Deagle Only Feedback

Categoria unde se postează orice altceva ce nu își are locul în celelalte categorii despre Counter-Strike: Global Offensive.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com

_()_
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 159
Joined: 24 Jun 2017, 02:10
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Contact:

09 Jul 2017, 02:07

Ma plictisesc rau si ma apucai sa scriu un mod de deagle only. Bun la inceput a fost deagle only dar ma gandesc sa bag si revolver ca sunt cam aceeasi arma.

Daca vreti sa ma ajutati cu cateva chestii. Pana acum pluginul contine urmatoarele chestii:
- Sterge armele generate de harti (controlabil prin cvar)
- Blocheaza buyzone-urile (controlabil prin cvar)
- Are mod de headshot only, pentru cei care vor server de juan deag :)) (controlabil si asta prin cvar)
- Auto reload on kill (controlabil prin cvar)
- Are mod de deathmatch, daca este activat jucatorii vor primii respawn imediat dupa ce mor in spawn pointurile de pe dm, adica pe toata harta, nu doar in baza
- Autoheal - atunci cand omori pe cineva primesti hp, controlabil prin cvar
- Primesti armura full la spawn (si casca, controlabil prin cvar daca sa dea casca sau nu)
- Sterge radarul sa fie actiunea mai intensa (controlabil prin cvar)

Ma gandeam sa fac o comanda, gen /guns, care sa deschida un meniu din care jucatorii sa-si aleaga dintre deagle si R8 dar mie ca strica tot farmecu revolveru ala. Ce parere aveti ? Ce ar mai trebui sa adaug / scot din plugin ?

Daca va place pluginul, dupa ce il termin, il postez aici.
RoyalServer
User avatar
SupaHotFire
Utilizator neserios (tepar)
Utilizator neserios (tepar)
Posts: 224
Joined: 03 Oct 2016, 19:59
Detinator Steam: Da
Reputatie: Utilizator neserios ( tepar )
Fond eXtream: 0

09 Jul 2017, 03:17

Lasa doar deagleu... R8 nu isi are locul, daca vrei sa faci un mod care se numeste Deagle Only atunci lasa doar deagleu
Cosmescu
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 3
Joined: 08 Jul 2017, 03:05
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Contact:

09 Jul 2017, 04:26

care e cvar-ul pentru hs only?
User avatar
Florin
eXtream Mod
eXtream Mod
Posts: 3642
Joined: 03 Apr 2013, 17:24
Detinator Steam: Da
Reputatie: eXtream Mod
Fost Administrator
Nume anterior : florinxDD
Fost Membru Club eXtreamCS (o luna)
Has thanked: 40 times
Been thanked: 57 times

09 Jul 2017, 14:32

Smecher, ai ceva awp only?
_()_
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 159
Joined: 24 Jun 2017, 02:10
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Contact:

09 Jul 2017, 15:09

Florin wrote:Smecher, ai ceva awp only?
N-am. se face ala daca am timp :)) .

Edit: Daca ma poate ajuta cineva. Am incercat sa simplific modul de headshot only ca mi-a fost lene sa scriu toate DMG_ alea am pur pur si simplu un filtru care sa blocheze damage-ul daca damagebyte-ul nu este 1<<32 (CS_DMG_HEADSHOT) si se pare ca mizeria asta blocheaza orice tip de damage, chiar si ala de la headshot.

Code: Select all

public Action: Hook_OnTakeDamage( victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype ) {
	if( GetConVarInt( HeadshotOnly ) > 0 ) {
		if( damagetype != CS_DMG_HEADSHOT ) {
			damage = 0.0
			return Plugin_Changed
		}
	}
	
	return Plugin_Continue
}
User avatar
iLuSiOn
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 881
Joined: 06 May 2011, 17:05
Detinator Steam: Da
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times
Contact:

09 Jul 2017, 18:19

Code: Select all

if (damagetype & CS_DMG_HEADSHOT)
incearca asa, 1<<32 reprezinta deplasare de biti, &-ul nu mai stiu ce facea, dar imi functioneaza cu 1<<5.
_()_
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 159
Joined: 24 Jun 2017, 02:10
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Contact:

09 Jul 2017, 21:09

de fapt e (1<<32), probabil iei tag mismatch daca nu folosesti acele paranteze. Acele damagebite e definit in cstrike.inc deja si nu vad diferenta daca scriu damagebyte-ul sau tagul definit. Cat despre "&" = and, in cazul de fata "daca damage-ul primit este SI in cap iar pe mine nu ma intereseaza asta sa blochez orice alt damage care nu este in cap. Cred ca o s-a filtrez toate damagetype-urile din csgo si am sa permit doar pe ala la cap. Vad eu ce fac. acum nu am chef sa scriu la el. e aproape gata oricum.
User avatar
iLuSiOn
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 881
Joined: 06 May 2011, 17:05
Detinator Steam: Da
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times
Contact:

09 Jul 2017, 22:56

_()_ wrote:de fapt e (1<<32), probabil iei tag mismatch daca nu folosesti acele paranteze. Acele damagebite e definit in cstrike.inc deja si nu vad diferenta daca scriu damagebyte-ul sau tagul definit. Cat despre "&" = and, in cazul de fata "daca damage-ul primit este SI in cap iar pe mine nu ma intereseaza asta sa blochez orice alt damage care nu este in cap. Cred ca o s-a filtrez toate damagetype-urile din csgo si am sa permit doar pe ala la cap. Vad eu ce fac. acum nu am chef sa scriu la el. e aproape gata oricum.
&& = and
& = conditie cu biti, e AND pe biti, ceva cu totul diferit fata de AND. nu am pus conditia AND, stiu si eu ce face. e doar un &.
aici lucrezi cu biti, nu cu numere normale sau conditii normale.

uita-te mai bine la codul pus de mine, si nu te mai da genial.
_()_
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 159
Joined: 24 Jun 2017, 02:10
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Contact:

09 Jul 2017, 23:30

iLuSiOn wrote:
_()_ wrote:de fapt e (1<<32), probabil iei tag mismatch daca nu folosesti acele paranteze. Acele damagebite e definit in cstrike.inc deja si nu vad diferenta daca scriu damagebyte-ul sau tagul definit. Cat despre "&" = and, in cazul de fata "daca damage-ul primit este SI in cap iar pe mine nu ma intereseaza asta sa blochez orice alt damage care nu este in cap. Cred ca o s-a filtrez toate damagetype-urile din csgo si am sa permit doar pe ala la cap. Vad eu ce fac. acum nu am chef sa scriu la el. e aproape gata oricum.
&& = and
& = conditie cu biti, e AND pe biti, ceva cu totul diferit fata de AND. nu am pus conditia AND, stiu si eu ce face. e doar un &.
aici lucrezi cu biti, nu cu numere normale sau conditii normale.

uita-te mai bine la codul pus de mine, si nu te mai da genial.
Da ai dreptate, dar ambele inseamna AND doar ca "&" este Bitwise Operator pe cand "&&" este Logical Operator.

Am incercat si cum ai zis tu dar tot nu vrea. incerc cu traceattack, sa vad daca da vreun rezultat, daca nici asa nu merge nu-mi ramane decat eventul player_hurt sau o fi vreun stock ceva prin smlib.
User avatar
iLuSiOn
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 881
Joined: 06 May 2011, 17:05
Detinator Steam: Da
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times
Contact:

10 Jul 2017, 12:47

https://github.com/Franc1sco/1v1-onlyhs ... _onlyhs.sp

Code: Select all

public Action OnTakeDamage(int victim, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype, int &weapon, float damageForce[3], float damagePosition[3], int damagecustom)
{
	if(damagetype & CS_DMG_HEADSHOT)
		return Plugin_Continue;
		
	return Plugin_Handled;
}
ai return plugin continue la final, si d-aia iti merge orice.
_()_
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 159
Joined: 24 Jun 2017, 02:10
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Fond eXtream: 0
Contact:

10 Jul 2017, 14:32

Am rezolvat, folosesc traceattack.

Code: Select all

public Action:Hook_OnTraceAttack( victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &ammotype, hitbox, hitgroup ) {
	if( GetConVarInt( HeadshotOnly ) > 0 ) { 
		if( hitbox != 0 && hitgroup != 1 ) {
			return Plugin_Handled		
		}
	}
	return Plugin_Continue
}
Pana acum pluginul are urmatoarele functii:
- Deathmatch (normal sau FFA)
- Sterge zonele de cumparare a armelor
- Sterge radarul
- Headshot Only care merge atat pe modurile DM cat si normal. Cand HS only este activ inca poti da lama, nu anuleaza damage-ul cutitului
- Functie regenerare HP, jucatorul primeste hp cand face kill
- Functie care incarca arma atunci cand jucatorul omoara pe cineva cu Headshot
- Sterge armele, grenazile si armurile generate de mape
- Munitia la deagle este infinita dar tot trebuie sa reincarci cand ti se termina cele 7 gloante din incarcator
- Teroristii nu primesc bomba iar CT nu castiga runda cand se termina timpul
- Se joaca pana se termina timpul setat in mp_timelimit, nu se termina runda si nu se da vreun restart
- Pe mapele cu ostatici obiectivul este scos, nu va fi nici un ostatic
- Blocheaza comanda kill
- Cam totul este configurabil prin cvar si se este LIVE, nu trebuie restart la joc sau schimbare a mapei.
Lista ConVar-uri | Afiseaza codul
dmod_remove_buyzones [0=dezactivat, 1=activat] Dezactiveaza zonele de cumpare a armele ca jucatorii sa nu poata cumpara
dmod_remove_weapon_entities [0=dezactivat, 1=activat] Sterge armele, armurile si grenazile generate de harti
dmod_perform_headshot_only [0=dezactivat, 1=activat] Activeaza/dezactiveaza modul headshot only
dmod_autoreload_on_headshot [0=dezactivat, 1=activat] Incarca arma automat atunci cand dai HS
dmod_deathmatch [0=dezactivat, 1=activat] Activeaza/deazactiveaza modul de deathmatch
dmod_deathmatch_type [1=DM normal, 2=DM FFA]
dmod_remove_radar [0=dezactivat, 1=activat] Sterge radarul
dmod_give_helmet [0=dezactivat, 1=activat] Daca jucatorii sa primeasca casca la spawn sau nu
dmod_hp_per_kill [0=dezactivat, 1=activat] Activeaza/dezactiveaza regenerarea de HP atunci cand jucatorii fac kill
dmod_normal_kill_hp - cat HP sa primeasca jucatorii pentru un frag normal
dmod_knife_kill_hp - cat HP sa primeasca jucatorii pentru un frag cu lama
dmod_headshot_kill_hp - cat HP sa primeasca jucatorii pentru un frag cu HS
dmod_max_total_hp - Cat HP maxim sa poata avea un jucator (default 100)
dmod_reward_print [0=dezactivat, 1=activat] Daca este activat jucatorilor le va aparea un mesaj in chat cu cat HP au primit pentru frag
dmod_respawn_delay - Dupa cate secunde de cand au murit sa primeasca jucatorii respawn in modul deathmatch (0=instant,
 cum mor invie la loc fara delay)
dmod_headshot_only_warning [0=dezactivat, 1=activat] Atunci cand modul HS Only ruleaza jucatorilor o sa le apara un mesaj in hud ca pot da dmg doar la cap sau cu lama.
dmod_infinite_ammo [0=dezactivat, 1=activat] Daca este activat jucatorii vor avea munitie infinita dar tot vor trebui sa incarce arma
Pareri ? Sugestii, ceva ?
User avatar
iLuSiOn
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 881
Joined: 06 May 2011, 17:05
Detinator Steam: Da
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times
Contact:

10 Jul 2017, 16:19

_()_ wrote:Am rezolvat, folosesc traceattack.

Code: Select all

public Action:Hook_OnTraceAttack( victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &ammotype, hitbox, hitgroup ) {
	if( GetConVarInt( HeadshotOnly ) > 0 ) { 
		if( hitbox != 0 && hitgroup != 1 ) {
			return Plugin_Handled		
		}
	}
	return Plugin_Continue
}
tu faci inversul a ceea ce trebuie sa faca din punct de vedere al optimizarii. deci tu verifici daca nu e headshot si il blochezi.

Code: Select all

public Action:Hook_OnTraceAttack( victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &ammotype, hitbox, hitgroup ) {
	if( GetConVarInt( HeadshotOnly ) > 0 ) { 
		if( e headshot ) {
			return Plugin_Continue
		}
	}
	return Plugin_Handled
}
mai bine verifici daca e headshot si il lasi sa continue. se executa mai putin fata de codul tau. poti face diferenta prin trimiterea unui log ca sa vezi. apoi se aduna cu alte chestii pe care nu le optimizezi si zici ca ai lag ...

EDIT:

Foloseste asta:

Code: Select all

public Action OnTakeDamage(int victim, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype, int &weapon, float damageForce[3], float damagePosition[3], int damagecustom)
{
   if( GetConVarInt( HeadshotOnly ) == 0 )
      return Plugin_Continue;

   if(damagetype & CS_DMG_HEADSHOT)
      return Plugin_Continue;
      
   return Plugin_Handled;
}
Post Reply

Return to “Diverse”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 8 guests