Probleme la informatica clasa a 9-a
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori
- shopRomania100
- Membru, skill 0
- Posts: 63
- Joined: 29 Dec 2010, 18:13
- Detinator Steam: Da
- CS Status: nimic
- Detinator server CS: Da
- Location: calarasi
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 4 times
- Contact:
Cine imi poate da niste probleme de matematica sau de fizica transformate in probleme de informatica (ma refer la enunt) pentru clasa a 9 sa fie mai simple.multmesc :D
- IsTI37
- Fost administrator
- Posts: 10987
- Joined: 10 Apr 2007, 15:02
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Fost administrator
Fost SysAdmin
Fost Fondator GTA5 (CVL) - Location: Cluj-Napoca
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 776 times
Algoritmica sau programare ?
Fizica:
Scrie un algoritm care sa calculeze viteza de coborare in plan a unui corp pe o panta daca introducem greutatea corpului, coeficientul de aderenta si unghiul alfa. (l-am inventat acum cu ajutorul cartii de fizica :) )
Matematica :
1). Scrie un algoritm pentru ecuatia de gradul 2 daca introducem a, b si c.
2). Scrie un algoritm care sa calculeze varful unei functii de gradul 2, daca introducem a, b si delta.
3). Se da un numar, sterge toate cifrele care nu sunt prime in numarul introdus.
4). Se da un numar, verifica daca numarul este palindrom (in oglinda).
Fizica:
Scrie un algoritm care sa calculeze viteza de coborare in plan a unui corp pe o panta daca introducem greutatea corpului, coeficientul de aderenta si unghiul alfa. (l-am inventat acum cu ajutorul cartii de fizica :) )
Matematica :
1). Scrie un algoritm pentru ecuatia de gradul 2 daca introducem a, b si c.
2). Scrie un algoritm care sa calculeze varful unei functii de gradul 2, daca introducem a, b si delta.
3). Se da un numar, sterge toate cifrele care nu sunt prime in numarul introdus.
4). Se da un numar, verifica daca numarul este palindrom (in oglinda).
- GYUKY
- Fost administrator
- Posts: 9280
- Joined: 07 Apr 2008, 10:19
- Detinator Steam: Da
- CS Status: INACTIV !
- Reputatie: Fost administrator
Membru Club eXtreamCS - Location: Germania
- Has thanked: 193 times
- Been thanked: 1156 times
- shopRomania100
- Membru, skill 0
- Posts: 63
- Joined: 29 Dec 2010, 18:13
- Detinator Steam: Da
- CS Status: nimic
- Detinator server CS: Da
- Location: calarasi
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 4 times
- Contact:
Multumesc, lasati topicul poate mai posteaza cineva sa am mai multe :D
edit: 1). Scrie un algoritm pentru ecuatia de gradul 2 daca introducem a, b si c.
Imi poti da algoritmul la problema aceasta?
edit: 1). Scrie un algoritm pentru ecuatia de gradul 2 daca introducem a, b si c.
Imi poti da algoritmul la problema aceasta?
- GYUKY
- Fost administrator
- Posts: 9280
- Joined: 07 Apr 2008, 10:19
- Detinator Steam: Da
- CS Status: INACTIV !
- Reputatie: Fost administrator
Membru Club eXtreamCS - Location: Germania
- Has thanked: 193 times
- Been thanked: 1156 times
Code: Select all
#include <iostream.h>
#include <math.h>
void main()
{int a,b,c;
float x1,x2;
cout<<"a=";cin>>a;
cout<<"b=";cin>>b;
cout<<"c=";cin>>c;
if(b*b-4*a*c<0)
cout<<"ecuatia nu are solutii in multimea numerelor reale";
else
{
x1=(-b+sqrt(b*b-4*a*c;))/(2*a);
x2=(-b-sqrt(b*b-4*a*c;))/(2*a);
cout<<"Solutiile sunt:"<<x1<<" si "<<x2;
}
}
Last edited by IsTI37 on 21 May 2011, 19:49, edited 3 times in total.
Reason: Ti-am corectat, x1=(-b+sqrt(b*b-4*a*c;))/2; e x1=(-b+sqrt(b*b-4*a*c;))/(2*a); si x2 ...
Reason: Ti-am corectat, x1=(-b+sqrt(b*b-4*a*c;))/2; e x1=(-b+sqrt(b*b-4*a*c;))/(2*a); si x2 ...
- Catalin.
- Membru, skill +2
- Posts: 639
- Joined: 28 Apr 2010, 19:28
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Reteaua eXtreamCS
- Detinator server CS: Nu.
- SteamID: catalinspinuuu
- Reputatie: Fost moderator
Membru Club eXtreamCS (2 luni) - Location: Bucuresti.
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 39 times
- Contact:
Se considera un sir de numere n < 10 . Sa se verifice daca primele cifre ale acestora este un palindrom. [ Exemplu : 14941 - se citeste la fel de la stanga la dreapta sau de la dreapta la stanga.] SAU Se considera un numar naturale de cel putin 8 cifre. Sa se scrie acest numar ca suma formata numai din termeni egali cu 5 si 3. Si mai multe. Am si rezolvarile pentru acestea , ca tocmai le-am rezolvat eu , ca exercitiu pentru teza. Contacteaza-ma si-ti dau rezolvarile. :)
Reteaua eXtream - Totul despre eXtream!
Calitate superioara la preturi avantajoase - eXtream Hosting.
Magazin virtual cu plati prin SMS - eXtream Shop.
eXtream Portal - Portalul eXtream.
eXtream Fun - eXtream Fun.
Calitate superioara la preturi avantajoase - eXtream Hosting.
Magazin virtual cu plati prin SMS - eXtream Shop.
eXtream Portal - Portalul eXtream.
eXtream Fun - eXtream Fun.
- shopRomania100
- Membru, skill 0
- Posts: 63
- Joined: 29 Dec 2010, 18:13
- Detinator Steam: Da
- CS Status: nimic
- Detinator server CS: Da
- Location: calarasi
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 4 times
- Contact:
GYUKY wrote:Code: Select all
#include <iostream.h> #include <math.h> void main() {int a,b,c; float x1,x2; cout<<"a=";cin>>a; cout<<"b=";cin>>b; cout<<"c=";cin>>c; if(b*b-4*a*c<0) cout<<"ecuatia nu are solutii in multimea numerelor reale"; else { x1=(-b+sqrt(b*b-4*a*c;))/(2*a); x2=(-b-sqrt(b*b-4*a*c;))/(2*a); cout<<"Solutiile sunt:"<<x1<<" si "<<x2; } }
In pascal nu mi-o poti da ?sunt clasa a 9a si nu prea am ajuns departe :D
edit : am facut eu ceva dar nu este bine ca nu prea am inteles programul tau
Program ecuatie;
var a,b,c,x1,x2 :real(nu stiu ce sa pun real sau integer);
begin
read (a);
read (b);
read (c);
for i:=1 to n do
if (b*b-4*a*c>0)then
x1:=(-b+(b*b-4*a*c))/(2*a);
x2:=(-b-(b*b-4*a*c))/(2*a);
end;
write ('x1=',x1);
write ('x2=',x2);
end.
Corectati va rog acolo unde am gresit...
- nOnEe
- Membru, skill +2
- Posts: 775
- Joined: 08 May 2010, 14:00
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Fuck your`s mama dead people baaa.. !
- SteamID: Hijacked
- Reputatie: Ban 2 luni !
Restrictie Mesaje Private! - Location: Bucuresti
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 63 times
pe tine te da inteligenta afara de pe forum :))IsTI37 wrote:Algoritmica sau programare ?
Fizica:
Scrie un algoritm care sa calculeze viteza de coborare in plan a unui corp pe o panta daca introducem greutatea corpului, coeficientul de aderenta si unghiul alfa. (l-am inventat acum cu ajutorul cartii de fizica :) )
Matematica :
1). Scrie un algoritm pentru ecuatia de gradul 2 daca introducem a, b si c.
2). Scrie un algoritm care sa calculeze varful unei functii de gradul 2, daca introducem a, b si delta.
3). Se da un numar, sterge toate cifrele care nu sunt prime in numarul introdus.
4). Se da un numar, verifica daca numarul este palindrom (in oglinda).
scuze de off !
N`am semnatura.
- Robertzt
- Membru, skill +3
- Posts: 1191
- Joined: 11 Jan 2011, 23:33
- Detinator Steam: Da
- CS Status: OLTEANCLAN!
- Location: București
- Has thanked: 183 times
- Been thanked: 92 times
3). Se da un numar, sterge toate cifrele care nu sunt prime in numarul introdus
As vrea si eu algoritmul si in pascal la asta. :D Multumesc.
As vrea si eu algoritmul si in pascal la asta. :D Multumesc.
King of everything! OLTEANCLAN!
- shopRomania100
- Membru, skill 0
- Posts: 63
- Joined: 29 Dec 2010, 18:13
- Detinator Steam: Da
- CS Status: nimic
- Detinator server CS: Da
- Location: calarasi
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 4 times
- Contact:
In alt topic nu gasesti sa te bagi?Robert951 wrote:3). Se da un numar, sterge toate cifrele care nu sunt prime in numarul introdus
As vrea si eu algoritmul la problema asta. :D
On :am rezolvat problema 1 :D
Mai puneti si altele sau daca aveti si rezolvate
- fLrrr
- Membru, skill +2
- Posts: 948
- Joined: 31 Jul 2009, 15:25
- Detinator Steam: Da
- CS Status: Nu joc.
- Detinator server CS: Nu
- SteamID: dr0zp0r
- Location: Botosani
- Has thanked: 180 times
- Been thanked: 103 times
- Contact:
Ecuatia de gradul II cu formula de descompunere si relatiile lui Viete.
Teorema lui Heron.
Formula de descompunere a radicalului compus.
Teorema lui Heron.
Formula de descompunere a radicalului compus.
-
- Membru, skill 0
- Posts: 3
- Joined: 31 Oct 2013, 21:35
- Detinator Steam: Nu
- CS Status: Citesc forumul eXtreamCS.com...!
- Contact:
nu stiu daca mai e nevoie de algoritm,dar sunt sigur ca o sa ii ajute pe altii care au nevoie
Code: Select all
program delta;
var a,b,c:integer;
delta,x1,x2:real;
begin
write('a= '); readln(a);
write('b= '); readln(b);
write('c= '); readln(c);
delta:=b*b-4*a*c;
if (delta<0) then
writeln('ecuatia nu are solutii reale')
else
write('delta= ' ,delta);
x1:=(-b+SQRT(delta))/2*a;
x2:=(-b-SQRT((delta)/2*a;
writeln('cele doua solutii sunt' ,x1 ,'si ' , x2);
end.
-
- Information
-
Who is online
Users browsing this forum: Mail.RU [Bot], Radu eXtream, SmartPost and 386 guests