1. New round (runda noua)
Cea mai comuna greseala facuta in incercarea de a detecta inceputul unei runde noi este folosirea eventului ResetHUD:
Code: Select all
register_event( "ResetHUD", "Func_Runda_Noua", "b" );
Code: Select all
register_event( "HLTV", "Func_Runda_Noua", "a", "1=0", "2=0" );
2. Player Spawn
Daca folositi AMX Mod X versiunea 1.8.0 sau una mai noua, cea mai simpla si eficienta cale de a detecta Player Spawn este folosirea eventului Ham_Spawn:
Code: Select all
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "public_player_spawn", 1 );
Code: Select all
#include < amxmodx >
#include < hamsandwich >
public plugin_init( )
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Func_Player_Spawn", 1 );
public Func_Player_Spawn( iPlayer )
{
if ( is_user_alive( iPlayer ) )
{
// instructiuni...
}
}
Eventul Round Start se produce la sfarsitul freezetime-ului.Multi scripteri incurca Round Start cu New Round.
Metoda corecta ce poate fi utilizata pentru detectarea Round Start este aceasta:
Code: Select all
register_logevent( "Func_Round_Start", 2, "1=Round_Start" );
Acest event este apelat la sfarsitul rundei (atunci cand toti jucatorii dintr-o echipa sunt morti/ostaticii au fost salvati/bomba a explodat/timpul rundei s-a sfarsit/etc.).
Metoda corecta ce poate fi utilizata pentru detectarea Round End este aceasta:
Code: Select all
register_logevent( "Func_Round_End", 2, "1=Round_End" );