entity_set_model

Modificari necesare ale pluginurilor

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com

Post Reply
lexz
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 922
Joined: 02 Nov 2020, 01:57
Detinator Steam: Da
Fond eXtream: 0
Discord: lexzor#0630
Has thanked: 73 times
Been thanked: 137 times

22 Nov 2020, 12:04

salut. am si eu o problema al codul urmator
L 11/22/2020 - 11:59:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "menu.amxx", version "1.0")
L 11/22/2020 - 11:59:28: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_set_model")
L 11/22/2020 - 11:59:28: [AMXX] [0] 601d43af8f91f759bc53895a7785a79b.sma::FwdHamPlayerSpawn (line 360)
L 11/22/2020 - 11:59:28: [AMXX] [1] 601d43af8f91f759bc53895a7785a79b.sma::christmashat_handler (line 258)

Code: Select all

public FwdHamPlayerSpawn(const id) 
{
	if (!(get_user_flags(id) & VIP_FLAG)) return 0;
	if(is_user_alive(id)) 
	{
		new iEntity = g_iHats[id]
		if (!(checkHS1 == 0)) {
			if( pev_valid( iEntity ) )
				engfunc( EngFunc_RemoveEntity, g_iHats[id]);
		}
		new CsTeams:iTeam 
		
		if( pev_valid( iEntity ) && g_iHats[id] > 0){
			engfunc( EngFunc_RemoveEntity, g_iHats[id] );
			g_iHats[id] = 0;
		}
		if (checkHS3 == 0){
			iTeam = cs_get_user_team(id)
			if(!(iEntity = g_iHats[id] = create_entity("info_target")))
				entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ iTeam ] );
			entity_set_int( iEntity, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
			entity_set_edict( iEntity, EV_ENT_aiment, id );
			}else {
			if (!(checkHS2 == 0))
				iTeam = checkHS2 == 0 ?  CS_TEAM_CT : CS_TEAM_T
			entity_set_model( iEntity, g_szHatModel[ iTeam ] );
			entity_set_int( iEntity, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
			entity_set_edict( iEntity, EV_ENT_aiment, id );
		}
	}
}

[code]
nu merge sa sterg sau sa schimb modelul, nu inteleg de ce. mai sus e linia 360 si aici 258:
		case 2: {
			if (checkHS1 == 0 ) 
				ColorChat (id, GREEN, "^x04[%s]^x01 Christmas hat is disabled!", tag)
			if (checkHS3 == 1){
				checkHS3 = 0
				FwdHamPlayerSpawn(id);
				ColorChat(id, GREEN, "^x04[%s]^x01 Teammode color disabled!", tag)
				} else {
				checkHS3 = 1
				FwdHamPlayerSpawn(id);
				ColorChat(id, GREEN, "^x04[%s]^x01 Teammode color enabled!", tag)
			}
			christmashat(id);
		}
RoyalServer
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3854
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Nu
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 595 times
Contact:

23 Nov 2020, 01:30

măcar de evidențiai liniile cu erori..
cod de eroare incomplet
din ce e acolo e problemă cu entitatea sau jucătorul
Nu îmi mai trimiteți PM pe forum! Nu merge să răspund
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
Post Reply

Return to “Modificari pluginuri”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: Dot [Bot] and 11 guests