Salut, care este functia pentru a adaugat o restictie? Adica sa pot folosii ceva odata la X runde
Gen, am la Daysmenu
ZombieDay si eu vreau sa-l fac in asa fel incat simon sa poata da ziua doar odata la x RUNDE
Functie
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com
Forum rules
Accesează link-ul pentru a putea vedea regulile forumului
Daca doriti sa vi se modifice un plugin, va rugam postati aici .
Accesează link-ul pentru a putea vedea regulile forumului
Daca doriti sa vi se modifice un plugin, va rugam postati aici .
- Gabriel eXtream
- Membru, skill +2
- Posts: 953
- Joined: 20 Aug 2012, 16:43
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Can't be touched
- Reputatie: Fost Moderator ajutator
Nume anterior: BlueSky#, EcHoO.
0.3 / 3
Utilizator neserios ( tepar ) - Fond eXtream: 0
- Location: Bucuresti
- Has thanked: 67 times
- Been thanked: 125 times
- DaNNe.
- Fost moderator
- Posts: 2811
- Joined: 08 Nov 2013, 20:43
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Activitate scăzută
- SteamID: /id/FurienMaster
- Reputatie: Nick anterior: DnD. Gold, Emrys
0.5/3
Fost moderator ajutator
Fost Membru Club eXtreamCS (doua luni) - Has thanked: 244 times
- Been thanked: 129 times
- Contact:
Creezi un bool cam asa:
new bool: ZmDaySelected[33]
Pe urma setezi boolul pe false la spawn.
In momentul in care se da "ZombieNight", setezi boolul pe true.
La publicul cu runda pui asa:
if(ZmDaySelected[id])
ColorChat(id, "'.......");
Sper ca te-am ajutat, PNM, nu ma pricep la explicatii...
new bool: ZmDaySelected[33]
Pe urma setezi boolul pe false la spawn.
In momentul in care se da "ZombieNight", setezi boolul pe true.
La publicul cu runda pui asa:
if(ZmDaySelected[id])
ColorChat(id, "'.......");
Sper ca te-am ajutat, PNM, nu ma pricep la explicatii...
-
- Fost moderator
- Posts: 9362
- Joined: 06 Jul 2013, 22:08
- Detinator Steam: Da
- Detinator server CS: Nu
- Reputatie: Fost eXtream Mod
Fost Scripter eXtreamCS
Nume anterior: scosmynnnn - Has thanked: 492 times
- Been thanked: 547 times
Hmm,cauta pe la modificari pluginuri..am facut eu cerere..pagina 10 cam asa :))
-
- Fost moderator
- Posts: 2611
- Joined: 24 Jan 2012, 11:00
- Detinator Steam: Da
- SteamID: id/spryt3
- Reputatie: Fost Moderator
Fost Scripter eXtreamCS.com
1.2 / 3 - Location: root
- Has thanked: 81 times
- Been thanked: 144 times
- Contact:
Faci un bool: daysmenu[33]
Cand tero a folosit meniu faci daysmenu[id] +=1
Inainte de functie verifici if(daysmenu[id] >= 1)
{
Nu ai acces decat dupa n runde
}
Il resetezi asa numeri rundele cu o varibila iar la n runde iar in event pui
if(runde == numaru tau)
{
daysmenu[id] = 0
}
:-?
Cand tero a folosit meniu faci daysmenu[id] +=1
Inainte de functie verifici if(daysmenu[id] >= 1)
{
Nu ai acces decat dupa n runde
}
Il resetezi asa numeri rundele cu o varibila iar la n runde iar in event pui
if(runde == numaru tau)
{
daysmenu[id] = 0
}
:-?
- Gabriel eXtream
- Membru, skill +2
- Posts: 953
- Joined: 20 Aug 2012, 16:43
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Can't be touched
- Reputatie: Fost Moderator ajutator
Nume anterior: BlueSky#, EcHoO.
0.3 / 3
Utilizator neserios ( tepar ) - Fond eXtream: 0
- Location: Bucuresti
- Has thanked: 67 times
- Been thanked: 125 times
Sincer ma cam bate... am incercat ceva dar nimic
Vreau odata la 8 runde sa se poata folosi
Vreau odata la 8 runde sa se poata folosi
Last edited by Gabriel eXtream on 13 Feb 2014, 18:20, edited 1 time in total.
-
- Membru eXtream
- Posts: 3193
- Joined: 30 Aug 2012, 22:16
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Fost scripter
- Detinator server CS: Nu
- SteamID: -
- Reputatie: Fost super moderator
Restrictie schimbare nume
Nume anterior: falseq, cruyff - Location: Bucuresti
- Has thanked: 342 times
- Been thanked: 571 times
- Contact:
In primul rand creezi un vector
Apoi dupa ce a fost folosit meniul (de simon sau de cine zici tu) incrementezi vectorul creat mai sus cu 1 (in handler/case)
De obicei id trebuie sa fie indexul lui simon, in fine, te descurci tu.
La urma, in meniu, verifici daca vectorul de mai sus este egal cu X, iar daca e egal opresti operatia sau ce vrei tu sa faci.
@xSpritex, nu e chiar ok sa ii atribui la un boolean alte valori decat cele initiale, true/false.
Code: Select all
new g_XxX[ 33 ] = false
Code: Select all
g_XxX[ id ] += 1;
La urma, in meniu, verifici daca vectorul de mai sus este egal cu X, iar daca e egal opresti operatia sau ce vrei tu sa faci.
@xSpritex, nu e chiar ok sa ii atribui la un boolean alte valori decat cele initiale, true/false.
Last edited by munir on 13 Feb 2014, 20:00, edited 1 time in total.
Retras
- Adventx
- Membru, skill +4
- Posts: 1785
- Joined: 17 Sep 2013, 21:44
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Fost moderator ajutator
- Has thanked: 128 times
- Been thanked: 142 times
- Contact:
@xSpritex, nu e chiar e ok sa ii atribui la un boolean alte valori decat cele initiale, true/false.cruyff wrote:In primul rand creezi un vectorApoi dupa ce a fost folosit meniul (de simon sau de cine zici tu) incrementezi vectorul creat mai sus cu 1 (in handler/case)Code: Select all
new g_XxX[ 33 ] = false
De obicei id trebuie sa fie indexul lui simon, in fine, te descurci tu.Code: Select all
g_XxX[ id ] += 1;
La urma, in meniu, verifici daca vectorul de mai sus este egal cu X, iar daca e egal opresti operatia sau ce vrei tu sa faci.
@xSpritex, nu e chiar e ok sa ii atribui la un boolean alte valori decat cele initiale, true/false.
Corect, cu boolean da Tag mismatch daca nu ma gresesc :-"