ReHLDS

Discutii despre tot ce nu se incadreaza in celelalte categorii (dar legat de Counter-Strike !)

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com

BBG
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 23
Joined: 23 May 2017, 11:49
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Contact:

24 May 2017, 18:22

Eu am host Krond si am facut update, foloseam WarGods Shield inainte, dar acum nu mai merge si folosesc Krond Functions.

Recomandati altceva care sa opreasca orice atac ? In Krond Functions nu prea am mare incredere ca o sa ma scape de orice, am mai patit in trecut cu pluginul asta niste atacuri...
RoyalServer 2
User avatar
kobra3
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 406
Joined: 23 Jul 2015, 22:58
Detinator Steam: Da
CS Status: Disponibil
Detinator server CS: cs.xpro.ro
SteamID: ikobra3
Fond eXtream: 0
Location: Bucuresti
Has thanked: 10 times
Been thanked: 11 times

24 May 2017, 19:19

BBG wrote:Eu am host Krond si am facut update, foloseam WarGods Shield inainte, dar acum nu mai merge si folosesc Krond Functions.

Recomandati altceva care sa opreasca orice atac ? In Krond Functions nu prea am mare incredere ca o sa ma scape de orice, am mai patit in trecut cu pluginul asta niste atacuri...
Daca ai facut update la rehlds e de ajuns sa folosesti reauthcheck,mi se pare ca ti-l instaleaza ei automat cand dai update.
Lux0R^
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 1222
Joined: 13 Jul 2013, 16:31
Detinator Steam: Da
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Moderator ajutator
Has thanked: 15 times
Been thanked: 12 times

28 May 2017, 11:26

de parca vreti imunitate maxima... ideea e sa nu il poata pica orice prapadit.
pana la urma cs-ul cade si singur, nici nu trebe ajutat. media ca un server sa mearga perfect fara probleme e de 24h, de acolo se cam freaca lucrurile (memory leak... garbage... mai multe)

nu inteleg fuga asta dupa perfectiune absoluta, inteleg ideea de a proteja un server, dar ba frate acuma nu ai pretentii sa nu ti-l poata sparge nimeni niciodata...

fie vorba orpheu si okapi se joaca cu chestii cam deep pentru server, eu de exemplu nu ma bag la asa ceva ca nu am timp sa ma documentez pentru atatea chestii, prefer programarea basic fara elemente deep daca nu e cazul, iar eu pana acum nu am avut nevoie de okapi sau orpheu deloc in atatia ani... oare e o intamplare ?
Pauza pana in iulie... licenta ^^

Fara pm-uri pentru pluginuri de zm/furien + tot ce tine de vip.

Codul Scripterului: scripting/codul-scripterului-t362300.html#p2754224
User avatar
SkillartzHD
Membru, skill +3
Membru, skill +3
Posts: 1096
Joined: 08 Feb 2013, 19:43
Detinator Steam: Da
CS Status: HLDS Vulnerability
Detinator server CS: GoldSrc
SteamID: SkillartzHD_hlds
Reputatie: Fost Moderator ajutator
Location: Bucuresti
Has thanked: 14 times
Been thanked: 28 times
Contact:

28 May 2017, 12:43

Lux0R^ wrote:de parca vreti imunitate maxima... ideea e sa nu il poata pica orice prapadit.
pana la urma cs-ul cade si singur, nici nu trebe ajutat. media ca un server sa mearga perfect fara probleme e de 24h, de acolo se cam freaca lucrurile (memory leak... garbage... mai multe)

nu inteleg fuga asta dupa perfectiune absoluta, inteleg ideea de a proteja un server, dar ba frate acuma nu ai pretentii sa nu ti-l poata sparge nimeni niciodata...

fie vorba orpheu si okapi se joaca cu chestii cam deep pentru server, eu de exemplu nu ma bag la asa ceva ca nu am timp sa ma documentez pentru atatea chestii, prefer programarea basic fara elemente deep daca nu e cazul, iar eu pana acum nu am avut nevoie de okapi sau orpheu deloc in atatia ani... oare e o intamplare ?
Da , n-ai avut nevoie de orpheu/okapi pentru ca majoritatea scriitorilor rusi pentru un exploit foloseau un pachet invalid fata de client si tocmai de asta n-au avut asa impact pe serverele tni
este vorba de 0xFFFFFFFF + "getchallenge steam" ( pachetul este incomplet fata de client dar el functioneaza si asa , baietii de la tni au adaugat un iptables in care sa verifice primul pachet daca are la final 0x0A , bine daca nu exista 0x0a la finalul pachetului atunci SVC_GetChallenge() nu o sa fie apelat pentru a trimite un recv catre adresa care a facut cererea de conectare pe server)
in client normal este 0xFFFFFFFF + "getchallenge steam" + 0x0A , tocmai de asta n-ai prea avut contact cu vulnerabiltatile , dar atunci cand am facut un reprodus toate vulnerabilitatile pe care le cunosc si cu problemele de bypass rezolvate atunci a functionat (https://www.youtube.com/watch?v=JJeSUQSDUxE serverele sunt tni) , desi sa nu uitam si de plcore pentru dproto
fie vorba orpheu si okapi se joaca cu chestii cam deep pentru server
dproto ruleaza pe limbajul asm .. :| (identic cu orpheu/okapi)
Project by HLDS-Project 2017
Static Emulator : Native | Random Emulator : SettiEmu/AVSMP1/AVSMP0/SteamEmu/oldRevEmu/RevEmu is done
KickASS-HLDS v2 (hlds)
KickASS-HLDS v1 (fakedetector)
HL-ClientSteam exploit (pure hlds)
PLCore exploit (dproto&hlds)
FakeConnect 2.0(reunion&rehlds)
KickASS-HLDS v3 in amxx(hlds&rehlds)
...... time passes and evidence are many
Special thanks to Spanwer and Magister
Skype : spyware.spyware1
Steam : Click

SV_CheckForDuplicateNames V2 download
Post Reply

Return to “Diverse”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 22 guests