tot eroare
//// rankcsgo.sma
// C:\Users\TH\Desktop\addons\amxmodx\scripting\rankcsgo.sma(5) : fatal error 100: cannot read from file: "colorchat_lang"
//
// Compilation aborted.
// 1 Error.
// Could not locate output file compiled\rankcsgo.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0.09 sec
Cerere modificare plugin rank csgo
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com
-
- Membru, skill 0
- Posts: 10
- Joined: 22 Jun 2013, 12:16
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Contact:
- levin
- Scripter eXtreamCS
- Posts: 3850
- Joined: 24 Aug 2011, 12:24
- Detinator Steam: Da
- CS Status: ♅
- Detinator server CS: ☯∴
- SteamID: 76561198063679589
- Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy - Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
- Discord: devilclass
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 595 times
- Contact:
modifici colorchat_lang în colorchat..............
Nu îmi mai trimiteți PM pe forum! Nu merge să răspund
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
-
- Membru, skill 0
- Posts: 10
- Joined: 22 Jun 2013, 12:16
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Contact:
//// rankcsgo.sma
// C:\Users\TH\Desktop\addons\amxmodx\scripting\include\colorchat.inc(3) : fatal error 100: cannot read from file: "amxmodx"
//
// Compilation aborted.
// 1 Error.
// Could not locate output file compiled\rankcsgo.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0.95 sec
// ----------------------------------------
Am gasit alt plugin care merge dar vreau sa afiseze rankul jucatorului care scrie in chat.De exemplu daca cineva are rank Silver 1,sa apara in chat: [Silver1]Nume: Salut
rankas.sma
wm_play.inc
// C:\Users\TH\Desktop\addons\amxmodx\scripting\include\colorchat.inc(3) : fatal error 100: cannot read from file: "amxmodx"
//
// Compilation aborted.
// 1 Error.
// Could not locate output file compiled\rankcsgo.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0.95 sec
// ----------------------------------------
Am gasit alt plugin care merge dar vreau sa afiseze rankul jucatorului care scrie in chat.De exemplu daca cineva are rank Silver 1,sa apara in chat: [Silver1]Nume: Salut
rankas.sma
Code: Select all
#include <amxmodx>
#include <fvault>
#include <cstrike>
#include <wm_play>
#define PLUGIN "ANDY @ INDUNGI"
#define VERSION "0.1"
#define maxranks 18
#define maxlevels 51
#define xPrefix "RANK"
#define RANKS_SV1 0
#define RANKS_SV2 1
#define RANKS_SV3 2
#define RANKS_SV4 3
#define RANKS_SE 4
#define RANKS_SEM 5
#define RANKS_GN1 6
#define RANKS_GN2 7
#define RANKS_GN3 8
#define RANKS_GNM 9
#define RANKS_MG1 10
#define RANKS_MG2 11
#define RANKS_MGE 12
#define RANKS_DMG 13
#define RANKS_LG 14
#define RANKS_LGM 15
#define RANKS_SMFC 16
#define RANKS_TGE 17
new const db_save[] = "level_xp_rank"
new level[33], xp[33], rank[33], cvars[3], g_status_sync
new const xp_num[maxlevels+1] = { 10, 100, 500, 1000, 1500, 2000, 2500, 3000, 3500, 4000, 4500,
5000, 5500, 6000, 6500, 7000, 7500, 8000, 8500, 9000, 9500, 10000, 10500, 11000, 11500, 12000,
12500, 13000, 13500, 14000, 14500, 15000, 15500, 16000, 16500, 17000, 17500, 18000, 18500,
19000, 19500, 20000, 20500, 21000, 21500, 22000, 22500, 23000, 23500, 24000, 24500 }
new const ranks_names[maxranks][]=
{
"SILVER I",
"SILVER II",
"SILVER III",
"SILVER IV",
"SILVER ELITE",
"SILVER ELITE MASTER",
"GOLD NOVA I",
"GOLD NOVA II",
"GOLD NOVA III",
"GOLD NOVA MASTER",
"MASTER GUARDIAN I",
"MASTER GUARDIAN II",
"MASTER GUARDIAN ELITE",
"DISTINGUISHED MASTER GUARDIAN",
"LEGENDARY EAGLE",
"LEGENDARY EAGLE MASTER",
"SUPREME MASTER FIRST CLASS",
"THE GLOBAL ELITE"
}
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cvars[0] = register_cvar("rank_level_bonus", "10000")
cvars[1] = register_cvar("rank_save_type", "2") // 1 - IP || 2 - Nick || 3 - SteamID
register_event("StatusValue", "showStatus", "be", "1=2", "2!0")
register_event("StatusValue", "hideStatus", "be", "1=1", "2=0")
register_event("DeathMsg", "xDeathMsg", "a", "1>0")
g_status_sync = CreateHudSyncObj()
}
/*----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HUD IN JOC
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------*/
public hud_status(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) )
return;
if(level[id] >= maxlevels)
{
static r, g, b; r = random_num(0, 255), g = random_num(0, 255), b = random_num(0, 255);
set_hudmessage(r, g, b, 0.0, 0.19, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id,"» NIVEL: %d/%d^n» RANK: %s^n» EXPERIENTA: %d/%d", level[id], maxlevels, ranks_names[rank[id]], xp[id], xp[id])
}
else
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.19, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id,"» NIVEL: %d/%d^n» Rank: %s^n» EXPERIENTA: %d/%d", level[id], maxlevels, ranks_names[rank[id]], xp[id], xp_num[level[id]])
}
}
/*----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SISTEM RANK
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------*/
public xDeathMsg()
{
new id = read_data(1)
new hs = read_data(3)
xp[id]++
if(hs)
xp[id] += 3
check_level(id, 1)
save_data(id)
}
/*----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VERIFICARII
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------*/
public check_level(id, sound)
{
if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED;
new name[32]; get_user_name(id, name, 31)
if(level[id] < maxlevels)
{
while(xp[id] >= xp_num[level[id]])
{
level[id]++
if(sound)
{
if(level[id] == maxlevels)
{
client_print_color(id, "!g[%s] !yAI OBTINUT NIVELUL MAXIM, NIVEL MAXIM : !t%s!y.", xPrefix, level[id])
client_print_color(0, "!g%s !yA OBTINUT NIvelul MAXIM. NIVEL MAXIM: !t%s!y.", name, level[id])
return PLUGIN_HANDLED
}
client_print_color(0, "!g%s !yA PRIMIT !t%d !eu RECOMPENSA PENTRU TRECEREA NIVELULUI.", name, get_pcvar_num(cvars[0]))
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + get_pcvar_num(cvars[0]))
set_ranks(id)
}
}
}
// Bug Preventions... (Back to top)
if(level[id] == maxlevels && xp[id] > xp_num[level[id]-1])
{
xp[id] = xp_num[level[id]-1]
save_data(id)
}
if(level[id] >= maxlevels)
{
level[id] = maxlevels
xp[id] = xp_num[level[id]-1]
save_data(id)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
/*----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
REPARTIZARE RANK
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------*/
public set_ranks(id)
{
if(level[id] <= 2) rank[id] = RANKS_SV1
if(level[id] >= 3) rank[id] = RANKS_SV2
if(level[id] >= 4) rank[id] = RANKS_SV3
if(level[id] >= 5) rank[id] = RANKS_SV4
if(level[id] >= 6) rank[id] = RANKS_SE
if(level[id] >= 9) rank[id] = RANKS_SEM
if(level[id] >= 11) rank[id] = RANKS_GN1
if(level[id] >= 13) rank[id] = RANKS_GN2
if(level[id] >= 15) rank[id] = RANKS_GN3
if(level[id] >= 18) rank[id] = RANKS_GNM
if(level[id] >= 21) rank[id] = RANKS_MG1
if(level[id] >= 24) rank[id] = RANKS_MG2
if(level[id] >= 27) rank[id] = RANKS_MGE
if(level[id] >= 31) rank[id] = RANKS_DMG
if(level[id] >= 34) rank[id] = RANKS_LG
if(level[id] >= 38) rank[id] = RANKS_LGM
if(level[id] >= 45) rank[id] = RANKS_SMFC
if(level[id] >= 50) rank[id] = RANKS_TGE
}
/*----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SALVARE DATE
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------*/
public save_data(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED;
new auth[40], data[50]
switch(get_pcvar_num(cvars[1]))
{
case 1: get_user_ip(id, auth, charsmax(auth), 1)
case 2: get_user_name(id, auth, charsmax(auth))
case 3: get_user_authid(id, auth, charsmax(auth))
}
formatex(data, charsmax(data), "%d %d", level[id], xp[id])
fvault_pset_data(db_save, auth, data)
return PLUGIN_HANDLED;
}
/*----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-LOAD DATA
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------*/
public client_putinserver(id)
{
new auth[40], data[50], x1[10], x2[10]
switch(get_pcvar_num(cvars[1]))
{
case 1: get_user_ip(id, auth, charsmax(auth), 1)
case 2: get_user_name(id, auth, charsmax(auth))
case 3: get_user_authid(id, auth, charsmax(auth))
}
fvault_get_data(db_save, auth, data, charsmax(data))
parse(data, x1, charsmax(x1), x2, charsmax(x2))
level[id] = str_to_num(x1)
xp[id] = str_to_num(x2)
set_task(2.0, "set_ranks", id)
check_level(id, 0)
set_task(1.1, "hud_status", id, _, _, "b")
}
/*----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
INFORMATII CAND TE UITI PE PLAYER
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------*/
public showStatus(id)
{
if(!is_user_bot(id) && is_user_connected(id))
{
new name[32], pid = read_data(2)
get_user_name(pid, name, 31)
new color1 = 0, color2 = 0
new xxx = get_user_team(id)
new xxx2 = get_user_team(pid)
new team1 = xxx == 1, team2 = xxx2 == 1
if (team2 == 1)
color1 = 255
else
color2 = 255
if (team1 == team2) // friend
{
set_hudmessage(color1, 50, color2, -1.0, 0.60, 1, 0.01, 3.0, 0.01, 0.01, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_status_sync, "NUME JUCATOR: %s^nRANK: %s^nNIVEL: %d^nEXPERIENTA: %d/%d", name, ranks_names[rank[pid]], level[pid], xp[pid], xp_num[level[pid]])
}
}
}
public hideStatus(id)
{
ClearSyncHud(id, g_status_sync)
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Code: Select all
#if defined _wm_play_included
#endinput
#endif
#define _wm_play_included
// Author
#define AUTHOR "CrAzY MaN"
// Tag dos plugins
#define wmPrefix "Ext.Br"
// Max players Definido
#define MAX_PLAYERS 32
// Linha para menus
#define xLineMenu "------------------------------------"
// Criações de menu
const KEYSMENU = MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5|MENU_KEY_6|MENU_KEY_7|MENU_KEY_8|MENU_KEY_9|MENU_KEY_0
/*------------------------------------------------------------------------------------------
OFFESETS
--------------------------------------------------------------------------------------------*/
#define OFFSET_CS_TEAMS 114
#define OFFSET_LINUX 5
enum
{
FM_CS_TEAM_UNASSIGNED = 0,
FM_CS_TEAM_T,
FM_CS_TEAM_CT,
FM_CS_TEAM_SPECTATOR
}
/*------------------------------------------------------------------------------------------
CHAT COLORIDO
--------------------------------------------------------------------------------------------*/
stock client_print_color(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32]
static msg[191]
vformat(msg, 190, input, 3)
replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
replace_all(msg, 190, "!t2", "^0")
if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
write_byte(players[i])
write_string(msg)
message_end()
}
}
}
/*------------------------------------------------------------------------------------------
Register comandos de Say, para Time e Say normal
--------------------------------------------------------------------------------------------*/
stock register_say(szSay[], szFunction[])
{
new szTemp[64]
formatex(szTemp, 63 , "say /%s", szSay)
register_clcmd(szTemp, szFunction)
formatex(szTemp, 63 , "say .%s", szSay)
register_clcmd(szTemp, szFunction)
formatex( szTemp, 63 , "say_team /%s", szSay)
register_clcmd(szTemp, szFunction )
formatex( szTemp, 63 , "say_team .%s", szSay)
register_clcmd(szTemp, szFunction)
}
/*------------------------------------------------------------------------------------------
Precache de models, Automaticamente models T
--------------------------------------------------------------------------------------------*/
stock precache_player_model(const modelname[])
{
static longname[128]
formatex(longname, charsmax(longname), "models/player/%s/%s.mdl", modelname, modelname)
precache_model(longname)
copy(longname[strlen(longname)-4], charsmax(longname) - (strlen(longname)-4), "T.mdl")
if (file_exists(longname)) precache_model(longname)
}
/*------------------------------------------------------------------------------------------
GET USER TEAM (FIX)
--------------------------------------------------------------------------------------------*/
stock fm_cs_get_user_team(id)
return get_pdata_int(id, OFFSET_CS_TEAMS, OFFSET_LINUX)
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1046\\ f0\\ fs16 \n\\ par }