[ FURIEN ] VIP Benefits
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com
- FaTzZu
- Fost moderator
- Posts: 1206
- Joined: 22 Dec 2012, 18:37
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Fost moderator ajutator
- Has thanked: 114 times
- Been thanked: 168 times
DONEMzQ* wrote:FaTzZu, ar fi ceva sa pui sa dea hp si armor la spawn ;)
UPDATED
V 0.3
Code: Select all
Added HP+AP Spawn
A fool's brain digests philosophy into folly, science into superstition, and art into pedantry.
#RETIRED.
#RETIRED.
-
- Membru, skill 0
- Posts: 83
- Joined: 27 Mar 2015, 22:43
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Fond eXtream: 0
- Contact:
Il poti face sa dea hp armura si bani doar la spawn , fara nimic pe kill?
- FaTzZu
- Fost moderator
- Posts: 1206
- Joined: 22 Dec 2012, 18:37
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Fost moderator ajutator
- Has thanked: 114 times
- Been thanked: 168 times
StaFF wrote:Il poti face sa dea hp armura si bani doar la spawn , fara nimic pe kill?
A fool's brain digests philosophy into folly, science into superstition, and art into pedantry.
#RETIRED.
#RETIRED.
-
- Membru, skill 0
- Posts: 83
- Joined: 27 Mar 2015, 22:43
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Fond eXtream: 0
- Contact:
Hmm, nu da nimic la spawn
L 12/22/2015 - 11:46:43: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Beneficii.Veteran.amxx")
L 12/22/2015 - 11:46:43: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_health")
L 12/22/2015 - 11:46:43: [AMXX] [0] Beneficii.Veteran.sma::HamPlayerSpawn (line 46)
L 12/22/2015 - 11:46:43: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Beneficii.Veteran.amxx")
L 12/22/2015 - 11:46:43: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_health")
L 12/22/2015 - 11:46:43: [AMXX] [0] Beneficii.Veteran.sma::HamPlayerSpawn (line 46)
-
- Membru, skill 0
- Posts: 83
- Joined: 27 Mar 2015, 22:43
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Fond eXtream: 0
- Contact:
Merge ok acum, multumesc Ionutz
- FaTzZu
- Fost moderator
- Posts: 1206
- Joined: 22 Dec 2012, 18:37
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Fost moderator ajutator
- Has thanked: 114 times
- Been thanked: 168 times
^ionutz^ wrote:
- cum sa ii dea la spawn daca tu dai return cand e viu :) | Afiseaza codul
Ups, scuze, n-am fost atent :)) Mulţumesc.
A fool's brain digests philosophy into folly, science into superstition, and art into pedantry.
#RETIRED.
#RETIRED.
-
- Membru, skill 0
- Posts: 83
- Joined: 27 Mar 2015, 22:43
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Fond eXtream: 0
- Contact:
Ai putea sa editezi topicul si sa pui cele 3 versiuni
Cu spawn si pe kill
Doar pe kill
Doar la Spawn
Sau pe toate si sa ai cvar ce sa opresti si ce sa dai drumu, doar ca sugestie asa :D
Cu spawn si pe kill
Doar pe kill
Doar la Spawn
Sau pe toate si sa ai cvar ce sa opresti si ce sa dai drumu, doar ca sugestie asa :D
- FaTzZu
- Fost moderator
- Posts: 1206
- Joined: 22 Dec 2012, 18:37
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Fost moderator ajutator
- Has thanked: 114 times
- Been thanked: 168 times
UPDATED
-Added cvar !
-Added cvar !
- Changelog | Afiseaza codul
A fool's brain digests philosophy into folly, science into superstition, and art into pedantry.
#RETIRED.
#RETIRED.
-
- Membru, skill 0
- Posts: 83
- Joined: 27 Mar 2015, 22:43
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Fond eXtream: 0
- Contact:
+++ Functioneaza bine, un plugin complet acum.
- HamletEagle
- Fost moderator
- Posts: 750
- Joined: 21 Sep 2013, 15:05
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Inactiv cateva zile.
- SteamID: privat
- Reputatie: Fost Scripter eXtreamCS.com
Fost Moderator ajutator - Has thanked: 19 times
- Been thanked: 85 times
Doar ca sa stii, ce zice nubo aici nu e corect.
Poti sa te uiti la ce rezulta in assembly in cazul unui cod ca asta:
CONST.pri 0x1
0x1 inseamna 1, dimensiunea unei variabile este 1, deci vezi clar ca in timpul compilarii sizeof e inlocuit de valoarea lui si e stocat in registrul PRI.
read_flags doar transforma litere in bitii corespunzatori.
Ce ai putea schimba:
get_user_flags salvat inainte de loop, valoarea nu se schimba si n-are sens sa apelezi nativa mereu.
Hai ca ti-am facut si up :))
sizeof nu e functie, in timpul compilarii e inlocuita de valoarea ei. O salvezi degeaba in variabila globala.2. sizeof(g_szFlags) are mereu aceeasi valoare. Nu o calcula in loop.
Poti sa te uiti la ce rezulta in assembly in cazul unui cod ca asta:
Code: Select all
#include <amxmodx>
new b
public plugin_init()
{
b = sizeof b
}
Code: Select all
0x8 PROC ; public plugin_init()
0xC BREAK
0x10 BREAK
0x14 CONST.pri 0x1
0x1C STOR.pri 0x0 ; b
0x24 ZERO.pri
0x28 RETN
0x1 inseamna 1, dimensiunea unei variabile este 1, deci vezi clar ca in timpul compilarii sizeof e inlocuit de valoarea lui si e stocat in registrul PRI.
Ce vrei sa zici? Nu ma prind.3. read_flags() este in plus atat timp cat modificarea acceselor presupune modificarea sursei.
Metoda cu #define in acest caz este perfecta.
read_flags doar transforma litere in bitii corespunzatori.
Ce ai putea schimba:
get_user_flags salvat inainte de loop, valoarea nu se schimba si n-are sens sa apelezi nativa mereu.
Hai ca ti-am facut si up :))
Daca vreti ajutorul meu, nu dati bump la topic, fara intrebari de genu "cat mai dureaza/mai astept mult?".