Bravo, cunoscatorule! Faci comparatie intre o marca premium si una de mijloc?Grafa wrote:Diferenta dintre seria 3 si un opel este ca in seria 3 dai pana nu mai ai benzina si rezista,opelul ,nu prea(exclud gamele top de la opel,sfi,c20let,care sunt motoare de forja ) dar seria 3 este peste opel,la orice capitol.
Stii ce presupune acest proces de galvanizare???
Opel iti da 12 ani garantie la tabla ca nu rugineste.Pai si-au luat masini noi,opel astra,aia de la rds si dupa 5 ani si ceva la pasajele spate sunt ruginite,ce chestie,nuu?
Opelul are tabla mai buna putin ca loganul.
Terminati cu fan cluburile astea,stiu ca toti isi apreciaza masina,dar tu daca te sui din opel in audi probabil bubui de fericire.
Fiti realisti in recomandari,daca voi nu ati avut bani de o marca buna,nu recomandati si altora.
Eu am forjat la un e30 din '87 de l-a luat circu si nu are nimic,nu papa ulei,compresie undeva in jurul lui 12.5,producatorul da 14,ce zici,este ok?
Ce chestie cu pasajele... Tu compari masina de firma cu proprietatea personala? Aia dau in ele pe toate drumurile si firma crezi ca le repara cum trebuie? Le carpesc si gata! Uite ca a mea face 10 ani si n-are rugina.
Ai mai avut ce sa forjezi? Nu ti-a fost frica, ca, crapa blocul motor daca-l ambalezi pe loc la rece?
Daca eu bubui in Audi, nu-mi inchipui cum ai facut tu in BMW.