Deagle Only Feedback
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com
-
- Membru, skill +1
- Posts: 159
- Joined: 24 Jun 2017, 02:10
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Fond eXtream: 0
- Contact:
Ma plictisesc rau si ma apucai sa scriu un mod de deagle only. Bun la inceput a fost deagle only dar ma gandesc sa bag si revolver ca sunt cam aceeasi arma.
Daca vreti sa ma ajutati cu cateva chestii. Pana acum pluginul contine urmatoarele chestii:
- Sterge armele generate de harti (controlabil prin cvar)
- Blocheaza buyzone-urile (controlabil prin cvar)
- Are mod de headshot only, pentru cei care vor server de juan deag :)) (controlabil si asta prin cvar)
- Auto reload on kill (controlabil prin cvar)
- Are mod de deathmatch, daca este activat jucatorii vor primii respawn imediat dupa ce mor in spawn pointurile de pe dm, adica pe toata harta, nu doar in baza
- Autoheal - atunci cand omori pe cineva primesti hp, controlabil prin cvar
- Primesti armura full la spawn (si casca, controlabil prin cvar daca sa dea casca sau nu)
- Sterge radarul sa fie actiunea mai intensa (controlabil prin cvar)
Ma gandeam sa fac o comanda, gen /guns, care sa deschida un meniu din care jucatorii sa-si aleaga dintre deagle si R8 dar mie ca strica tot farmecu revolveru ala. Ce parere aveti ? Ce ar mai trebui sa adaug / scot din plugin ?
Daca va place pluginul, dupa ce il termin, il postez aici.
Daca vreti sa ma ajutati cu cateva chestii. Pana acum pluginul contine urmatoarele chestii:
- Sterge armele generate de harti (controlabil prin cvar)
- Blocheaza buyzone-urile (controlabil prin cvar)
- Are mod de headshot only, pentru cei care vor server de juan deag :)) (controlabil si asta prin cvar)
- Auto reload on kill (controlabil prin cvar)
- Are mod de deathmatch, daca este activat jucatorii vor primii respawn imediat dupa ce mor in spawn pointurile de pe dm, adica pe toata harta, nu doar in baza
- Autoheal - atunci cand omori pe cineva primesti hp, controlabil prin cvar
- Primesti armura full la spawn (si casca, controlabil prin cvar daca sa dea casca sau nu)
- Sterge radarul sa fie actiunea mai intensa (controlabil prin cvar)
Ma gandeam sa fac o comanda, gen /guns, care sa deschida un meniu din care jucatorii sa-si aleaga dintre deagle si R8 dar mie ca strica tot farmecu revolveru ala. Ce parere aveti ? Ce ar mai trebui sa adaug / scot din plugin ?
Daca va place pluginul, dupa ce il termin, il postez aici.
- SupaHotFire
- Utilizator neserios (tepar)
- Posts: 224
- Joined: 03 Oct 2016, 19:59
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Utilizator neserios ( tepar )
- Fond eXtream: 0
Lasa doar deagleu... R8 nu isi are locul, daca vrei sa faci un mod care se numeste Deagle Only atunci lasa doar deagleu
-
- Membru, skill 0
- Posts: 3
- Joined: 08 Jul 2017, 03:05
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Fond eXtream: 0
- Contact:
-
- Membru, skill +1
- Posts: 159
- Joined: 24 Jun 2017, 02:10
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Fond eXtream: 0
- Contact:
N-am. se face ala daca am timp :)) .Florin wrote:Smecher, ai ceva awp only?
Edit: Daca ma poate ajuta cineva. Am incercat sa simplific modul de headshot only ca mi-a fost lene sa scriu toate DMG_ alea am pur pur si simplu un filtru care sa blocheze damage-ul daca damagebyte-ul nu este 1<<32 (CS_DMG_HEADSHOT) si se pare ca mizeria asta blocheaza orice tip de damage, chiar si ala de la headshot.
Code: Select all
public Action: Hook_OnTakeDamage( victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype ) {
if( GetConVarInt( HeadshotOnly ) > 0 ) {
if( damagetype != CS_DMG_HEADSHOT ) {
damage = 0.0
return Plugin_Changed
}
}
return Plugin_Continue
}
- iLuSiOn
- Membru, skill +2
- Posts: 881
- Joined: 06 May 2011, 17:05
- Detinator Steam: Da
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
- Contact:
Code: Select all
if (damagetype & CS_DMG_HEADSHOT)
-
- Membru, skill +1
- Posts: 159
- Joined: 24 Jun 2017, 02:10
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Fond eXtream: 0
- Contact:
de fapt e (1<<32), probabil iei tag mismatch daca nu folosesti acele paranteze. Acele damagebite e definit in cstrike.inc deja si nu vad diferenta daca scriu damagebyte-ul sau tagul definit. Cat despre "&" = and, in cazul de fata "daca damage-ul primit este SI in cap iar pe mine nu ma intereseaza asta sa blochez orice alt damage care nu este in cap. Cred ca o s-a filtrez toate damagetype-urile din csgo si am sa permit doar pe ala la cap. Vad eu ce fac. acum nu am chef sa scriu la el. e aproape gata oricum.
- iLuSiOn
- Membru, skill +2
- Posts: 881
- Joined: 06 May 2011, 17:05
- Detinator Steam: Da
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
- Contact:
&& = and_()_ wrote:de fapt e (1<<32), probabil iei tag mismatch daca nu folosesti acele paranteze. Acele damagebite e definit in cstrike.inc deja si nu vad diferenta daca scriu damagebyte-ul sau tagul definit. Cat despre "&" = and, in cazul de fata "daca damage-ul primit este SI in cap iar pe mine nu ma intereseaza asta sa blochez orice alt damage care nu este in cap. Cred ca o s-a filtrez toate damagetype-urile din csgo si am sa permit doar pe ala la cap. Vad eu ce fac. acum nu am chef sa scriu la el. e aproape gata oricum.
& = conditie cu biti, e AND pe biti, ceva cu totul diferit fata de AND. nu am pus conditia AND, stiu si eu ce face. e doar un &.
aici lucrezi cu biti, nu cu numere normale sau conditii normale.
uita-te mai bine la codul pus de mine, si nu te mai da genial.
-
- Membru, skill +1
- Posts: 159
- Joined: 24 Jun 2017, 02:10
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Fond eXtream: 0
- Contact:
Da ai dreptate, dar ambele inseamna AND doar ca "&" este Bitwise Operator pe cand "&&" este Logical Operator.iLuSiOn wrote:&& = and_()_ wrote:de fapt e (1<<32), probabil iei tag mismatch daca nu folosesti acele paranteze. Acele damagebite e definit in cstrike.inc deja si nu vad diferenta daca scriu damagebyte-ul sau tagul definit. Cat despre "&" = and, in cazul de fata "daca damage-ul primit este SI in cap iar pe mine nu ma intereseaza asta sa blochez orice alt damage care nu este in cap. Cred ca o s-a filtrez toate damagetype-urile din csgo si am sa permit doar pe ala la cap. Vad eu ce fac. acum nu am chef sa scriu la el. e aproape gata oricum.
& = conditie cu biti, e AND pe biti, ceva cu totul diferit fata de AND. nu am pus conditia AND, stiu si eu ce face. e doar un &.
aici lucrezi cu biti, nu cu numere normale sau conditii normale.
uita-te mai bine la codul pus de mine, si nu te mai da genial.
Am incercat si cum ai zis tu dar tot nu vrea. incerc cu traceattack, sa vad daca da vreun rezultat, daca nici asa nu merge nu-mi ramane decat eventul player_hurt sau o fi vreun stock ceva prin smlib.
- iLuSiOn
- Membru, skill +2
- Posts: 881
- Joined: 06 May 2011, 17:05
- Detinator Steam: Da
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
- Contact:
https://github.com/Franc1sco/1v1-onlyhs ... _onlyhs.sp
ai return plugin continue la final, si d-aia iti merge orice.
Code: Select all
public Action OnTakeDamage(int victim, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype, int &weapon, float damageForce[3], float damagePosition[3], int damagecustom)
{
if(damagetype & CS_DMG_HEADSHOT)
return Plugin_Continue;
return Plugin_Handled;
}
-
- Membru, skill +1
- Posts: 159
- Joined: 24 Jun 2017, 02:10
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Fond eXtream: 0
- Contact:
Am rezolvat, folosesc traceattack.
Pana acum pluginul are urmatoarele functii:
- Deathmatch (normal sau FFA)
- Sterge zonele de cumparare a armelor
- Sterge radarul
- Headshot Only care merge atat pe modurile DM cat si normal. Cand HS only este activ inca poti da lama, nu anuleaza damage-ul cutitului
- Functie regenerare HP, jucatorul primeste hp cand face kill
- Functie care incarca arma atunci cand jucatorul omoara pe cineva cu Headshot
- Sterge armele, grenazile si armurile generate de mape
- Munitia la deagle este infinita dar tot trebuie sa reincarci cand ti se termina cele 7 gloante din incarcator
- Teroristii nu primesc bomba iar CT nu castiga runda cand se termina timpul
- Se joaca pana se termina timpul setat in mp_timelimit, nu se termina runda si nu se da vreun restart
- Pe mapele cu ostatici obiectivul este scos, nu va fi nici un ostatic
- Blocheaza comanda kill
- Cam totul este configurabil prin cvar si se este LIVE, nu trebuie restart la joc sau schimbare a mapei.
Code: Select all
public Action:Hook_OnTraceAttack( victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &ammotype, hitbox, hitgroup ) {
if( GetConVarInt( HeadshotOnly ) > 0 ) {
if( hitbox != 0 && hitgroup != 1 ) {
return Plugin_Handled
}
}
return Plugin_Continue
}
- Deathmatch (normal sau FFA)
- Sterge zonele de cumparare a armelor
- Sterge radarul
- Headshot Only care merge atat pe modurile DM cat si normal. Cand HS only este activ inca poti da lama, nu anuleaza damage-ul cutitului
- Functie regenerare HP, jucatorul primeste hp cand face kill
- Functie care incarca arma atunci cand jucatorul omoara pe cineva cu Headshot
- Sterge armele, grenazile si armurile generate de mape
- Munitia la deagle este infinita dar tot trebuie sa reincarci cand ti se termina cele 7 gloante din incarcator
- Teroristii nu primesc bomba iar CT nu castiga runda cand se termina timpul
- Se joaca pana se termina timpul setat in mp_timelimit, nu se termina runda si nu se da vreun restart
- Pe mapele cu ostatici obiectivul este scos, nu va fi nici un ostatic
- Blocheaza comanda kill
- Cam totul este configurabil prin cvar si se este LIVE, nu trebuie restart la joc sau schimbare a mapei.
- Lista ConVar-uri | Afiseaza codul
- iLuSiOn
- Membru, skill +2
- Posts: 881
- Joined: 06 May 2011, 17:05
- Detinator Steam: Da
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
- Contact:
tu faci inversul a ceea ce trebuie sa faca din punct de vedere al optimizarii. deci tu verifici daca nu e headshot si il blochezi._()_ wrote:Am rezolvat, folosesc traceattack.Code: Select all
public Action:Hook_OnTraceAttack( victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &ammotype, hitbox, hitgroup ) { if( GetConVarInt( HeadshotOnly ) > 0 ) { if( hitbox != 0 && hitgroup != 1 ) { return Plugin_Handled } } return Plugin_Continue }
Code: Select all
public Action:Hook_OnTraceAttack( victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &ammotype, hitbox, hitgroup ) {
if( GetConVarInt( HeadshotOnly ) > 0 ) {
if( e headshot ) {
return Plugin_Continue
}
}
return Plugin_Handled
}
EDIT:
Foloseste asta:
Code: Select all
public Action OnTakeDamage(int victim, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype, int &weapon, float damageForce[3], float damagePosition[3], int damagecustom)
{
if( GetConVarInt( HeadshotOnly ) == 0 )
return Plugin_Continue;
if(damagetype & CS_DMG_HEADSHOT)
return Plugin_Continue;
return Plugin_Handled;
}