[AMXX] Modificarea modelului unei arme ( v, p, w )

Tutoriale scripting, cod si portiuni de cod.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com

User avatar
Hades Ownage
Membru eXtream
Membru eXtream
Posts: 3182
Joined: 22 Oct 2008, 10:12
Detinator Steam: Da
Detinator server CS: jb.clutch.ro
SteamID: hades-source
Reputatie: Fost Super Moderator
Fost Scripter eXtreamCS
Nume anterior: hadesownage
Location: Iasi
Has thanked: 324 times
Been thanked: 406 times

17 Aug 2013, 11:37

Descriere: În acest tutorial am să vă arăt cum modificaţi modelul unei arme ( skin ), acesta este un tutorial complet şi am să vă explic pas cu pas.

1. Mai întâi avem nevoie de fakemeta şi engine pe care le includem astfel:

Code: Select all

#include <  fakemeta  >
#include <  engine  >     
2. Acum trebuie să declarăm modelele, nu vom folosi define ci new:

Code: Select all

new Model_V [ 66 ] = "models/ModelArma/v_model.mdl";
  • Model_V - numele declaraţiei
  • 66 - numărul maxim de caractere pe care poate să îl aibă calea către model
  • "models/ModelArma/v_model.mdl" - calea unde se află modelul
3. După ce am declarat Model_V, facem la fel şi pentru Model_P şi Model_W:

Code: Select all

new Model_P [ 66 ] = "models/ModelArma/p_model.mdl";
new Model_W [ 66 ] = "models/ModelArma/w_model.mdl";
4. Creeăm un nou define şi anume:

Code: Select all

#define ARMANOUA CSW_AK47     
Acum trecem la init ( plugin_init ):

*. În init adăugăm următorul event şi următoarea funcţie forward:

Adăugarea eventului:

Code: Select all

register_event ( "CurWeapon", "ArmaNoua_Model", "be", "1=1" ); 
  • CurWeapon - funcţia care o cere eventul
  • ArmaNoua_Model - numele public-ului unde va acţiona funcţia
  • be - flag-ul eventului
  • 1=1 - condiţia eventului
Adăugarea funcţiei forward:

Code: Select all

register_forward ( FM_SetModel, "ArmaNoua_SetWModel" ); 
  • FM_SetModel - forward-ul funcţiei
  • ArmaNoua_SetWModel - numele public-ului unde acţionează funcţia
Până acum codul dvs. trebuie să arate aşa:

Code: Select all

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <  amxmodx  >
#include <  fakemeta  >
#include <  engine  >

#define PLUGIN "Modificarea Modelului A Unei Arme"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "hadesownage"

new Model_V [ 66 ] = "models/ModelArma/v_model.mdl";
new Model_P [ 66 ] = "models/ModelArma/p_model.mdl";
new Model_W [ 66 ] = "models/ModelArma/w_model.mdl";

#define ARMANOUA CSW_AK47

public plugin_init ( ) {
    
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_event ( "CurWeapon", "ArmaNoua_Model", "be", "1=1" ); 
    register_forward ( FM_SetModel, "ArmaNoua_SetWModel" ); 
}
Acesta a fost init-ul, acum urmează precache-ul:

1. Creeăm un nou public cu numele plugin_precache, fără parametrii:

Code: Select all

public plugin_precache ( ) {
2. În public adăugăm următoarele linii:

Code: Select all

precache_model ( Model_V )
precache_model ( Model_P )
precache_model ( Model_W )
Fără precache o să îi dea eroare client-ului şi îi va ieşi din joc.

Acum creeăm cele două public-uri:

Public-ul: ArmaNoua_Model

1. Creeăm public-ul ArmaNoua_Model cu parametrul id:

Code: Select all

public ArmaNoua_Model ( id ) {
2. În el adăugăm următoarea verificaţie:

Code: Select all

if ( get_user_weapon ( id ) == ARMANOUA ) { 
3. În verificaţie adăugăm linia următoare:

Code: Select all

set_pev ( id, pev_viewmodel2, Model_V );
Această funcţie setează modelul V
4. Acum adăugăm şi pentru modelul P:

Code: Select all

set_pev ( id, pev_weaponmodel2, Model_P );
A mai rămas un singur public, codul dvs. trebuie să arate aşa până acum:

Code: Select all

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <  amxmodx  >
#include <  fakemeta  >
#include <  engine  >

#define PLUGIN "Modificarea Modelului A Unei Arme"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "hadesownage"

new Model_V [ 66 ] = "models/ModelArma/v_model.mdl";
new Model_P [ 66 ] = "models/ModelArma/p_model.mdl";
new Model_W [ 66 ] = "models/ModelArma/w_model.mdl";

public plugin_init ( ) {
    
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_event ( "CurWeapon", "ArmaNoua_Model", "be", "1=1" ); 
    register_forward ( FM_SetModel, "ArmaNoua_SetWModel" ); 
}

public plugin_precache ( ) {
    
    precache_model ( Model_V );
    precache_model ( Model_P );
    precache_model ( Model_W );
    
}

public ArmaNoua_Model ( id ) {
    
    if ( get_user_weapon ( id ) == ARMANOUA ) {
        
        set_pev ( id, pev_viewmodel2, Model_V );
        set_pev ( id, pev_weaponmodel2, Model_P );
        
    }
}
Public-ul: ArmaNoua_SetWModel

1. Creeăm public-ul cu următoarele param-uri: entity şi model [ ]:

Code: Select all

public ArmaNoua_SetWModel ( entity, model [ ] ) { 
2. În el trebuie să adăugăm o verificaţie cum că dacă entity ( entitatea ) nu este una validă, plugin-ul să se oprească:

Code: Select all

if ( !is_valid_ent ( entity ) ) return FMRES_IGNORED; 
3. Acum trebuie să găsim clasa entităţii ( entity ):

Code: Select all

static szClassName [ 33 ];
entity_get_string ( entity, EV_SZ_classname, szClassName, charsmax ( szClassName ) ); 
4. Trebuie să adăugăm următoarea verificaţie, cum că dacă clasa entităţii nu este egală cu weaponbox, plugin-ul să se oprească:

Code: Select all

if ( !equal ( szClassName, "weaponbox" ) ) return FMRES_IGNORED; 
5. Acum declarăm arma astfel:

Code: Select all

new WPN_ArmaNoua = find_ent_by_owner ( -1, "weapon_ak47", entity ); 
6. Adăugăm următoarea verificaţie, cum că arma player-ului este egală cu w_ak47.mdl:

Code: Select all

if ( is_valid_ent ( WPN_ArmaNoua ) && equal ( model, "models/w_ak47.mdl" ) ) { 
7. În această verificaţie adăugăm următoarele linii:

Code: Select all

entity_set_int ( WPN_ArmaNoua, EV_INT_impulse, 103 );
entity_set_model ( entity, Model_W );
return FMRES_SUPERCEDE; 
8. Închidem verificaţia ( } ) şi adăugăm următorul return:

Code: Select all

return FMRES_IGNORED; 
Dacă arma jucătorului nu este egală cu w_ak47.mdl atunci plugin-ul o să se oprească.
Asta a fost tot, plugin-ul dvs. trebuie să arate astfel:

Code: Select all

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <  amxmodx  >
#include <  fakemeta  >
#include <  engine  >

#define PLUGIN "Modificarea Modelului A Unei Arme"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "hadesownage"

new Model_V [ 66 ] = "models/ModelArma/v_model.mdl";
new Model_P [ 66 ] = "models/ModelArma/p_model.mdl";
new Model_W [ 66 ] = "models/ModelArma/w_model.mdl";

#define ARMANOUA CSW_AK47

public plugin_init ( ) {
    
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_event ( "CurWeapon", "ArmaNoua_Model", "be", "1=1" ); 
    register_forward ( FM_SetModel, "ArmaNoua_SetWModel" ); 
}

public plugin_precache ( ) {
    
    precache_model ( Model_V );
    precache_model ( Model_P );
    precache_model ( Model_W );
    
}

public ArmaNoua_Model ( id ) {
    
    if ( get_user_weapon ( id ) == ARMANOUA ) {
        
        set_pev ( id, pev_viewmodel2, Model_V );
        set_pev ( id, pev_weaponmodel2, Model_P );
        
    }
}

public ArmaNoua_SetWModel ( entity, model [ ] ) {
    
    if ( !is_valid_ent ( entity ) ) return FMRES_IGNORED;
        
    static szClassName [ 33 ];
    entity_get_string ( entity, EV_SZ_classname, szClassName, charsmax ( szClassName ) );
    
    if ( !equal ( szClassName, "weaponbox" ) ) return FMRES_IGNORED;
            
    new WPN_ArmaNoua = find_ent_by_owner ( -1, "weapon_ak47", entity );
    
    if ( is_valid_ent ( WPN_ArmaNoua ) && equal ( model, "models/w_ak47.mdl" ) ) {
        
        entity_set_int ( WPN_ArmaNoua, EV_INT_impulse, 103 );
        entity_set_model ( entity, Model_W );
        return FMRES_SUPERCEDE;
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
} 
Mulţuimiri lui Aragon fiindcă am luat funcţia de Set W Model dintr-un plugin de-al lui.
Dacă întâlniti probleme puteţi să lăsaţi reply în topic şi o să vă răspund cât pot de repede.
Exprimăţi recunoştinţa dacă ţi-a fost de folos acest tutorial !
Kekshost
User avatar
KronoS eXtream
Fost administrator
Fost administrator
Posts: 4378
Joined: 02 Apr 2009, 19:18
Detinator Steam: Da
Reputatie: Fost administrator
Fost detinator Zombie-Land.eXtream.Ro
Contribuitor
Fost Scripter eXtreamCS
Dezvoltator al listei de seriozitate eXtreamCS
Location: Bucharest
Has thanked: 551 times
Been thanked: 820 times
Contact:

17 Aug 2013, 11:43

Foarte bun tutorialul :)
66 - câţi parametri poate să aibă declaraţia
->
66 - numarul maxim de caractere pe care poate sa il aiba calea catre model
Se poate folosi Ham_Item_Deploy in loc de CurWeapon (implica includerea librariei hamsandwich).
Nu efectuez tranzactii pe mess, skype etc. Aveti grija la indivizii care se dau drept mine!
Nu mai ofer suport asa ca nu imi mai trimiteti mesaje in legatura cu asta!


Zombie Plague Shade 1.2-debug1 [with Item Limiter] (12 September 2015) - Bombardier Branch
User avatar
Hades Ownage
Membru eXtream
Membru eXtream
Posts: 3182
Joined: 22 Oct 2008, 10:12
Detinator Steam: Da
Detinator server CS: jb.clutch.ro
SteamID: hades-source
Reputatie: Fost Super Moderator
Fost Scripter eXtreamCS
Nume anterior: hadesownage
Location: Iasi
Has thanked: 324 times
Been thanked: 406 times

17 Aug 2013, 11:48

@KronoS # GG Dacă foloseam ceva legat de modulul hamsandwich, era ok să folosesc acea funcţie, dar doar pentru o funcţie nu are rost să includ un nou modul.
User avatar
KronoS eXtream
Fost administrator
Fost administrator
Posts: 4378
Joined: 02 Apr 2009, 19:18
Detinator Steam: Da
Reputatie: Fost administrator
Fost detinator Zombie-Land.eXtream.Ro
Contribuitor
Fost Scripter eXtreamCS
Dezvoltator al listei de seriozitate eXtreamCS
Location: Bucharest
Has thanked: 551 times
Been thanked: 820 times
Contact:

17 Aug 2013, 11:51

Hades Ownage wrote:@KronoS # GG Dacă foloseam ceva legat de modulul hamsandwich, era ok să folosesc acea funcţie, dar doar pentru o funcţie nu are rost să includ un nou modul.
E mai eficient fata de CurWeapon, care este apelat de mai multe ori.
Ham_Item_Deploy este apelat doar la schimbarea armei.

Offtopic: Si la schimbarea vitezei unui jucator e mai ok sa folosesti Ham_Item_PreFrame in loc de CurWeapon.
Nu efectuez tranzactii pe mess, skype etc. Aveti grija la indivizii care se dau drept mine!
Nu mai ofer suport asa ca nu imi mai trimiteti mesaje in legatura cu asta!


Zombie Plague Shade 1.2-debug1 [with Item Limiter] (12 September 2015) - Bombardier Branch
Cosmin
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 9362
Joined: 06 Jul 2013, 22:08
Detinator Steam: Da
Detinator server CS: Nu
Reputatie: Fost eXtream Mod
Fost Scripter eXtreamCS
Nume anterior: scosmynnnn
Has thanked: 492 times
Been thanked: 547 times

19 Aug 2013, 17:02

Felicitari cred ca ai stat toata ziua pe acest tutorial.
User avatar
SupremEuS
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 544
Joined: 21 Aug 2010, 12:53
Detinator Steam: Nu
CS Status: Never back down !
Detinator server CS: HNS.LAFEL.RO
SteamID: Nu detin cont steam.
Location: Zalău
Has thanked: 2 times
Been thanked: 24 times
Contact:

22 Aug 2013, 22:44

Foarte bun tutorial !
  • Daca consideri ca te-am ajutat , apasa butonul Image !
  • Noi scriem Româneşte, nu R0m@n3$t3!
  • ''Vulgaritatea si prostia nu se asorteaza cu nimic.'' - Serban Ionescu
  • Fara bani femeile nu gem, femeile compot. :)

Image Image
REGULI GENERALE : Afișează regulile forumului
1. Utilizati corect limba romana (folositi cuvinte intregi, virgula, punctul si cratima). NU FOLOSITI limbaj de chat!
2. Raspundeti concret! Fara offtopic, fara mesaje scurte, inutile sau deja postate!
* offtopic = reprezinta devierea de la subiectul care se discuta
3. Folosirea cuvintelor sau inregistrarea cu nume obscene/jignitoare duce la restrictionarea accesului, stergerea contului, etc.
4. Este interzis orice atac la persoana. Discutati ideea, nu persoana !
5. Restrictii reclame :
a) Reclama este permisa in subiecte atat timp cat ele au legatura cu idea care se discuta.
b) In semnatura este permisa o singura reclama SIMPLA de tip TEXT cu dimensiunea fontului setat pe NORMAL
c) Reclama nu este permisa in campurile personale gen: Locatie, CS Status.
d) Nu aveti voie sa deschideti topicuri cu referire exacta la un site in scopul obtinerii de vizite, se considera reclama !
6. Nu folositi imagini in semnatura mai mari decat 500x120. Puteti folosi mai multe imagini care, toate sa nu depaseasca marimea impusa !
7. Folositi CAUTAREA si apoi intrebati pentru ceva daca nu exista pe forum! Numele topicurilor create trebuie sa reflecte continutul subiectului pe care se discuta. Nu vor fi permise topicuri de genul: help, ajutor pls, cum fac, etc
8. Este permisa continuarea unei discutii vechi de pe forum, chiar daca aceasta a fost deschisa cu cativa ani in urma. NU se permite insa dublu-post, triplu-post sau UP-uri.
* dublu-post / triplu - post = adaugarea unor mesaje unul dupa altul intr-o discutie a forumului de catre aceeasi persoana
* UP = adaugarea unor mesaje unul dupa altul cu scopul de a scoate in evidenta discutia respectiva
9. Orice fel de continut cu caracter erotic va fi sters, iar daca este necesar se vor aplica avertismente.
10. Nu este permisa promovarea firmelor de hosting in afara de http://www.eXtreamHost.com , fie ca este vorba de o reclama directa sau indirecta.
11. Nu este permisa postarea de continut ilegal: warez, carding (bine cunoscutele "metode" de furat domenii etc.) si alte practici "neortodoxe", se vor aplica avertismente sau ban, dupa caz si antecedente.

SANCTIONAM DRASTIC INCALCAREA ACESTOR REGULI SI ORICE ABUZ !


WARNINGS/Avertismente
3 Avertismente = BAN pe forum pentru o anumita perioada de timp, in functie de gravitatea regulilor incalcate!
1 Avertisment = 15 de zile

Mesaje private
Abuzul in orice fel de folosirea mesajelor private va duce la sanctionare. In concluzie, vi se va lua dreptul de a mai trimite mesaje.
Reclamatiile cat si penalizarile se regasesc aici: discutii-forum/reclamatii-mesaje-private-t335539.html

Suplimentar
1. In semnatura nu sunt permise linkuri catre jocuri (site-uri) gen bitefight, monstergame, etc.
2. La profilul Detinator server CS se permite reclama catre un server de Counter-Strike.
3. Orice insulta adusa asupra unui administrator se penalizeaza cu ban permanent. Orice insulta adusa asupra unui moderator se penalizeaza (in functie de gravitatea situatiei) de la avertisment pana la ban permanent.
4. Nu se permite ridicarea subiectelor cu mesaje gen "UP!" unul dupa altul, indiferent de timpul dintre raspunsuri.


Atentionari
1. Nu se permite schimbarea numelui pe forum
2. Nu aveti voie cu mai mult de 1 cont / persoana (vi se sterg toate mesajele si contul de utilizator de pe forum drept penalizare) - cei care abuzeaza si isi fac mai multe conturi, risca sa primeasca ban permanent

 

Model postare addonsuri : Afiseaza modelul
Acesta este un tip standard pentru postarea unui addons

A. Continut

- Nu mai stergeti folderul scripting din amxmodx pe motiv ca nu avem nevoie sau ca face lag !
- Nu includeti in addons mai multe pluginuri care fac acelasi lucru, gen hpk.
- Nu includeti in addons pluginul show_ip la care orice jucator are acces la comanda amx_ipban.
- Nu includeti in addons pluginuri care nu stiti ce fac.
- Nu personalizati addons-ul cu reclame catre alte site-uri/forum-uri,etc...
- Postati intotdeauna .sma-ul pluginurilor incluse.

B. Postare

Titlul: Va contine tipul addons-ului ( amxmodx/amxmod/adminmod/war3ft/superhero/csdm/etc..)
- Va rog nu folositi in numele topic-ului caractere ! Gen : "-->> addons by me <--"
- Deoarece am observat cateva confuzii, cand postati un addons, nu scrieti in interiorul postului "titlu : addons,blablabla"


Descriere:

Ce contine addons-ul. Adica ce mod, ce versiune, ce alte facilitati are in plus (booster,hlguard,webmod,statsme,etc.)
* Puteti folosi urmatorii termeni :

* Normal - addons standard.
* Normal+ - addons standard dar cu cateva lucruri modificate.
* War3ft - addons cu puteri war3ft.
* UWC3 - addons cu puteri war3ft diverse.
* Respawn/CSDM - addons care te reinvie imediat dupa ce mori.
* Soccerjam - addons cu fifa/cs instalat.
* Zombie - addons in care jucatorii trebuie 'infectati' de un zombie.
* DeathRun - addons in care jucatorii trebuie sa treaca de obstacole
* Hide N'Seek - addons in
* Divers - addons Neinclus in aceste tipuri (daca credeti ca mai trebuie adaugat un alt tip trimiteti-mi mesaj pe privat !)

Autor: Cine a facut addonsul respectiv
Versiune: 1.x 2.x
Descarcare:

Code:
[url=Linkul_catre_addons]Link![/url]


Pluginuri: aici veti scrie ce pluginuri are addons-ul postat (fara cele de baza) si ce fac acestea !
plugin1.amxx - ce face pluginul respectiv
plugin2.amxx - ce face pluginul respectiv
plugin3.amxx - ce face pluginul respectiv

ATENTIE !
- Daca vreti sa postati un addons care nu este facut de dvs.,folositi intai cautarea pentru a va asigura ca addons-ul respectiv nu este deja postat de altcineva !
- De asemenea,daca incercati sa ne pacaliti cu un addons copiat si punandu-va pe dvs ca si autor,topicul va fi mutat la Cos si riscati sa primiti warn !
- NU postati tot link-ul catre addons ! Ci folositi ]URL :
Code:
[url=linkul_catre_addons]cuvant[/url]


C. Raspuns/Reply
1.Cei care posteaza addons-ul !
Daca vi se zice "gj,misto addons" nu raspundeti cu "merci,alte pareri",etc...

2.Cei care raspund !
Nu faceti reply-uri de gen-ul "gj","bravo","misto addons","gg tare",etc...

3.Copiere !
Daca vi se pare ca un addons postat este copiat, nu faceti replay cu "copiat,praf","addons-ul este copiat","nu tu l-ai facut".etc.. ci veniti cu o dovada daca vreti sa fiti bagati in seama! Daca aduceti acuzatii false riscati sa primiti warn ! De asemenea, nu aduceti cuvinte vulgare la adresa autorului, veti primi fara nici o ezitare warn sau chiar ban !
Model postare servere :Afiseaza modelul
Va rugam respectati urmatorul model de postare al serverului, completand campurile cu datele corecte:

Titlul va contine: NUMELE / ADRESA IP a serverului si in paranteze patrate Non.Steam / Steam / Steam & Non.Steam
Adresa poate fi de tip: NUME / IP
Port: portul acestuia
Jucatori: 18 / 22 / 24 (sau cat aveti setat)
Tipul poate fi: Non.Stop (merge 24/24 ore) sau PartTime (functioneaza doar ziua sau intre anumite ore ale zilei/noptii)
Modul poate fi: Normal / ZombieMod / SourceMod / Metamod:Source

Anticheat: Protejat / Neprotejat
Tara: RO / US / DE (sau orice alte INITIALE ale tarii respective)

EXEMPLU:
Titlu (sau numele topicului): ExTrEaM [Steam & Non.Steam]
Continut:
    Adresa: extream.idle.ro (acesta este doar un exemplu!)
    Port: 27015
    Jucatori: 18
    Tip: Non.Stop
    Mod: Normal
    Anticheat: Neprotejat
    Tara: RO

----------- Sfarsit exemplu ---------------------

* Nu va lasati adresa la SITE / FORUM in model pentru ca se considera reclama si primiti avertisment sau topicul dvs. ajunge la cos!
* Titlurile vor fi colorate cu rosu ca in exemplul de deasupra !
* Cine NU respecta modelul prezentat i se va STERGE topicul !!
* NU aveti voie sa adaugati comentarii de genul: serverul meu este cel mai tare..etc. pentru ca iarasi vi se va sterge topicul ! Insa puteti lasa alte informatii diverse (un ID Yahoo, un mail, etc.)
User avatar
KronoS eXtream
Fost administrator
Fost administrator
Posts: 4378
Joined: 02 Apr 2009, 19:18
Detinator Steam: Da
Reputatie: Fost administrator
Fost detinator Zombie-Land.eXtream.Ro
Contribuitor
Fost Scripter eXtreamCS
Dezvoltator al listei de seriozitate eXtreamCS
Location: Bucharest
Has thanked: 551 times
Been thanked: 820 times
Contact:

25 Aug 2013, 17:16

Mutat in Prima pagină » eXtream - Counter-Strike 1.6 » Programarea CS-ului » Scripting
Nu efectuez tranzactii pe mess, skype etc. Aveti grija la indivizii care se dau drept mine!
Nu mai ofer suport asa ca nu imi mai trimiteti mesaje in legatura cu asta!


Zombie Plague Shade 1.2-debug1 [with Item Limiter] (12 September 2015) - Bombardier Branch
LordOfNothing
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 387
Joined: 19 Jul 2013, 15:51
Detinator Steam: Nu
Reputatie: Restrictie PM
Has thanked: 11 times
Been thanked: 35 times

16 Nov 2013, 13:10

Sau si mai usor puteti folosi OrpheuMemoryReplace()

take a shoot :

Code: Select all

#include <amxmodx>
#include <orpheu_memory>
    
public plugin_precache()
{
     OrpheuMemoryReplace( "weaponModels", 0, "models/v_hegrenade.mdl", "models/v_hegrenad.mdl" );
     OrpheuMemoryReplace( "weaponModels", 0, "models/w_m4a1.mdl", "models/w_m4a2.mdl" );
}
file :

Code: Select all

{
    "name"        : "weaponModels",
    "library"     : "mod",
    "type"        : "string",
    "memoryType"  : "data"
}
LordOfNothing
Membru, skill +1
Membru, skill +1
Posts: 387
Joined: 19 Jul 2013, 15:51
Detinator Steam: Nu
Reputatie: Restrictie PM
Has thanked: 11 times
Been thanked: 35 times

24 Nov 2013, 16:55

KronoS # GG wrote:
Hades Ownage wrote:@KronoS # GG Dacă foloseam ceva legat de modulul hamsandwich, era ok să folosesc acea funcţie, dar doar pentru o funcţie nu are rost să includ un nou modul.
E mai eficient fata de CurWeapon, care este apelat de mai multe ori.
Ham_Item_Deploy este apelat doar la schimbarea armei.

Offtopic: Si la schimbarea vitezei unui jucator e mai ok sa folosesti Ham_Item_PreFrame in loc de CurWeapon.

Mai eficent la Ham_Item_Deploy este HAm_Player_ResetMaxSpeed
Cosmin
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 9362
Joined: 06 Jul 2013, 22:08
Detinator Steam: Da
Detinator server CS: Nu
Reputatie: Fost eXtream Mod
Fost Scripter eXtreamCS
Nume anterior: scosmynnnn
Has thanked: 492 times
Been thanked: 547 times

14 Dec 2013, 17:45

La inceput mi sa parut greu tutorialul :)) acum partea mai grea mi se pare cu W .. mersi inca odata pentru tutorial :)
PyKw
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 71
Joined: 05 Aug 2010, 23:04
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com!
Has thanked: 11 times
Been thanked: 2 times
Contact:

24 Dec 2013, 13:20

Frumos tutorial, eu unu recomand sa folositi Ham_Item_Deploy atunci cand vreti sa setati un anumit model pentru knife.
User avatar
Clawuu.
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 22
Joined: 01 Mar 2014, 15:16
Detinator Steam: Nu
CS Status: Scripter eXtreamCS
Detinator server CS: Fost Detinator
SteamID: -
Location: Braila
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

17 Mar 2014, 08:46

Foarte tare. Am facut exact cum ai zis tu in tutorialul de mai sus si a dat si roade. Doar ca ete o mica problema. Eu vreau sa setez modelul doar la echipa CT, iar la TS sa fie alt model pe care il am inclus intr-un alt plugin de JailBreak. Intrebarea este cum fac sa fie numai pentru CT ?
Nu regret nimic din ce am facut pana acum !
Image
Post Reply

Return to “Scripting”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 0 guests