aware wrote:Mai , am avut reseller de la voi si aveam 2 servere date , e greu de inteles ce am scris mai sus , unul dintre baieti care aveau server datorita resellerului meu a trimis ticket cu o problema de la dropto , ticketul a fost acolo deschis deja de 2 zile , eu neputand accesa partea in care sa vad ticketele nu puteam da suport pentru clienti mei era efectiv imposibil , asa ca dupa ce ca ticketul lui a ramas deschis 2 zile si fara raspuns ma contacteaza pe messenger si ma intreba de ce is asa de rahat serviciile
Nici un ticket nu sta doua zile, se ofera raspuns in maxim 30 minute.Pe de alta parte problemele clientilor de reselleri sunt rezolvate de acestia in masura cunostintelor lor, daca totusi nu vor sa rezolve sau nu se pricep pot pune un ticket pe site si sa specifice de care reseller apartine (am 11 reselleri) si lucrul asta e foarte important pentru ca oricine se poate da detinator de server doar pentru a dobandi un acces.Pana la urma am trecut peste toate lucrurile astea ca nu aveam cu cine sa ma inteleg si i-am spus sa dea o reinstalare care punea inapoi dproto automat.Daca ai clienti pe care nu`i poti instrui cum sa faca, sa nu mai spun ca nu esti in stare sa le explici o problema simpla nu e vina mea ca nu puteti explica ce problema este la mijloc.In mod normal traseul problemei este client-reseller-suport, am avut vreun ticket de la tine?Daca da, spune ce email ai avut sa iti vad istoricul.In 2 ani de game hosting si aproximativ 2100 de tickete la care am participat personal te asigur ca am depasit bariera in care ceva ma poate enerva, doar sa nu fie o minciuna la mijloc in rest iti stau la dispozitie daca ai dovezi.
Ca idee ca sa vezi un lucru: ne oferim si ne integram ca suport direct in relatia cu clientul resellerilor pe comunitatile acestora tocmai pentru a minimaliza timpul de raspuns al eventualei probleme si relatia sa se transforme din client-reseller-suport in client-suport.Asa ca vino cu altceva.