Daca eram in call center as fi scris, nu am treaba cu call center-ul. :)Mutex wrote:Call center ma gandesc, din ce observ cunosti limba romana foarte bine. Asa este, mii de produse se primesc, de fapt sute de mii ca deja vorbim de o alta cifra de afaceri. :))RedForce wrote:Lucrez la Depanero pe partea de suport, îți garantez că nu există nici un fel de "șmecherie" privind constatările efectuate.
Un laptop sau orice dispozitiv de genul, nu are cum să aibă contact cu lichide decât prin utilizare necorespunzătoare.
Fiind un defect provocat, garanția se anulează (conform condițiilor menționate in certificatul de garanție), practic producătorul nu își poate asuma un astfel de defect(nu este viciu de fabricație) și automat reparația e posibilă doar contra-cost.
La Depanero se primesc zilnic sute sau mii de produse, nu stă nimeni să îți toarne ție lichid în el sau să ți-l deterioreze apoi să îți refuze garanția. În + nu ar exista interes, reparația în garanție nu o suportă oricum Depanero, este decontată integral de producător.
Iar o eventuală reclamație la ANPC este inutilă, totul, dar absolut totul este monitorizat video.
Tu ai citit ce ai scris? Daca totul este monitorizat video asta ar insemna ca respectivii au un videoclip de cand a venit el din masina curierului pana la constatarea defectului. Asa este sau venim aici sa scriem prostii? Tu stii ce inseamna 3000 RON? Mama cand si-a cumparat masina acum 3 ani a avut mari probleme cu curierul, in masina s-a varsat un lichid iar actele care trebuiau sa ii vina prin curier erau practic inexistente. Asa ca orice se poate, asta e o nesimtire sa ii faca direct factura cu ce trebuie sa plateasca, mai bine il suna pe om sa rezolve problema asta, sa clarifice situatia.
Sigur ca am citit ce am scris, repet, totul in service este monitorizat video, de la desfacerea ambalajului pana la redirectionarea catre tehnician.
Cand cumperi un produs se ofera un certificat de garantie (in cazul eMAG-ului il ai si online in contul de client), acolo sunt scrise clar conditiile pentru care se anuleaza garantia sau ce anume nu face obiectul garantiei.
Si nu vad care este nesimtirea ca service-ul te informeaza care este costul reparatiei, ai beneficiat practic de o diagnosticare gratuita din cauza ca ai avut garantie, in mod normal diagnosticarea (la Depanero) este 70 lei. Nu te obliga nimeni sa accepti costul, este fix alegerea ta daca il repari sau nu.