Code: Select all
#include < amxmodx >
#define PLUGIN "Auto Round Restart"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "LondoN eXtream"
new g_Count
public plugin_init ( )
{
register_plugin ( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
register_event ( "TextMsg", "Event_Game", "a", "2&#Game_C" );
register_event ( "HLTV", "Event_NewRound", "a", "1=0", "2=0" );
}
public Event_Game ( ) g_Count = 0;
public Event_NewRound ( )
{
if ( g_Count++ == 1 )
{
new Players [ 32 ], Num, MessageScreenFade = get_user_msgid ( "ScreenFade" ),iSec = clamp ( ( 2 * (1<<12) ), 0, 0xFFFF );
server_cmd ( "sv_restart 1" );
get_players ( Players, Num );
for ( new i = 0; i < Num; i++ )
{
message_begin ( MSG_ONE_UNRELIABLE, MessageScreenFade, _, Players [ i ] );
write_short ( iSec );
write_short ( iSec );
write_short ( 0x0001 );
write_byte ( 0 );
write_byte ( 127 );
write_byte ( 255 );
write_byte ( 255 );
message_end ( );
}
new StringMap [ 32 ];
get_mapname ( StringMap, charsmax ( StringMap ) );
Print ( 0, "^x04Live^x03 #^x04 Live^x03 #^x04 Live^x03 #^x04 Live^x03 #" );
Print ( 0, "^x04[Auto Round Restart]^x01 We are^x03 %d^x01 /^x03 %d players connected.", get_playersnum ( ), get_maxplayers ( ));
Print ( 0, "^x04[Auto Round Restart]^x01 We are playing on map^x03 %s", StringMap );
Print ( 0, "^x04Live^x03 #^x04 Live^x03 #^x04 Live^x03 #^x04 Live^x03 #" );
}
}
stock Print(const id, const input[], any:...) {
new players[32],count = 1;
static msg[191];
vformat(msg, 190, input, 3);
new SayTxt = get_user_msgid("SayText");
if(id)
players[0] = id;
else
get_players(players, count, "ch");
for(new i = 0; i < count; i++)
{
if(is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SayTxt, _, players[i]);
write_byte(players[i]);
write_string(msg);
message_end();
}
}
}
Nu îmi mai trimiteți PM pe forum! Nu merge să răspund
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex:
aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de
aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)