Cerere plugin boomer

Categoria cu cereri de pluginuri si nu numai.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori, Echipa eXtreamCS.com

Forum rules
Accesează link-ul pentru a putea vedea regulile forumului

Daca doriti sa vi se modifice un plugin, va rugam postati aici .
User avatar
w3zoo_RedX
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 737
Joined: 21 Dec 2013, 22:16
Detinator Steam: Da
CS Status: Scripter CS.
Detinator server CS: PM.
SteamID: PM.
Location: Bucuresti sector 2
Has thanked: 45 times
Been thanked: 45 times
Contact:

04 Jun 2014, 17:30

Descriere plugin: As dori clasa Boomer si sa explodeze pe g si sa apara dunga de incarcare cum e la bomba cand plantezi si cand ajunge la sfarsit sa explodeze
Alte informatii: de modele nu am nevoie ca le am
RoyalServer
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3850
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: 76561198063679589
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 595 times
Contact:

04 Jun 2014, 17:56

Nu îmi mai trimiteți PM pe forum! Nu merge să răspund
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
User avatar
w3zoo_RedX
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 737
Joined: 21 Dec 2013, 22:16
Detinator Steam: Da
CS Status: Scripter CS.
Detinator server CS: PM.
SteamID: PM.
Location: Bucuresti sector 2
Has thanked: 45 times
Been thanked: 45 times
Contact:

05 Jun 2014, 09:32

Nu vreau boomer care vomita vreau doar ala care explodeaza
datimi sma de la un boomer nobug care explodeaza ca acuma stiu cum sa fac sa pun pe o tasta sa explodeze
Orcum ms Adryyy ca ai incercat sa ma ajuti :*
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3850
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: 76561198063679589
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 595 times
Contact:

05 Jun 2014, 14:41

Nu îmi mai trimiteți PM pe forum! Nu merge să răspund
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
User avatar
w3zoo_RedX
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 737
Joined: 21 Dec 2013, 22:16
Detinator Steam: Da
CS Status: Scripter CS.
Detinator server CS: PM.
SteamID: PM.
Location: Bucuresti sector 2
Has thanked: 45 times
Been thanked: 45 times
Contact:

05 Jun 2014, 19:20

poti sa imi dai si mie sma ca nu imi mere siteul sa descarc eu intru sa vad cu google traducere ca alfel imi da eroare si nu imi mere
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3850
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: 76561198063679589
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 595 times
Contact:

05 Jun 2014, 20:11

Intra cu alt browser
Nu îmi mai trimiteți PM pe forum! Nu merge să răspund
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
User avatar
w3zoo_RedX
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 737
Joined: 21 Dec 2013, 22:16
Detinator Steam: Da
CS Status: Scripter CS.
Detinator server CS: PM.
SteamID: PM.
Location: Bucuresti sector 2
Has thanked: 45 times
Been thanked: 45 times
Contact:

05 Jun 2014, 20:53

numi mere ma pricepe :-w daca esti amabil sa imi dai sma :P
User avatar
levin
Scripter eXtreamCS
Scripter eXtreamCS
Posts: 3850
Joined: 24 Aug 2011, 12:24
Detinator Steam: Da
CS Status:
Detinator server CS: ☯∴
SteamID: 76561198063679589
Reputatie: Scripter eXtreamCS
Nume anterior: Adryyy
Location: ҳ̸Ҳ̸ҳ
Discord: devilclass
Has thanked: 36 times
Been thanked: 595 times
Contact:

05 Jun 2014, 21:55

| Afiseaza codul
#include <amxmodx> 
#include <zombieplague>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <fun>

#define PLUGINNAME        "[ZP] Class Boomer"
#define VERSION           "1.2.2"
#define AUTHOR            "tii"

new g_zclass_boomer,  g_maxplayers, 
spr_smoke_steam1,cvar_max_damage,cvar_damage_radius,mdl_gib_legbone,
mdl_gib_flesh,mdl_gib_meat,mdl_gib_head,spr_blood_drop,spr_blood_spray
new bool:lamuerteexplosiva[33] = false

new g_sndExplode[] = "weapons/c4_explode1.wav"
new spr_zerogxplode
new gmsgDeathMsg,gmsgScoreInfo,mdl_gib_lung,mdl_gib_spine

new const zclass_name[] = { "Boomer" }
new const zclass_info[] = { "Explode after die" }
new const zclass_model[] = { "zboomer" }
new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass_health = 2020
const zclass_speed = 200
const Float:zclass_gravity = 1.0
const Float:zclass_knockback = 0.2

public plugin_init(){  
	register_plugin(PLUGINNAME, VERSION, AUTHOR)
	register_event("DeathMsg", "boomer_death", "a")
	cvar_max_damage = register_cvar("zp_bomer_maxdmg","200")
	cvar_damage_radius = register_cvar("zp_bomer_raius","350")
	g_maxplayers = get_maxplayers() 
	gmsgDeathMsg = get_user_msgid("DeathMsg")
	gmsgScoreInfo = get_user_msgid("ScoreInfo")
}

public plugin_precache() 
{
	g_zclass_boomer = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)    
	mdl_gib_lung = precache_model("models/GIB_Lung.mdl")
	mdl_gib_meat = precache_model("models/GIB_B_Gib.mdl")
	mdl_gib_head = precache_model("models/GIB_Skull.mdl")
	mdl_gib_flesh = precache_model("models/Fleshgibs.mdl")
	mdl_gib_spine = precache_model("models/GIB_B_Bone.mdl")
	mdl_gib_legbone = precache_model("models/GIB_Legbone.mdl")
	precache_sound("weapons/mortarhit.wav")
	spr_blood_drop = precache_model("sprites/blood.spr")
	spr_blood_spray = precache_model("sprites/bloodspray.spr")
	spr_zerogxplode = precache_model("sprites/zerogxplode.spr")
	spr_smoke_steam1 = precache_model("sprites/steam1.spr")
	precache_sound(g_sndExplode) 
	spr_zerogxplode = precache_model("sprites/zerogxplode.spr")
	precache_model("models/w_egon.mdl")
} 

public zp_user_infected_post(player, infector)
{
    if (zp_get_user_zombie_class(player) == g_zclass_boomer) {
        lamuerteexplosiva[player] = true
        client_print(player, print_chat, "[ZP] Explode after die!") 
    }
} 

public zp_user_humanized_post(player)
{
    lamuerteexplosiva[player] = false
}

public boomer_death() { 
	new attacker = read_data(1)
	new victim = read_data(2)
	if(lamuerteexplosiva[victim]) { 
		static victim_name[33]
		static attacker_name[33]
		get_user_name(victim, victim_name, sizeof victim_name -1)
		get_user_name(attacker, attacker_name, sizeof attacker_name -1)
		new Float:origin[3], origin2[3]
		entity_get_vector(victim,EV_VEC_origin,origin)
		origin2[0] = floatround(origin[0])
		origin2[1] = floatround(origin[1])
		origin2[2] = floatround(origin[2]) 
		for (new id2; id2 <= g_maxplayers; id2++)
        {
            if (zp_get_user_zombie_class(id2) == g_zclass_boomer && zp_get_user_zombie(id2) && !zp_get_user_nemesis(id2))
            {  
				emit_sound(victim, CHAN_WEAPON, "weapons/mortarhit.wav", 1.0, 0.5, 0, PITCH_NORM)
				emit_sound(victim, CHAN_VOICE, "weapons/mortarhit.wav", 1.0, 0.5, 0, PITCH_NORM) 
				
				for (new e = 1; e < 8; e++) {
					// Random Explosion 8 Times
					message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
					write_byte(TE_SPRITE)
					write_coord(origin2[0] + random_num(-60,60))
					write_coord(origin2[1] + random_num(-60,60))
					write_coord(origin2[2] +128)
					write_short(spr_zerogxplode)
					write_byte(random_num(30,65))
					write_byte(255)
					message_end()
					
				}

				for (new e = 1; e < 3; e++) {
					// Random Smoke 3 Times
					message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
					write_byte(TE_SMOKE)
					write_coord(origin2[0])
					write_coord(origin2[1])
					write_coord(origin2[2] + 256)
					write_short(spr_smoke_steam1)
					write_byte(random_num(80,150))
					write_byte(random_num(5,10))
					message_end()
				}
				
				// Create the burn decal
				message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
				write_byte(TE_GUNSHOTDECAL)
				write_coord(origin2[0])
				write_coord(origin2[1])
				write_coord(origin2[2])
				write_short(0)			
				write_byte(random_num(46,48))  // decal
				message_end()

				new Max_Damage = get_pcvar_num(cvar_max_damage)
				new Damage_Radius = get_pcvar_num(cvar_damage_radius)  
				new PlayerPos[3], Distance, Damage
				for (new i = 1; i < 32; i++) {
					if (is_user_alive(i) == 1) {
						get_user_origin(i, PlayerPos)
						Distance = get_distance(PlayerPos, origin2)
						if (Distance <= Damage_Radius) {  // Screenshake Radius
							
							message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenShake"), {0,0,0}, i)  // Shake Screen
							write_short(1<<14)
							write_short(1<<14)
							write_short(1<<14)
							message_end()

							Damage = Max_Damage - floatround(floatmul(float(Max_Damage), floatdiv(float(Distance), float(Damage_Radius))))
							//if(!zp_get_user_zombie(id2) && !zp_get_user_nemesis(id2))
							do_victim(i,victim,Damage,0)
						}
						
					}
					
				}
			}
		}
		lamuerteexplosiva[victim] = false
	}
}

public do_victim (victim,attacker,Damage,team_kill) {

	new namek[32],namev[32],authida[35],authidv[35],teama[32],teamv[32]

	get_user_name(victim,namev,31)
	get_user_name(attacker,namek,31)
	get_user_authid(victim,authidv,34)
	get_user_authid(attacker,authida,34)
	get_user_team(victim,teamv,31)
	get_user_team(attacker,teama,31)

	if(Damage >= get_user_health(victim)) {

		if(get_cvar_num("mp_logdetail") == 3) {
			
			log_message("^"%s<%d><%s><%s>^" attacked ^"%s<%d><%s><%s>^" with ^"bomber^" (hit ^"chest^") (Damage ^"%d^") (health ^"0^")",
			namek,get_user_userid(attacker),authida,teama,namev,get_user_userid(victim),authidv,teamv,Damage)
		
		}

		client_print(attacker,print_chat,"[AMXX] You killed %s with that bomber",namev)
		client_print(victim,print_chat,"[AMXX] You were killed by %s's bomber",namek)

		if(team_kill == 0) {
			
			set_user_frags(attacker,get_user_frags(attacker) + 1 )
		
		}
		
		set_msg_block(gmsgDeathMsg,BLOCK_ONCE)
		set_msg_block(gmsgScoreInfo,BLOCK_ONCE)

		user_kill(victim,1)

		replace_dm(attacker,victim,0)

		log_message("^"%s<%d><%s><%s>^" killed ^"%s<%d><%s><%s>^" with ^"bomber^"",
		namek,get_user_userid(attacker),authida,teama,namev,get_user_userid(victim),authidv,teamv)

		if (Damage > 100) {
									
			new iOrigin[3]
			get_user_origin(victim,iOrigin)
			set_user_rendering(victim,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,0)
			fx_gib_explode(iOrigin,3)
			fx_blood_large(iOrigin,5)
			fx_blood_small(iOrigin,15)
			iOrigin[2] = iOrigin[2] - 20
			set_user_origin(victim,iOrigin)

		}
		
	}

	else {
		set_user_health(victim,get_user_health(victim) - Damage )

		if(get_cvar_num("mp_logdetail") == 3) {
			
			log_message("^"%s<%d><%s><%s>^" attacked ^"%s<%d><%s><%s>^" with ^"bomber^" (hit ^"chest^") (Damage ^"%d^") (health ^"%d^")",
			namek,get_user_userid(attacker),authida,teama,namev,get_user_userid(victim),authidv,teamv,Damage,get_user_health(victim))
		
		}

		client_print(attacker,print_chat,"[AMXX] You hurt %s with that bomber",namev)
		client_print(victim,print_chat,"[AMXX] You were hurt by %s's bomber",namek)

	}
	
}

public client_disconnect(id) 
{
    lamuerteexplosiva[id] = false
}  

public client_putinserver(id) 
{
    lamuerteexplosiva[id] = false
}  

public replace_dm (id,tid,tbody) {

	//Update killers scorboard with new info
	message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)
	write_byte(id)
	write_short(get_user_frags(id))
	write_short(get_user_deaths(id))
	write_short(0)
	write_short(get_user_team(id))
	message_end()

	//Update victims scoreboard with correct info
	message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)
	write_byte(tid)
	write_short(get_user_frags(tid))
	write_short(get_user_deaths(tid))
	write_short(0)
	write_short(get_user_team(tid))
	message_end()

	//Headshot Kill
	if (tbody == 1) {

		message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
		write_byte(id)
		write_byte(tid)
		write_string(" missile")
		message_end()
		
	}

	//Normal Kill
	else {
		
		message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
		write_byte(id)
		write_byte(tid)
		write_byte(0)
		write_string("missile")
		message_end()
		
	}

	return PLUGIN_CONTINUE
	
}
static fx_blood_small (origin[3],num) {
	
	// Small splash
	for (new j = 0; j < num; j++) {
		
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_WORLDDECAL)
		write_coord(origin[0]+random_num(-100,100))
		write_coord(origin[1]+random_num(-100,100))
		write_coord(origin[2]-36)
		
		write_byte(random_num(190,197)) // Blood decals

		message_end()
		
	}
	
}

static fx_blood_large (origin[3],num) {
	
	// Large splash
	for (new i = 0; i < num; i++) {
		
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_WORLDDECAL)
		write_coord(origin[0] + random_num(-50,50))
		write_coord(origin[1] + random_num(-50,50))
		write_coord(origin[2]-36)

		write_byte(random_num(204,205)) // Blood decals
		
		message_end()
		
	}
	
}

static fx_gib_explode (origin[3],num) {
	
	new flesh[3], x, y, z
	flesh[0] = mdl_gib_flesh
	flesh[1] = mdl_gib_meat
	flesh[2] = mdl_gib_legbone
	
	// Gib explosion
	// Head
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
	write_byte(TE_MODEL)
	write_coord(origin[0])
	write_coord(origin[1])
	write_coord(origin[2])
	write_coord(random_num(-100,100))
	write_coord(random_num(-100,100))
	write_coord(random_num(100,200))
	write_angle(random_num(0,360))
	write_short(mdl_gib_head)
	write_byte(0)
	write_byte(500)
	message_end()
	
	// Spine
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
	write_byte(TE_MODEL)
	write_coord(origin[0])
	write_coord(origin[1])
	write_coord(origin[2])
	write_coord(random_num(-100,100))
	write_coord(random_num(-100,100))
	write_coord(random_num(100,200))
	write_angle(random_num(0,360))
	write_short(mdl_gib_spine)
	write_byte(0)
	write_byte(500)
	message_end()
	
	// Lung
	for(new i = 0; i < random_num(1,2); i++) {
		
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_MODEL)
		write_coord(origin[0])
		write_coord(origin[1])
		write_coord(origin[2])
		write_coord(random_num(-100,100))
		write_coord(random_num(-100,100))
		write_coord(random_num(100,200))
		write_angle(random_num(0,360))
		write_short(mdl_gib_lung)
		write_byte(0)
		write_byte(500)
		message_end()
		
	}
	
	// Parts, 5 times
	for(new i = 0; i < 5; i++) {
		
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
		write_byte(TE_MODEL)
		write_coord(origin[0])
		write_coord(origin[1])
		write_coord(origin[2])
		write_coord(random_num(-100,100))
		write_coord(random_num(-100,100))
		write_coord(random_num(100,200))
		write_angle(random_num(0,360))
		write_short(flesh[random_num(0,2)])
		write_byte(0)
		write_byte(500)
		message_end()
		
	}
	
	// Blood
	for(new i = 0; i < num; i++) {
		
		x = random_num(-100,100)
		y = random_num(-100,100)
		z = random_num(0,100)
		
		for(new j = 0; j < 5; j++) {
			
			message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
			write_byte(TE_BLOODSPRITE)
			write_coord(origin[0]+(x*j))
			write_coord(origin[1]+(y*j))
			write_coord(origin[2]+(z*j))
			write_short(spr_blood_spray)
			write_short(spr_blood_drop)
			write_byte(248)
			write_byte(15)
			message_end()
			
		}
		
	}
	
}
Nu îmi mai trimiteți PM pe forum! Nu merge să răspund
Pentru ajutor, faceți cerere bine detaliată, completând și respectând modelul corespunzător.
Nu-mi mai dați cereri doar pentru a mă avea în lista de prieteni.
Dacă te ajut, și mă ignori/etc > te adaug în „foe”.
Aveți grijă la cei ce încearcă să mă copieze sau să dea drept mine..Puteți lua legătura cu mine prin STEAM dacă aveți o problemă/nelămurire în acest caz! Cont de forum am doar aici.
În cazul în care utilizați ceva din ce am postat(ex: aici), e bine să fiți la curent cu modificările aduse și de aici, iar dacă sunt ceva probleme nu ezitați să luați legătura cu mine. Actualizarea unor coduri nu se vor afișa public, doar dacă se găsește ceva critic/urgent de remediat, unele fiind coduri vechi iar unele refăcute chiar recent dar private.
* Nume pe cs1.6: eVoLuTiOn \ Nume vechi: eVo
* Atelierul meu - post2819572.html#p2819572 (închis, click link ca să vedeți de ce)
User avatar
w3zoo_RedX
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 737
Joined: 21 Dec 2013, 22:16
Detinator Steam: Da
CS Status: Scripter CS.
Detinator server CS: PM.
SteamID: PM.
Location: Bucuresti sector 2
Has thanked: 45 times
Been thanked: 45 times
Contact:

05 Jun 2014, 21:58

Ms :*
User avatar
w3zoo_RedX
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 737
Joined: 21 Dec 2013, 22:16
Detinator Steam: Da
CS Status: Scripter CS.
Detinator server CS: PM.
SteamID: PM.
Location: Bucuresti sector 2
Has thanked: 45 times
Been thanked: 45 times
Contact:

06 Jun 2014, 23:12

daca stiti sa puneti bind e cand apesi cand esti zm boomer sa explodeze cand e viu spunetimi ca nu mere cum stiu eu :P
Dau multumesc
User avatar
w3zoo_RedX
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 737
Joined: 21 Dec 2013, 22:16
Detinator Steam: Da
CS Status: Scripter CS.
Detinator server CS: PM.
SteamID: PM.
Location: Bucuresti sector 2
Has thanked: 45 times
Been thanked: 45 times
Contact:

08 Jun 2014, 08:17

Sus!!!
User avatar
w3zoo_RedX
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 737
Joined: 21 Dec 2013, 22:16
Detinator Steam: Da
CS Status: Scripter CS.
Detinator server CS: PM.
SteamID: PM.
Location: Bucuresti sector 2
Has thanked: 45 times
Been thanked: 45 times
Contact:

09 Jun 2014, 10:52

w3zoo_RedX wrote:Sus!!!
Post Reply

Return to “Cereri”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: Bing [Bot] and 15 guests