Care e diferenta intre 300 - 500 - 1000 fps?
Multi zic ca nu e nicio diferenta !
FPS
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com
- TaZ^
- Membru, skill 0
- Posts: 4
- Joined: 11 Jan 2018, 01:52
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Fond eXtream: 0
- Contact:
- DevilBoy.eXe
- Super moderator
- Posts: 1679
- Joined: 05 Jun 2016, 23:04
- Detinator Steam: Da
- Detinator server CS: GO.WARED.RO
- SteamID: DevilBoy_eXe
- Reputatie: Super Moderator
- Fond eXtream: 0
- Location: beyond the time
- Discord: zeux.
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 72 times
- Contact:
Este o diferenta destul de mare de la 300 fps la 1000 fps dar din pacate noi nu o putem vedea, ochiul uman nu poate percepe atatea fps-uri ca si cum pentru noi ori 300 ori 1000 tot aia e :D
Ochiul uman din cate stiu face diferenta pana la 60 fps dupa nu mai poate distinge 70-80-90 etc
Ochiul uman din cate stiu face diferenta pana la 60 fps dupa nu mai poate distinge 70-80-90 etc
- faKe91
- Fost moderator
- Posts: 1064
- Joined: 07 Oct 2014, 18:49
- Detinator Steam: Da
- CS Status: I <3 Heavy Metal
- SteamID: dogseatmypancreas
- Reputatie: Fost moderator ajutator
Fost Membru Club eXtreamCS (doua luni) - Fond eXtream: 0
- Location: Republica Moldova, Chișinău
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 12 times
Depinde de care fps zici.TaZ^ wrote:Care e diferenta intre 300 - 500 - 1000 fps?
Multi zic ca nu e nicio diferenta !
Daca e sa luam fps-ul din joc (client) atunci maxima recomandata e 101. Desigur ca se poate schimba, insa dupa se schimba si fizica jocului.
Mai e si FPS-ul serverului. Ce e FPS-ul? E numarul de cadre per secunda. In cazul nostru e numarul de cadre per secunda pe care serverul trebuie sa le proceseze (presupun ca m-am exprimat corect). La 1000 fps gameplay-ul devine mai fluent, iar latenta se miscoreaza cu aproximativ 20-30% deci serverul are de procesat mai multa informatie. Rezulta ca serverul va consuma mai multe resurse CPU. FPS-ul serverului il vei obtine in dependenta de parametrul sys_ticrate. Daca vei pune sys_ticrate 300, fps-ului serverului va in limitele 300 (dar nu mai mult), daca 500 atunci in limitele la 500 si tot asa. Insa totul nu se finiseaza aici. Pe langa ticrate mai exista si o asa variabila -pingboost.
Pingboost este este o variabila a serverului care se initializeaza numai la pornirea acestuia. Aceasta are tendinta de a reduce din latenta cauzata de server. Fara aceasta variabila, serverul va adauga aproximativ 20ms fiecarui client. Parametru pingboost poate avea 3 valori:
1) pingboost 1 - reduce latenta cu aproximativ 10 ms, folosind metoda (a select() call)
2) pingboost 2 - la fel reduce latenta cu aproximativ 10ms insa foloseste o alta metoda (and alarm() type call)
3) pingboost 3 - aceasta metoda proceseaza un cadru de fiecare data cand serverul primeste un pachet de date, ceea ce reduce latenta la cel mai mic nivel posibil. Aceasta metoda foloseste foarte multe resurse CPU insa anume cu ea poti obtine curat 1000 fps (+sys_ticrate 1100 -pingboost 3) [Proof] Am testat pe un VDS de 3.5GHz. Sursa informatiei despre pingboost a fost luata de AICI
Deci daca am inteles corect, 1000 fps putem obtine doar daca vom deschide un server de CS 1.6 pe un VDS/Dedicat (de dorit 3GHz +). Nici o firma de host nu ne oferi 1000 fps pentru ca astfel vor iesi in minus. Aproximativ toate firmele de host folosesc -pingboost 2 si sys_ticrate 500 sau 1000. La sys_ticrate 1000 fps-ul serverului va porni aproximativ de la 800 si va fluctua in functie de numarul de jucatori pe server., dar niciodata nu va ajunge la 1000. Tot asa e si cu celelalate exemple 500, 300 etc.
Bine, acum ce se recomanda de folosit 500 fps sau 1000. Totul depinde de modul serverului si de numarul de sloturi. Daca ai un mod usor (classic sa zicem) cu un numar foarte mic de pluginuri, atunci poti pune 500 fps (sys_ticrate 500). Dupa mine un server classic ar trebui sa aiba nu mai mult de 25 sloturi. Daca ai 32 sloturi, atunci poti pune 1000.
Tot 1000 trebuie sa pui pe moduri mai grele ca zombie, furien etc.
FPS-ul serverului mai depinde si de pluginurile pe care le folosesti. Numarul pluginurilor niciodata nu a fost o problema. Totul depinde de optimizarea acestora. Uneori e deajuns si un singur plugin care sa foloseasca tot CPU-ul.