Laptop Depanero

Discutii despre tot ce nu se incadreaza in celelalte categorii.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori

User avatar
RedForce
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 1478
Joined: 17 Sep 2007, 18:20
Detinator Steam: Da
SteamID: redforcex
Reputatie: Fost moderator
Membru Club eXtreamCS (2 luni)
0.1/3
Location: Calea Moşilor, Bucureşti
Has thanked: 353 times
Been thanked: 135 times

23 Jul 2018, 15:06

Mutex wrote:
RedForce wrote:Lucrez la Depanero pe partea de suport, îți garantez că nu există nici un fel de "șmecherie" privind constatările efectuate.

Un laptop sau orice dispozitiv de genul, nu are cum să aibă contact cu lichide decât prin utilizare necorespunzătoare.

Fiind un defect provocat, garanția se anulează (conform condițiilor menționate in certificatul de garanție), practic producătorul nu își poate asuma un astfel de defect(nu este viciu de fabricație) și automat reparația e posibilă doar contra-cost.

La Depanero se primesc zilnic sute sau mii de produse, nu stă nimeni să îți toarne ție lichid în el sau să ți-l deterioreze apoi să îți refuze garanția. În + nu ar exista interes, reparația în garanție nu o suportă oricum Depanero, este decontată integral de producător.

Iar o eventuală reclamație la ANPC este inutilă, totul, dar absolut totul este monitorizat video.
Call center ma gandesc, din ce observ cunosti limba romana foarte bine. Asa este, mii de produse se primesc, de fapt sute de mii ca deja vorbim de o alta cifra de afaceri. :))

Tu ai citit ce ai scris? Daca totul este monitorizat video asta ar insemna ca respectivii au un videoclip de cand a venit el din masina curierului pana la constatarea defectului. Asa este sau venim aici sa scriem prostii? Tu stii ce inseamna 3000 RON? Mama cand si-a cumparat masina acum 3 ani a avut mari probleme cu curierul, in masina s-a varsat un lichid iar actele care trebuiau sa ii vina prin curier erau practic inexistente. Asa ca orice se poate, asta e o nesimtire sa ii faca direct factura cu ce trebuie sa plateasca, mai bine il suna pe om sa rezolve problema asta, sa clarifice situatia.
Daca eram in call center as fi scris, nu am treaba cu call center-ul. :)

Sigur ca am citit ce am scris, repet, totul in service este monitorizat video, de la desfacerea ambalajului pana la redirectionarea catre tehnician.

Cand cumperi un produs se ofera un certificat de garantie (in cazul eMAG-ului il ai si online in contul de client), acolo sunt scrise clar conditiile pentru care se anuleaza garantia sau ce anume nu face obiectul garantiei.

Si nu vad care este nesimtirea ca service-ul te informeaza care este costul reparatiei, ai beneficiat practic de o diagnosticare gratuita din cauza ca ai avut garantie, in mod normal diagnosticarea (la Depanero) este 70 lei. Nu te obliga nimeni sa accepti costul, este fix alegerea ta daca il repari sau nu.
RoyalServer
User avatar
warclau
Membru eXtream
Membru eXtream
Posts: 2995
Joined: 28 Mar 2008, 11:10
Detinator Steam: Da
CS Status: memories
Reputatie: Membru Club eXtreamCS (4 mar)
Location: Valenii de Munte / London
Has thanked: 420 times
Been thanked: 93 times

23 Jul 2018, 17:08

n-am stat sa citesc ce scrie pe aici , insa iti recomand salut-it...sunt super smecheri baietii
User avatar
^Head$hot^
Membru, skill +4
Membru, skill +4
Posts: 1541
Joined: 20 Feb 2013, 19:05
Detinator Steam: Da
Reputatie: Fost Membru Club eXtreamCS (doua luni)
Has thanked: 12 times
Been thanked: 14 times

24 Jul 2018, 15:58

Deci, am sunat azi 24.07 și am fost de acord să plătesc taxa de 70 de lei și de transport retur cum zice în email(la urma urmei nu puteam lăsa laptopul la ei, nu?):
In urma discutiei telefonice, va transmit atasat devizul de reparatie si pozele cu produsul. In cazul in care refuzati reparatia, produsul se va returna cu taxa de diagnosticare de 70 ron si de transport retur.
Dar de asemenea m-am hotărât să fac și o reclamație la ANPC deoarece un prieten a pățit același lucru cu ei când a trimis un aparat de aer condiționat pe motiv că nu îi mai băga aer rece și cei de la Depanero nu i l-au mai făcut pe motiv că a mai fost desfăcut. PĂI CUM SĂ FIE DESFĂCUT ĂLA CÂND EU AM FOST LA EL ACASĂ ȘI L-AM AJUTAT SĂ ÎL DEA JOS DE PERETE?! și am fost și de față când l-a băgat în cutia lui fără să umble prin el. Că veni vorba de situația mea, care ați mai făcut și mă puteți ajuta vă rog frumos să completez reclamația la ANPC?
Bloo#
Membru eXtream
Membru eXtream
Posts: 2794
Joined: 08 Jan 2014, 11:36
Detinator Steam: Da
Reputatie: Nume anterior: Red#
Fost Moderator ajutator
0.8/3
Location: Amsterdam
Has thanked: 12 times
Been thanked: 13 times

25 Jul 2018, 10:53

Te ajut eu. Zilele trecut mi-a fost rezolvata o problema :))
http://reclamatii.anpc.ro/
intri si completezi acolo.
fa poze la factura etc
fa poze la emailurile de la ei.
pune-le pe toate intr-un pdf si o sa ai in reclamatie sa le atasezi.
scrie exact si foarte clar ce s-a intamplat. explici. multa bafta.
pentru nelamuriri da-i un reply aici
divoom
Membru nou
Membru nou
Posts: 1
Joined: 11 May 2023, 16:39
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0

11 May 2023, 16:42

Last edited by kidd0x on 11 May 2023, 16:58, edited 1 time in total.
Reason: 2018..
Post Reply

Return to “Discutii generale”

  • Information