Cerere plugin ( WINGS )

Categoria cu cereri de pluginuri si nu numai.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com

Forum rules
Accesează link-ul pentru a putea vedea regulile forumului

Daca doriti sa vi se modifice un plugin, va rugam postati aici .
Post Reply
B2kHCS
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 17
Joined: 03 Jul 2012, 18:22
Detinator Steam: Da
CS Status: Money maker
Detinator server CS: ZM.HELPCS.RO
SteamID: duch9742
Has thanked: 1 time
Contact:

11 Jul 2012, 00:07

Salut ,

Am văzut curând că pe serverele de Zombie Plague a început să se înlocuiască paraşuta cu un nou plugin ,

Descriere : (nu pot fi prea explicit , logic vorbind )

-cobori diferit din aer dacă te afli , pe când cu paraşuta mergeai tot înainte iar cu pluginul ăsta direcţia este în jos
-am încercat să verific serverul respectiv pe un site să văd ce plugin-uri are şi nu era prezentat
-şi după cum titlul topicului meu spune , nu pare o paraşută sunt nişte aripi (posibil ca administratorul respectiv al serverului să fi făcut aşa)

Aş avea nevoie doar de sursă , modelul nu este problemă ,

Mulţumesc .
Image
Image
RoyalServer
User avatar
K1d0x
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 800
Joined: 26 Feb 2012, 15:57
Detinator Steam: Da
CS Status: We Build Together ;3 RedFear
Detinator server CS: PuB.RedFear.Ro
SteamID: k1dox
Reputatie: Fost moderator ajutator
Location: Reșița
Been thanked: 152 times
Contact:

11 Jul 2012, 00:09

Image
32slots.net - Sursa ta de încredere de KIT-uri CS 1.6
RedFear.Ro România - | Afiseaza codul
Vă aştept cu un Register pe Forum
- Suntem în căutare de Dezvoltatori & Administratori :
HTML
PHP
MYSQL
C++
Ofer Server CS spre administrare | Afiseaza codul
Condiții : 
- Să dispui de timp liber
- Să ai cunoștințe AMXX & HLDS
Boostul este asigurat de către Mine (PM pentru. detalii)
[email protected]
B2kHCS
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 17
Joined: 03 Jul 2012, 18:22
Detinator Steam: Da
CS Status: Money maker
Detinator server CS: ZM.HELPCS.RO
SteamID: duch9742
Has thanked: 1 time
Contact:

11 Jul 2012, 00:11

EDIT : Greşeala mea , posibil să fi înţeles greşit , nu e o clasă de zombie
Image
Image
User avatar
paqus4s
Membru, skill +3
Membru, skill +3
Posts: 1159
Joined: 03 Jan 2011, 16:58
Detinator Steam: Da
Reputatie: Membru Club eXtreamCS (o luna)
Fost moderator ajutator
Has thanked: 44 times
Been thanked: 82 times

11 Jul 2012, 00:55

La mine ai vazut ma?
Nu puteai sa-mi ceri? :-j
E plugin.
Un server care nu stie ce-i ala boost! ONLINE DE 4 ANI!
Image
Image
B2kHCS
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 17
Joined: 03 Jul 2012, 18:22
Detinator Steam: Da
CS Status: Money maker
Detinator server CS: ZM.HELPCS.RO
SteamID: duch9742
Has thanked: 1 time
Contact:

11 Jul 2012, 11:00

Posibil să îţ deţii şi tu asta nu ştiu , eu am văzut pe alt server , nu pot face reclamă , dacă vrei îţi spun pe privat .

Ţi-aş fi recunoscător :)
Image
Image
B2kHCS
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 17
Joined: 03 Jul 2012, 18:22
Detinator Steam: Da
CS Status: Money maker
Detinator server CS: ZM.HELPCS.RO
SteamID: duch9742
Has thanked: 1 time
Contact:

11 Jul 2012, 15:24

Up , careva ?
Image
Image
User avatar
K1d0x
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 800
Joined: 26 Feb 2012, 15:57
Detinator Steam: Da
CS Status: We Build Together ;3 RedFear
Detinator server CS: PuB.RedFear.Ro
SteamID: k1dox
Reputatie: Fost moderator ajutator
Location: Reșița
Been thanked: 152 times
Contact:

11 Jul 2012, 18:20

B2kHCS wrote:Up , careva ?
Pana la urma ce anume vrei? Angel zombie (doar pentru zombie) sau pentru toti jucatorii?
Image
32slots.net - Sursa ta de încredere de KIT-uri CS 1.6
RedFear.Ro România - | Afiseaza codul
Vă aştept cu un Register pe Forum
- Suntem în căutare de Dezvoltatori & Administratori :
HTML
PHP
MYSQL
C++
Ofer Server CS spre administrare | Afiseaza codul
Condiții : 
- Să dispui de timp liber
- Să ai cunoștințe AMXX & HLDS
Boostul este asigurat de către Mine (PM pentru. detalii)
[email protected]
B2kHCS
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 17
Joined: 03 Jul 2012, 18:22
Detinator Steam: Da
CS Status: Money maker
Detinator server CS: ZM.HELPCS.RO
SteamID: duch9742
Has thanked: 1 time
Contact:

11 Jul 2012, 20:21

Pentru toţi jucătorii
Image
Image
B2kHCS
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 17
Joined: 03 Jul 2012, 18:22
Detinator Steam: Da
CS Status: Money maker
Detinator server CS: ZM.HELPCS.RO
SteamID: duch9742
Has thanked: 1 time
Contact:

12 Jul 2012, 15:29

Up careva ?
Image
Image
User avatar
K1d0x
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 800
Joined: 26 Feb 2012, 15:57
Detinator Steam: Da
CS Status: We Build Together ;3 RedFear
Detinator server CS: PuB.RedFear.Ro
SteamID: k1dox
Reputatie: Fost moderator ajutator
Location: Reșița
Been thanked: 152 times
Contact:

12 Jul 2012, 17:01

| Afiseaza codul
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGINNAME	"AMXX Parachute"
#define VERSION		"0.2.3"
#define AUTHOR		"KRoT@L"

new bool:has_parachute[33];
new para_ent[33];
new bool:had_parachute[33];
new bool:player_died[33];
new pFallSpeed;
new pDetach;

public plugin_init()
{
	register_plugin( PLUGINNAME, VERSION, AUTHOR )
	
	register_dictionary( "parachute.txt" )
	
	register_concmd( "say buy_parachute", "buy_parachute" )
	register_concmd( "say sell_parachute", "sell_parachute" )
	register_concmd( "amx_parachute", "give_parachute", ADMIN_LEVEL_A, "amx_parachute <name, @all>" )

	register_cvar( "sv_parachute", "1" )
	register_cvar( "parachute_cost", "1000" )
	register_cvar( "parachute_payback", "75" )
	register_cvar( "admin_parachute", "0" )
	register_cvar( "para_free", "0" )
	
	register_logevent( "event_roundstart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start" )
	register_logevent( "event_roundend", 2, "0=World triggered", "1=Round_End" )
	register_event( "ResetHUD", "event_resethud", "be" )
	register_event( "DeathMsg", "death_event", "a" )
	
	register_event ( "HLTV", "Round_Start", "a", "1=0", "2=0" );
	pFallSpeed = register_cvar("parachute_fallspeed", "100")
	pDetach = register_cvar("parachute_detach", "1")
}

public plugin_modules() {
	require_module( "engine" )
	require_module( "cstrike" )
	require_module( "fun" )
}

public Round_Start ( )
	server_cmd ( "amx_parachute @all" );

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/parachute.mdl")
}

public client_connect(id)
{
	if(para_ent[id] > 0)
	{
		remove_entity(para_ent[id])
	}
	has_parachute[id] = false
	para_ent[id] = 0
}

public event_roundstart() {
	new MaxPlayers = get_maxplayers();
	for( new id; id < MaxPlayers; id++ ) {
		if( had_parachute[id] == true && player_died[id] == false ) {
			has_parachute[id] = true
		}
	}
	set_task( 3.0, "free_parachute" );
		
}

public event_roundend() {
	new MaxPlayers = get_maxplayers();
	for( new id; id < MaxPlayers; id++ ) {
		if( is_user_alive( id ) ) {
			if( has_parachute[id] == true ) {
				had_parachute[id] = true;
			}else{
				had_parachute[id] = false;
			}
			player_died[id] = false;

		}else {
			if(para_ent[id] > 0) {
				remove_entity(para_ent[id])
			}
			has_parachute[id] = false
			para_ent[id] = 0
			player_died[id] = true;
		}
	}
		
}

public event_resethud( id ) {
	if(para_ent[id] > 0)
	{
		remove_entity(para_ent[id])
	}
	has_parachute[id] = false
	para_ent[id] = 0
}

public death_event()
{
	new id = read_data(2)

	if(para_ent[id] > 0)
	{
		remove_entity(para_ent[id])
	}
	has_parachute[id] = false
	para_ent[id] = 0
	player_died[id] = true
}

public buy_parachute(id) {
	
	if(get_cvar_num( "sv_parachute" ) == 0)
	{
		client_print(id, print_chat, "%L", id, "para_disabled")
		return PLUGIN_HANDLED
	}

	if(has_parachute[id])
	{
		client_print(id, print_chat, "%L", id, "para_has" )
		return PLUGIN_HANDLED		
	}

	new money = cs_get_user_money(id)
	new cost = get_cvar_num( "parachute_cost" )

	if(money < cost)
	{
		client_print(id, print_chat, "%L", id, "para_money", cost)
		return PLUGIN_CONTINUE
	}

	cs_set_user_money(id, money - cost)
	client_print(id, print_chat, "%L", id, "para_buy" )
	has_parachute[id] = true

	return PLUGIN_CONTINUE
}

public sell_parachute(id) {
	if (get_cvar_num("sv_parachute") == 0) {
		client_print(id, print_chat, "%L", id, "para_disabled")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	if (has_parachute[id]) {
		if(para_ent[id] > 0)
		{
			if(is_valid_ent(para_ent[id])) {
				remove_entity(para_ent[id])
			}
		}
		has_parachute[id] = false
		para_ent[id] = 0

		new money = cs_get_user_money(id)
		new cost = get_cvar_num("parachute_cost")
		new payback = floatround(float(cost) * (get_cvar_float("parachute_payback") / 100))
		cs_set_user_money(id, money + payback)
		client_print(id, print_chat, "%L", id, "para_sell", payback)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public free_parachute() {
	new maxPlayers = get_maxplayers();
	if(get_cvar_num( "sv_parachute" ) == 0) return PLUGIN_CONTINUE

        for( new i = 1; i <= maxPlayers; i++ )
        {
		if( !is_user_connected( i ) ) return PLUGIN_CONTINUE
		
		if ( get_cvar_num( "para_free") == 1 ) {
			client_print( i, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "para_admin_free" )
			has_parachute = true
			
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
		if ( get_cvar_num("admin_parachute") == 1 && get_user_flags( i ) && ADMIN_LEVEL_A ) {
			client_print( i, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "para_admin_free" )
			has_parachute = true
			
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public give_parachute(id, level, cid) {
	
	if (!cmd_access(id, level, cid, 2 ) ) {
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	if (get_cvar_num("sv_parachute") == 0 ) {
		client_print(id, print_chat, "%L", id, "para_disabled")
		
		return PLUGIN_CONTINUE
	}else{
		new arg[32]
		read_argv( 1, arg, 31 )
		if (arg[0] == '@' && arg[1] == 'a') {
			new maxPlayers = get_maxplayers();
			for( new i = 1; i <= maxPlayers; i++ )
			{
				client_print( i, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "para_free_all" )
				has_parachute = true
			}
			
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
		new player = cmd_target( id, arg, 4 )
		
		if (has_parachute[id]) {
			client_print(id, print_chat, "%L", id, "para_has" )
			
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
		if( !player ) {
			client_print( id, print_chat, "%L", id, "para_no_player" )
	
			return PLUGIN_CONTINUE
		}else{
			client_print(player, print_chat, "%L", player, "para_give" )
			has_parachute[player] = true
			
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
		
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_PreThink(id)
{
	if( get_cvar_num( "sv_parachute" ) == 0 )
	{
		return
	}

	if( !is_user_alive(id) )
	{
		return
	}

	if (!has_parachute[id])
	{
		return
	}

	new Float:fallspeed = get_pcvar_float(pFallSpeed) * -1.0
	new Float:frame

	new button = get_user_button(id)
	new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
	new flags = get_entity_flags(id)

	if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) {

		if (get_pcvar_num(pDetach)) {

			if (get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0)

			if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) {
				entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
				entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
				entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
				entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
				entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
				entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
				return
			}

			frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
			entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
			entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

			if (frame > 254.0) {
				remove_entity(para_ent[id])
				para_ent[id] = 0
			}
		}
		else {
			remove_entity(para_ent[id])
			set_user_gravity(id, 1.0)
			para_ent[id] = 0
		}

		return
	}

	if (button & IN_USE) {

		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

		if (velocity[2] < 0.0) {

			if(para_ent[id] <= 0) {
				para_ent[id] = create_entity("info_target")
				if(para_ent[id] > 0) {
					entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
					entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
					entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
					entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
					entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
					entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
					entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
					entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
					entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
				}
			}

			if (para_ent[id] > 0) {

				entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
				entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
				entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
				entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
				set_user_gravity(id, 0.1)

				velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
				entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

				if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) {

					frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
					entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
					entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

					if (frame > 100.0) {
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
						entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
						entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
					}
				}
			}
		}
		else if (para_ent[id] > 0) {
			remove_entity(para_ent[id])
			set_user_gravity(id, 1.0)
			para_ent[id] = 0
		}
	}
	else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 ) {
		remove_entity(para_ent[id])
		set_user_gravity(id, 1.0)
		para_ent[id] = 0
	}
	return
}


Modelu de angel il poti lua de aici -> http://projectyami.com/supercentral//in ... post&id=81
Image
32slots.net - Sursa ta de încredere de KIT-uri CS 1.6
RedFear.Ro România - | Afiseaza codul
Vă aştept cu un Register pe Forum
- Suntem în căutare de Dezvoltatori & Administratori :
HTML
PHP
MYSQL
C++
Ofer Server CS spre administrare | Afiseaza codul
Condiții : 
- Să dispui de timp liber
- Să ai cunoștințe AMXX & HLDS
Boostul este asigurat de către Mine (PM pentru. detalii)
[email protected]
stephano141
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 154
Joined: 11 Apr 2014, 16:40
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Contact:

21 Feb 2016, 07:28

Nu gasesc modelul de aripi ... mi-l puteti da ?
nu conteaza vechipea acestu topic, conteaza utilitatea lui
User avatar
Chris Duskblade
Utilizator neserios (tepar)
Utilizator neserios (tepar)
Posts: 2780
Joined: 18 Jun 2013, 16:46
Detinator Steam: Da
Reputatie: Fost super moderator
Nume anterior: Cristinel.
Utilizator neserios (tepar)
Location: Timișoara
Has thanked: 62 times
Been thanked: 15 times
Contact:

26 Feb 2016, 17:36

Post Reply

Return to “Cereri”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: Dot [Bot] and 19 guests