Problema modem Telekom

Discutii despre tot ce nu se incadreaza in celelalte categorii.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori

Locked
User avatar
COLBYLICIOUS
Fost administrator
Fost administrator
Posts: 8140
Joined: 13 Oct 2012, 09:36
Detinator Steam: Da
Detinator server CS: Nu mă ocup
SteamID: /id/COLBYLICIOUS
Reputatie: Fost administrator
eXtream Security
Fost Intermediar Steam
Membru Club eXtreamCS (4 luni)
Administratorul anului 2018
Location: Brașov
Discord: @colbylicious
Has thanked: 245 times
Been thanked: 310 times
Contact:

21 Sep 2015, 21:45

Ok, deci am avut niste probleme acum o zi cu cei de la Telekom, sa zicem ca nu am platit la timp factura. Am platit azi, am confirmat plata prin telefon, iar acuma daca ma conectez de pe telefon sau de pe orice alt dispozitiv "mi se ia netul". Am verificat starea cablurilor de prin casa, sunt uzate, nu e nici o parte mai "rasa" ca sa zic asa. Am reintrodus fiecare cablu ce tine de internet in modem/wireless respectiv cutiuta de redistribuire telefon>net. Ce pot sa fac in cazul asta?
RoyalServer
User avatar
tre3fla
Membru eXtream
Membru eXtream
Posts: 5317
Joined: 27 May 2012, 11:15
Detinator Steam: Da
CS Status: Allah Akbar !
Detinator server CS: Nu
SteamID: /id/tre3fla_xxx
Has thanked: 14 times
Been thanked: 129 times

21 Sep 2015, 23:49

Resetezi modemu cu in ac in fundulets acolo, stii probabil cum se da reset.
Intri pe 192.168.1.1 cu numele de pe contract si parola de pe contract ca date de logare
Dupa resetare doar reintroduci userul si parola de pe contract la WAN Settings acolo.
User avatar
COLBYLICIOUS
Fost administrator
Fost administrator
Posts: 8140
Joined: 13 Oct 2012, 09:36
Detinator Steam: Da
Detinator server CS: Nu mă ocup
SteamID: /id/COLBYLICIOUS
Reputatie: Fost administrator
eXtream Security
Fost Intermediar Steam
Membru Club eXtreamCS (4 luni)
Administratorul anului 2018
Location: Brașov
Discord: @colbylicious
Has thanked: 245 times
Been thanked: 310 times
Contact:

22 Sep 2015, 06:23

tre3fla wrote:Resetezi modemu cu in ac in fundulets acolo, stii probabil cum se da reset.
Intri pe 192.168.1.1 cu numele de pe contract si parola de pe contract ca date de logare
Dupa resetare doar reintroduci userul si parola de pe contract la WAN Settings acolo.
Am facut asta, acum vad ca si-a cam revenit. :gusta
Inchis.
Locked

Return to “Discutii generale”

  • Information