Ele sunt foarte simple de facut.
Ca sa nu aveti probleme cu ele luati amxx studio si alegeti de sus Generators -> Hud messaje Generator si alegi acolo pozitia culoare etc dupa aia dati OK.
Sa va explic cum functioneaza un hud.
Code: Select all
set_hudmessage ( red=200, green=100, blue=0, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2, channel=4 )
show_hudmessage(id, "")
show_hudmessage(id, "") - aici va fi afisat mesajul vostru. Puteti pune mai multe de astea pentru mai multe hud-uri.
unde este cu rosu ester culoare.set_hudmessage(255, 0, 0, 0.33, 0.27, 0, 6.0, 12.0)
255 0 0 - este culoare rosie
cea max este alba adica 255 255 255.
- unde este rosu este gen x,y pozitia lui.set_hudmessage(255, 0, 0, 0.33, 0.27, 0, 6.0, 12.0)
- reprezinta efectele hud-ului:set_hudmessage(255, 0, 0, 0.33, 0.27, 0, 6.0, 12.0)
0 = fade in/fade out
1 = flickery credits
2 = write out (training room)
ex.
- Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2, channel=4 reprezinta setarile care se fac afisarea efectului.set_hudmessage ( 200, 100, 0, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2, channel=4 )
Mai multe detali intrati aici: http://www.amxmodx.org/funcwiki.php?go=func&id=28
Note: show_hudmessage(id, "") Daca folositi asa cu id atunci nu va afisat la toti jucatori puneti 0 in loc de id :)
ex.
Code: Select all
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Mesaj"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "FireW@ll"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(30.0,"mesaj",0,_,_,_,0)
}
public mesaj(){
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.33, 0.27, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(0, "Afisare mesaj")
}
Have Fun :P