Intrebare in legatura cu o livrare

Discutii despre tot ce nu se incadreaza in celelalte categorii.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori

Post Reply
User avatar
BranzaRuginita
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 165
Joined: 04 Oct 2014, 21:24
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Contact:

01 Mar 2019, 11:30

Salut, acum ceva timp am dat comanda de un parfum de pe un site, iar cand curierul a ajuns nu mi-a luat banii pentru ca parfumul era "deja platit" (in vorbele lui), acum site-u imi trimite e-mail-uri ca trebuie sa platesc comanda sau sa returnez produsul ca ma dau in judecata si alte cacaturi.

Intrebarea mea e, ce pot sa-mi faca daca refuz sa platesc avand in vedere ca au trecut 3 luni de la livrare si faptul ca sunt minor.
RoyalServer
User avatar
Edi.
eXtream Mod
eXtream Mod
Posts: 5391
Joined: 08 Jul 2009, 08:38
Detinator Steam: Da
SteamID: Hozzakwaz
Reputatie: Nume anterior: Eddy ;X
eXtream Mod
Fost Intermediar
Location: Botoşani / Iaşi
Has thanked: 109 times
Been thanked: 247 times
Contact:

01 Mar 2019, 11:53

Nimic, e greseala lor. Si eu am comandat un fond de ten anul trecut pentru nevasta si a venit un parfum bvlgari. Mi-au trimis mail si atat. Acum depinde si de site, mi`l poti da in privat te rog ? Faza care am patit`o a fost pe elefant,
Image
User avatar
VaLDeS
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 2776
Joined: 11 Feb 2008, 18:41
Detinator Steam: Da
CS Status: pe mari si oceane
SteamID: valdes93
Reputatie: Fost moderator
Fost Membru Club eXtreamCS (doua luni)
Location: România
Has thanked: 64 times
Been thanked: 103 times

01 Mar 2019, 12:04

A fost o greseala de angajat cel mai probabil . Daca este sa fim oameni , normal ar trebui sa platesti la un sediu elefant din orasul tau sau intr-un cont bancar deoarece ai folosit un serviciu de al lor . Pe viitor isi vor da seama ca au gresit , iar tu la randul tau ai fost om .Nu trebuie sa te bucuri acum pentru 100-200 de lei , pe viitor daca vei avea nevoie de un serviciu al lor , nu te vor baga in seama .

Acum o poti lua si invers , daca era situatia invers , tu sa platesti si sa nu primesti nimic , nu ti-ar fi placut .
Este doar o opinie a mea , acum tu decizi .
Image

STEAM ID : valdes93 :flag_ro:
User avatar
mariuss615
Membru, skill +3
Membru, skill +3
Posts: 1399
Joined: 16 Mar 2010, 10:24
Detinator Steam: Da
CS Status: Mahăr
Reputatie: Organizator Cupe eXtreamCS
Location: București
Has thanked: 28 times
Been thanked: 91 times
Contact:

01 Mar 2019, 13:17

VaLDeS wrote:
01 Mar 2019, 12:04
A fost o greseala de angajat cel mai probabil . Daca este sa fim oameni , normal ar trebui sa platesti la un sediu elefant din orasul tau sau intr-un cont bancar deoarece ai folosit un serviciu de al lor . Pe viitor isi vor da seama ca au gresit , iar tu la randul tau ai fost om .Nu trebuie sa te bucuri acum pentru 100-200 de lei , pe viitor daca vei avea nevoie de un serviciu al lor , nu te vor baga in seama .

Acum o poti lua si invers , daca era situatia invers , tu sa platesti si sa nu primesti nimic , nu ti-ar fi placut .
Este doar o opinie a mea , acum tu decizi .
Asa ar fi normal, insa daca si magazinul se comporta exemplar cu clientii.
In 90% din cazuri se cauta nod in papura la garantie. In 90% din cazuri se depaseste termenul 15zile la garantie. In 90% din cazuri se da vina pe curier pentru intarzieri. In 90% din cazuri nu isi asuma greselile de preturi. In multe alte cazuri iti vand fake-uri (caz concret acum cateva zile la o verificare a unui magazin de parfumuri). Si putem continua pana ne plictisim, asa ca vine intrebarea: Daca ei nu sunt fair cu mine, eu de ce sa fiu cu ei?
Web Hosting gratuit cu SSL inclus si Litespeed pentru orice site care tine link in footer. PM daca te intereseaza.
User avatar
BranzaRuginita
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 165
Joined: 04 Oct 2014, 21:24
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Contact:

01 Mar 2019, 14:10

VaLDeS wrote:
01 Mar 2019, 12:04
A fost o greseala de angajat cel mai probabil . Daca este sa fim oameni , normal ar trebui sa platesti la un sediu elefant din orasul tau sau intr-un cont bancar deoarece ai folosit un serviciu de al lor . Pe viitor isi vor da seama ca au gresit , iar tu la randul tau ai fost om .Nu trebuie sa te bucuri acum pentru 100-200 de lei , pe viitor daca vei avea nevoie de un serviciu al lor , nu te vor baga in seama .

Acum o poti lua si invers , daca era situatia invers , tu sa platesti si sa nu primesti nimic , nu ti-ar fi placut .
Este doar o opinie a mea , acum tu decizi .
n-a fost de pe elefant, si site-ul de pe care am comandat are sediul in baia mare (chiar daca voiam sa le returnez parfumul nu stateam sa-l livrez in baia mare) si cont bancar n-am ca sa le transmit banii si n-am chef sa stau sa le cer la parinti sa transfere bani pentru ca sunt ei prosti si mi-au gresit comanda.

singurul motiv pentru care am postat e ca m-au amenintat ca ma pot da in judecata si ma intrebam daca e posibil.
RyanAirr
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 43
Joined: 01 Feb 2015, 21:35
Detinator Steam: Da
CS Status: /
Fond eXtream: 0

03 Mar 2019, 19:14

Probabil ca exista vreo lege care te obliga sau care le permite comerciantilor sa ceara returnarea produsului, daca acesta nu este cel pe care l-ai comandat.

Referitor la transferul de bani, poti simplu sa te duci la banca la care este deschis contul si sa spui: "Vreau sa transfer bani intr-un cont". Nu trebuie sa ai cont deschis la banca respectiva sau la oricare alta banca pentru a realiza transferul.
User avatar
sound
Membrul anului 2018
Membrul anului 2018
Posts: 5807
Joined: 23 Jan 2013, 22:52
Detinator Steam: Da
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Detinator server CS: Nu
SteamID: sou_nd
Reputatie: Fost membru Club eXtreamCS (4 luni)
Nume anterioare: s o u n d -, snd
Fost Moderator
Fost Super Moderator
Moderatorul anului 2017
Membrul anului 2018
Fond eXtream: 0
Location: Romania
Has thanked: 91 times
Been thanked: 80 times
Contact:

04 Mar 2019, 00:47

RyanAirr wrote:
03 Mar 2019, 19:14
Probabil ca exista vreo lege care te obliga sau care le permite comerciantilor sa ceara returnarea produsului, daca acesta nu este cel pe care l-ai comandat.

ce aberatie ai putut sa zici..



pai goleste si tu parfumu ala si trimite-l inapoi cand e pe terminate

vina apartine ori angajatului magazinului ori angajatului firmei de curierat, n-au ce sa-ti faca doar nu ai furat produsu
RyanAirr
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 43
Joined: 01 Feb 2015, 21:35
Detinator Steam: Da
CS Status: /
Fond eXtream: 0

04 Mar 2019, 01:36

Citisem pe undeva, nimic concret, de asta am zis probabil.
Greseala mea, insa, sunt chiar curios. Putin search pe Google:

OP:
So I placed an order for an item at an online shop (graphics card), with the price of £275, and I just received another graphics card, with the value of around £900.
Si raspunsul:
Ignoring the moral aspect. You have no legal obligation to inform them of their mistake however they would be entitled to its return in original condition or the rest of the payment should they spot the error at a later date. Refusal to return it or pay for it can be considered theft. For the civil law issue the law of limitations in England and Wales would be 6 years. For the criminal law aspect its beyond my detailed knowledge
//
BBC UK wrote: Robert was sent a selection of gadgets, including a 3D TV worth £889, tablets, a games console and even a heater.
The goods were 'returns' meant for an Amazon depot, but were instead wrongly dispatched to his home address in Bromley.

Items that firms send to you, but you didn't actually order are called "unsolicited goods". You're well within your rights to keep them.
You have no obligation to send them back to the company or to pay for them. If a company demands payment, that's a criminal offence.
But this doesn't apply to items sent to you by mistake; if the order was sent to you twice; or if there's extra stuff on top of what you ordered.
If a firm has left goods with you that weren't unsolicited goods, they still belong to the trader and you should try to give them back.
Firms can take you to court to recover their goods.
That happened last Christmas when online retailer Zavvi sent customers games consoles worth £170, instead of games that cost £20.
Daca nu intelegi, o sa iti traduc.

Bine, astea sunt cazuri mai mult sau mai putin similare din Anglia, nu spun ca se aplica la noi. Ce am postat mai sus este doar informativ; nu este exact situatia ta, doar poate iti faci o idee.
Cred ca poti sta linistit, e doar un parfum, si in cele din urma, o simpla greseala.
User avatar
sound
Membrul anului 2018
Membrul anului 2018
Posts: 5807
Joined: 23 Jan 2013, 22:52
Detinator Steam: Da
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Detinator server CS: Nu
SteamID: sou_nd
Reputatie: Fost membru Club eXtreamCS (4 luni)
Nume anterioare: s o u n d -, snd
Fost Moderator
Fost Super Moderator
Moderatorul anului 2017
Membrul anului 2018
Fond eXtream: 0
Location: Romania
Has thanked: 91 times
Been thanked: 80 times
Contact:

04 Mar 2019, 11:06

asa cu placa video a patit si hooden nephrite daca il mai stiti :)))
@IONUTZ
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 284
Joined: 17 Dec 2017, 23:11
Detinator Steam: Da
Fond eXtream: 0
Has thanked: 5 times
Been thanked: 14 times

04 Mar 2019, 11:19

BranzaRuginita wrote:
01 Mar 2019, 11:30
Salut, acum ceva timp am dat comanda de un parfum de pe un site, iar cand curierul a ajuns nu mi-a luat banii pentru ca parfumul era "deja platit" (in vorbele lui), acum site-u imi trimite e-mail-uri ca trebuie sa platesc comanda sau sa returnez produsul ca ma dau in judecata si alte cacaturi.
Intrebarea mea e, ce pot sa-mi faca daca refuz sa platesc avand in vedere ca au trecut 3 luni de la livrare si faptul ca sunt minor.
Stai linistit ca nu are ce sa-ti faca un rahat de srl pentru cativa lei odata ce ai primit produsu inseamna ca l-ai platit si pana la urma poti sa le zici ca nu ai primit nimic vina e a curierului, el o sal plateasca din banii lui.Daca continua cu amenintarile poti sa le faci plangere la politie si ai rezolvato pe barosaneala :)
User avatar
^Head$hot^
Membru, skill +4
Membru, skill +4
Posts: 1541
Joined: 20 Feb 2013, 19:05
Detinator Steam: Da
Reputatie: Fost Membru Club eXtreamCS (doua luni)
Has thanked: 12 times
Been thanked: 14 times

04 Mar 2019, 20:49

VaLDeS wrote:
01 Mar 2019, 12:04
A fost o greseala de angajat cel mai probabil . Daca este sa fim oameni , normal ar trebui sa platesti la un sediu elefant din orasul tau sau intr-un cont bancar deoarece ai folosit un serviciu de al lor . Pe viitor isi vor da seama ca au gresit , iar tu la randul tau ai fost om .Nu trebuie sa te bucuri acum pentru 100-200 de lei , pe viitor daca vei avea nevoie de un serviciu al lor , nu te vor baga in seama .

Acum o poti lua si invers , daca era situatia invers , tu sa platesti si sa nu primesti nimic , nu ti-ar fi placut .
Este doar o opinie a mea , acum tu decizi .
Aici are dreptate băiatul. Nici ție nu ți-ar fi plăcut să pățești așa. Adică aici e vorba de bun simț mai mult.
Post Reply

Return to “Discutii generale”

  • Information