Descriere: Acesta este un plugin avansat pentru modul Furien, prin care se permite inregistrarea unor clase de furien prin pluginuri externe.O clasa se inregistreaza sub un anumit nume si presupune o descriere, un model de furien, viata, viteza si gravitatie.
Acest plugin este in curs de dezvoltare.Pe parcurs vor aparea versiuni mai avansate.
Nume: Advanced Furien Classes
Versiune: 1.1
Autor: KronoS # GG
Credite: Askhanar (schimbarea modelelor cu delay)
Descarcare: http://arcolenati.esy.es/files/Advanced ... es_1.1.rar
Comenzi publice (se tasteaza in joc prin apasarea tastei
Y):
- /class - comanda pentru schimbarea clasei de furien
Module necesare (se sterge
; din fata modulului de mai jos; acestea le gasiti in fisierul
amxmodx\configs\modules.ini):
cstrike
fakemeta
fun
hamsandwich
Changelog:
- | Afiseaza codul
* v1.1 - 20.10.2013
- Extended API
- Messages when you select a furien class
- Informing message
* v1.0 - 19.10.2013
- Initial release
Cum construiti o clasa de furien:
- | Afiseaza codul
Primul pas in crearea unei clase de furien este includerea bibliotecilor necesare.Clasele simple au nevoie doar de doua biblioteci: amxmodx si afc
Adaugati intr-o sursa noua urmatoarele linii:
[code]#include < amxmodx >
#include < afc >[/code]
Dupa ce am inclus bibliotecile, este necesar sa declaram o variabila care sa retina id-ul clasei pe care dorim sa o inregistram.
[code]new g_FurienClassID;[/code]
Urmatorul pas il reprezinta declararea unor constante care sa stocheze informatiile si atributele clasei.Prima constanta este folosita pentru numele clasei pe care dorim sa o inregistram si arata astfel:
[code]new const furienclass_name[ ] = "Numele Clasei de Furien";[/code]
Urmatoarea constanta reprezinta o scurta descriere a clasei.
[code]new const furienclass_desc[ ] = "Descriere";[/code]
A treia constanta stocheaza modelul clasei.
[code]new const furienclass_model[ ] = "zombie_source";[/code]
Urmatoarele trei constante memoreaza:
Viata
[code]const furienclass_hp = 150;[/code]
Viteza
[code]const furienclass_speed = 450;[/code]
Gravitatia
[code]const Float:furienclass_grav = 0.8;[/code]
Ultimul pas il reprezinta generarea si stocarea id-ului clasei de furien, precum si inregistrarea acesteia in functia plugin_init( ) folosind native-ul afc_register_furien_class( ... )
Pentru a stoca id-ul clasei, variabila g_FurienClassID trebuie sa fie egalata cu native-ul de inregistrare (deoarece acesta returneaza acel id).
[code]public plugin_init( )
{
g_FurienClassID = afc_register_furien_class( furienclass_name, furienclass_desc, furienclass_model, furienclass_hp, furienclass_speed, furienclass_grav );
}[/code]
Dupa ce ati urmat acesti pasi, sursa o sa arate astfel:
[code]#include < amxmodx >
#include < afc >
new g_FurienClassID;
new const furienclass_name[ ] = "Numele Clasei de Furien";
new const furienclass_desc[ ] = "Descriere";
new const furienclass_model[ ] = "zombie_source";
const furienclass_hp = 150;
const furienclass_speed = 450;
const Float:furienclass_grav = 0.8;
public plugin_init( )
{
g_FurienClassID = afc_register_furien_class( furienclass_name, furienclass_desc, furienclass_model, furienclass_hp, furienclass_speed, furienclass_grav );
}[/code]
Sursa obtinuta trebuie compilata local, dupa ce va asigurati ca aveti biblioteca afc.inc in folderul amxmodx/scripting/include/
Pentru a putea construi clase mai avansate, pluginul dispune de urmatoarele native-uri:
[code]native afc_set_user_furien_class( index, class );[/code]
Acest native schimba clasa de furien a unui anumit jucator la urmatorul spawn ( index-ul jucatorului si cel al clasei care vrem sa i-o atribuim trebuie sa fie valid)
[code]native afc_get_user_furien_class( index );[/code]
Acest native returneaza id-ul clasei curente de furien a unui anumit jucator (poate fi folosit pentru realizarea unor puteri pentru o anumita clasa)
Imagini:
In arhiva am adaugat si o sursa in care puteti vedea cum se inregistreaza clasele de furien.
Ii rog pe cei care il testeaza sa faca o poza la meniul de clase.