Dau 5 Euro

Categoria cu cereri de pluginuri si nu numai.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com

Forum rules
Accesează link-ul pentru a putea vedea regulile forumului

Daca doriti sa vi se modifice un plugin, va rugam postati aici .
cRi
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 786
Joined: 09 Dec 2011, 20:10
Detinator Steam: Nu
Reputatie: Fost Membru Club eXtreamCS (25 Ian - 25 Mai)
Location: Bacau
Has thanked: 21 times
Been thanked: 22 times
Contact:

03 Jul 2013, 01:32

Turbo , poate asa e , chiar nu stie ce stie blue dar eu nu am nicio treaba cu el chiar mi se pare de treaba dar ma oftica ca eu am luat remove pe acelasi motiv si el nu atata tot~
Last edited by Gabriel eXtream on 03 Jul 2013, 10:23, edited 1 time in total.
Reason: Nu e vorba ca am eu cunostinte , sunt altii care stiu mult , mult mai multe decat mine , asta e poate Tavy a crezut ca nu esti suficente de capabil , acum te rog termina cu off-ul
Imagecristipaul43
REGULI GENERALE : Afișează regulile forumului
1. Utilizati corect limba romana (folositi cuvinte intregi, virgula, punctul si cratima). NU FOLOSITI limbaj de chat!
2. Raspundeti concret! Fara offtopic, fara mesaje scurte, inutile sau deja postate!
* offtopic = reprezinta devierea de la subiectul care se discuta
3. Folosirea cuvintelor sau inregistrarea cu nume obscene/jignitoare duce la restrictionarea accesului, stergerea contului, etc.
4. Este interzis orice atac la persoana. Discutati ideea, nu persoana !
5. Restrictii reclame :
a) Reclama este permisa in subiecte atat timp cat ele au legatura cu idea care se discuta.
b) In semnatura este permisa o singura reclama SIMPLA de tip TEXT cu dimensiunea fontului setat pe NORMAL
c) Reclama nu este permisa in campurile personale gen: Locatie, CS Status.
d) Nu aveti voie sa deschideti topicuri cu referire exacta la un site in scopul obtinerii de vizite, se considera reclama !
6. Nu folositi imagini in semnatura mai mari decat 500x120. Puteti folosi mai multe imagini care, toate sa nu depaseasca marimea impusa !
7. Folositi CAUTAREA si apoi intrebati pentru ceva daca nu exista pe forum! Numele topicurilor create trebuie sa reflecte continutul subiectului pe care se discuta. Nu vor fi permise topicuri de genul: help, ajutor pls, cum fac, etc
8. Este permisa continuarea unei discutii vechi de pe forum, chiar daca aceasta a fost deschisa cu cativa ani in urma. NU se permite insa dublu-post, triplu-post sau UP-uri.
* dublu-post / triplu - post = adaugarea unor mesaje unul dupa altul intr-o discutie a forumului de catre aceeasi persoana
* UP = adaugarea unor mesaje unul dupa altul cu scopul de a scoate in evidenta discutia respectiva
9. Orice fel de continut cu caracter erotic va fi sters, iar daca este necesar se vor aplica avertismente.
10. Nu este permisa promovarea firmelor de hosting in afara de http://www.eXtreamHost.com , fie ca este vorba de o reclama directa sau indirecta.
11. Nu este permisa postarea de continut ilegal: warez, carding (bine cunoscutele "metode" de furat domenii etc.) si alte practici "neortodoxe", se vor aplica avertismente sau ban, dupa caz si antecedente.

SANCTIONAM DRASTIC INCALCAREA ACESTOR REGULI SI ORICE ABUZ !


WARNINGS/Avertismente
3 Avertismente = BAN pe forum pentru o anumita perioada de timp, in functie de gravitatea regulilor incalcate!
1 Avertisment = 15 de zile

Mesaje private
Abuzul in orice fel de folosirea mesajelor private va duce la sanctionare. In concluzie, vi se va lua dreptul de a mai trimite mesaje.
Reclamatiile cat si penalizarile se regasesc aici: discutii-forum/reclamatii-mesaje-private-t335539.html

Suplimentar
1. In semnatura nu sunt permise linkuri catre jocuri (site-uri) gen bitefight, monstergame, etc.
2. La profilul Detinator server CS se permite reclama catre un server de Counter-Strike.
3. Orice insulta adusa asupra unui administrator se penalizeaza cu ban permanent. Orice insulta adusa asupra unui moderator se penalizeaza (in functie de gravitatea situatiei) de la avertisment pana la ban permanent.
4. Nu se permite ridicarea subiectelor cu mesaje gen "UP!" unul dupa altul, indiferent de timpul dintre raspunsuri.


Atentionari
1. Nu se permite schimbarea numelui pe forum
2. Nu aveti voie cu mai mult de 1 cont / persoana (vi se sterg toate mesajele si contul de utilizator de pe forum drept penalizare) - cei care abuzeaza si isi fac mai multe conturi, risca sa primeasca ban permanent

 

[regulia][/regulia]
Model postare addonsuri : Afiseaza modelul
Acesta este un tip standard pentru postarea unui addons

A. Continut

- Nu mai stergeti folderul scripting din amxmodx pe motiv ca nu avem nevoie sau ca face lag !
- Nu includeti in addons mai multe pluginuri care fac acelasi lucru, gen hpk.
- Nu includeti in addons pluginul show_ip la care orice jucator are acces la comanda amx_ipban.
- Nu includeti in addons pluginuri care nu stiti ce fac.
- Nu personalizati addons-ul cu reclame catre alte site-uri/forum-uri,etc...
- Postati intotdeauna .sma-ul pluginurilor incluse.

B. Postare

Titlul: Va contine tipul addons-ului ( amxmodx/amxmod/adminmod/war3ft/superhero/csdm/etc..)
- Va rog nu folositi in numele topic-ului caractere ! Gen : "-->> addons by me <--"
- Deoarece am observat cateva confuzii, cand postati un addons, nu scrieti in interiorul postului "titlu : addons,blablabla"


Descriere:

Ce contine addons-ul. Adica ce mod, ce versiune, ce alte facilitati are in plus (booster,hlguard,webmod,statsme,etc.)
* Puteti folosi urmatorii termeni :

* Normal - addons standard.
* Normal+ - addons standard dar cu cateva lucruri modificate.
* War3ft - addons cu puteri war3ft.
* UWC3 - addons cu puteri war3ft diverse.
* Respawn/CSDM - addons care te reinvie imediat dupa ce mori.
* Soccerjam - addons cu fifa/cs instalat.
* Zombie - addons in care jucatorii trebuie 'infectati' de un zombie.
* DeathRun - addons in care jucatorii trebuie sa treaca de obstacole
* Hide N'Seek - addons in
* Divers - addons Neinclus in aceste tipuri (daca credeti ca mai trebuie adaugat un alt tip trimiteti-mi mesaj pe privat !)

Autor: Cine a facut addonsul respectiv
Versiune: 1.x 2.x
Descarcare:

Code:
[url=Linkul_catre_addons]Link![/url]


Pluginuri: aici veti scrie ce pluginuri are addons-ul postat (fara cele de baza) si ce fac acestea !
plugin1.amxx - ce face pluginul respectiv
plugin2.amxx - ce face pluginul respectiv
plugin3.amxx - ce face pluginul respectiv

ATENTIE !
- Daca vreti sa postati un addons care nu este facut de dvs.,folositi intai cautarea pentru a va asigura ca addons-ul respectiv nu este deja postat de altcineva !
- De asemenea,daca incercati sa ne pacaliti cu un addons copiat si punandu-va pe dvs ca si autor,topicul va fi mutat la Cos si riscati sa primiti warn !
- NU postati tot link-ul catre addons ! Ci folositi ]URL :
Code:
[url=linkul_catre_addons]cuvant[/url]


C. Raspuns/Reply
1.Cei care posteaza addons-ul !
Daca vi se zice "gj,misto addons" nu raspundeti cu "merci,alte pareri",etc...

2.Cei care raspund !
Nu faceti reply-uri de gen-ul "gj","bravo","misto addons","gg tare",etc...

3.Copiere !
Daca vi se pare ca un addons postat este copiat, nu faceti replay cu "copiat,praf","addons-ul este copiat","nu tu l-ai facut".etc.. ci veniti cu o dovada daca vreti sa fiti bagati in seama! Daca aduceti acuzatii false riscati sa primiti warn ! De asemenea, nu aduceti cuvinte vulgare la adresa autorului, veti primi fara nici o ezitare warn sau chiar ban !
Model postare servere :Afiseaza modelul
Va rugam respectati urmatorul model de postare al serverului, completand campurile cu datele corecte:

Titlul va contine: NUMELE / ADRESA IP a serverului si in paranteze patrate Non.Steam / Steam / Steam & Non.Steam
Adresa poate fi de tip: NUME / IP
Port: portul acestuia
Jucatori: 18 / 22 / 24 (sau cat aveti setat)
Tipul poate fi: Non.Stop (merge 24/24 ore) sau PartTime (functioneaza doar ziua sau intre anumite ore ale zilei/noptii)
Modul poate fi: Normal / ZombieMod / SourceMod / Metamod:Source

Anticheat: Protejat / Neprotejat
Tara: RO / US / DE (sau orice alte INITIALE ale tarii respective)

EXEMPLU:
Titlu (sau numele topicului): ExTrEaM [Steam & Non.Steam]
Continut:
    Adresa: extream.idle.ro (acesta este doar un exemplu!)
    Port: 27015
    Jucatori: 18
    Tip: Non.Stop
    Mod: Normal
    Anticheat: Neprotejat
    Tara: RO

----------- Sfarsit exemplu ---------------------

* Nu va lasati adresa la SITE / FORUM in model pentru ca se considera reclama si primiti avertisment sau topicul dvs. ajunge la cos!
* Titlurile vor fi colorate cu rosu ca in exemplul de deasupra !
* Cine NU respecta modelul prezentat i se va STERGE topicul !!
* NU aveti voie sa adaugati comentarii de genul: serverul meu este cel mai tare..etc. pentru ca iarasi vi se va sterge topicul ! Insa puteti lasa alte informatii diverse (un ID Yahoo, un mail, etc.)
RoyalServer 2
User avatar
FlyingSnow
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 825
Joined: 01 Oct 2012, 02:22
Detinator Steam: Da
Detinator server CS: Dap.
SteamID: Nu-i public.
Has thanked: 26 times
Been thanked: 52 times
Contact:

04 Jul 2013, 23:59

Poftim amice. Exact ce ai cerut tu.
| Afiseaza codul
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>

#define TASK_REGEN	134926
#define ID_REGEN	(taskid - TASK_REGEN)
#define EFFECT_LENGTH 3

const KEYSMENU = MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5|MENU_KEY_6|MENU_KEY_7|MENU_KEY_8|MENU_KEY_9|MENU_KEY_0
const FR_KEYSMENU = MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5|MENU_KEY_6|MENU_KEY_7|MENU_KEY_8|MENU_KEY_9|MENU_KEY_0
const A_FR_KEYSMENU = MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5|MENU_KEY_6|MENU_KEY_7|MENU_KEY_8|MENU_KEY_9|MENU_KEY_0

// Definitia la salvarea pe nvault
new salvare_date;

// Nivele si XP
new XP[33];

new hp_level_f[33], ap_level_f[33], speed_lvl_f[33], gravity_lvl_f[33], damage_lvl_f[33], regenerare_lvl_f[33];
	
new hp_level_a_f[33], ap_level_a_f[33], speed_lvl_a_f[33], gravity_lvl_a_f[33], damage_lvl_a_f[33], regenerare_lvl_a_f[33];
	
// Functiile puterilor (regenerare si respawn)
new maximhp[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin("XP & POWERS", "1.1b", "cyby")
	
	register_concmd("amx_givexp", "givexp_cmd", ADMIN_KICK, "<nume> <xp>")
	
	// Comenzi ale jucatorilor
	register_clcmd("chooseteam", "show_game")
	register_clcmd("jointeam", "show_game")
	
	// Eventuri si procese ale jucatorilor
	// Moarte
	register_event("DeathMsg", "ucidere", "a")
	// Prethink(executa mereu)
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "player_prethink")
	// Spawn Event
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_player_post", 1)
	// Damage
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "damage_player")
	// Regenerare (separat)
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "take_damage")
	
	// Event castigare
	register_event("SendAudio", "Win_Furien", "a", "2=%!MRAD_terwin")
	register_event("SendAudio", "Win_Anti_Furien", "a", "2=%!MRAD_ctwin")
	
	// Preluare date NVAULT
	salvare_date = nvault_open("FURIEN_LVL");
	
	register_menu("Game Menu", KEYSMENU, "menu_game")
	register_menu("Furien Menu", FR_KEYSMENU, "menu_furien")
	register_menu("AntiF Menu", A_FR_KEYSMENU, "menu_afurien")
}

public client_putinserver(id)
{
	preluaredate(id)
}

public client_disconnect(id)
{
	salvaredate(id)
	XP[id] = 0
	hp_level_f[id] = 0
	ap_level_f[id] = 0
	speed_lvl_f[id] = 0
	gravity_lvl_f[id] = 0
	damage_lvl_f[id] = 0
	regenerare_lvl_f[id] = 0
	hp_level_a_f[id] = 0
	ap_level_a_f[id] = 0
	speed_lvl_a_f[id] = 0
	gravity_lvl_a_f[id] = 0
	damage_lvl_a_f[id] = 0
	regenerare_lvl_a_f[id] = 0
}

public salvaredate(id) 
{ 
	new nume[32] 
	get_user_name(id,nume,31) 
	new vaultnume[32],vaultdate[256] 

	format(vaultnume,31,"%s", nume) 
	format(vaultdate,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#", XP[id], hp_level_f[id], ap_level_f[id], speed_lvl_f[id], gravity_lvl_f[id], damage_lvl_f[id], regenerare_lvl_f[id], hp_level_a_f[id], ap_level_a_f[id], speed_lvl_a_f[id], gravity_lvl_a_f[id], damage_lvl_a_f[id], regenerare_lvl_a_f[id])

	nvault_set(salvare_date,vaultnume,vaultdate) 
	return PLUGIN_CONTINUE 
}

public preluaredate(id) 
{ 
	new nume[32] 
	get_user_name(id,nume,31) 
	new vaultnume[32],vaultdate[256] 

	format(vaultnume,31,"%s", nume) 
	format(vaultdate,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#", XP[id], hp_level_f[id], ap_level_f[id], speed_lvl_f[id], gravity_lvl_f[id], damage_lvl_f[id], regenerare_lvl_f[id], hp_level_a_f[id], ap_level_a_f[id], speed_lvl_a_f[id], gravity_lvl_a_f[id], damage_lvl_a_f[id], regenerare_lvl_a_f[id]) 

	nvault_get(salvare_date,vaultnume,vaultdate,255) 
	replace_all(vaultdate, 255, "#", " ") 
	new playerxp[32], hp_n_f[32], ap_n_f[32], speed_n_f[32], grav_n_f[32], dmg_n_f[32], regen_n_f[32], hp_n_a_f[32], ap_n_a_f[32], speed_n_a_f[32], grav_n_a_f[32], dmg_n_a_f[32], regen_n_a_f[32]
	parse(vaultdate, playerxp, 31, hp_n_f, 31, ap_n_f, 31, speed_n_f, 31, grav_n_f, 31, dmg_n_f, 31, regen_n_f, 31, hp_n_a_f, 31, ap_n_a_f, 31, speed_n_a_f, 31, grav_n_a_f, 31, dmg_n_a_f, 31, regen_n_a_f, 31) 
	XP[id] = str_to_num(playerxp) 
	hp_level_f[id] = str_to_num(hp_n_f)
	ap_level_f[id] = str_to_num(ap_n_f) 
	speed_lvl_f[id] = str_to_num(speed_n_f)
	gravity_lvl_f[id] = str_to_num(grav_n_f) 
	damage_lvl_f[id] = str_to_num(dmg_n_f)
	regenerare_lvl_f[id] = str_to_num(regen_n_f)
	hp_level_a_f[id] = str_to_num(hp_n_a_f)
	ap_level_a_f[id] = str_to_num(ap_n_a_f) 
	speed_lvl_a_f[id] = str_to_num(speed_n_a_f)
	gravity_lvl_a_f[id] = str_to_num(grav_n_a_f) 
	damage_lvl_a_f[id] = str_to_num(dmg_n_a_f)
	regenerare_lvl_a_f[id] = str_to_num(regen_n_a_f)
	return PLUGIN_CONTINUE 
}

public givexp_cmd(id,level,cid)
{
	if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new arg[32], name[32];
	read_argv(1, arg, 31)
	get_user_name(id, name, 31)
	
	new jucator = cmd_target(id, arg, 31)
	
	if(!jucator)
	{
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	if(!is_user_connected(jucator))
	{
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	new cant[4], name2[32];
	
	get_user_name(jucator, name2, 31)
	read_argv(2, cant, 3)
	
	new XP_plus = str_to_num(cant)
	
	XP[jucator] += XP_plus
	mesaj_color(0, ".v[Furien].g Adminul.e %s.g a dat.e %d.g XP lui.e %s.g.", name, XP_plus, name2)
	return PLUGIN_HANDLED;
}
	
public ucidere()
{
	new atacator, victim;
	atacator = read_data(1)
	victim = read_data(2)
	
	if(!is_user_connected(atacator) || !is_user_connected(victim))
	{
		return 
	}
	
	if(atacator == victim)
	{
		return;
	}
	
	XP[atacator] += 10;
	set_hudmessage(200, 100, 50, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 2.5)
	show_hudmessage(atacator, "+10 XP")
}

public bomb_planted(id)
{
	XP[id] +=15
	mesaj_color(id, ".v[Furien].g Ai primit.e 15 XP.g pentru plantarea bombei.")
}

public bomb_defused(id)
{
	XP[id] +=15
	mesaj_color(id, ".v[Furien].g Ai primit.e 15 XP.g pentru dezamorsarea bombei.")
}	

public player_prethink(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
	{
		set_pev(id, pev_maxspeed, 500.0 + speed_lvl_f[id] * 25.0)
		
		if(gravity_lvl_f[id] == 1)
		{
			set_pev(id, pev_gravity, 400.0/800.0)
		}
		else if(gravity_lvl_f[id] == 2)
		{
			set_pev(id, pev_gravity, 375.0/800.0)
		}
		else if(gravity_lvl_f[id] == 3)
		{
			set_pev(id, pev_gravity, 350.0/800.0)
		}
		else if(gravity_lvl_f[id] == 4)
		{
			set_pev(id, pev_gravity, 325.0/800.0)
		}
		else if(gravity_lvl_f[id] == 5)
		{
			set_pev(id, pev_gravity, 300.0/800.0)
		}
		else if(gravity_lvl_f[id] == 6)
		{
			set_pev(id, pev_gravity, 275.0/800.0)
		}
		else if(gravity_lvl_f[id] == 7)
		{
			set_pev(id, pev_gravity, 250.0/800.0)
		}
	}
	if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
	{
		set_pev(id, pev_maxspeed, 250.0 + speed_lvl_a_f[id] * 25.0)
		
		if(gravity_lvl_a_f[id] == 1)
		{
			set_pev(id, pev_gravity, 750.0/800.0)
		}
		else if(gravity_lvl_a_f[id] == 2)
		{
			set_pev(id, pev_gravity, 700.0/800.0)
		}
		else if(gravity_lvl_a_f[id] == 3)
		{
			set_pev(id, pev_gravity, 650.0/800.0)
		}
		else if(gravity_lvl_a_f[id] == 4)
		{
			set_pev(id, pev_gravity, 600.0/800.0)
		}
		else if(gravity_lvl_a_f[id] == 5)
		{
			set_pev(id, pev_gravity, 550.0/800.0)
		}
		else if(gravity_lvl_a_f[id] == 6)
		{
			set_pev(id, pev_gravity, 500.0/800.0)
		}
		else if(gravity_lvl_a_f[id] == 7)
		{
			set_pev(id, pev_gravity, 450.0/800.0)
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public spawn_player_post(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
	{
		set_user_health(id, 100 + hp_level_f[id] * 25)
		
		set_pev(id, pev_armorvalue, ap_level_f[id] * 25.0)
	}
	
	if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
	{
		set_user_health(id, 100 + hp_level_a_f[id] * 25)
		
		set_pev(id, pev_armorvalue, ap_level_a_f[id] * 25.0)
	}
	maximhp[id] = get_user_health(id)
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public damage_player(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
	if(cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_CT)
	{
		damage += damage_lvl_a_f[attacker] * 10
	}
	
	if(cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_T)
	{
		if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
		{
			damage += damage_lvl_a_f[attacker] * 10
		}
	}
	SetHamParamFloat(4, damage);
}

public take_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
	if(cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_CT)
	{
		set_task(1.0, "regen_hp_a_f", victim+TASK_REGEN)
	}
	
	if(cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_T)
	{
		if(get_user_weapon(victim) == CSW_KNIFE)
		{
			remove_task(victim+TASK_REGEN)
			set_task(1.0, "regen_hp_f", victim+TASK_REGEN)
		}
	}
}

public Win_Furien()
{
	new players[32], num, player;
	get_players(players, num, "", "TERRORIST")

	for(new i = 0; i < num; i++)
	{   
		player = players

		if(!is_user_alive(player))
		{
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		XP[player] += 10
		msg_screen_fade(player, EFFECT_LENGTH, 175, 0, 0, 115);
		mesaj_color(player, ".v[Furien].g Ai castigat bonus.e 10 XP.g pentru castigarea rundei.")
	}

	return PLUGIN_CONTINUE
}

public Win_Anti_Furien()
{
	new players[32], num, player;
	get_players(players, num, "", "CT")

	for(new i = 0; i < num; i++)
	{   
		player = players

		if(!is_user_alive(player))
		{
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		XP[player] += 10
		msg_screen_fade(player, EFFECT_LENGTH, 175, 0, 0, 115);
		mesaj_color(player, ".v[Furien].g Ai castigat bonus.e 10 XP.g pentru castigarea rundei.")
	}

	return PLUGIN_CONTINUE
}

public regen_hp_a_f(taskid)
{
	if(is_user_connected(ID_REGEN) && is_user_alive(ID_REGEN))
	{
		if(maximhp[ID_REGEN] != -1)
		{
			new curenthp; 
			curenthp = get_user_health(ID_REGEN)
			
			if(curenthp < maximhp[ID_REGEN])
			{
				if(curenthp > maximhp[ID_REGEN])
				{
					set_user_health(ID_REGEN, maximhp[ID_REGEN])
				}
				set_user_health(ID_REGEN, get_user_health(ID_REGEN) + regenerare_lvl_a_f[ID_REGEN] * 5)
				set_task(5.0, "regen_hp_a_f", ID_REGEN+TASK_REGEN)
			}
		}
	}
}

public regen_hp_f(taskid)
{
	if(is_user_connected(ID_REGEN) && is_user_alive(ID_REGEN))
	{
		if(maximhp[ID_REGEN] != -1)
		{
			new curenthp = get_user_health(ID_REGEN)
			if(curenthp < maximhp[ID_REGEN])
			{
				if(curenthp > maximhp[ID_REGEN])
				{
					set_user_health(ID_REGEN, maximhp[ID_REGEN])
				}
				set_user_health(ID_REGEN, get_user_health(ID_REGEN) + regenerare_lvl_f[ID_REGEN] * 5)
				set_task(5.0, "regen_hp_f", ID_REGEN+TASK_REGEN)
			}
		}
	}
}

public show_game(id)
{
	if(is_user_alive(id))
	{
		show_menu_game(id)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

show_menu_game(id)
{
	static menu[250], len
	len = 0
	
	len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\yFurien\r [XP:%d]^n^n", XP[id])
	len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\y1.\w Furien XP Buying^n")
	len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\y2.\w Anti-Furien XP Buying^n")
	show_menu(id, KEYSMENU, menu, -1, "Game Menu")
}

public menu_game(id, key)
{
	switch (key)
	{
		case 0:
		{
			furiens_ability(id)
		}
		case 1:
		{
			anti_furiens_ability(id)
		}
	}
}

furiens_ability(id)
{
	if(is_user_alive(id))
	{
		new xp_need_hp, xp_need_ap, xp_need_speed, xp_need_gravity, xp_need_damage, xp_need_regen;
		xp_need_hp = hp_level_f[id] * 99
		xp_need_ap = ap_level_f[id] * 99
		xp_need_speed = speed_lvl_f[id] * 111
		xp_need_gravity = gravity_lvl_f[id] * 100
		xp_need_damage = damage_lvl_f[id] * 122
		xp_need_regen = regenerare_lvl_f[id] * 144
		static menu[250], len
		len = 0
		
		len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\yAbilitati Furien\r [XP:%d]^n^n", XP[id])
		if(hp_level_f[id] < 7)
		{
			len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\y1.\w HP + 25\r [LV.%d/XP UP:%d]^n", hp_level_f[id], xp_need_hp)
		}
		else
		{
			len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\d1.\d HP + 25\d [LV.%d MAX]^n", hp_level_f[id])
		}
		if(ap_level_f[id] < 7)
		{
			len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\y2.\w AP + 25\r [LV.%d/XP UP:%d]^n", ap_level_f[id], xp_need_ap)
		}
		else
		{
			len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\d2. AP + 25 [LV.%d MAX]^n", ap_level_f[id])
		}
		if(speed_lvl_f[id] < 7)
		{
			len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\y3.\w SPEED +25\r [LV.%d/XP UP:%d]^n", speed_lvl_f[id], xp_need_speed)
		}
		else
		{
			len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\d3. SPEED +25 [LV.%d MAX]^n", speed_lvl_f[id])
		}
		if(gravity_lvl_f[id] < 7)
		{
			len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\y4.\w GRAVITY -25\r [LV.%d/XP UP:%d]^n", gravity_lvl_f[id], xp_need_gravity)
		}
		else
		{
			len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\d4. GRAVITY -25 [LV.%d MAX]^n", gravity_lvl_f[id])
		}
		if(damage_lvl_f[id] < 7)
		{
			len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\y5.\w DAMAGE +10\r [LV.%d/XP UP:%d]^n", damage_lvl_f[id], xp_need_damage)
		}
		else
		{
			len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\d5. DAMAGE +10 [LV.%d MAX]^n", damage_lvl_f[id])
		}
		if(regenerare_lvl_f[id] < 7)
		{
			len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\y6.\w REGEN +5 HP\r [LV.%d/XP UP:%d]", regenerare_lvl_f[id], xp_need_regen)
		}
		else
		{
			len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\d6. REGEN +5 HP [LV.%d MAX]", regenerare_lvl_f[id])
		}
		show_menu(id, FR_KEYSMENU, menu, -1, "Furien Menu")
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public menu_furien(id, key)
{
	new xp_need_hp, xp_need_ap, xp_need_speed, xp_need_gravity, xp_need_damage, xp_need_regen;
	xp_need_hp = hp_level_f[id] * 99
	xp_need_ap = ap_level_f[id] * 99
	xp_need_speed = speed_lvl_f[id] * 111
	xp_need_gravity = gravity_lvl_f[id] * 100
	xp_need_damage = damage_lvl_f[id] * 122
	xp_need_regen = regenerare_lvl_f[id] * 144
	switch(key)
	{
		case 0:
		{
			if(hp_level_f[id] < 7)
			{
				if(XP[id] >= xp_need_hp)
				{
					XP[id] -= xp_need_hp
					hp_level_f[id] += 1
					mesaj_color(id, ".v[Furien].g Ai avansat la nivelul.e %d.g la HP pentru.e Furieni.g.", hp_level_f[id])
					salvaredate(id)
				}
				else
				{
					mesaj_color(id, ".v[Furien].g Nu ai destul XP. XP necesar.e %d.g.", xp_need_hp - XP[id])
				}
			}
			
			if(hp_level_f[id] >= 7)
			{
				hp_level_f[id] = 7
				mesaj_color(id, ".v[Furien].g Ai nivelul maxim la.e HP.g.")
			}
		}
		case 1:
		{
			if(ap_level_f[id] < 7)
			{
				if(XP[id] >= xp_need_ap)
				{
					XP[id] -= xp_need_ap
					ap_level_f[id] += 1
					mesaj_color(id, ".v[Furien].g Ai avansat la nivelul.e %d.g la AP pentru.e Furieni.g.", ap_level_f[id])
					salvaredate(id)
				}
				else
				{
					mesaj_color(id, ".v[Furien].g Nu ai destul XP. XP necesar.e %d.g.", xp_need_ap - XP[id])
				}
			}
			
			if(ap_level_f[id] >= 7)
			{
				ap_level_f[id] = 7
				mesaj_color(id, ".v[Furien].g Ai nivelul maxim.")
			}
		}
		case 2:
		{
			if(speed_lvl_f[id] < 7)
			{
				if(XP[id] >= xp_need_speed)
				{
					XP[id] -= xp_need_speed
					speed_lvl_f[id] += 1
					mesaj_color(id, ".v[Furien].g Ai avansat la nivelul.e %d.g la SPEED pentru.e Furieni.g.", speed_lvl_f[id])
					salvaredate(id)
				}
				else
				{
					mesaj_color(id, ".v[Furien].g Nu ai destul XP. XP necesar.e %d.g.", xp_need_speed - XP[id])
				}
			}
			
			if(speed_lvl_f[id] >= 7)
			{
				speed_lvl_f[id] = 7
				mesaj_color(id, ".v[Furien].g Ai nivelul maxim.")
			}
		}
		case 3:
		{
			if(gravity_lvl_f[id] < 7)
			{
				if(XP[id] >= xp_need_gravity)
				{
					XP[id] -= xp_need_gravity
					gravity_lvl_f[id] += 1
					mesaj_color(id, ".v[Furien].g Ai avansat la nivelul.e %d.g la GRAVITY pentru.e Furieni.g.", gravity_lvl_f[id])
					salvaredate(id)
				}
				else
				{
					mesaj_color(id, ".v[Furien].g Nu ai destul XP. XP necesar.e %d.g.", xp_need_gravity - XP[id])
				}
			}
			
			if(gravity_lvl_f[id] >= 7)
			{
				gravity_lvl_f[id] = 7
				mesaj_color(id, ".v[Furien].g Ai nivelul maxim.")
			}
		}
		case 4:
		{
			if(damage_lvl_f[id] < 7)
			{
				if(XP[id] >= xp_need_damage)
				{
					XP[id] -= xp_need_damage
					damage_lvl_f[id] += 1
					mesaj_color(id, ".v[Furien].g Ai avansat la nivelul.e %d.g la DAMAGE pentru.e Furieni.g.", damage_lvl_f[id])
					salvaredate(id)
				}
				else
				{
					mesaj_color(id, ".v[Furien].g Nu ai destul XP. XP necesar.e %d.g.", xp_need_damage - XP[id])
				}
			}
			
			if(damage_lvl_f[id] >= 7)
			{
				damage_lvl_f[id] = 7
				mesaj_color(id, ".v[Furien].g Ai nivelul maxim.")
			}
		}
		case 5:
		{
			if(regenerare_lvl_f[id] < 7)
			{
				if(XP[id] >= xp_need_regen)
				{
					XP[id] -= xp_need_regen
					regenerare_lvl_f[id] += 1
					mesaj_color(id, ".v[Furien].g Ai avansat la nivelul.e %d.g la REGEN pentru.e Furieni.g.", regenerare_lvl_f[id])
					salvaredate(id)
				}
				else
				{
					mesaj_color(id, ".v[Furien].g Nu ai destul XP. XP necesar.e %d.g.", xp_need_regen - XP[id])
				}
			}
			
			if(regenerare_lvl_f[id] >= 7)
			{
				regenerare_lvl_f[id] = 7
				mesaj_color(id, ".v[Furien].g Ai nivelul maxim.")
			}
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

anti_furiens_ability(id)
{
	if(is_user_alive(id))
	{
		new xp_need_hp, xp_need_ap, xp_need_speed, xp_need_gravity, xp_need_damage, xp_need_regen;
		xp_need_hp = hp_level_a_f[id] * 99
		xp_need_ap = ap_level_a_f[id] * 99
		xp_need_speed = speed_lvl_a_f[id] * 111
		xp_need_gravity = gravity_lvl_a_f[id] * 100
		xp_need_damage = damage_lvl_a_f[id] * 122
		xp_need_regen = regenerare_lvl_a_f[id] * 144
		static menu[250], len
		len = 0
		
		len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\yAbilitati AntiFurien\r [XP:%d]^n^n", XP[id])
		if(hp_level_a_f[id] < 7)
		{
			len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\y1.\w HP + 25\r [LV.%d/XP UP:%d]^n", hp_level_a_f[id], xp_need_hp)
		}
		else
		{
			len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\d1. HP + 25 [LV.%d MAX]^n", hp_level_a_f[id])
		}
		if(ap_level_a_f[id] < 7)
		{
			len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\y2.\w AP + 25\r [LV.%d/XP UP:%d]^n", ap_level_a_f[id], xp_need_ap)
		}
		else
		{
			len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\d2. AP + 25 [LV.%d MAX]^n", ap_level_a_f[id])
		}
		if(speed_lvl_a_f[id] < 7)
		{
			len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\y3.\w SPEED +25\r [LV.%d/XP UP:%d]^n", speed_lvl_a_f[id], xp_need_speed)
		}
		else
		{
			len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\d3. SPEED +25 [LV.%d MAX]^n", speed_lvl_a_f[id])
		}
		if(gravity_lvl_a_f[id] < 7)
		{
			len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\y4.\w GRAVITY -25\r [LV.%d/XP UP:%d]^n", gravity_lvl_a_f[id], xp_need_gravity)
		}
		else
		{
			len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\d4. GRAVITY -25 [LV.%d MAX]^n", gravity_lvl_a_f[id])
		}
		if(damage_lvl_a_f[id] < 7)
		{
			len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\y5.\w DAMAGE +10\r [LV.%d/XP UP:%d]^n", damage_lvl_a_f[id], xp_need_damage)
		}
		else
		{
			len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\d5. DAMAGE +10 [LV.%d MAX]^n", damage_lvl_a_f[id])
		}
		if(regenerare_lvl_a_f[id] < 7)
		{
			len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\y6.\w REGEN +5 HP\r [LV.%d/XP UP:%d]", regenerare_lvl_a_f[id], xp_need_regen)
		}
		else
		{
			len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\d6. REGEN +5 HP [LV.%d MAX]", regenerare_lvl_a_f[id])
		}
		show_menu(id, A_FR_KEYSMENU, menu, -1, "AntiF Menu")
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public menu_afurien(id, key)
{
	new xp_need_hp, xp_need_ap, xp_need_speed, xp_need_gravity, xp_need_damage, xp_need_regen;
	xp_need_hp = hp_level_a_f[id] * 99
	xp_need_ap = ap_level_a_f[id] * 99
	xp_need_speed = speed_lvl_a_f[id] * 111
	xp_need_gravity = gravity_lvl_a_f[id] * 100
	xp_need_damage = damage_lvl_a_f[id] * 122
	xp_need_regen = regenerare_lvl_a_f[id] * 144
	switch (key)
	{
		case 0:
		{
			if(hp_level_a_f[id] < 7)
			{
				if(XP[id] >= xp_need_hp)
				{
					XP[id] -= xp_need_hp
					hp_level_a_f[id] += 1
					mesaj_color(id, ".v[Furien].g Ai avansat la nivelul.e %d.g la HP pentru.e Anti-Furieni.g.", hp_level_a_f[id])
					salvaredate(id)
				}
				else
				{
					mesaj_color(id, ".v[Furien].g Nu ai destul XP. XP necesar.e %d.g.", xp_need_hp - XP[id])
				}
			}
			
			if(hp_level_a_f[id] >= 7)
			{
				hp_level_a_f[id] = 7
				mesaj_color(id, ".v[Furien].g Ai nivelul maxim la.e HP.g.")
			}
		}
		case 1:
		{
			if(ap_level_a_f[id] < 7)
			{
				if(XP[id] >= xp_need_ap)
				{
					XP[id] -= xp_need_ap
					ap_level_a_f[id] += 1
					mesaj_color(id, ".v[Furien].g Ai avansat la nivelul.e %d.g la AP pentru.e Anti-Furieni.g.", ap_level_a_f[id])
					salvaredate(id)
				}
				else
				{
					mesaj_color(id, ".v[Furien].g Nu ai destul XP. XP necesar.e %d.g.", xp_need_ap - XP[id])
				}
			}
			
			if(ap_level_a_f[id] >= 7)
			{
				ap_level_a_f[id] = 7
				mesaj_color(id, ".v[Furien].g Ai nivelul maxim.")
			}
		}
		case 2:
		{
			if(speed_lvl_a_f[id] < 7)
			{
				if(XP[id] >= xp_need_speed)
				{
					XP[id] -= xp_need_speed
					speed_lvl_a_f[id] += 1
					mesaj_color(id, ".v[Furien].g Ai avansat la nivelul.e %d.g la SPEED pentru.e Anti-Furieni.g.", speed_lvl_a_f[id])
					salvaredate(id)
				}
				else
				{
					mesaj_color(id, ".v[Furien].g Nu ai destul XP. XP necesar.e %d.g.", xp_need_speed - XP[id])
				}
			}
			
			if(speed_lvl_a_f[id] >= 7)
			{
				speed_lvl_a_f[id] = 7
				mesaj_color(id, ".v[Furien].g Ai nivelul maxim.")
			}
		}
		case 3:
		{
			if(gravity_lvl_a_f[id] < 7)
			{
				if(XP[id] >= xp_need_gravity)
				{
					XP[id] -= xp_need_gravity
					gravity_lvl_a_f[id] += 1
					mesaj_color(id, ".v[Furien].g Ai avansat la nivelul.e %d.g la GRAVITY pentru.e Anti-Furieni.g.", gravity_lvl_a_f[id])
					salvaredate(id)
				}
				else
				{
					mesaj_color(id, ".v[Furien].g Nu ai destul XP. XP necesar.e %d.g.", xp_need_gravity - XP[id])
				}
			}
			
			if(gravity_lvl_a_f[id] >= 7)
			{
				gravity_lvl_a_f[id] = 7
				mesaj_color(id, ".v[Furien].g Ai nivelul maxim.")
			}
		}
		case 4:
		{
			if(damage_lvl_a_f[id] < 7)
			{
				if(XP[id] >= xp_need_damage)
				{
					XP[id] -= xp_need_damage
					damage_lvl_a_f[id] += 1
					mesaj_color(id, ".v[Furien].g Ai avansat la nivelul.e %d.g la DAMAGE pentru.e Anti-Furieni.g.", damage_lvl_a_f[id])
					salvaredate(id)
				}
				else
				{
					mesaj_color(id, ".v[Furien].g Nu ai destul XP. XP necesar.e %d.g.", xp_need_damage - XP[id])
				}
			}
			
			if(damage_lvl_a_f[id] >= 7)
			{
				damage_lvl_a_f[id] = 7
				mesaj_color(id, ".v[Furien].g Ai nivelul maxim.")
			}
		}
		case 5:
		{
			if(regenerare_lvl_a_f[id] < 7)
			{
				if(XP[id] >= xp_need_regen)
				{
					XP[id] -= xp_need_regen
					regenerare_lvl_a_f[id] += 1
					mesaj_color(id, ".v[Furien].g Ai avansat la nivelul.e %d.g la REGEN pentru.e Anti-Furieni.g.", regenerare_lvl_a_f[id])
					salvaredate(id)
				}
				else
				{
					mesaj_color(id, ".v[Furien].g Nu ai destul XP. XP necesar.e %d.g.", xp_need_regen - XP[id])
				}
			}
			
			if(regenerare_lvl_a_f[id] >= 7)
			{
				regenerare_lvl_a_f[id] = 7
				mesaj_color(id, ".v[Furien].g Ai nivelul maxim.")
			}
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

stock mesaj_color(const id, const input[], any:...)
{
	new count = 1, players[32]
	static msg[191]
	vformat(msg, 190, input, 3)

	replace_all(msg, 190, ".v", "^4")
	replace_all(msg, 190, ".g", "^1")
	replace_all(msg, 190, ".e", "^3")

	if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
	{
		for (new i = 0; i < count; i++)
		{
			if (is_user_connected(players))
			{
				message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players)
				write_byte(players);
				write_string(msg);
				message_end();
			}
		}
	}
}

stock msg_screen_fade(id, holdtime, r, g, b, a)
{
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("ScreenFade"), { 0, 0, 0 }, id)
   write_short(seconds_to_units(holdtime))
   write_short(seconds_to_units(holdtime))
   write_short(0)
   write_byte(r)
   write_byte(g)
   write_byte(b)
   write_byte(a)
   message_end()
}

stock seconds_to_units(time)
{
   return ((1 << 12) * (time))
}
cRi
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 786
Joined: 09 Dec 2011, 20:10
Detinator Steam: Nu
Reputatie: Fost Membru Club eXtreamCS (25 Ian - 25 Mai)
Location: Bacau
Has thanked: 21 times
Been thanked: 22 times
Contact:

05 Jul 2013, 00:15

Frumos din partea ta sa il faci public si sa il dai gratis. E un plugin chiar complex. Mie unul imi place .Notamala incearca si revino cu reply daca merge sunt curios sa il folosesc si eu
Imagecristipaul43
REGULI GENERALE : Afișează regulile forumului
1. Utilizati corect limba romana (folositi cuvinte intregi, virgula, punctul si cratima). NU FOLOSITI limbaj de chat!
2. Raspundeti concret! Fara offtopic, fara mesaje scurte, inutile sau deja postate!
* offtopic = reprezinta devierea de la subiectul care se discuta
3. Folosirea cuvintelor sau inregistrarea cu nume obscene/jignitoare duce la restrictionarea accesului, stergerea contului, etc.
4. Este interzis orice atac la persoana. Discutati ideea, nu persoana !
5. Restrictii reclame :
a) Reclama este permisa in subiecte atat timp cat ele au legatura cu idea care se discuta.
b) In semnatura este permisa o singura reclama SIMPLA de tip TEXT cu dimensiunea fontului setat pe NORMAL
c) Reclama nu este permisa in campurile personale gen: Locatie, CS Status.
d) Nu aveti voie sa deschideti topicuri cu referire exacta la un site in scopul obtinerii de vizite, se considera reclama !
6. Nu folositi imagini in semnatura mai mari decat 500x120. Puteti folosi mai multe imagini care, toate sa nu depaseasca marimea impusa !
7. Folositi CAUTAREA si apoi intrebati pentru ceva daca nu exista pe forum! Numele topicurilor create trebuie sa reflecte continutul subiectului pe care se discuta. Nu vor fi permise topicuri de genul: help, ajutor pls, cum fac, etc
8. Este permisa continuarea unei discutii vechi de pe forum, chiar daca aceasta a fost deschisa cu cativa ani in urma. NU se permite insa dublu-post, triplu-post sau UP-uri.
* dublu-post / triplu - post = adaugarea unor mesaje unul dupa altul intr-o discutie a forumului de catre aceeasi persoana
* UP = adaugarea unor mesaje unul dupa altul cu scopul de a scoate in evidenta discutia respectiva
9. Orice fel de continut cu caracter erotic va fi sters, iar daca este necesar se vor aplica avertismente.
10. Nu este permisa promovarea firmelor de hosting in afara de http://www.eXtreamHost.com , fie ca este vorba de o reclama directa sau indirecta.
11. Nu este permisa postarea de continut ilegal: warez, carding (bine cunoscutele "metode" de furat domenii etc.) si alte practici "neortodoxe", se vor aplica avertismente sau ban, dupa caz si antecedente.

SANCTIONAM DRASTIC INCALCAREA ACESTOR REGULI SI ORICE ABUZ !


WARNINGS/Avertismente
3 Avertismente = BAN pe forum pentru o anumita perioada de timp, in functie de gravitatea regulilor incalcate!
1 Avertisment = 15 de zile

Mesaje private
Abuzul in orice fel de folosirea mesajelor private va duce la sanctionare. In concluzie, vi se va lua dreptul de a mai trimite mesaje.
Reclamatiile cat si penalizarile se regasesc aici: discutii-forum/reclamatii-mesaje-private-t335539.html

Suplimentar
1. In semnatura nu sunt permise linkuri catre jocuri (site-uri) gen bitefight, monstergame, etc.
2. La profilul Detinator server CS se permite reclama catre un server de Counter-Strike.
3. Orice insulta adusa asupra unui administrator se penalizeaza cu ban permanent. Orice insulta adusa asupra unui moderator se penalizeaza (in functie de gravitatea situatiei) de la avertisment pana la ban permanent.
4. Nu se permite ridicarea subiectelor cu mesaje gen "UP!" unul dupa altul, indiferent de timpul dintre raspunsuri.


Atentionari
1. Nu se permite schimbarea numelui pe forum
2. Nu aveti voie cu mai mult de 1 cont / persoana (vi se sterg toate mesajele si contul de utilizator de pe forum drept penalizare) - cei care abuzeaza si isi fac mai multe conturi, risca sa primeasca ban permanent

 

[regulia][/regulia]
Model postare addonsuri : Afiseaza modelul
Acesta este un tip standard pentru postarea unui addons

A. Continut

- Nu mai stergeti folderul scripting din amxmodx pe motiv ca nu avem nevoie sau ca face lag !
- Nu includeti in addons mai multe pluginuri care fac acelasi lucru, gen hpk.
- Nu includeti in addons pluginul show_ip la care orice jucator are acces la comanda amx_ipban.
- Nu includeti in addons pluginuri care nu stiti ce fac.
- Nu personalizati addons-ul cu reclame catre alte site-uri/forum-uri,etc...
- Postati intotdeauna .sma-ul pluginurilor incluse.

B. Postare

Titlul: Va contine tipul addons-ului ( amxmodx/amxmod/adminmod/war3ft/superhero/csdm/etc..)
- Va rog nu folositi in numele topic-ului caractere ! Gen : "-->> addons by me <--"
- Deoarece am observat cateva confuzii, cand postati un addons, nu scrieti in interiorul postului "titlu : addons,blablabla"


Descriere:

Ce contine addons-ul. Adica ce mod, ce versiune, ce alte facilitati are in plus (booster,hlguard,webmod,statsme,etc.)
* Puteti folosi urmatorii termeni :

* Normal - addons standard.
* Normal+ - addons standard dar cu cateva lucruri modificate.
* War3ft - addons cu puteri war3ft.
* UWC3 - addons cu puteri war3ft diverse.
* Respawn/CSDM - addons care te reinvie imediat dupa ce mori.
* Soccerjam - addons cu fifa/cs instalat.
* Zombie - addons in care jucatorii trebuie 'infectati' de un zombie.
* DeathRun - addons in care jucatorii trebuie sa treaca de obstacole
* Hide N'Seek - addons in
* Divers - addons Neinclus in aceste tipuri (daca credeti ca mai trebuie adaugat un alt tip trimiteti-mi mesaj pe privat !)

Autor: Cine a facut addonsul respectiv
Versiune: 1.x 2.x
Descarcare:

Code:
[url=Linkul_catre_addons]Link![/url]


Pluginuri: aici veti scrie ce pluginuri are addons-ul postat (fara cele de baza) si ce fac acestea !
plugin1.amxx - ce face pluginul respectiv
plugin2.amxx - ce face pluginul respectiv
plugin3.amxx - ce face pluginul respectiv

ATENTIE !
- Daca vreti sa postati un addons care nu este facut de dvs.,folositi intai cautarea pentru a va asigura ca addons-ul respectiv nu este deja postat de altcineva !
- De asemenea,daca incercati sa ne pacaliti cu un addons copiat si punandu-va pe dvs ca si autor,topicul va fi mutat la Cos si riscati sa primiti warn !
- NU postati tot link-ul catre addons ! Ci folositi ]URL :
Code:
[url=linkul_catre_addons]cuvant[/url]


C. Raspuns/Reply
1.Cei care posteaza addons-ul !
Daca vi se zice "gj,misto addons" nu raspundeti cu "merci,alte pareri",etc...

2.Cei care raspund !
Nu faceti reply-uri de gen-ul "gj","bravo","misto addons","gg tare",etc...

3.Copiere !
Daca vi se pare ca un addons postat este copiat, nu faceti replay cu "copiat,praf","addons-ul este copiat","nu tu l-ai facut".etc.. ci veniti cu o dovada daca vreti sa fiti bagati in seama! Daca aduceti acuzatii false riscati sa primiti warn ! De asemenea, nu aduceti cuvinte vulgare la adresa autorului, veti primi fara nici o ezitare warn sau chiar ban !
Model postare servere :Afiseaza modelul
Va rugam respectati urmatorul model de postare al serverului, completand campurile cu datele corecte:

Titlul va contine: NUMELE / ADRESA IP a serverului si in paranteze patrate Non.Steam / Steam / Steam & Non.Steam
Adresa poate fi de tip: NUME / IP
Port: portul acestuia
Jucatori: 18 / 22 / 24 (sau cat aveti setat)
Tipul poate fi: Non.Stop (merge 24/24 ore) sau PartTime (functioneaza doar ziua sau intre anumite ore ale zilei/noptii)
Modul poate fi: Normal / ZombieMod / SourceMod / Metamod:Source

Anticheat: Protejat / Neprotejat
Tara: RO / US / DE (sau orice alte INITIALE ale tarii respective)

EXEMPLU:
Titlu (sau numele topicului): ExTrEaM [Steam & Non.Steam]
Continut:
    Adresa: extream.idle.ro (acesta este doar un exemplu!)
    Port: 27015
    Jucatori: 18
    Tip: Non.Stop
    Mod: Normal
    Anticheat: Neprotejat
    Tara: RO

----------- Sfarsit exemplu ---------------------

* Nu va lasati adresa la SITE / FORUM in model pentru ca se considera reclama si primiti avertisment sau topicul dvs. ajunge la cos!
* Titlurile vor fi colorate cu rosu ca in exemplul de deasupra !
* Cine NU respecta modelul prezentat i se va STERGE topicul !!
* NU aveti voie sa adaugati comentarii de genul: serverul meu este cel mai tare..etc. pentru ca iarasi vi se va sterge topicul ! Insa puteti lasa alte informatii diverse (un ID Yahoo, un mail, etc.)
User avatar
n0talaMa
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 242
Joined: 10 Mar 2013, 11:36
Detinator Steam: Da
SteamID: Privat !!!
Location: Rominia
Has thanked: 9 times

05 Jul 2013, 22:45

fratimiu nu ii aceiia ce am vrut eu Da-mi add owner_n0talama sau lasami idu in privat mersi
Post Reply

Return to “Cereri”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: Bing [Bot] and 20 guests