Ceva in genu asta, cat mai clean. :)
Ideei Tunning Dacia 1310
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori
-
- Membru, skill +2
- Posts: 674
- Joined: 02 Aug 2010, 13:54
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com!
- Detinator server CS: cs.ugaming.net
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 22 times
- Contact:
Orice e in plus la dacie strica. Incearca sa o pastrezi clean, coboara-i garda, schimba-i jantele si atat. Tot ce faci in plus e kitsch. Spor la tunat.
Oamenii care au aspirații mărunte, continuă să trăiască viețile unor oameni mărunți.
CompTIA A+ certified
EUCIP certified.
CompTIA A+ certified
EUCIP certified.
- Grafa
- Membru, skill +3
- Posts: 1115
- Joined: 13 Nov 2009, 21:33
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Intru pe aici sa mai rad!
- Reputatie: Fost Moderator
- Location: Brasov
- Has thanked: 266 times
- Been thanked: 185 times
- Contact:
Cum sa zici ca dacia TAU e naspa.. pfu :))
http://imagnet.ro/images/B3O6.jpg
http://imagnet.ro/images/2KeVv.jpg
http://imagnet.ro/images/RKPw7.jpg
http://imagnet.ro/images/uir1O.jpg
http://imagnet.ro/images/7tOLF.jpg
http://imagnet.ro/images/kOIZ0.jpg
Iti trebuie facuta oricum o tinichigerie totala, sa fie ceva calitativ.
La motor opteaza pentru un carb dublu corp, progresiv si o aprindere electronica.(daca e carburatie).
Pentru a o lasa mai jos, intareste sis curteaza mortizoarele, pe fata foloseste arcuri de nova de spate (nu mai trebuiesc taiate spire) iar pe spate arcuri de fata de break taiae 2.5 spire.
Bara antiruliu de papuc diesel.
++++
daca vrei alte info, iti stau la dispozitie..
http://imagnet.ro/images/B3O6.jpg
http://imagnet.ro/images/2KeVv.jpg
http://imagnet.ro/images/RKPw7.jpg
http://imagnet.ro/images/uir1O.jpg
http://imagnet.ro/images/7tOLF.jpg
http://imagnet.ro/images/kOIZ0.jpg
Iti trebuie facuta oricum o tinichigerie totala, sa fie ceva calitativ.
La motor opteaza pentru un carb dublu corp, progresiv si o aprindere electronica.(daca e carburatie).
Pentru a o lasa mai jos, intareste sis curteaza mortizoarele, pe fata foloseste arcuri de nova de spate (nu mai trebuiesc taiate spire) iar pe spate arcuri de fata de break taiae 2.5 spire.
Bara antiruliu de papuc diesel.
++++
daca vrei alte info, iti stau la dispozitie..
GrafaStudio
Fiecare generatie e de neegalat,
Ca nu exista comparate intre ele de fapt,
Vorba aceea "Toate-au fost la timpul lor ceva exagerat! ",
Ideea e ca nimic nu s-a schimbat.
Noi aveam mingi de 35 si tevi cu cornet,
Cei de azi au mobil si acces la net,
Dar nu-i blamam, nu e corect, nu-i o solutie,
Sa facem revolutie pentru evolutie.
Ca nu exista comparate intre ele de fapt,
Vorba aceea "Toate-au fost la timpul lor ceva exagerat! ",
Ideea e ca nimic nu s-a schimbat.
Noi aveam mingi de 35 si tevi cu cornet,
Cei de azi au mobil si acces la net,
Dar nu-i blamam, nu e corect, nu-i o solutie,
Sa facem revolutie pentru evolutie.
- wind
- Membru, skill +3
- Posts: 1457
- Joined: 24 Nov 2008, 21:39
- Detinator Steam: Da
- Detinator server CS: CS.JoiNeT.Ro
- SteamID: windcs
- Reputatie: Ban 2 luni!
- Location: Constanta
- Has thanked: 30 times
- Been thanked: 58 times
- Contact:
Chiar imi place dacia chiar pentru vremea ei a fost cea mai smekera insa sunt alte timpuri iar o astfel de masina este privita ca fiind una de epoca .. si desigur trebuiesc foarte multi bani bagati in ea. Ca sa-ti spun asa un unchi de al meu si-a luat o dacie prin 2007-2008 si a bagat in ea peste 60 mil, si cu banii astia isi putea lua ceva mult mai bun, iar acum dacia lui sta frumos in curte mancata de rugina.
Vindeo cu 20-30 mil daca e in stare buna mai pui ceva si iti iei un opel/vw ceva frumos :) .Parerea mea, acum faci cum doresti, raspunsul e ca nu se mai merita DACIA ! Iar sa-i mai pui si tuning clar nu, ce vezi tu acolo pe 4tuning alea sunt masini in care sau bagat peste 3000-4000 euro :) gen cea albastra :)
Vindeo cu 20-30 mil daca e in stare buna mai pui ceva si iti iei un opel/vw ceva frumos :) .Parerea mea, acum faci cum doresti, raspunsul e ca nu se mai merita DACIA ! Iar sa-i mai pui si tuning clar nu, ce vezi tu acolo pe 4tuning alea sunt masini in care sau bagat peste 3000-4000 euro :) gen cea albastra :)
-
- Membru, skill +1
- Posts: 347
- Joined: 28 May 2012, 14:46
- Detinator Steam: Nu
- Been thanked: 25 times
- Contact:
Să n-ai încredere în femei şi în frânele de dacie...Lupu. wrote:GuessWho wrote:vrei sa-ti tunezi cazanul ?:))
De ce numiti daciile cazan ? intreb si eu.
-
- Membru, skill 0
- Posts: 23
- Joined: 03 Mar 2013, 14:37
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Read eXtreamCs.Com forums...
- Detinator server CS: Zm.CsDevilZone.Com
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 1 time
- Contact:
dute frate :))danny # wrote:
daca iti faci dacia in modu` asta...primu stapl e al tau =]]
Cred ca la primu` nitro bagat incepe sa se dezmembreze pe strada ;))
||==>Die idiots / gay / looooosers<==||
-> First idiot and GAY (The gamex)
-> First idiot and GAY (The gamex)
-
- Membru, skill 0
- Posts: 23
- Joined: 03 Mar 2013, 14:37
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Read eXtreamCs.Com forums...
- Detinator server CS: Zm.CsDevilZone.Com
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 1 time
- Contact:
Sincer daca tunezi o dacie si o faci super MARFA ...te poti PISA de la distanta pe celelalte masini :>Lupu. wrote:Ce dreacu ma ia dat tata 120 km/h in 4 mi 200 de ture in a 4 a si nu tremura ... si are cutia in 4 trepte asa a luat-o in 2007...
||==>Die idiots / gay / looooosers<==||
-> First idiot and GAY (The gamex)
-> First idiot and GAY (The gamex)
- Mitzocul
- Fost administrator
- Posts: 7746
- Joined: 29 Mar 2009, 17:51
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Fost administrator
Fost Membru Club eXtreamCS - Location: Cluj-Napoca
- Has thanked: 467 times
- Been thanked: 448 times
Nu merita sa bagi bani in Dacia 1310.
"Oamenii mai demult erau mai credinciosi, cand intrau in depasiri cu Daciile isi faceau cruce."
"Oamenii mai demult erau mai credinciosi, cand intrau in depasiri cu Daciile isi faceau cruce."
-
- Membru, skill +4
- Posts: 1884
- Joined: 24 Dec 2009, 14:58
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Membru Club eXtreamCS (5 mar)
Ban 3 luni !
Ban 2 luni ! - Has thanked: 16 times
- Been thanked: 102 times
Ca sa tunezi chiar si o caramida d-asta iti trebuie bani, sper ca stii.
Membru din: Dum Ian 27, 2008 5:37 pm
- Grafa
- Membru, skill +3
- Posts: 1115
- Joined: 13 Nov 2009, 21:33
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Intru pe aici sa mai rad!
- Reputatie: Fost Moderator
- Location: Brasov
- Has thanked: 266 times
- Been thanked: 185 times
- Contact:
Multi de aici nu aveti nici permis, si nu stiti cum arat o bujie si comentari aiurea.
Cand ii dai flash pe dn la un bmw dinasta nou, care el nu rugineste, si ii dai pe la 170, ce ziceti? E aceiasi senzatie ca atunci cand ai avea o tablarie dinasta noua???
Sau cand te opreste lumea in parcare dupa o sesiunea de alergat, si te intreaba ce i-ai facut de fuge asa tare, iar la final iti strange mana si te felicita.
Daca esti pasionat si vrei ceva spectaculos, se merita.
Daca vedeti masina un obiect de deplasare din a in b, clar nu merita.
Cand ii dai flash pe dn la un bmw dinasta nou, care el nu rugineste, si ii dai pe la 170, ce ziceti? E aceiasi senzatie ca atunci cand ai avea o tablarie dinasta noua???
Sau cand te opreste lumea in parcare dupa o sesiunea de alergat, si te intreaba ce i-ai facut de fuge asa tare, iar la final iti strange mana si te felicita.
Daca esti pasionat si vrei ceva spectaculos, se merita.
Daca vedeti masina un obiect de deplasare din a in b, clar nu merita.
GrafaStudio
Fiecare generatie e de neegalat,
Ca nu exista comparate intre ele de fapt,
Vorba aceea "Toate-au fost la timpul lor ceva exagerat! ",
Ideea e ca nimic nu s-a schimbat.
Noi aveam mingi de 35 si tevi cu cornet,
Cei de azi au mobil si acces la net,
Dar nu-i blamam, nu e corect, nu-i o solutie,
Sa facem revolutie pentru evolutie.
Ca nu exista comparate intre ele de fapt,
Vorba aceea "Toate-au fost la timpul lor ceva exagerat! ",
Ideea e ca nimic nu s-a schimbat.
Noi aveam mingi de 35 si tevi cu cornet,
Cei de azi au mobil si acces la net,
Dar nu-i blamam, nu e corect, nu-i o solutie,
Sa facem revolutie pentru evolutie.
-
- Membru eXtream
- Posts: 2552
- Joined: 16 May 2009, 11:37
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Vine criza!
- Reputatie: Fost moderator
- Has thanked: 322 times
- Been thanked: 141 times
Cum sa nu merite , acum cauta pe 4tunning si dinastea tot felul de piese si asa mai departe uitate si pe la poze si cam ce ti-ar placea tie.
Crede-ma ca merita am si eu un prieten care are o dacie tunata , o ingrijeste .. si zboara ....
Crede-ma ca merita am si eu un prieten care are o dacie tunata , o ingrijeste .. si zboara ....
- Grafa
- Membru, skill +3
- Posts: 1115
- Joined: 13 Nov 2009, 21:33
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Intru pe aici sa mai rad!
- Reputatie: Fost Moderator
- Location: Brasov
- Has thanked: 266 times
- Been thanked: 185 times
- Contact:
Pai in primul rand la dacie , trebuie sa ii intaresti caroseria.
Lonjeroanele, podeaua sa fie impecabila, mici bari aplicate in interior, pentru ridigizare(nu rollcage).
Apoi trebuie sa treci la stabilitate pe drum si manevrabilitate(directie).
Depinde de anul de fabricatie aici, daca este pana in 2000 si e carburatie, ii pui coloana de directie cu tot cu caseta, de dacie pe injectie, este cu cruce cardanica, nu cu bucsa, e mult mai precisa.
Stabilitate, suspensii. Pe fata pui arcuri de nova, nu le mai tai le pui asa(nova de spate).
Pe spate pui arcuri de fata break taiate 2.5 spire. Amortizoarele neaparat intarite si tija scurtata(stiu un nene in bv care face, am facut si eu la el o gramada, iti dau nr)
Tot pentru stabilitate, pui pe fata bara antiruliu de papuc diesel(22mm) iar pe spate daca gasesti de r18 intra la fix.
Acum trebuie sa lucrezi la capitolul frane.
Depinde ce vrei, sa ai 3 prezoane, sau 4, recomand 4 pentru ca ai de unde alege jante.
Trebuie pompa si tulumba de papuc diesel, sa faca fata la noul sistem de frane mai mare.
Pe fata folosesti mecanica de papuc diesel, cu discuri etrieri si port etrieri de dacia nova/super nova(cea mai simpla varianta), astfel ai discuri ventilate pe fata , mai mari ca cele de pe dacie, cu niste etrieri mai destepti.
In prima faza pe spate iti recomand sa cauti tamburi de r18t care merg pe puntea de dacie de break dupa '90 . Intra fata modificari, tamburii sunt mai mari si in 4 prezoane.
Deja ai o masina care franeaza bine, sta pe curbe, si e precisa la viteza.
La toate astea se mai pot adauga, asta este un minim, ca sa ai o masina buna, cam asa trebuia sa arate o dacie de fabrica.
La motoare se pot pune multe combinatii, renault vw, daca ai bani si de bmw :)).
Eu iti recomand ceva pe injectie. asta pentru ca, probabil nu te ai foarte bine la mecanica, si un mester in carburatoare iti cere o avere sa le regleze.
Pentru inceput cauta un motor de 1.4 energy, sau 1.6 16v clio. Iti este suficient.
Deja oricum costul distractiei este undeva la 1000 de euro fara motor, presupunand ca masina e cat de cat ok , nu un cazan copt.
Cand vrei ceva serios, pui 1.8 16v (f7p) , sau 1.7t(volvo 440 - 460 ).
un 1.8 16v il gasesti la 20 de milioane, dar trebuie desfacut si inlocuit, segmenti, rectificari, cuzineti, inca 10 mil minim. Dar ai un motor capabil, cu caii la locul lor.
Daca vrei carburator, iti recomand 1.4 alpine cu carburatoare de honda hornet 600. rupe aderenta pe tr 3 daca apesi blana acc. testat de mine :) .
Lonjeroanele, podeaua sa fie impecabila, mici bari aplicate in interior, pentru ridigizare(nu rollcage).
Apoi trebuie sa treci la stabilitate pe drum si manevrabilitate(directie).
Depinde de anul de fabricatie aici, daca este pana in 2000 si e carburatie, ii pui coloana de directie cu tot cu caseta, de dacie pe injectie, este cu cruce cardanica, nu cu bucsa, e mult mai precisa.
Stabilitate, suspensii. Pe fata pui arcuri de nova, nu le mai tai le pui asa(nova de spate).
Pe spate pui arcuri de fata break taiate 2.5 spire. Amortizoarele neaparat intarite si tija scurtata(stiu un nene in bv care face, am facut si eu la el o gramada, iti dau nr)
Tot pentru stabilitate, pui pe fata bara antiruliu de papuc diesel(22mm) iar pe spate daca gasesti de r18 intra la fix.
Acum trebuie sa lucrezi la capitolul frane.
Depinde ce vrei, sa ai 3 prezoane, sau 4, recomand 4 pentru ca ai de unde alege jante.
Trebuie pompa si tulumba de papuc diesel, sa faca fata la noul sistem de frane mai mare.
Pe fata folosesti mecanica de papuc diesel, cu discuri etrieri si port etrieri de dacia nova/super nova(cea mai simpla varianta), astfel ai discuri ventilate pe fata , mai mari ca cele de pe dacie, cu niste etrieri mai destepti.
In prima faza pe spate iti recomand sa cauti tamburi de r18t care merg pe puntea de dacie de break dupa '90 . Intra fata modificari, tamburii sunt mai mari si in 4 prezoane.
Deja ai o masina care franeaza bine, sta pe curbe, si e precisa la viteza.
La toate astea se mai pot adauga, asta este un minim, ca sa ai o masina buna, cam asa trebuia sa arate o dacie de fabrica.
La motoare se pot pune multe combinatii, renault vw, daca ai bani si de bmw :)).
Eu iti recomand ceva pe injectie. asta pentru ca, probabil nu te ai foarte bine la mecanica, si un mester in carburatoare iti cere o avere sa le regleze.
Pentru inceput cauta un motor de 1.4 energy, sau 1.6 16v clio. Iti este suficient.
Deja oricum costul distractiei este undeva la 1000 de euro fara motor, presupunand ca masina e cat de cat ok , nu un cazan copt.
Cand vrei ceva serios, pui 1.8 16v (f7p) , sau 1.7t(volvo 440 - 460 ).
un 1.8 16v il gasesti la 20 de milioane, dar trebuie desfacut si inlocuit, segmenti, rectificari, cuzineti, inca 10 mil minim. Dar ai un motor capabil, cu caii la locul lor.
Daca vrei carburator, iti recomand 1.4 alpine cu carburatoare de honda hornet 600. rupe aderenta pe tr 3 daca apesi blana acc. testat de mine :) .
GrafaStudio
Fiecare generatie e de neegalat,
Ca nu exista comparate intre ele de fapt,
Vorba aceea "Toate-au fost la timpul lor ceva exagerat! ",
Ideea e ca nimic nu s-a schimbat.
Noi aveam mingi de 35 si tevi cu cornet,
Cei de azi au mobil si acces la net,
Dar nu-i blamam, nu e corect, nu-i o solutie,
Sa facem revolutie pentru evolutie.
Ca nu exista comparate intre ele de fapt,
Vorba aceea "Toate-au fost la timpul lor ceva exagerat! ",
Ideea e ca nimic nu s-a schimbat.
Noi aveam mingi de 35 si tevi cu cornet,
Cei de azi au mobil si acces la net,
Dar nu-i blamam, nu e corect, nu-i o solutie,
Sa facem revolutie pentru evolutie.