Reliable Channel Overflowed..

Discutii legate de instalarea, configurarea si modificarea unui server de Counter-Strike.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com

Post Reply
OkiDoki
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 6
Joined: 18 Jul 2011, 18:29
Detinator Steam: Da
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Has thanked: 1 time
Contact:

22 Jun 2012, 13:44

Salut , detin un server de counter-strike modul biohazard , hostat
problema este ca de cateva minute de cand am dat restart a inceput sa faca fite cand un jucator intra intr-un laser ii da Reliable Channel Overflowed sau ceva de genu , nu stiu ce sa fac ! Am pierdut ceva playeri cu chestia asta.. :-< daca ma puteti ajuta raman dator !


edit : cand scot pluginul bhshop facut de aragon merge .. dar cand il am activ nu mai merge :(

Macar un bh shop asemanator va rog
Last edited by OkiDoki on 22 Jun 2012, 14:22, edited 1 time in total.
RoyalServer 2
User avatar
Andrei.B
Fost administrator
Fost administrator
Posts: 6479
Joined: 17 Aug 2009, 09:15
Detinator Steam: Da
CS Status: Plecat pe mari si tari
Detinator server CS: Nu detin !
SteamID: andreybci94
Reputatie: Fost Membru Club eXtreamCS (o luna)
Fost Administrator
Nume anterior : bLack, Andrei,krusc
Contribuitor
Location: ConstanTa
Has thanked: 275 times
Been thanked: 557 times

22 Jun 2012, 14:22

Deseori ne confruntam in a inlatura eroarea de joc numita Reliable channel overflow. Frecvent, ea este anuntata mai intai pe ecranul jucatorului printr-o avertizare CL_FlushEntityPacket , pe urma simtim o pauza indelungata si raspundere sacadata (cu intreruperi dese si scurte) intre client si server.


Multe persoane sustin ca raspunsul concret ar fi din cauza vitezei Internetului, insa multi nu se gandesc ca aceasta cauza ar fi venita si din cauza configuratiei clientului. Recent, am inceput sa folosim multe reglari setate la modul cel mai exagerat, excesiv. De ce? Pentru ca noi credem faptul ca daca ajustam cateva setari la niste valori super despotice (adica in lipsa masurii) experienta jocului se va imbunatati (afirmatie falsa!) ci din contradictoriu este logic ca clientul sa nu poate rezista la asemenea valori, fapt ce determina refuzarea pachetelor trimise de server spre client, iar apoi deconectare totala cu motivul de: "You have been disconnected from server. Reason: Reliable channel overflow." Ideea tradusa pe cuvintele noastre ar fi: "Canal indepartat in asteptare."

Trebuie sa fim constienti de faptul ca Valve nu a prestabilit degeaba in timpul developarii jocului setarile initiale si implicite tocmai degeaba ci din motiv de prevenire a tuturor erorilor de joc!

Comenzile des afectate reunite cu valorile recomandate:

Code: Select all

rate 7500 (Maxim pozitiv: 20000, Negativ: 25000 < [...] || [...] < 7500)
cl_fixtimerate 7.5 (Maxim pozitiv: 7.5)
cl_resend 6 (Maxim pozitiv: 10, Negativ: 10 < [...])
cl_updaterate 20 (Maxim pozitiv: 101, Negativ: 101 < [...] || [...] < 20)
cl_cmdbackup 2 (Maxim pozitiv: 6)
cl_cmdrate 30 (Maxim pozitiv: 101, Negativ: 101 < [...] || [...] < 30)
cl_timeout 35 (Negativ: [...] < 10)
ex_interp 0.100 (Minim pozitiv: 0.0500, Negativ: 0.100 < [...] || [...] < 0.0500)
ex_extrapmax 1.200 (Maxim pozitiv: 1.500, Negativ: 1.500 < [...] || [...] < 1.200)
sys_ticrate 300 (Maxim pozitiv: 10000, Negativ: 10000 < [...] || [...] < 100)

O metoda alternativa ar fi AHE (Anti Host Error) care ajuta considerabil atat serverul cat si clientul. Este un plugin AMXX (AMX Mod X) utilizat in prevenirea mai multor erori asemanatoare cat si cel curent de fata.

Sau adaca nu citeste asta https://support.steampowered.com/kb_art ... -FVCM-1111

Mereu in suflet culorile ( Roş -Albastru )
Image
ImageImage
OkiDoki
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 6
Joined: 18 Jul 2011, 18:29
Detinator Steam: Da
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Has thanked: 1 time
Contact:

22 Jun 2012, 14:24

bLack. wrote:Deseori ne confruntam in a inlatura eroarea de joc numita Reliable channel overflow. Frecvent, ea este anuntata mai intai pe ecranul jucatorului printr-o avertizare CL_FlushEntityPacket , pe urma simtim o pauza indelungata si raspundere sacadata (cu intreruperi dese si scurte) intre client si server.


Multe persoane sustin ca raspunsul concret ar fi din cauza vitezei Internetului, insa multi nu se gandesc ca aceasta cauza ar fi venita si din cauza configuratiei clientului. Recent, am inceput sa folosim multe reglari setate la modul cel mai exagerat, excesiv. De ce? Pentru ca noi credem faptul ca daca ajustam cateva setari la niste valori super despotice (adica in lipsa masurii) experienta jocului se va imbunatati (afirmatie falsa!) ci din contradictoriu este logic ca clientul sa nu poate rezista la asemenea valori, fapt ce determina refuzarea pachetelor trimise de server spre client, iar apoi deconectare totala cu motivul de: "You have been disconnected from server. Reason: Reliable channel overflow." Ideea tradusa pe cuvintele noastre ar fi: "Canal indepartat in asteptare."

Trebuie sa fim constienti de faptul ca Valve nu a prestabilit degeaba in timpul developarii jocului setarile initiale si implicite tocmai degeaba ci din motiv de prevenire a tuturor erorilor de joc!

Comenzile des afectate reunite cu valorile recomandate:

Code: Select all

rate 7500 (Maxim pozitiv: 20000, Negativ: 25000 < [...] || [...] < 7500)
cl_fixtimerate 7.5 (Maxim pozitiv: 7.5)
cl_resend 6 (Maxim pozitiv: 10, Negativ: 10 < [...])
cl_updaterate 20 (Maxim pozitiv: 101, Negativ: 101 < [...] || [...] < 20)
cl_cmdbackup 2 (Maxim pozitiv: 6)
cl_cmdrate 30 (Maxim pozitiv: 101, Negativ: 101 < [...] || [...] < 30)
cl_timeout 35 (Negativ: [...] < 10)
ex_interp 0.100 (Minim pozitiv: 0.0500, Negativ: 0.100 < [...] || [...] < 0.0500)
ex_extrapmax 1.200 (Maxim pozitiv: 1.500, Negativ: 1.500 < [...] || [...] < 1.200)
sys_ticrate 300 (Maxim pozitiv: 10000, Negativ: 10000 < [...] || [...] < 100)

O metoda alternativa ar fi AHE (Anti Host Error) care ajuta considerabil atat serverul cat si clientul. Este un plugin AMXX (AMX Mod X) utilizat in prevenirea mai multor erori asemanatoare cat si cel curent de fata.

Sau adaca nu citeste asta https://support.steampowered.com/kb_art ... -FVCM-1111

Mutumesc din suflet pentru raspund dar am adaugat ahe si nu merge iar la alea nu inteleg ce zici negativ pozitiv ... Da-mi setarile cat trebuie exact ! iti multumesc , dar cand scot pluginul de shop merge..
User avatar
Andrei.B
Fost administrator
Fost administrator
Posts: 6479
Joined: 17 Aug 2009, 09:15
Detinator Steam: Da
CS Status: Plecat pe mari si tari
Detinator server CS: Nu detin !
SteamID: andreybci94
Reputatie: Fost Membru Club eXtreamCS (o luna)
Fost Administrator
Nume anterior : bLack, Andrei,krusc
Contribuitor
Location: ConstanTa
Has thanked: 275 times
Been thanked: 557 times

22 Jun 2012, 15:53

incearca sa citesti si pe aici , nu exista o posibila rezolvare la acesta eroare.

Mereu in suflet culorile ( Roş -Albastru )
Image
ImageImage
Post Reply

Return to “Probleme la servere dedicate de Counter-Strike”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 27 guests