Salut, acum ceva timp am dat comanda de un parfum de pe un site, iar cand curierul a ajuns nu mi-a luat banii pentru ca parfumul era "deja platit" (in vorbele lui), acum site-u imi trimite e-mail-uri ca trebuie sa platesc comanda sau sa returnez produsul ca ma dau in judecata si alte cacaturi.
Intrebarea mea e, ce pot sa-mi faca daca refuz sa platesc avand in vedere ca au trecut 3 luni de la livrare si faptul ca sunt minor.
Intrebare in legatura cu o livrare
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori
- BranzaRuginita
- Membru, skill +1
- Posts: 165
- Joined: 04 Oct 2014, 21:24
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Fond eXtream: 0
- Contact:
- VaLDeS
- Fost moderator
- Posts: 2776
- Joined: 11 Feb 2008, 18:41
- Detinator Steam: Da
- CS Status: pe mari si oceane
- SteamID: valdes93
- Reputatie: Fost moderator
Fost Membru Club eXtreamCS (doua luni) - Location: România
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 103 times
A fost o greseala de angajat cel mai probabil . Daca este sa fim oameni , normal ar trebui sa platesti la un sediu elefant din orasul tau sau intr-un cont bancar deoarece ai folosit un serviciu de al lor . Pe viitor isi vor da seama ca au gresit , iar tu la randul tau ai fost om .Nu trebuie sa te bucuri acum pentru 100-200 de lei , pe viitor daca vei avea nevoie de un serviciu al lor , nu te vor baga in seama .
Acum o poti lua si invers , daca era situatia invers , tu sa platesti si sa nu primesti nimic , nu ti-ar fi placut .
Este doar o opinie a mea , acum tu decizi .
Acum o poti lua si invers , daca era situatia invers , tu sa platesti si sa nu primesti nimic , nu ti-ar fi placut .
Este doar o opinie a mea , acum tu decizi .
- mariuss615
- Membru, skill +3
- Posts: 1399
- Joined: 16 Mar 2010, 10:24
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Mahăr
- Reputatie: Organizator Cupe eXtreamCS
- Location: București
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 91 times
- Contact:
Asa ar fi normal, insa daca si magazinul se comporta exemplar cu clientii.VaLDeS wrote: ↑01 Mar 2019, 12:04A fost o greseala de angajat cel mai probabil . Daca este sa fim oameni , normal ar trebui sa platesti la un sediu elefant din orasul tau sau intr-un cont bancar deoarece ai folosit un serviciu de al lor . Pe viitor isi vor da seama ca au gresit , iar tu la randul tau ai fost om .Nu trebuie sa te bucuri acum pentru 100-200 de lei , pe viitor daca vei avea nevoie de un serviciu al lor , nu te vor baga in seama .
Acum o poti lua si invers , daca era situatia invers , tu sa platesti si sa nu primesti nimic , nu ti-ar fi placut .
Este doar o opinie a mea , acum tu decizi .
In 90% din cazuri se cauta nod in papura la garantie. In 90% din cazuri se depaseste termenul 15zile la garantie. In 90% din cazuri se da vina pe curier pentru intarzieri. In 90% din cazuri nu isi asuma greselile de preturi. In multe alte cazuri iti vand fake-uri (caz concret acum cateva zile la o verificare a unui magazin de parfumuri). Si putem continua pana ne plictisim, asa ca vine intrebarea: Daca ei nu sunt fair cu mine, eu de ce sa fiu cu ei?
Web Hosting gratuit cu SSL inclus si Litespeed pentru orice site care tine link in footer. PM daca te intereseaza.
- BranzaRuginita
- Membru, skill +1
- Posts: 165
- Joined: 04 Oct 2014, 21:24
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Fond eXtream: 0
- Contact:
n-a fost de pe elefant, si site-ul de pe care am comandat are sediul in baia mare (chiar daca voiam sa le returnez parfumul nu stateam sa-l livrez in baia mare) si cont bancar n-am ca sa le transmit banii si n-am chef sa stau sa le cer la parinti sa transfere bani pentru ca sunt ei prosti si mi-au gresit comanda.VaLDeS wrote: ↑01 Mar 2019, 12:04A fost o greseala de angajat cel mai probabil . Daca este sa fim oameni , normal ar trebui sa platesti la un sediu elefant din orasul tau sau intr-un cont bancar deoarece ai folosit un serviciu de al lor . Pe viitor isi vor da seama ca au gresit , iar tu la randul tau ai fost om .Nu trebuie sa te bucuri acum pentru 100-200 de lei , pe viitor daca vei avea nevoie de un serviciu al lor , nu te vor baga in seama .
Acum o poti lua si invers , daca era situatia invers , tu sa platesti si sa nu primesti nimic , nu ti-ar fi placut .
Este doar o opinie a mea , acum tu decizi .
singurul motiv pentru care am postat e ca m-au amenintat ca ma pot da in judecata si ma intrebam daca e posibil.
-
- Membru, skill 0
- Posts: 43
- Joined: 01 Feb 2015, 21:35
- Detinator Steam: Da
- CS Status: /
- Fond eXtream: 0
Probabil ca exista vreo lege care te obliga sau care le permite comerciantilor sa ceara returnarea produsului, daca acesta nu este cel pe care l-ai comandat.
Referitor la transferul de bani, poti simplu sa te duci la banca la care este deschis contul si sa spui: "Vreau sa transfer bani intr-un cont". Nu trebuie sa ai cont deschis la banca respectiva sau la oricare alta banca pentru a realiza transferul.
Referitor la transferul de bani, poti simplu sa te duci la banca la care este deschis contul si sa spui: "Vreau sa transfer bani intr-un cont". Nu trebuie sa ai cont deschis la banca respectiva sau la oricare alta banca pentru a realiza transferul.
- sound
- Membrul anului 2018
- Posts: 5807
- Joined: 23 Jan 2013, 22:52
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Detinator server CS: Nu
- SteamID: sou_nd
- Reputatie: Fost membru Club eXtreamCS (4 luni)
Nume anterioare: s o u n d -, snd
Fost Moderator
Fost Super Moderator
Moderatorul anului 2017
Membrul anului 2018 - Fond eXtream: 0
- Location: Romania
- Has thanked: 91 times
- Been thanked: 80 times
- Contact:
ce aberatie ai putut sa zici..
pai goleste si tu parfumu ala si trimite-l inapoi cand e pe terminate
vina apartine ori angajatului magazinului ori angajatului firmei de curierat, n-au ce sa-ti faca doar nu ai furat produsu
-
- Membru, skill 0
- Posts: 43
- Joined: 01 Feb 2015, 21:35
- Detinator Steam: Da
- CS Status: /
- Fond eXtream: 0
Citisem pe undeva, nimic concret, de asta am zis probabil.
Greseala mea, insa, sunt chiar curios. Putin search pe Google:
OP:
Bine, astea sunt cazuri mai mult sau mai putin similare din Anglia, nu spun ca se aplica la noi. Ce am postat mai sus este doar informativ; nu este exact situatia ta, doar poate iti faci o idee.
Cred ca poti sta linistit, e doar un parfum, si in cele din urma, o simpla greseala.
Greseala mea, insa, sunt chiar curios. Putin search pe Google:
OP:
Si raspunsul:So I placed an order for an item at an online shop (graphics card), with the price of £275, and I just received another graphics card, with the value of around £900.
//Ignoring the moral aspect. You have no legal obligation to inform them of their mistake however they would be entitled to its return in original condition or the rest of the payment should they spot the error at a later date. Refusal to return it or pay for it can be considered theft. For the civil law issue the law of limitations in England and Wales would be 6 years. For the criminal law aspect its beyond my detailed knowledge
Daca nu intelegi, o sa iti traduc.BBC UK wrote: Robert was sent a selection of gadgets, including a 3D TV worth £889, tablets, a games console and even a heater.
The goods were 'returns' meant for an Amazon depot, but were instead wrongly dispatched to his home address in Bromley.
Items that firms send to you, but you didn't actually order are called "unsolicited goods". You're well within your rights to keep them.
You have no obligation to send them back to the company or to pay for them. If a company demands payment, that's a criminal offence.
But this doesn't apply to items sent to you by mistake; if the order was sent to you twice; or if there's extra stuff on top of what you ordered.
If a firm has left goods with you that weren't unsolicited goods, they still belong to the trader and you should try to give them back.
Firms can take you to court to recover their goods.
That happened last Christmas when online retailer Zavvi sent customers games consoles worth £170, instead of games that cost £20.
Bine, astea sunt cazuri mai mult sau mai putin similare din Anglia, nu spun ca se aplica la noi. Ce am postat mai sus este doar informativ; nu este exact situatia ta, doar poate iti faci o idee.
Cred ca poti sta linistit, e doar un parfum, si in cele din urma, o simpla greseala.
- sound
- Membrul anului 2018
- Posts: 5807
- Joined: 23 Jan 2013, 22:52
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Detinator server CS: Nu
- SteamID: sou_nd
- Reputatie: Fost membru Club eXtreamCS (4 luni)
Nume anterioare: s o u n d -, snd
Fost Moderator
Fost Super Moderator
Moderatorul anului 2017
Membrul anului 2018 - Fond eXtream: 0
- Location: Romania
- Has thanked: 91 times
- Been thanked: 80 times
- Contact:
asa cu placa video a patit si hooden nephrite daca il mai stiti :)))
-
- Membru, skill +1
- Posts: 284
- Joined: 17 Dec 2017, 23:11
- Detinator Steam: Da
- Fond eXtream: 0
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 14 times
Stai linistit ca nu are ce sa-ti faca un rahat de srl pentru cativa lei odata ce ai primit produsu inseamna ca l-ai platit si pana la urma poti sa le zici ca nu ai primit nimic vina e a curierului, el o sal plateasca din banii lui.Daca continua cu amenintarile poti sa le faci plangere la politie si ai rezolvato pe barosaneala :)BranzaRuginita wrote: ↑01 Mar 2019, 11:30Salut, acum ceva timp am dat comanda de un parfum de pe un site, iar cand curierul a ajuns nu mi-a luat banii pentru ca parfumul era "deja platit" (in vorbele lui), acum site-u imi trimite e-mail-uri ca trebuie sa platesc comanda sau sa returnez produsul ca ma dau in judecata si alte cacaturi.
Intrebarea mea e, ce pot sa-mi faca daca refuz sa platesc avand in vedere ca au trecut 3 luni de la livrare si faptul ca sunt minor.
- ^Head$hot^
- Membru, skill +4
- Posts: 1541
- Joined: 20 Feb 2013, 19:05
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Fost Membru Club eXtreamCS (doua luni)
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 14 times
Aici are dreptate băiatul. Nici ție nu ți-ar fi plăcut să pățești așa. Adică aici e vorba de bun simț mai mult.VaLDeS wrote: ↑01 Mar 2019, 12:04A fost o greseala de angajat cel mai probabil . Daca este sa fim oameni , normal ar trebui sa platesti la un sediu elefant din orasul tau sau intr-un cont bancar deoarece ai folosit un serviciu de al lor . Pe viitor isi vor da seama ca au gresit , iar tu la randul tau ai fost om .Nu trebuie sa te bucuri acum pentru 100-200 de lei , pe viitor daca vei avea nevoie de un serviciu al lor , nu te vor baga in seama .
Acum o poti lua si invers , daca era situatia invers , tu sa platesti si sa nu primesti nimic , nu ti-ar fi placut .
Este doar o opinie a mea , acum tu decizi .