu este neapărat necesar ambalajul original, ci să fie ambalat corespunzător să nu se deterioreze pe perioada transportului.
Daca va fi totuși nevoie, vei fi contactat telefonic și ți se va solicita să trimiți pe un mail al service-ului acel certificat de garanție în format electronic și va trebui să suni la eMAG să le spui că dorești să ți-l trimită pe mail, te vor ajuta cu siguranță. Dar ți-am spus, în general nu este nevoie.
Nu este neapărat necesar ambalajul original, ci să fie ambalat corespunzător să nu se deterioreze pe perioada transportului.