I-am comandat lui maica-mea un Huawei Y6.
Problema este la camera, cea principala.
Pe toate site-urile(Altex, eMAG, PCGarage, Media Galaxy) arata la specificatii ca poate filma la 1080p@30fps.
Cand intru la setarile video in telefon maximul care-l pot seta este de 720p.
Sa fie o problema de la android?Vine cu 5.1.1, EMUI 3.1.
Problema camera telefon.
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori
- OriginalDeath
- Membru eXtream
- Posts: 2517
- Joined: 18 Jul 2013, 20:49
- Detinator Steam: Nu
- Location: Arad
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 36 times
- OriginalDeath
- Membru eXtream
- Posts: 2517
- Joined: 18 Jul 2013, 20:49
- Detinator Steam: Nu
- Location: Arad
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 36 times
Y6, nu 600.
100% stiu sigur :)).
100% stiu sigur :)).
- kkkkkkkk
- Membru, skill +1
- Posts: 116
- Joined: 29 Dec 2015, 22:55
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Fond eXtream: 0
- Contact:
informatii eronate
CAMERA Primary 8 MP, f/2.0, autofocus, LED flash
Features Geo-tagging, touch focus, face detection, panorama, HDR
Video 720p@30fps
http://www.gsmarena.com/huawei_y6-7440.php
CAMERA Primary 8 MP, f/2.0, autofocus, LED flash
Features Geo-tagging, touch focus, face detection, panorama, HDR
Video 720p@30fps
http://www.gsmarena.com/huawei_y6-7440.php
-
- Fost administrator
- Posts: 13712
- Joined: 09 Oct 2010, 12:39
- Detinator Steam: Da
- CS Status: In grajd!
- SteamID: kalulord
- Reputatie: Fost Administrator
Fost membru Club eXtreamCS (6 luni)
Nume anterior: Terra - Location: Romania, Ploiesti
- Has thanked: 328 times
- Been thanked: 646 times
- Contact:
Am o idee:
În baza legislației UE, dacă produsele pe care le-ați cumpărat se dovedesc a fi defectuoase sau nu arată conform descrierii, comerciantul trebuie să le repare, să le înlocuiască, să le reducă prețul sau să vă dea banii înapoi.
Dacă ați cumpărat un produs sau un serviciu on-line ori fără a merge la magazin (prin telefon, prin poștă, de la un comis voiajor), aveți, de asemenea, dreptul de a anula și returna comanda în termen de 14 de zile, indiferent de motiv și fără nicio justificare.
În baza legislației UE, dacă produsele pe care le-ați cumpărat se dovedesc a fi defectuoase sau nu arată conform descrierii, comerciantul trebuie să le repare, să le înlocuiască, să le reducă prețul sau să vă dea banii înapoi.
Dacă ați cumpărat un produs sau un serviciu on-line ori fără a merge la magazin (prin telefon, prin poștă, de la un comis voiajor), aveți, de asemenea, dreptul de a anula și returna comanda în termen de 14 de zile, indiferent de motiv și fără nicio justificare.