Problema CATIA

Discutii despre tot ce nu se incadreaza in celelalte categorii.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori

Post Reply
User avatar
Chaos
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 1723
Joined: 12 Jul 2007, 23:47
Detinator Steam: Da
CS Status: Innactive User
SteamID: dmx_ro
Reputatie: Fost Mapper eXtreamCS
Fost Scripter eXtreamCS
Fost moderator
Location: Bucuresti
Has thanked: 7 times
Been thanked: 61 times
Contact:

11 Mar 2016, 18:35

Salut, sunt incepator in catia si incerc sa invat dar nu prea am surse de invatat iar tot ce am facut pana acum e cu tutoriale de pe youtube dar m-am lovit de o problema la care nu am reusit sa gasesc raspuns ...

Am urmatoarea piesa facuta

Image

Si vreau ca mai "departe" si sa fie simetrica cu acele frezari sa mai fac o frezare cam ceva gen

Image

Cum "intorc piesa" 45 de grade sa pot face un sketch si sa lucrez? ... mare batai de cap ce imi da chestia asta ..
Creez harti de Counter Strike 1.6 / Counter Strike Global Offensive la comanda, pentru contact apasa butonul pe sursa
| Afiseaza codul
-skype: chaosmedia90
-discord: Pufarín#0459
-mail : [email protected] sau [email protected]
RoyalServer 2
User avatar
Chaos
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 1723
Joined: 12 Jul 2007, 23:47
Detinator Steam: Da
CS Status: Innactive User
SteamID: dmx_ro
Reputatie: Fost Mapper eXtreamCS
Fost Scripter eXtreamCS
Fost moderator
Location: Bucuresti
Has thanked: 7 times
Been thanked: 61 times
Contact:

12 Mar 2016, 00:54

Am rezolvat problema prin creearea unui plan in axa yz la 45 de grade apoi facand sketch pe el cu decuparea care o vroiam :).

Iar asta este rezultatul :

Image


Daca lucrati in asa ceva si aveti probleme, spuneti tot aici si paote va pot ajuta :)
Last edited by Chaos on 12 Mar 2016, 00:56, edited 1 time in total.
Creez harti de Counter Strike 1.6 / Counter Strike Global Offensive la comanda, pentru contact apasa butonul pe sursa
| Afiseaza codul
-skype: chaosmedia90
-discord: Pufarín#0459