Salut , eu n-am vazut in acesti 15 ani in care acest joc nu a gasit o rezolvare pentru jucatorii cu ip dinamic (NON-STEAM).
M-am gandit sa lansez eu un proiect blocand acesta problema pentru serverele non-steam , am deja o idee in cap (functionabila) insa am nevoie de multe loguri pentru a pune in aplicare acest proiect.
Cu ajutorul logurilor care le voi prin PM ma voi stradui sa construiesc si un nou sistem de detectarea jucatorilor falsi pe client_connect (totul inafara de 'dropfast') (al 5-lea sistem anti-fakeplayer :)) )
dropfast = blocarea conexiuni si trimiterea exploitului
SV_Frame->SV_ReadPackets->SV_ConnectionlessPacket->SV_ConnectClient->client_connect->client_authorized->client_putinserver
Vreau ca acele loguri sa le trimiteti prin PM :meme
Pentru a activa acele loguri "log on" si pentru dezactivarea lor "log off"
Va multumesc celor care ma vor ajuta la dezvoltarea acestui proiect
Anti Dinamic IP
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com
- SkillartzHD
- Membru, skill +3
- Posts: 1096
- Joined: 08 Feb 2013, 19:43
- Detinator Steam: Da
- CS Status: HLDS Vulnerability
- Detinator server CS: GoldSrc
- SteamID: SkillartzHD_hlds
- Reputatie: Fost Moderator ajutator
- Location: Bucuresti
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 28 times
- Contact:
Last edited by SkillartzHD on 24 Aug 2015, 05:14, edited 7 times in total.
Project by HLDS-Project 2017
Static Emulator : Native | Random Emulator : SettiEmu/AVSMP1/AVSMP0/SteamEmu/oldRevEmu/RevEmu is done KickASS-HLDS v2 (hlds)
KickASS-HLDS v1 (fakedetector)
HL-ClientSteam exploit (pure hlds)
PLCore exploit (dproto&hlds)
FakeConnect 2.0(reunion&rehlds)
KickASS-HLDS v3 in amxx(hlds&rehlds)
...... time passes and evidence are many
Special thanks to Spanwer and Magister
Skype : spyware.spyware1
Steam : Click
SV_CheckForDuplicateNames V2 download
- Nubo
- Fost moderator
- Posts: 2734
- Joined: 11 Jul 2012, 18:45
- Detinator Steam: Da
- CS Status: [əˈnɒn.ɪ.məs]
- Reputatie: Fost scripter eXtreamCS
Fost eXtream Mod - Has thanked: 8 times
- Been thanked: 27 times
Pe ce se bazeaza idee ta?
Rezolvare pentru ip dinamic este: programele de genul MyAC. Genereaza un cod unic al PC-ului.
Rezolvare pentru ip dinamic este: programele de genul MyAC. Genereaza un cod unic al PC-ului.
Cand nu merge acest forum sunt online aici:
- * Skype: nubo_cs
* Y!M ID: nubo_cs
- HamletEagle
- Fost moderator
- Posts: 750
- Joined: 21 Sep 2013, 15:05
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Inactiv cateva zile.
- SteamID: privat
- Reputatie: Fost Scripter eXtreamCS.com
Fost Moderator ajutator - Has thanked: 19 times
- Been thanked: 85 times
Code: Select all
->client_authorized->client_putinserver
Daca vreti ajutorul meu, nu dati bump la topic, fara intrebari de genu "cat mai dureaza/mai astept mult?".
- CryWolf
- Administrator
- Posts: 6505
- Joined: 07 Aug 2008, 16:33
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Administrator
Fost Scripter
Manager CS2.eXtream.Ro
Fost Detinator ZM.eXtream.Ro
Fost manager CS.eXtream.Ro
Fost manager CSGO.eXtream.Ro
Fost manager global - Location: Botosani
- Discord: crywolf1989
- Has thanked: 202 times
- Been thanked: 850 times
- Contact:
Din cate stiu eu client_outinserver va fi primul, dar e posibil sa ma insel.HamletEagle wrote:Asta nu e neparat corect, ordinea poate sa fie si invers. Nu e sigur in ce ordine se vor executa.Code: Select all
->client_authorized->client_putinserver
P.S https://forums.alliedmods.net/showthrea ... ost1785334 desi asa este.
client_autorized - E valabil doar daca face o autentificare cu SteamID-ul (daca are)
NU IMI MAI DA-TI PM CU CERERE AJUTOR/SAMD, FOLOSITI FORUMUL, CITESC MAJORITATEA TOPICURILOR.
www.dark-arena.com , SERVERE CS / CS2 / L4D AU REVENIT ONLINE.
www.diasporaiptv.ro - SERVICII PREMIUM IPTV
www.dark-arena.com , SERVERE CS / CS2 / L4D AU REVENIT ONLINE.
www.diasporaiptv.ro - SERVICII PREMIUM IPTV
- CristianG.
- Membru, skill +1
- Posts: 262
- Joined: 25 Jun 2013, 16:04
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: CSA-PanelV3.4 UnderDev
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
- Contact:
Sincer dupa cum vad nu stiu daca vei avea vreo sansa !
Singura solutie pe care ar fi e ca in client lui sa fie implementat ceva in care sa citeasca MAC sau cum zice Nubo.
Pana la urma clientul are obiective limitate care serverul le poate cere dar unele chesti chiar daca le faci ca serverul sa le ceara daca clientul nu suporta functi respectiva atunci nu ai nici o sansa !
Problema IP dinamic o sa fie o lunga discutie si o lunga dezbatere unde nu vei ajunge niciodata la o concluzie ! Daca era ca Nubo era super ca atunci nu mai banezi IP degeaba si nu mai stai sa iti bati capu cu asa numiti "CODATI"
Singura solutie pe care ar fi e ca in client lui sa fie implementat ceva in care sa citeasca MAC sau cum zice Nubo.
Pana la urma clientul are obiective limitate care serverul le poate cere dar unele chesti chiar daca le faci ca serverul sa le ceara daca clientul nu suporta functi respectiva atunci nu ai nici o sansa !
Problema IP dinamic o sa fie o lunga discutie si o lunga dezbatere unde nu vei ajunge niciodata la o concluzie ! Daca era ca Nubo era super ca atunci nu mai banezi IP degeaba si nu mai stai sa iti bati capu cu asa numiti "CODATI"
CSAPanel Members 1.0 (Lista utilizatori seriosi/neseriosi) :
[*]Demo Project
[*]GitHub Project
CSA War System Engine Final 2.0.0 :
[*]Buy your own license!
[*]Demo Project
[*]GitHub Project
CSA War System Engine Final 2.0.0 :
[*]Buy your own license!
- SkillartzHD
- Membru, skill +3
- Posts: 1096
- Joined: 08 Feb 2013, 19:43
- Detinator Steam: Da
- CS Status: HLDS Vulnerability
- Detinator server CS: GoldSrc
- SteamID: SkillartzHD_hlds
- Reputatie: Fost Moderator ajutator
- Location: Bucuresti
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 28 times
- Contact:
Incercarea moarte n-areCristianG. wrote:Sincer dupa cum vad nu stiu daca vei avea vreo sansa !
Singura solutie pe care ar fi e ca in client lui sa fie implementat ceva in care sa citeasca MAC sau cum zice Nubo.
Pana la urma clientul are obiective limitate care serverul le poate cere dar unele chesti chiar daca le faci ca serverul sa le ceara daca clientul nu suporta functi respectiva atunci nu ai nici o sansa !
Problema IP dinamic o sa fie o lunga discutie si o lunga dezbatere unde nu vei ajunge niciodata la o concluzie ! Daca era ca Nubo era super ca atunci nu mai banezi IP degeaba si nu mai stai sa iti bati capu cu asa numiti "CODATI"
Project by HLDS-Project 2017
Static Emulator : Native | Random Emulator : SettiEmu/AVSMP1/AVSMP0/SteamEmu/oldRevEmu/RevEmu is done KickASS-HLDS v2 (hlds)
KickASS-HLDS v1 (fakedetector)
HL-ClientSteam exploit (pure hlds)
PLCore exploit (dproto&hlds)
FakeConnect 2.0(reunion&rehlds)
KickASS-HLDS v3 in amxx(hlds&rehlds)
...... time passes and evidence are many
Special thanks to Spanwer and Magister
Skype : spyware.spyware1
Steam : Click
SV_CheckForDuplicateNames V2 download
- SkillartzHD
- Membru, skill +3
- Posts: 1096
- Joined: 08 Feb 2013, 19:43
- Detinator Steam: Da
- CS Status: HLDS Vulnerability
- Detinator server CS: GoldSrc
- SteamID: SkillartzHD_hlds
- Reputatie: Fost Moderator ajutator
- Location: Bucuresti
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 28 times
- Contact:
Am dezgropat acest topic pentru aceste informatii utile pentru cei interesati si cei care inteleg ideea
Orice client non-steam foloseste revemulator pentru clonarea unui steamid non-steam atat cat si cdkey , in aceasi situatie avem si clientul steam , doar ca difera complet.
Aici vreau sa pun ideea pe cdkey , insa nu sunt sigur deoarece eu nu am server sa dezvolt o idee asupra acestei metode , deoarece nu sunt sigur nici in momentul de fata daca acel cdkey emulat de revemulator este UNIC pe non-steam , cat despre steam este unic
Jocul half-life/versiunile mai mici ca motor de functionare pot avea un cdkey putin mai diferit
Pachetul meu setinfo + yyyyconnect + cdkey + blabla (code) Si rezulta asta http://i.imgur.com/A553BJQ.png
Ma rog , pe noi ne intereseaza acel cdkey care este emulat de catre revemu pe clientul meu non-steam
CdKey: 18ef1db49e789cf6d6fab4663bd7b8e4
Acum avem cdkey-ul ( sa zicem unic pentru non-steam ) dar ce facem cu el pentru a bloca jucatorul non-steam pe server ? simplu dar nu foarte 'ingenios'
Aici avem nevoie de orpheu si de urmatoarea 'librarie' asa zis si sv_clientconnect
Si pentru a da get la cdkey avem nevoie de read_argv 3 (optimizari se pot face doar pentru afisarea cdkey-ului) , dupa care facem verificarea la cdkey-ul meu si ii dam un 'simplu' return din orpheu.
Efectul : getchallenge steam/valve ramane blocat Pacat ca nu se poate prelua si userid/ip in sv_clientconnect , insa se poate face pe mai multe etape pentru a ajunge la userid :rolling_eyes:
CDKEY-ul nu poate fi preluat in modul de joc vizual !
Orice client non-steam foloseste revemulator pentru clonarea unui steamid non-steam atat cat si cdkey , in aceasi situatie avem si clientul steam , doar ca difera complet.
Aici vreau sa pun ideea pe cdkey , insa nu sunt sigur deoarece eu nu am server sa dezvolt o idee asupra acestei metode , deoarece nu sunt sigur nici in momentul de fata daca acel cdkey emulat de revemulator este UNIC pe non-steam , cat despre steam este unic
Jocul half-life/versiunile mai mici ca motor de functionare pot avea un cdkey putin mai diferit
Pachetul meu setinfo + yyyyconnect + cdkey + blabla (code) Si rezulta asta http://i.imgur.com/A553BJQ.png
Ma rog , pe noi ne intereseaza acel cdkey care este emulat de catre revemu pe clientul meu non-steam
CdKey: 18ef1db49e789cf6d6fab4663bd7b8e4
Acum avem cdkey-ul ( sa zicem unic pentru non-steam ) dar ce facem cu el pentru a bloca jucatorul non-steam pe server ? simplu dar nu foarte 'ingenios'
Aici avem nevoie de orpheu si de urmatoarea 'librarie' asa zis si sv_clientconnect
Code: Select all
0x55,0x8B,0xEC,0x81,"*","*","*","*","*",0x53,0x56,0x57,0xB9,0x05,0x00,0x00,0x00,0xBE,"*","*","*","*",0x8D,"*","*",0x33,0xDB,0x68,"*","*","*","*"
Si pentru a da get la cdkey avem nevoie de read_argv 3 (optimizari se pot face doar pentru afisarea cdkey-ului) , dupa care facem verificarea la cdkey-ul meu si ii dam un 'simplu' return din orpheu.
Efectul : getchallenge steam/valve ramane blocat Pacat ca nu se poate prelua si userid/ip in sv_clientconnect , insa se poate face pe mai multe etape pentru a ajunge la userid :rolling_eyes:
CDKEY-ul nu poate fi preluat in modul de joc vizual !
Project by HLDS-Project 2017
Static Emulator : Native | Random Emulator : SettiEmu/AVSMP1/AVSMP0/SteamEmu/oldRevEmu/RevEmu is done KickASS-HLDS v2 (hlds)
KickASS-HLDS v1 (fakedetector)
HL-ClientSteam exploit (pure hlds)
PLCore exploit (dproto&hlds)
FakeConnect 2.0(reunion&rehlds)
KickASS-HLDS v3 in amxx(hlds&rehlds)
...... time passes and evidence are many
Special thanks to Spanwer and Magister
Skype : spyware.spyware1
Steam : Click
SV_CheckForDuplicateNames V2 download
- faKe91
- Fost moderator
- Posts: 1064
- Joined: 07 Oct 2014, 18:49
- Detinator Steam: Da
- CS Status: I <3 Heavy Metal
- SteamID: dogseatmypancreas
- Reputatie: Fost moderator ajutator
Fost Membru Club eXtreamCS (doua luni) - Fond eXtream: 0
- Location: Republica Moldova, Chișinău
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 12 times
Eu ma folosesc de asta http://shop.kanaga.ru/#!digiseller/detail/1771031 . Sigur ca nu e o metoda 100% eficienta, pentru ca daca stii cum functioneaza poti face usor bypass, insa impotriva noob-ilor care primesc ban iar dupa isi modifica steamid+ip, ajuta.
-
- Membru, skill 0
- Posts: 11
- Joined: 19 Aug 2016, 14:10
- Detinator Steam: Da
- Detinator server CS: localhost
- Fond eXtream: 0
SkillartzHD wrote:Am dezgropat acest topic pentru aceste informatii utile pentru cei interesati si cei care inteleg ideea
Orice client non-steam foloseste revemulator pentru clonarea unui steamid non-steam atat cat si cdkey , in aceasi situatie avem si clientul steam , doar ca difera complet.
Aici vreau sa pun ideea pe cdkey , insa nu sunt sigur deoarece eu nu am server sa dezvolt o idee asupra acestei metode , deoarece nu sunt sigur nici in momentul de fata daca acel cdkey emulat de revemulator este UNIC pe non-steam , cat despre steam este unic
Jocul half-life/versiunile mai mici ca motor de functionare pot avea un cdkey putin mai diferit
Pachetul meu setinfo + yyyyconnect + cdkey + blabla (code) Si rezulta asta http://i.imgur.com/A553BJQ.png
Ma rog , pe noi ne intereseaza acel cdkey care este emulat de catre revemu pe clientul meu non-steam
CdKey: 18ef1db49e789cf6d6fab4663bd7b8e4
Acum avem cdkey-ul ( sa zicem unic pentru non-steam ) dar ce facem cu el pentru a bloca jucatorul non-steam pe server ? simplu dar nu foarte 'ingenios'
Aici avem nevoie de orpheu si de urmatoarea 'librarie' asa zis si sv_clientconnect
Code: Select all
0x55,0x8B,0xEC,0x81,"*","*","*","*","*",0x53,0x56,0x57,0xB9,0x05,0x00,0x00,0x00,0xBE,"*","*","*","*",0x8D,"*","*",0x33,0xDB,0x68,"*","*","*","*"
Si pentru a da get la cdkey avem nevoie de read_argv 3 (optimizari se pot face doar pentru afisarea cdkey-ului) , dupa care facem verificarea la cdkey-ul meu si ii dam un 'simplu' return din orpheu.
Efectul : getchallenge steam/valve ramane blocat Pacat ca nu se poate prelua si userid/ip in sv_clientconnect , insa se poate face pe mai multe etape pentru a ajunge la userid :rolling_eyes:
CDKEY-ul nu poate fi preluat in modul de joc vizual ![/quote]
https://postimg.org/gallery/1qc87xgq8/786c51dd/
- SkillartzHD
- Membru, skill +3
- Posts: 1096
- Joined: 08 Feb 2013, 19:43
- Detinator Steam: Da
- CS Status: HLDS Vulnerability
- Detinator server CS: GoldSrc
- SteamID: SkillartzHD_hlds
- Reputatie: Fost Moderator ajutator
- Location: Bucuresti
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 28 times
- Contact:
Nu am spus ca nu se poate clona si cdkey-ul , desi in pozele care le-ai pus acolo imi spune ca ai folosit ct-shield v2 facut de ostrog , el este singurul care cloneaza un cdkey valid si iti permite sa iti setezi tu cdkey-ul , dar din cate stiu sa iti setezi unul cdkey-ul nu este asa usor , el trebui sa fie valid.
Si din ceea ce am mai observat in poza de acolo ca tu iti schimbi si steamid-ul cu shield_steamidhack pe 0 , nu m-am mirat de ce nu erai detectat de CSTRIKE_STEAMID.
Clonarea unui cdkey este simpla , mai greu este sa fie valid (in cazul in care vrei sa atingi vizual si jocul)
Inca ceva , jucatorii fakeplayer au cdkey random majoritatea
Si din ceea ce am mai observat in poza de acolo ca tu iti schimbi si steamid-ul cu shield_steamidhack pe 0 , nu m-am mirat de ce nu erai detectat de CSTRIKE_STEAMID.
Clonarea unui cdkey este simpla , mai greu este sa fie valid (in cazul in care vrei sa atingi vizual si jocul)
Inca ceva , jucatorii fakeplayer au cdkey random majoritatea
Last edited by SkillartzHD on 24 Aug 2016, 08:20, edited 1 time in total.
Project by HLDS-Project 2017
Static Emulator : Native | Random Emulator : SettiEmu/AVSMP1/AVSMP0/SteamEmu/oldRevEmu/RevEmu is done KickASS-HLDS v2 (hlds)
KickASS-HLDS v1 (fakedetector)
HL-ClientSteam exploit (pure hlds)
PLCore exploit (dproto&hlds)
FakeConnect 2.0(reunion&rehlds)
KickASS-HLDS v3 in amxx(hlds&rehlds)
...... time passes and evidence are many
Special thanks to Spanwer and Magister
Skype : spyware.spyware1
Steam : Click
SV_CheckForDuplicateNames V2 download
-
- Membru, skill 0
- Posts: 11
- Joined: 19 Aug 2016, 14:10
- Detinator Steam: Da
- Detinator server CS: localhost
- Fond eXtream: 0
https://postimg.org/image/a0or9rkdl/ Nu folosesc ct shield v2 sa-mi schimb cdkey-ul nici steamid-ul.SkillartzHD wrote:Nu am spus ca nu se poate clona si cdkey-ul , desi in pozele care le-ai pus acolo imi spune ca ai folosit ct-shield v2 facut de ostrog , el este singurul care cloneaza un cdkey valid si iti permite sa iti setezi tu cdkey-ul , dar din cate stiu sa iti setezi unul cdkey-ul nu este asa usor , el trebui sa fie valid.
Si din ceea ce am mai observat in poza de acolo ca tu iti schimbi si steamid-ul cu shield_steamidhack pe 0 , nu m-am mirat de ce nu erai detectat de CSTRIKE_STEAMID.
Clonarea unui cdkey este simplu , mai greu este sa fie valid (in cazul in care vrei sa atingi vizual si jocul)
Inca ceva , jucatorii fakeplayer au cdkey random majoritatea
- SkillartzHD
- Membru, skill +3
- Posts: 1096
- Joined: 08 Feb 2013, 19:43
- Detinator Steam: Da
- CS Status: HLDS Vulnerability
- Detinator server CS: GoldSrc
- SteamID: SkillartzHD_hlds
- Reputatie: Fost Moderator ajutator
- Location: Bucuresti
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 28 times
- Contact:
Dar ce ?
Project by HLDS-Project 2017
Static Emulator : Native | Random Emulator : SettiEmu/AVSMP1/AVSMP0/SteamEmu/oldRevEmu/RevEmu is done KickASS-HLDS v2 (hlds)
KickASS-HLDS v1 (fakedetector)
HL-ClientSteam exploit (pure hlds)
PLCore exploit (dproto&hlds)
FakeConnect 2.0(reunion&rehlds)
KickASS-HLDS v3 in amxx(hlds&rehlds)
...... time passes and evidence are many
Special thanks to Spanwer and Magister
Skype : spyware.spyware1
Steam : Click
SV_CheckForDuplicateNames V2 download