FPS

Discutii despre tot ce nu se incadreaza in celelalte categorii (dar legat de Counter-Strike !)

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com

Post Reply
User avatar
TaZ^
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 4
Joined: 11 Jan 2018, 01:52
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Contact:

11 Jan 2018, 20:07

Care e diferenta intre 300 - 500 - 1000 fps?
Multi zic ca nu e nicio diferenta !
RoyalServer 2
User avatar
DevilBoy.eXe
Super moderator
Super moderator
Posts: 1679
Joined: 05 Jun 2016, 23:04
Detinator Steam: Da
Detinator server CS: GO.WARED.RO
SteamID: DevilBoy_eXe
Reputatie: Super Moderator
Fond eXtream: 0
Location: beyond the time
Discord: zeux.
Has thanked: 15 times
Been thanked: 72 times
Contact:

11 Jan 2018, 21:58

Este o diferenta destul de mare de la 300 fps la 1000 fps dar din pacate noi nu o putem vedea, ochiul uman nu poate percepe atatea fps-uri ca si cum pentru noi ori 300 ori 1000 tot aia e :D
Ochiul uman din cate stiu face diferenta pana la 60 fps dupa nu mai poate distinge 70-80-90 etc
User avatar
faKe91
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 1064
Joined: 07 Oct 2014, 18:49
Detinator Steam: Da
CS Status: I <3 Heavy Metal
SteamID: dogseatmypancreas
Reputatie: Fost moderator ajutator
Fost Membru Club eXtreamCS (doua luni)
Fond eXtream: 0
Location: Republica Moldova, Chișinău
Has thanked: 9 times
Been thanked: 12 times

12 Jan 2018, 11:47

TaZ^ wrote:Care e diferenta intre 300 - 500 - 1000 fps?
Multi zic ca nu e nicio diferenta !
Depinde de care fps zici.
Daca e sa luam fps-ul din joc (client) atunci maxima recomandata e 101. Desigur ca se poate schimba, insa dupa se schimba si fizica jocului.

Mai e si FPS-ul serverului. Ce e FPS-ul? E numarul de cadre per secunda. In cazul nostru e numarul de cadre per secunda pe care serverul trebuie sa le proceseze (presupun ca m-am exprimat corect). La 1000 fps gameplay-ul devine mai fluent, iar latenta se miscoreaza cu aproximativ 20-30% deci serverul are de procesat mai multa informatie. Rezulta ca serverul va consuma mai multe resurse CPU. FPS-ul serverului il vei obtine in dependenta de parametrul sys_ticrate. Daca vei pune sys_ticrate 300, fps-ului serverului va in limitele 300 (dar nu mai mult), daca 500 atunci in limitele la 500 si tot asa. Insa totul nu se finiseaza aici. Pe langa ticrate mai exista si o asa variabila -pingboost.
Pingboost este este o variabila a serverului care se initializeaza numai la pornirea acestuia. Aceasta are tendinta de a reduce din latenta cauzata de server. Fara aceasta variabila, serverul va adauga aproximativ 20ms fiecarui client. Parametru pingboost poate avea 3 valori:

1) pingboost 1 - reduce latenta cu aproximativ 10 ms, folosind metoda (a select() call)
2) pingboost 2 - la fel reduce latenta cu aproximativ 10ms insa foloseste o alta metoda (and alarm() type call)
3) pingboost 3 - aceasta metoda proceseaza un cadru de fiecare data cand serverul primeste un pachet de date, ceea ce reduce latenta la cel mai mic nivel posibil. Aceasta metoda foloseste foarte multe resurse CPU insa anume cu ea poti obtine curat 1000 fps (+sys_ticrate 1100 -pingboost 3) [Proof] Am testat pe un VDS de 3.5GHz. Sursa informatiei despre pingboost a fost luata de AICI
Deci daca am inteles corect, 1000 fps putem obtine doar daca vom deschide un server de CS 1.6 pe un VDS/Dedicat (de dorit 3GHz +). Nici o firma de host nu ne oferi 1000 fps pentru ca astfel vor iesi in minus. Aproximativ toate firmele de host folosesc -pingboost 2 si sys_ticrate 500 sau 1000. La sys_ticrate 1000 fps-ul serverului va porni aproximativ de la 800 si va fluctua in functie de numarul de jucatori pe server., dar niciodata nu va ajunge la 1000. Tot asa e si cu celelalate exemple 500, 300 etc.

Bine, acum ce se recomanda de folosit 500 fps sau 1000. Totul depinde de modul serverului si de numarul de sloturi. Daca ai un mod usor (classic sa zicem) cu un numar foarte mic de pluginuri, atunci poti pune 500 fps (sys_ticrate 500). Dupa mine un server classic ar trebui sa aiba nu mai mult de 25 sloturi. Daca ai 32 sloturi, atunci poti pune 1000.
Tot 1000 trebuie sa pui pe moduri mai grele ca zombie, furien etc.
FPS-ul serverului mai depinde si de pluginurile pe care le folosesti. Numarul pluginurilor niciodata nu a fost o problema. Totul depinde de optimizarea acestora. Uneori e deajuns si un singur plugin care sa foloseasca tot CPU-ul.
Post Reply

Return to “Diverse”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 16 guests