Poseda careva motor?Sfaturi pentru incepator..

Discutii despre tot ce nu se incadreaza in celelalte categorii.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori

Post Reply
User avatar
Grafa
Membru, skill +3
Membru, skill +3
Posts: 1115
Joined: 13 Nov 2009, 21:33
Detinator Steam: Nu
CS Status: Intru pe aici sa mai rad!
Reputatie: Fost Moderator
Location: Brasov
Has thanked: 266 times
Been thanked: 185 times
Contact:

04 Aug 2011, 16:04

De curand am achizitionat un suzuki gs 500 ,nu are probleme,motorul merge impecabil,nu carene sparte etc.
Stie careva la ce ar trebui sa ma uit mai des sa fiu sigur ca nu ma lasa asa din senin?
Mai are cineva motor?Alte sfaturi sunt bine venite,sunt incepator.
GrafaStudio
Fiecare generatie e de neegalat,
Ca nu exista comparate intre ele de fapt,
Vorba aceea "Toate-au fost la timpul lor ceva exagerat! ",
Ideea e ca nimic nu s-a schimbat.
Noi aveam mingi de 35 si tevi cu cornet,
Cei de azi au mobil si acces la net,
Dar nu-i blamam, nu e corect, nu-i o solutie,
Sa facem revolutie pentru evolutie.
RoyalServer
User avatar
M.Catalin
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 755
Joined: 07 Sep 2010, 21:40
Detinator Steam: Nu
CS Status: Inactiv 2-3 zile.
Detinator server CS: Nu mai am.
SteamID: Nu mai am.
Reputatie: Restrictie moderator (limbaj vulgar si inselaciune)
Membru Club eXtreamCS (9 luni)
Nume anterioare : Catalin,d.wollen
Location: Mordor.
Has thanked: 95 times
Been thanked: 30 times

04 Aug 2011, 16:07

Iti recomand sa deschizi un subiect pe aici : http://www.motociclism.ro/forum/ !
User avatar
n00b
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 948
Joined: 05 Jan 2010, 22:46
Detinator Steam: Da
CS Status: I`m going to kill you!
Detinator server CS: Cred că da !
Reputatie: Ban 2 luni !
Ban 3 luni !
Has thanked: 93 times
Been thanked: 99 times

04 Aug 2011, 16:47