Se merita sa pui ReHLDS-ul celor de la krond/0ping?
Adica HLDS-Shield-ul lui skill nu merge pentru ca foloseste orpheu si orpheu nu este suportat de rehlds
sunt interesat daca merge hlds buffer overload,xfakeplayers,etc astea de picat / floodat serveru
ca sa stiu daca sa bag rehlds-ul
astept raspunsuri
ReHLDS
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com
- kobra3
- Membru, skill +1
- Posts: 406
- Joined: 23 Jul 2015, 22:58
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Disponibil
- Detinator server CS: cs.xpro.ro
- SteamID: ikobra3
- Fond eXtream: 0
- Location: Bucuresti
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 11 times
Da merita,si pentru cele spus de tine exista reauthcheck pe rehlds
- levin
- Scripter eXtreamCS
- Posts: 3850
- Joined: 24 Aug 2011, 12:24
- Detinator Steam: Da
- CS Status: ♅
- Detinator server CS: ☯∴
- SteamID: 76561198063679589
- Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy - Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
- Discord: devilclass
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 595 times
- Contact:
Nu merită
Nu îmi mai trimiteți PM pe forum! Nu merge să răspund
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
- kobra3
- Membru, skill +1
- Posts: 406
- Joined: 23 Jul 2015, 22:58
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Disponibil
- Detinator server CS: cs.xpro.ro
- SteamID: ikobra3
- Fond eXtream: 0
- Location: Bucuresti
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 11 times
L-ai lamurit de l-ai spart,de ce spui ca nu merita?Adryyy wrote:Nu merită
-
- Membru, skill 0
- Posts: 40
- Joined: 17 Jan 2017, 20:44
- Detinator Steam: Da
- Fond eXtream: 0
- Location: Chisinau
Daca faci un server clasic se merita modulul Reauthcheck blocheaza orice atac de gen xfake players, hlds buffer overload plus trebuie doar sa mai blochezi spec bug ca asta nu-i rezolvata deloc, cmd bug si altele sunt rezolvate la ultimul build 1127 plus daca ai vreun vps sau dedicat o sa vezi ca foloseste mai putin procesor in loc de 50-60 % ajunge undeva la 25 -30 % la un vps dual core cu 4 gb rami, fps-ul deasemenea o sa fie mai bun la un server de 32 no sa-ti scada sub 600 server clasic mai poti adauga si modul Resources Checker si ai scapat si de codati e un anticheat foarte bun iar pentru celelalte moduri nu-ti recomand plus no sa mearga unele moduri, acum tu decizi cum e mai bine.
- Vlad eXtream
- Fost moderator
- Posts: 603
- Joined: 08 Aug 2011, 01:39
- Detinator Steam: Da
- Detinator server CS: SUD.LALEAGANE.RO
- SteamID: roby_pz
- Reputatie: Fost Moderator ajutator
- Location: Baia Mare
- Has thanked: 114 times
- Been thanked: 56 times
- Contact:
Am facut update la serverul meu. Vad ca momentan blocheaza tot in materie de exploit.
SUD.LALEAGANE.RO
- SkillartzHD
- Membru, skill +3
- Posts: 1096
- Joined: 08 Feb 2013, 19:43
- Detinator Steam: Da
- CS Status: HLDS Vulnerability
- Detinator server CS: GoldSrc
- SteamID: SkillartzHD_hlds
- Reputatie: Fost Moderator ajutator
- Location: Bucuresti
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 28 times
- Contact:
De ce ?MdFk. wrote:e pe mod jb
e refacut pe rehlds , am lucrat 1 saptamana la el degeaba
Project by HLDS-Project 2017
Static Emulator : Native | Random Emulator : SettiEmu/AVSMP1/AVSMP0/SteamEmu/oldRevEmu/RevEmu is done KickASS-HLDS v2 (hlds)
KickASS-HLDS v1 (fakedetector)
HL-ClientSteam exploit (pure hlds)
PLCore exploit (dproto&hlds)
FakeConnect 2.0(reunion&rehlds)
KickASS-HLDS v3 in amxx(hlds&rehlds)
...... time passes and evidence are many
Special thanks to Spanwer and Magister
Skype : spyware.spyware1
Steam : Click
SV_CheckForDuplicateNames V2 download
- MdFk. =]
- Utilizator neserios (tepar)
- Posts: 624
- Joined: 06 Sep 2014, 17:19
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Utilizator neserios (tepar)
- Fond eXtream: 0
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
folosea mult orpheu pentru niste chestii :D si baza nu isi dadea load
in fine, am cerut niste raspunsuri, pana la urma, se merita sau nu?
in fine, am cerut niste raspunsuri, pana la urma, se merita sau nu?
- SkillartzHD
- Membru, skill +3
- Posts: 1096
- Joined: 08 Feb 2013, 19:43
- Detinator Steam: Da
- CS Status: HLDS Vulnerability
- Detinator server CS: GoldSrc
- SteamID: SkillartzHD_hlds
- Reputatie: Fost Moderator ajutator
- Location: Bucuresti
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 28 times
- Contact:
https://www.dedicated-server.ru/vbb/sho ... hp?t=27508
el este functional , insa nu in mare parte (de exemplu OrpheuMemoryGetAtAddress & okapi_get_pentru_... este imposibil sa mearga)
desi nu prea ai nevoie intr-un mod cs 1.6 sa preiei un parametru dintr-o functie
banuiesc ca n-ai nevoie de swds.dll/engine_i486.so pentru acel mod , doar de mp.dll/mp.so si pentru asta exista ReAPI (sau regamedll) sau orpheu/okapi daca ai chef sa faci o conversie
eu unul prefer sa fac dezvoltari in serverul hlds , fara conusumatori de etnobotanice care au impresia ca serverul only-steam este protejat , fara indivizi care au impresia ca dproto este solutia si fara specialisti in rehlds avand impresia ca totul sa terminat , jocul e mult prea fuck , o pierde de timp :thumbsdown_tone2:
Avand in vedere ca rehlds este opensource si se zbat o gramada de rusi pe el inca exista o gramada de lini proaste , care nu isi au rostul
de exemplu
sa nu uitam ca acum 2 ani ratwayer a facut acelasi lucru de unu singur (openhlds) si a reusit sa faca niste fixuri incredibile pe cand rehlds inca se afla cu un motor mai in spate de 6153 la securitate
in momentul de fata rehlds este mai vulnerabil ca hlds.
el este functional , insa nu in mare parte (de exemplu OrpheuMemoryGetAtAddress & okapi_get_pentru_... este imposibil sa mearga)
desi nu prea ai nevoie intr-un mod cs 1.6 sa preiei un parametru dintr-o functie
banuiesc ca n-ai nevoie de swds.dll/engine_i486.so pentru acel mod , doar de mp.dll/mp.so si pentru asta exista ReAPI (sau regamedll) sau orpheu/okapi daca ai chef sa faci o conversie
eu unul prefer sa fac dezvoltari in serverul hlds , fara conusumatori de etnobotanice care au impresia ca serverul only-steam este protejat , fara indivizi care au impresia ca dproto este solutia si fara specialisti in rehlds avand impresia ca totul sa terminat , jocul e mult prea fuck , o pierde de timp :thumbsdown_tone2:
Avand in vedere ca rehlds este opensource si se zbat o gramada de rusi pe el inca exista o gramada de lini proaste , care nu isi au rostul
de exemplu
Code: Select all
Sys_Printf("COM_WriteFile: %s\n", filename);
FS_Write(buffer, pos, 1, handle);
FS_Close(handle);
in momentul de fata rehlds este mai vulnerabil ca hlds.
Project by HLDS-Project 2017
Static Emulator : Native | Random Emulator : SettiEmu/AVSMP1/AVSMP0/SteamEmu/oldRevEmu/RevEmu is done KickASS-HLDS v2 (hlds)
KickASS-HLDS v1 (fakedetector)
HL-ClientSteam exploit (pure hlds)
PLCore exploit (dproto&hlds)
FakeConnect 2.0(reunion&rehlds)
KickASS-HLDS v3 in amxx(hlds&rehlds)
...... time passes and evidence are many
Special thanks to Spanwer and Magister
Skype : spyware.spyware1
Steam : Click
SV_CheckForDuplicateNames V2 download
- MdFk. =]
- Utilizator neserios (tepar)
- Posts: 624
- Joined: 06 Sep 2014, 17:19
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Utilizator neserios (tepar)
- Fond eXtream: 0
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
daca nu existau dezvoltatori de "exploite" hlds ramanea intactSkillartzHD wrote:https://www.dedicated-server.ru/vbb/sho ... hp?t=27508
el este functional , insa nu in mare parte (de exemplu OrpheuMemoryGetAtAddress & okapi_get_pentru_... este imposibil sa mearga)
desi nu prea ai nevoie intr-un mod cs 1.6 sa preiei un parametru dintr-o functie
banuiesc ca n-ai nevoie de swds.dll/engine_i486.so pentru acel mod , doar de mp.dll/mp.so si pentru asta exista ReAPI (sau regamedll) sau orpheu/okapi daca ai chef sa faci o conversie
eu unul prefer sa fac dezvoltari in serverul hlds , fara conusumatori de etnobotanice care au impresia ca serverul only-steam este protejat , fara indivizi care au impresia ca dproto este solutia si fara specialisti in rehlds avand impresia ca totul sa terminat , jocul e mult prea fuck , o pierde de timp :thumbsdown_tone2:
Avand in vedere ca rehlds este opensource si se zbat o gramada de rusi pe el inca exista o gramada de lini proaste , care nu isi au rostul
de exemplu
sa nu uitam ca acum 2 ani ratwayer a facut acelasi lucru de unu singur (openhlds) si a reusit sa faca niste fixuri incredibile pe cand rehlds inca se afla cu un motor mai in spate de 6153 la securitateCode: Select all
Sys_Printf("COM_WriteFile: %s\n", filename); FS_Write(buffer, pos, 1, handle); FS_Close(handle);
in momentul de fata rehlds este mai vulnerabil ca hlds.
odata ce au inceput baietii sa le creeze, s-a dus pe .... si deaia astia de la valve s-au apucat de csgo, ca nu mai faceau fata cu 1.6, parerea mea
in rest, boost-ul face legea in cs 1.6, nu stiu de ce se mai chinuie rusii sa faca rehlds perfect, oricum grafica e total de cacao
- kobra3
- Membru, skill +1
- Posts: 406
- Joined: 23 Jul 2015, 22:58
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Disponibil
- Detinator server CS: cs.xpro.ro
- SteamID: ikobra3
- Fond eXtream: 0
- Location: Bucuresti
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 11 times
Inca traiesti intr-un con de lumina unde crezi ca totul trebuie sa fie numai cu bune si ca raul nu exista? Get used to it.MdFk. wrote:daca nu existau dezvoltatori de "exploite" hlds ramanea intactSkillartzHD wrote:https://www.dedicated-server.ru/vbb/sho ... hp?t=27508
el este functional , insa nu in mare parte (de exemplu OrpheuMemoryGetAtAddress & okapi_get_pentru_... este imposibil sa mearga)
desi nu prea ai nevoie intr-un mod cs 1.6 sa preiei un parametru dintr-o functie
banuiesc ca n-ai nevoie de swds.dll/engine_i486.so pentru acel mod , doar de mp.dll/mp.so si pentru asta exista ReAPI (sau regamedll) sau orpheu/okapi daca ai chef sa faci o conversie
eu unul prefer sa fac dezvoltari in serverul hlds , fara conusumatori de etnobotanice care au impresia ca serverul only-steam este protejat , fara indivizi care au impresia ca dproto este solutia si fara specialisti in rehlds avand impresia ca totul sa terminat , jocul e mult prea fuck , o pierde de timp :thumbsdown_tone2:
Avand in vedere ca rehlds este opensource si se zbat o gramada de rusi pe el inca exista o gramada de lini proaste , care nu isi au rostul
de exemplu
sa nu uitam ca acum 2 ani ratwayer a facut acelasi lucru de unu singur (openhlds) si a reusit sa faca niste fixuri incredibile pe cand rehlds inca se afla cu un motor mai in spate de 6153 la securitateCode: Select all
Sys_Printf("COM_WriteFile: %s\n", filename); FS_Write(buffer, pos, 1, handle); FS_Close(handle);
in momentul de fata rehlds este mai vulnerabil ca hlds.
odata ce au inceput baietii sa le creeze, s-a dus pe .... si deaia astia de la valve s-au apucat de csgo, ca nu mai faceau fata cu 1.6, parerea mea
in rest, boost-ul face legea in cs 1.6, nu stiu de ce se mai chinuie rusii sa faca rehlds perfect, oricum grafica e total de cacao
Si probabil ca orice developer care se respecta aparitia go-ului era inevitabila ,1.6 e un fkin joc din 2000