Probleme la informatica clasa a 9-a

Discutii despre tot ce nu se incadreaza in celelalte categorii.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori

Post Reply
User avatar
shopRomania100
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 63
Joined: 29 Dec 2010, 18:13
Detinator Steam: Da
CS Status: nimic
Detinator server CS: Da
Location: calarasi
Has thanked: 11 times
Been thanked: 4 times
Contact:

21 May 2011, 16:28

Cine imi poate da niste probleme de matematica sau de fizica transformate in probleme de informatica (ma refer la enunt) pentru clasa a 9 sa fie mai simple.multmesc :D
RoyalServer 2
User avatar
IsTI37
Fost administrator
Fost administrator
Posts: 10987
Joined: 10 Apr 2007, 15:02
Detinator Steam: Da
Reputatie: Fost administrator
Fost SysAdmin
Fost Fondator GTA5 (CVL)
Location: Cluj-Napoca
Has thanked: 28 times
Been thanked: 776 times

21 May 2011, 16:56

Algoritmica sau programare ?

Fizica:
Scrie un algoritm care sa calculeze viteza de coborare in plan a unui corp pe o panta daca introducem greutatea corpului, coeficientul de aderenta si unghiul alfa. (l-am inventat acum cu ajutorul cartii de fizica :) )

Matematica :
1). Scrie un algoritm pentru ecuatia de gradul 2 daca introducem a, b si c.
2). Scrie un algoritm care sa calculeze varful unei functii de gradul 2, daca introducem a, b si delta.
3). Se da un numar, sterge toate cifrele care nu sunt prime in numarul introdus.
4). Se da un numar, verifica daca numarul este palindrom (in oglinda).
User avatar
GYUKY
Fost administrator
Fost administrator
Posts: 9280
Joined: 07 Apr 2008, 10:19
Detinator Steam: Da
CS Status: INACTIV !
Reputatie: Fost administrator
Membru Club eXtreamCS
Location: Germania
Has thanked: 193 times
Been thanked: 1156 times

21 May 2011, 17:05

Image
User avatar
shopRomania100
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 63
Joined: 29 Dec 2010, 18:13
Detinator Steam: Da
CS Status: nimic
Detinator server CS: Da
Location: calarasi
Has thanked: 11 times
Been thanked: 4 times
Contact:

21 May 2011, 17:07

Multumesc, lasati topicul poate mai posteaza cineva sa am mai multe :D

edit: 1). Scrie un algoritm pentru ecuatia de gradul 2 daca introducem a, b si c.
Imi poti da algoritmul la problema aceasta?
User avatar
GYUKY
Fost administrator
Fost administrator
Posts: 9280
Joined: 07 Apr 2008, 10:19
Detinator Steam: Da
CS Status: INACTIV !
Reputatie: Fost administrator
Membru Club eXtreamCS
Location: Germania
Has thanked: 193 times
Been thanked: 1156 times

21 May 2011, 18:43

Code: Select all

#include <iostream.h>
#include <math.h>

void main()
{int a,b,c;
float x1,x2;
cout<<"a=";cin>>a;
cout<<"b=";cin>>b;
cout<<"c=";cin>>c;
if(b*b-4*a*c<0)
    cout<<"ecuatia nu are solutii in multimea numerelor reale";
else
    {
    x1=(-b+sqrt(b*b-4*a*c;))/(2*a);
    x2=(-b-sqrt(b*b-4*a*c;))/(2*a);
    cout<<"Solutiile sunt:"<<x1<<" si "<<x2;
    }
}
Last edited by IsTI37 on 21 May 2011, 19:49, edited 3 times in total.
Reason: Ti-am corectat, x1=(-b+sqrt(b*b-4*a*c;))/2; e x1=(-b+sqrt(b*b-4*a*c;))/(2*a); si x2 ...
Image
User avatar
Catalin.
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 639
Joined: 28 Apr 2010, 19:28
Detinator Steam: Da
CS Status: Reteaua eXtreamCS
Detinator server CS: Nu.
SteamID: catalinspinuuu
Reputatie: Fost moderator
Membru Club eXtreamCS (2 luni)
Location: Bucuresti.
Has thanked: 2 times
Been thanked: 39 times
Contact:

21 May 2011, 18:58

Se considera un sir de numere n < 10 . Sa se verifice daca primele cifre ale acestora este un palindrom. [ Exemplu : 14941 - se citeste la fel de la stanga la dreapta sau de la dreapta la stanga.] SAU Se considera un numar naturale de cel putin 8 cifre. Sa se scrie acest numar ca suma formata numai din termeni egali cu 5 si 3. Si mai multe. Am si rezolvarile pentru acestea , ca tocmai le-am rezolvat eu , ca exercitiu pentru teza. Contacteaza-ma si-ti dau rezolvarile. :)
Reteaua eXtream - Totul despre eXtream!
Calitate superioara la preturi avantajoase - eXtream Hosting.
Magazin virtual cu plati prin SMS - eXtream Shop.
eXtream Portal - Portalul eXtream.
eXtream Fun - eXtream Fun.
User avatar
shopRomania100
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 63
Joined: 29 Dec 2010, 18:13
Detinator Steam: Da
CS Status: nimic
Detinator server CS: Da
Location: calarasi
Has thanked: 11 times
Been thanked: 4 times
Contact:

21 May 2011, 22:34

GYUKY wrote:

Code: Select all

#include <iostream.h>
#include <math.h>

void main()
{int a,b,c;
float x1,x2;
cout<<"a=";cin>>a;
cout<<"b=";cin>>b;
cout<<"c=";cin>>c;
if(b*b-4*a*c<0)
    cout<<"ecuatia nu are solutii in multimea numerelor reale";
else
    {
    x1=(-b+sqrt(b*b-4*a*c;))/(2*a);
    x2=(-b-sqrt(b*b-4*a*c;))/(2*a);
    cout<<"Solutiile sunt:"<<x1<<" si "<<x2;
    }
}

In pascal nu mi-o poti da ?sunt clasa a 9a si nu prea am ajuns departe :D



edit : am facut eu ceva dar nu este bine ca nu prea am inteles programul tau

Program ecuatie;
var a,b,c,x1,x2 :real(nu stiu ce sa pun real sau integer);
begin
read (a);
read (b);
read (c);
for i:=1 to n do
if (b*b-4*a*c>0)then
x1:=(-b+(b*b-4*a*c))/(2*a);
x2:=(-b-(b*b-4*a*c))/(2*a);
end;
write ('x1=',x1);
write ('x2=',x2);
end.


Corectati va rog acolo unde am gresit...
User avatar
nOnEe
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 775
Joined: 08 May 2010, 14:00
Detinator Steam: Da
CS Status: Fuck your`s mama dead people baaa.. !
SteamID: Hijacked
Reputatie: Ban 2 luni !
Restrictie Mesaje Private!
Location: Bucuresti
Has thanked: 68 times
Been thanked: 63 times

21 May 2011, 23:16

IsTI37 wrote:Algoritmica sau programare ?

Fizica:
Scrie un algoritm care sa calculeze viteza de coborare in plan a unui corp pe o panta daca introducem greutatea corpului, coeficientul de aderenta si unghiul alfa. (l-am inventat acum cu ajutorul cartii de fizica :) )

Matematica :
1). Scrie un algoritm pentru ecuatia de gradul 2 daca introducem a, b si c.
2). Scrie un algoritm care sa calculeze varful unei functii de gradul 2, daca introducem a, b si delta.
3). Se da un numar, sterge toate cifrele care nu sunt prime in numarul introdus.
4). Se da un numar, verifica daca numarul este palindrom (in oglinda).
pe tine te da inteligenta afara de pe forum :))
scuze de off !
N`am semnatura.
User avatar
Robertzt
Membru, skill +3
Membru, skill +3
Posts: 1191
Joined: 11 Jan 2011, 23:33
Detinator Steam: Da
CS Status: OLTEANCLAN!
Location: București
Has thanked: 183 times
Been thanked: 92 times

21 May 2011, 23:41

3). Se da un numar, sterge toate cifrele care nu sunt prime in numarul introdus

As vrea si eu algoritmul si in pascal la asta. :D Multumesc.
King of everything! OLTEANCLAN!
User avatar
shopRomania100
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 63
Joined: 29 Dec 2010, 18:13
Detinator Steam: Da
CS Status: nimic
Detinator server CS: Da
Location: calarasi
Has thanked: 11 times
Been thanked: 4 times
Contact:

21 May 2011, 23:48

Robert951 wrote:3). Se da un numar, sterge toate cifrele care nu sunt prime in numarul introdus

As vrea si eu algoritmul la problema asta. :D
In alt topic nu gasesti sa te bagi?

On :am rezolvat problema 1 :D
Mai puneti si altele sau daca aveti si rezolvate
User avatar
fLrrr
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 948
Joined: 31 Jul 2009, 15:25
Detinator Steam: Da
CS Status: Nu joc.
Detinator server CS: Nu
SteamID: dr0zp0r
Location: Botosani
Has thanked: 180 times
Been thanked: 103 times
Contact:

21 May 2011, 23:53

Ecuatia de gradul II cu formula de descompunere si relatiile lui Viete.
Teorema lui Heron.
Formula de descompunere a radicalului compus.
Contact: [email protected]
Image
"Stiati ca?" - Aplicatie Android
http://flor1n.me
ady.bb
Membru, skill 0
Membru, skill 0
Posts: 3
Joined: 31 Oct 2013, 21:35
Detinator Steam: Nu
CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
Contact:

06 Apr 2015, 21:19

nu stiu daca mai e nevoie de algoritm,dar sunt sigur ca o sa ii ajute pe altii care au nevoie

Code: Select all

program delta;
var a,b,c:integer;
     delta,x1,x2:real;
begin
     write('a= '); readln(a);
     write('b= '); readln(b);
     write('c= '); readln(c);
     delta:=b*b-4*a*c;
     if (delta<0) then 
        writeln('ecuatia nu are solutii reale')
     else
        write('delta= ' ,delta);
        x1:=(-b+SQRT(delta))/2*a;
        x2:=(-b-SQRT((delta)/2*a;
        writeln('cele doua solutii sunt' ,x1 ,'si ' , x2);
end.

Post Reply

Return to “Discutii generale”

  • Information