Plugin BHOP

Categoria cu cereri de pluginuri si nu numai.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com

Forum rules
Accesează link-ul pentru a putea vedea regulile forumului

Daca doriti sa vi se modifice un plugin, va rugam postati aici .
Post Reply
aNdu..
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 3
Joined: 12 Sep 2013, 17:00
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Has thanked: 2 times
Contact:

16 Sep 2013, 22:00

Buna Ziua.

Daca aveti sau puteti sa-mi faceti un plugin de bhop pentru mode deathrun dar nu deala care cand faci stanga sau dreapta sa se duca ianinte sau sa se opreasta cand faci bhop in cerc sa faci viteaza nu dinacela praf care cand faci colt se duce inainte si se opreste :( ...va rog ajutatima c acest plugin de bhop....care sa mearga normal nu asa ca acestea de pe net ....daca vrei si puteti sa ma ajuti ..Multumesc anticipat !
Go Go Go --->Respawn.rLz.Ro<--- Go Go Go
RoyalServer
User avatar
alkaline
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 734
Joined: 18 Jul 2012, 09:42
Detinator Steam: Da
Reputatie: Fost Moderator ajutator
Nume anterior: lucylucy
Fond eXtream: 0
Location: Caras-Severin
Has thanked: 5 times
Been thanked: 296 times

16 Sep 2013, 22:03

| Afiseaza codul
#include <amxmodx>
#include <engine>

#define PLUGIN "BHOP"
#define VERSION "0.1"

#define   FL_WATERJUMP   (1<<11)
#define   FL_ONGROUND         (1<<9)

public plugin_init( ) {

	register_plugin( PLUGIN, VERSION, "lucy" );

}

public client_putinserver( id ) {
	server_print("Plugin BHOP Creat de lucy ") 
	set_task( 0.1,  "client_PreThink", id );
}

public client_PreThink(id) {
   
   entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0);
   
   if(entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
      new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags);

      if(flags & FL_WATERJUMP)
         return 0;
         
      if(entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2)
         return 0;
         
      if(!(flags & FL_ONGROUND))
         return 0;
      
      new Float:velocity[3];
      entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
      velocity[2] += 250.0;
      entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);

      entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
   }
   
   return 0;
}
User avatar
FaTzZu
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 1206
Joined: 22 Dec 2012, 18:37
Detinator Steam: Da
Reputatie: Fost moderator ajutator
Has thanked: 114 times
Been thanked: 168 times

16 Sep 2013, 22:04

Lucy ti-e greu sa pui credite pentru cel care a facut codul original? Nu cred :-j
A fool's brain digests philosophy into folly, science into superstition, and art into pedantry.

#RETIRED.
User avatar
KrAiD.
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 866
Joined: 15 Jun 2013, 12:14
Detinator Steam: Da
CS Status: Cat de cat activ :D
Detinator server CS: Nu
Reputatie: Fost Moderator ajutator
0.7 / 3
Has thanked: 14 times
Been thanked: 131 times
Contact:

17 Sep 2013, 11:40

aNdu nu este de la bhop si este din server.cfg trebuie sa ai sv_airaccelerate 100
munir
Membru eXtream
Membru eXtream
Posts: 3193
Joined: 30 Aug 2012, 22:16
Detinator Steam: Da
CS Status: Fost scripter
Detinator server CS: Nu
SteamID: -
Reputatie: Fost super moderator
Restrictie schimbare nume
Nume anterior: falseq, cruyff
Location: Bucuresti
Has thanked: 342 times
Been thanked: 571 times
Contact:

17 Sep 2013, 13:24

lucylucy wrote:
| Afiseaza codul
#include <amxmodx>
#include <engine>

#define PLUGIN "BHOP"
#define VERSION "0.1"

#define   FL_WATERJUMP   (1<<11)
#define   FL_ONGROUND         (1<<9)

public plugin_init( ) {

	register_plugin( PLUGIN, VERSION, "lucy" );

}

public client_putinserver( id ) {
	server_print("Plugin BHOP Creat de lucy ") 
	set_task( 0.1,  "client_PreThink", id );
}

public client_PreThink(id) {
   
   entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0);
   
   if(entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
      new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags);

      if(flags & FL_WATERJUMP)
         return 0;
         
      if(entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2)
         return 0;
         
      if(!(flags & FL_ONGROUND))
         return 0;
      
      new Float:velocity[3];
      entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
      velocity[2] += 250.0;
      entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);

      entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
   }
   
   return 0;
}
Luci, daca te intreb ce inseamna entity_set_vector, nu sti.
Lucy ti-e greu sa pui credite pentru cel care a facut codul original? Nu cred
Puteai sa-i dai PM, nu sa faci post aiurea. Offtopic.
ON: amx_cvar sv_airaccelerate 100.
Retras
User avatar
alkaline
Fost moderator
Fost moderator
Posts: 734
Joined: 18 Jul 2012, 09:42
Detinator Steam: Da
Reputatie: Fost Moderator ajutator
Nume anterior: lucylucy
Fond eXtream: 0
Location: Caras-Severin
Has thanked: 5 times
Been thanked: 296 times

17 Sep 2013, 13:55

| Afiseaza codul
Mai Comentati mult ma  :|  daca eu vreau sa ajut, o fac pentru fun , nu ca sa ma stresati voi , daca nu va convine si daca nu e bine ce am postat  bine , dar numai va bagati aiurea in munca mea .  si [code]entity_set_vector[/code] daca tu sti ce inseamna bine , eu stiu ca inseamna o entitate care seteaza un vector anume gravitatie,etc,.. in fine nu vreau sa fac Off dar am facuto
Asa ca gura mica daca mai vreti ajutor si respect din partea mea.. !
ON : l-am ajutat cum am stiut .
aNdu..
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 3
Joined: 12 Sep 2013, 17:00
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Has thanked: 2 times
Contact:

17 Sep 2013, 17:58

Va multumesc pentru tot sunteti super de treba vad ! daca vrei ceva -grad sv va dau cu cea mai mare placere cine vrea add: [email protected] :* mssss
Go Go Go --->Respawn.rLz.Ro<--- Go Go Go
Post Reply

Return to “Cereri”

  • Information