Sala-antrenament incepator,explicare creatina...

Discutii despre tot ce nu se incadreaza in celelalte categorii.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori

Post Reply
meganitro24
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 4
Joined: 21 Aug 2012, 19:27
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Has thanked: 1 time
Contact:

27 Dec 2012, 19:53

Sall all,fac sala de 1 zii sunt nou la sala si fac destul de mult fara pauza,am 14 ani 1.70 70-75 de kg si nu imi pot stabilii un program bun fiindca sunt si incepator,dar mai mult as vrea sa lucrez pntr biceps si triceps,azi am facut 2 serii-3 de spate cu 16-24 kg,banda de alergat 60-70 km 5 min,gantere 2.50 kg pentru inceput,si pentru gambe... si inca un lucru,ar putea fii folositor daca iau creatina nu stiu ce este,dar oricum cred ca pot suporta fiindca am trecut prin multe si le-am suportat am plamanii ff rezistenti si ficatul de asemenea... si vreau sa am rezultate bune si un program cu o masa echilibrata pentru cresterea masei musculare si fibrei,dar vreau sa fac cat mai mult fiindca mananc si destul de multicel beau si energizant ... sfaturi cv fiindca vr sa fac pana incepe sc :d oricum craciun si revelion fericit 8-> [-o< :)
User avatar
-AMSTAFF!
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 962
Joined: 18 May 2011, 22:00
Detinator Steam: Da
CS Status: a.k.a умоc.tudorgraphics.
Has thanked: 176 times
Been thanked: 79 times
Contact:

27 Dec 2012, 19:57

http://www.bodybuilding.com/fun/amateur ... faceweekly
il poti modifica in functie de cate ori mergi la sala pe saptamana. Eu iti recomand de 3 ori pe saptamana primele 2 luni, cel putin.
De acolo iti poti alege exercitii pentru fiecare parte a corpului, care ti se par tie ok.
Kitikru
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 337
Joined: 27 Jul 2011, 12:24
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Has thanked: 37 times
Been thanked: 36 times
Contact:

27 Dec 2012, 20:00