Descriere plugin cerut: As vrea un plugin sau un cod sa dispara mesajele de tip Fire in the hole!
Alte informatii:
[Rezolvat] Mesaje inutile (Fire in the hole)
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com
Forum rules
Accesează link-ul pentru a putea vedea regulile forumului
Daca doriti sa vi se modifice un plugin, va rugam postati aici .
Accesează link-ul pentru a putea vedea regulile forumului
Daca doriti sa vi se modifice un plugin, va rugam postati aici .
-
- Fost moderator
- Posts: 2611
- Joined: 24 Jan 2012, 11:00
- Detinator Steam: Da
- SteamID: id/spryt3
- Reputatie: Fost Moderator
Fost Scripter eXtreamCS.com
1.2 / 3 - Location: root
- Has thanked: 81 times
- Been thanked: 144 times
- Contact:
Last edited by CsN^ ;x on 10 May 2014, 21:10, edited 3 times in total.
Reason: editat dupa model,editat titlu sa reflecte continutu. PS: chiar tu ai facut regulamentul+modelul
Reason: editat dupa model,editat titlu sa reflecte continutu. PS: chiar tu ai facut regulamentul+modelul
- Adventx
- Membru, skill +4
- Posts: 1785
- Joined: 17 Sep 2013, 21:44
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Fost moderator ajutator
- Has thanked: 128 times
- Been thanked: 142 times
- Contact:
Code: Select all
#include <amxmodx>
enum _:CvarBits (<<=1)
{
BLOCK_RADIO = 1,
BLOCK_MSG
};
new g_pCvar;
public plugin_init( ) {
register_plugin( "'Fire in the hole' blocker", "1.0", "xPaw" );
g_pCvar = register_cvar( "sv_fith_block", "3" );
register_message( get_user_msgid( "TextMsg" ), "MessageTextMsg" );
register_message( get_user_msgid( "SendAudio" ), "MessageSendAudio" );
}
public MessageTextMsg( )
return ( get_msg_args( ) == 5 && IsBlocked( BLOCK_MSG ) ) ? GetReturnValue( 5, "#Fire_in_the_hole" ) : PLUGIN_CONTINUE;
public MessageSendAudio( )
return IsBlocked( BLOCK_RADIO ) ? GetReturnValue( 2, "%!MRAD_FIREINHOLE" ) : PLUGIN_CONTINUE;
GetReturnValue( const iParam, const szString[ ] ) {
new szTemp[ 18 ];
get_msg_arg_string( iParam, szTemp, 17 );
return ( equal( szTemp, szString ) ) ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE;
}
bool:IsBlocked( const iType )
return bool:( get_pcvar_num( g_pCvar ) & iType );