#include <amxmodx>
#include <biohazard>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#define D_ZOMBIE_NAME "Witch = Zboara"
#define D_ZOMBIE_DESC "Tine >Space< pentru mers normal"
#define D_PLAYER_MODEL "models/player/8babayaga/babayaga.mdl"
#define D_CLAWS "models/zombie/v_knife_8babayaga.mdl"
new g_fly
new bool:has_jp[33];
new const CVAR_JP_SPEED[] = "jp_speed";
public plugin_init()
{
register_plugin("Zombie Fly" , "1.0" , "Power.");
register_cvar(CVAR_JP_SPEED , "250");
g_fly = register_class(D_ZOMBIE_NAME, D_ZOMBIE_DESC)
if(g_fly != -1)
{
set_class_data(g_fly, DATA_HEALTH, 550.0)
set_class_data(g_fly, DATA_SPEED, 250.0)
set_class_data(g_fly, DATA_GRAVITY, 1.0)
set_class_data(g_fly, DATA_ATTACK, 2.0)
set_class_data(g_fly, DATA_DEFENCE, 0.245)
set_class_data(g_fly, DATA_HEDEFENCE, 1.10)
set_class_data(g_fly, DATA_HITSPEED, 0.95)
set_class_data(g_fly, DATA_HITDELAY, 0.15)
set_class_data(g_fly, DATA_REGENDLY, 0.20)
set_class_data(g_fly, DATA_HITREGENDLY, 2.2)
set_class_data(g_fly, DATA_KNOCKBACK, 1.0)
set_class_pmodel(g_fly, D_PLAYER_MODEL)
set_class_wmodel(g_fly, D_CLAWS)
}
}
public plugin_precache()
{
precache_model(D_PLAYER_MODEL)
precache_model(D_CLAWS)
}
public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_zombie(id)) return PLUGIN_CONTINUE
if(get_user_class(id) != g_fly) return PLUGIN_CONTINUE
new Float:fAim[3] , Float:fVelocity[3];
VelocityByAim(id , get_cvar_num(CVAR_JP_SPEED) , fAim);
if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP))
{
fVelocity[0] = fAim[0];
fVelocity[1] = fAim[1];
fVelocity[2] = fAim[2];
set_user_velocity(id , fVelocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public event_infect(id, attacker)
{
if (get_user_class(id) == g_fly)
{
client_print(id,print_chat,"[ZOMBIE] Folosesti clasa Witch, tine apasat SPACE ca sa mergi normal !")
has_jp[id] = true
}
}
clasa de zombi taste gresite
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com
- darkemy14
- Membru, skill +1
- Posts: 269
- Joined: 02 Oct 2011, 16:20
- Detinator Steam: Nu
- Detinator server CS: Da
- Has thanked: 82 times
- Been thanked: 1 time
- Contact:
Am aceasta clasa de zombi pentru biohazard care zboara si trebuie sa ti apasat pe space ca sa mergi normal ... Eu as vrea sa mergi normal din prima si ca sa zbori, sa ti apasat pe space ... Se poate modifica astfel incat sa fie asa ?
- MyLo
- Membru eXtream
- Posts: 2373
- Joined: 13 Aug 2011, 03:46
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Destinul lucreaza prin amanunte.
- Reputatie: Fost moderator
- Location: Arad
- Has thanked: 117 times
- Been thanked: 120 times
Se poate desigur , trebuie sa schimbi :
Dar nu stiu exact cum ...
Code: Select all
#define D_ZOMBIE_NAME "Witch = Zboara"
#define D_ZOMBIE_DESC "Tine >Space< pentru mers normal"
- darkemy14
- Membru, skill +1
- Posts: 269
- Joined: 02 Oct 2011, 16:20
- Detinator Steam: Nu
- Detinator server CS: Da
- Has thanked: 82 times
- Been thanked: 1 time
- Contact:
esti sigur ca sti exact la ce ma refer deoarece nu cred ca are legatura cu ce ai aratat.MyLo wrote:Se poate desigur , trebuie sa schimbi :
Dar nu stiu exact cum ...Code: Select all
#define D_ZOMBIE_NAME "Witch = Zboara" #define D_ZOMBIE_DESC "Tine >Space< pentru mers normal"
deci la acest plugin, esti o clasa de zombi care zboara. Si zboara fara sa apesi pe nimic. Eu as vrea sa fac invers, adica sa ti apasat pe un buton ca sa zboare.
- darkemy14
- Membru, skill +1
- Posts: 269
- Joined: 02 Oct 2011, 16:20
- Detinator Steam: Nu
- Detinator server CS: Da
- Has thanked: 82 times
- Been thanked: 1 time
- Contact:
folosesc biohazard-ul clasic (normal) .. decat 2 clase sunt cu plugin, restu sunt de la biohazardTwEky wrote:ce biohazard folosesti de iti trebuie plugin la fiecare clasa de zm ? :-?
@ mylo ce i-ai spus tu e .... :| , se poate dar trebuie sa fii foarte bun in biohazard ma refer la scripting aici . :)
ma gandeam eu ca trebuie sa sti bine scripting... oricum thx ;)