Îmi face și mie cineva un referat
1. Temă - Diferiți dar egali
Mulțumesc frumos.
Referat
Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori
- zigweed
- Membru, skill +3
- Posts: 1094
- Joined: 27 Oct 2015, 16:35
- Detinator Steam: Da
- SteamID: zshare
- Reputatie: Fost Membru Club eXtreamCS ( o luna )
- Fond eXtream: 0
- Location: Bucuresti
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 13 times
- Contact:
Culoarea pielii iti zice ceva ? Incearca sa gandesti cu capul tau, nu sa cauti pe google.
-
- Membru eXtream
- Posts: 4045
- Joined: 14 May 2014, 17:49
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Nume anterior: Itsirc
Castigator Membru Club eXtream @ Ganduri de sub dus (25 OCT - 25 FEB) - Been thanked: 69 times
Diferiţi, dar egali – un principiu al egalităţii şi respectului reciproc
Într-o societate egocentristă omul uită că trăieşte în comuniune cu alţi oameni şi că alături de el se află semeni ce au nevoie de înţelegerea şi sprijinul său. Astăzi, mai mult ca oricând trebuie să învăţăm să ne acceptăm, să învăţăm să respectăm principiile democraţiei autentice, pentru că numai împreună vom reuşi să coexistăm într-o societate democratică europeană.
Diferiţi, dar egali – este un principiu al egalităţii şi respectului reciproc.
În diversitatea etniilor si categoriilor sociale de pe pământ constă frumuseţea universului uman, fiecare dintre acestea contribuind la patrimoniu cultural cu specificul său. Istoria, tradiţiile, cultura fiecărei etnii reprezintă un capitol important al universalităţii. Trebuie să învăţăm să ne respectăm reciproc, să comunicăm, să ne tolerăm, să cooperăm cu ceilalţi, deoarece doar aşa nu vor mai exista diferenţe între noi cei care suntem diferiţi, dar totuşi egali.
Educaţia interculturală constituie o opţiune ideologică în societăţile democratice şi vizează viitorii cetăţeni să facă cea mai bună alegere şi să se orienteze în contextul schimbărilor intervenite în sistemele de valori.
Ea trebuie să devină o constantă a pregătirii cadrelor didactice şi să-şi pună amprenta asupra programelor şcolare şi materiilor de învăţământ, asupra priorităţilor educative, asupra criteriilor de evaluare a competenţelor şi comportamentelor, asupra relaţiilor cu părinţii şi comunitatea, permiţând formarea comportamentelor în comunicare, cooperare şi încredere în cadrul grupului; respect reciproc, toleranţa faţă de opinii diferite. Dorinţa de progres real, afinităţile profesionale, aspiraţiile şi preocupările comune au constituit premisele proiectelor interşcolare la care conlucrează partenerii. Din experienţa acumulată considerăm că, cele mai eficiente demersuri didactice menite să integreze copiii în activitatea şcolară sunt cele prin care le prilejuim cât mai multe ocazii să acţioneze împreună, să se joace laolaltă, să descopere lucruri noi împreună, oferindu-le copiilor o multitudine de experienţe de învăţare, înlesnind astfel integrarea în învăţământul de masă .
Obiectivul general al anului 2010, în viziunea Uniunii Europene şi a statelor membre, este lupta împotriva sărăciei şi discriminării sociale ce ar trebui să aibă un impact crucial în sensibilizarea comunităţii. Criza economică şi financiară pe care o traversăm ar putea avea consecinţe pe termen lung asupra dezvoltării şi ocupării forţei de muncă în U.E , iar cele mai afectate sunt persoanele vulnerabile din punct de vedere social. Tânăra generaţie a Europei trebuie să devină competenţe cheie necesare pentru a face faţă provocărilor economiei globale . Tinerii dezavantajaţi cu dificultăţi de învăţare, de relaţionare, adaptare şi integrare socială trebuie să facă faţă obstacolelor şi barierelor în ceea ce priveşte mobilitatea. Ei au nevoie de un sprijin deosebit, special pe parcursul unui traning vocaţional astfel încât dobândirea competenţelor cheie să se desfăşoare în funcţie de grad/tip de deficienţă şi nevoile fiecărui individ în parte. Aşadar, prin suportul specific individualizat, al strategiilor de traning, a traning- ului special pentru tinerii dezavantajaţi, proiectul urmăreşte să asigure acestor tineri noi competenţe şi îndemânări de bază ce le va permite o mai bună integrare pe piaţa muncii .
Toţi suntem diferiţi, dar în acelaşi timp, egali. Semnul de egalitate care s-ar pune în relaţiile pe care le împărtăşim cu cei din jurul nostru nu vine din spaţiul pe care-l ocupăm şi nici de la ceea ce considerăm că ceilalţi aşteaptă de la noi. Semnul de egalitate este dat de respectul faţă de cei de lângă noi şi de posibilitatea de comunicare pe care trebuie să o valorificăm. Posibilitatea care ne este oferită necondiţionat şi care trebuie valorificată cu grijă pentru a identifica oportunităţile oferite de convieţuirea cu ceilalţi.
„Descoperirea celorlalţi înseamnă descoperirea unei legături şi nu a unei bariere” .
Într-o societate egocentristă omul uită că trăieşte în comuniune cu alţi oameni şi că alături de el se află semeni ce au nevoie de înţelegerea şi sprijinul său. Astăzi, mai mult ca oricând trebuie să învăţăm să ne acceptăm, să învăţăm să respectăm principiile democraţiei autentice, pentru că numai împreună vom reuşi să coexistăm într-o societate democratică europeană.
Diferiţi, dar egali – este un principiu al egalităţii şi respectului reciproc.
În diversitatea etniilor si categoriilor sociale de pe pământ constă frumuseţea universului uman, fiecare dintre acestea contribuind la patrimoniu cultural cu specificul său. Istoria, tradiţiile, cultura fiecărei etnii reprezintă un capitol important al universalităţii. Trebuie să învăţăm să ne respectăm reciproc, să comunicăm, să ne tolerăm, să cooperăm cu ceilalţi, deoarece doar aşa nu vor mai exista diferenţe între noi cei care suntem diferiţi, dar totuşi egali.
Educaţia interculturală constituie o opţiune ideologică în societăţile democratice şi vizează viitorii cetăţeni să facă cea mai bună alegere şi să se orienteze în contextul schimbărilor intervenite în sistemele de valori.
Ea trebuie să devină o constantă a pregătirii cadrelor didactice şi să-şi pună amprenta asupra programelor şcolare şi materiilor de învăţământ, asupra priorităţilor educative, asupra criteriilor de evaluare a competenţelor şi comportamentelor, asupra relaţiilor cu părinţii şi comunitatea, permiţând formarea comportamentelor în comunicare, cooperare şi încredere în cadrul grupului; respect reciproc, toleranţa faţă de opinii diferite. Dorinţa de progres real, afinităţile profesionale, aspiraţiile şi preocupările comune au constituit premisele proiectelor interşcolare la care conlucrează partenerii. Din experienţa acumulată considerăm că, cele mai eficiente demersuri didactice menite să integreze copiii în activitatea şcolară sunt cele prin care le prilejuim cât mai multe ocazii să acţioneze împreună, să se joace laolaltă, să descopere lucruri noi împreună, oferindu-le copiilor o multitudine de experienţe de învăţare, înlesnind astfel integrarea în învăţământul de masă .
Obiectivul general al anului 2010, în viziunea Uniunii Europene şi a statelor membre, este lupta împotriva sărăciei şi discriminării sociale ce ar trebui să aibă un impact crucial în sensibilizarea comunităţii. Criza economică şi financiară pe care o traversăm ar putea avea consecinţe pe termen lung asupra dezvoltării şi ocupării forţei de muncă în U.E , iar cele mai afectate sunt persoanele vulnerabile din punct de vedere social. Tânăra generaţie a Europei trebuie să devină competenţe cheie necesare pentru a face faţă provocărilor economiei globale . Tinerii dezavantajaţi cu dificultăţi de învăţare, de relaţionare, adaptare şi integrare socială trebuie să facă faţă obstacolelor şi barierelor în ceea ce priveşte mobilitatea. Ei au nevoie de un sprijin deosebit, special pe parcursul unui traning vocaţional astfel încât dobândirea competenţelor cheie să se desfăşoare în funcţie de grad/tip de deficienţă şi nevoile fiecărui individ în parte. Aşadar, prin suportul specific individualizat, al strategiilor de traning, a traning- ului special pentru tinerii dezavantajaţi, proiectul urmăreşte să asigure acestor tineri noi competenţe şi îndemânări de bază ce le va permite o mai bună integrare pe piaţa muncii .
Toţi suntem diferiţi, dar în acelaşi timp, egali. Semnul de egalitate care s-ar pune în relaţiile pe care le împărtăşim cu cei din jurul nostru nu vine din spaţiul pe care-l ocupăm şi nici de la ceea ce considerăm că ceilalţi aşteaptă de la noi. Semnul de egalitate este dat de respectul faţă de cei de lângă noi şi de posibilitatea de comunicare pe care trebuie să o valorificăm. Posibilitatea care ne este oferită necondiţionat şi care trebuie valorificată cu grijă pentru a identifica oportunităţile oferite de convieţuirea cu ceilalţi.
„Descoperirea celorlalţi înseamnă descoperirea unei legături şi nu a unei bariere” .
- SeNzoRx
- Membru, skill +2
- Posts: 617
- Joined: 05 Apr 2015, 23:51
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Membru Club eXtreamCs (2 luni)
- Fond eXtream: 0
Mulțumesc frumos,cam câte pagini ocupă în world? Am nevoie e minim 2Itsirc wrote:Diferiţi, dar egali – un principiu al egalităţii şi respectului reciproc
Într-o societate egocentristă omul uită că trăieşte în comuniune cu alţi oameni şi că alături de el se află semeni ce au nevoie de înţelegerea şi sprijinul său. Astăzi, mai mult ca oricând trebuie să învăţăm să ne acceptăm, să învăţăm să respectăm principiile democraţiei autentice, pentru că numai împreună vom reuşi să coexistăm într-o societate democratică europeană.
Diferiţi, dar egali – este un principiu al egalităţii şi respectului reciproc.
În diversitatea etniilor si categoriilor sociale de pe pământ constă frumuseţea universului uman, fiecare dintre acestea contribuind la patrimoniu cultural cu specificul său. Istoria, tradiţiile, cultura fiecărei etnii reprezintă un capitol important al universalităţii. Trebuie să învăţăm să ne respectăm reciproc, să comunicăm, să ne tolerăm, să cooperăm cu ceilalţi, deoarece doar aşa nu vor mai exista diferenţe între noi cei care suntem diferiţi, dar totuşi egali.
Educaţia interculturală constituie o opţiune ideologică în societăţile democratice şi vizează viitorii cetăţeni să facă cea mai bună alegere şi să se orienteze în contextul schimbărilor intervenite în sistemele de valori.
Ea trebuie să devină o constantă a pregătirii cadrelor didactice şi să-şi pună amprenta asupra programelor şcolare şi materiilor de învăţământ, asupra priorităţilor educative, asupra criteriilor de evaluare a competenţelor şi comportamentelor, asupra relaţiilor cu părinţii şi comunitatea, permiţând formarea comportamentelor în comunicare, cooperare şi încredere în cadrul grupului; respect reciproc, toleranţa faţă de opinii diferite. Dorinţa de progres real, afinităţile profesionale, aspiraţiile şi preocupările comune au constituit premisele proiectelor interşcolare la care conlucrează partenerii. Din experienţa acumulată considerăm că, cele mai eficiente demersuri didactice menite să integreze copiii în activitatea şcolară sunt cele prin care le prilejuim cât mai multe ocazii să acţioneze împreună, să se joace laolaltă, să descopere lucruri noi împreună, oferindu-le copiilor o multitudine de experienţe de învăţare, înlesnind astfel integrarea în învăţământul de masă .
Obiectivul general al anului 2010, în viziunea Uniunii Europene şi a statelor membre, este lupta împotriva sărăciei şi discriminării sociale ce ar trebui să aibă un impact crucial în sensibilizarea comunităţii. Criza economică şi financiară pe care o traversăm ar putea avea consecinţe pe termen lung asupra dezvoltării şi ocupării forţei de muncă în U.E , iar cele mai afectate sunt persoanele vulnerabile din punct de vedere social. Tânăra generaţie a Europei trebuie să devină competenţe cheie necesare pentru a face faţă provocărilor economiei globale . Tinerii dezavantajaţi cu dificultăţi de învăţare, de relaţionare, adaptare şi integrare socială trebuie să facă faţă obstacolelor şi barierelor în ceea ce priveşte mobilitatea. Ei au nevoie de un sprijin deosebit, special pe parcursul unui traning vocaţional astfel încât dobândirea competenţelor cheie să se desfăşoare în funcţie de grad/tip de deficienţă şi nevoile fiecărui individ în parte. Aşadar, prin suportul specific individualizat, al strategiilor de traning, a traning- ului special pentru tinerii dezavantajaţi, proiectul urmăreşte să asigure acestor tineri noi competenţe şi îndemânări de bază ce le va permite o mai bună integrare pe piaţa muncii .
Toţi suntem diferiţi, dar în acelaşi timp, egali. Semnul de egalitate care s-ar pune în relaţiile pe care le împărtăşim cu cei din jurul nostru nu vine din spaţiul pe care-l ocupăm şi nici de la ceea ce considerăm că ceilalţi aşteaptă de la noi. Semnul de egalitate este dat de respectul faţă de cei de lângă noi şi de posibilitatea de comunicare pe care trebuie să o valorificăm. Posibilitatea care ne este oferită necondiţionat şi care trebuie valorificată cu grijă pentru a identifica oportunităţile oferite de convieţuirea cu ceilalţi.
„Descoperirea celorlalţi înseamnă descoperirea unei legături şi nu a unei bariere” .
- everest.
- Utilizator neserios (tepar)
- Posts: 881
- Joined: 14 Oct 2012, 23:39
- Detinator Steam: Da
- SteamID: everest_noss
- Reputatie: Nume anterior: l0gaN
Membru club (1 martie - 1 mai)
Utilizator neserios (tepar!) - Location: Iasi
Vrei si o cola ?
Last edited by Yeezus on 30 Nov 2015, 22:23, edited 1 time in total.
Reason: Ai primit avertisment pentru off-topic.
Reason: Ai primit avertisment pentru off-topic.
-
- Membru eXtream
- Posts: 4045
- Joined: 14 May 2014, 17:49
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Nume anterior: Itsirc
Castigator Membru Club eXtream @ Ganduri de sub dus (25 OCT - 25 FEB) - Been thanked: 69 times
In WORD, acuma depinde.. iti utilizezi si tu creierul si mai maresti fontul, mai faci o spatiere intre randuri, blablabla..SeNzoRx wrote:Mulțumesc frumos,cam câte pagini ocupă în world? Am nevoie e minim 2Itsirc wrote:Diferiţi, dar egali – un principiu al egalităţii şi respectului reciproc
Într-o societate egocentristă omul uită că trăieşte în comuniune cu alţi oameni şi că alături de el se află semeni ce au nevoie de înţelegerea şi sprijinul său. Astăzi, mai mult ca oricând trebuie să învăţăm să ne acceptăm, să învăţăm să respectăm principiile democraţiei autentice, pentru că numai împreună vom reuşi să coexistăm într-o societate democratică europeană.
Diferiţi, dar egali – este un principiu al egalităţii şi respectului reciproc.
În diversitatea etniilor si categoriilor sociale de pe pământ constă frumuseţea universului uman, fiecare dintre acestea contribuind la patrimoniu cultural cu specificul său. Istoria, tradiţiile, cultura fiecărei etnii reprezintă un capitol important al universalităţii. Trebuie să învăţăm să ne respectăm reciproc, să comunicăm, să ne tolerăm, să cooperăm cu ceilalţi, deoarece doar aşa nu vor mai exista diferenţe între noi cei care suntem diferiţi, dar totuşi egali.
Educaţia interculturală constituie o opţiune ideologică în societăţile democratice şi vizează viitorii cetăţeni să facă cea mai bună alegere şi să se orienteze în contextul schimbărilor intervenite în sistemele de valori.
Ea trebuie să devină o constantă a pregătirii cadrelor didactice şi să-şi pună amprenta asupra programelor şcolare şi materiilor de învăţământ, asupra priorităţilor educative, asupra criteriilor de evaluare a competenţelor şi comportamentelor, asupra relaţiilor cu părinţii şi comunitatea, permiţând formarea comportamentelor în comunicare, cooperare şi încredere în cadrul grupului; respect reciproc, toleranţa faţă de opinii diferite. Dorinţa de progres real, afinităţile profesionale, aspiraţiile şi preocupările comune au constituit premisele proiectelor interşcolare la care conlucrează partenerii. Din experienţa acumulată considerăm că, cele mai eficiente demersuri didactice menite să integreze copiii în activitatea şcolară sunt cele prin care le prilejuim cât mai multe ocazii să acţioneze împreună, să se joace laolaltă, să descopere lucruri noi împreună, oferindu-le copiilor o multitudine de experienţe de învăţare, înlesnind astfel integrarea în învăţământul de masă .
Obiectivul general al anului 2010, în viziunea Uniunii Europene şi a statelor membre, este lupta împotriva sărăciei şi discriminării sociale ce ar trebui să aibă un impact crucial în sensibilizarea comunităţii. Criza economică şi financiară pe care o traversăm ar putea avea consecinţe pe termen lung asupra dezvoltării şi ocupării forţei de muncă în U.E , iar cele mai afectate sunt persoanele vulnerabile din punct de vedere social. Tânăra generaţie a Europei trebuie să devină competenţe cheie necesare pentru a face faţă provocărilor economiei globale . Tinerii dezavantajaţi cu dificultăţi de învăţare, de relaţionare, adaptare şi integrare socială trebuie să facă faţă obstacolelor şi barierelor în ceea ce priveşte mobilitatea. Ei au nevoie de un sprijin deosebit, special pe parcursul unui traning vocaţional astfel încât dobândirea competenţelor cheie să se desfăşoare în funcţie de grad/tip de deficienţă şi nevoile fiecărui individ în parte. Aşadar, prin suportul specific individualizat, al strategiilor de traning, a traning- ului special pentru tinerii dezavantajaţi, proiectul urmăreşte să asigure acestor tineri noi competenţe şi îndemânări de bază ce le va permite o mai bună integrare pe piaţa muncii .
Toţi suntem diferiţi, dar în acelaşi timp, egali. Semnul de egalitate care s-ar pune în relaţiile pe care le împărtăşim cu cei din jurul nostru nu vine din spaţiul pe care-l ocupăm şi nici de la ceea ce considerăm că ceilalţi aşteaptă de la noi. Semnul de egalitate este dat de respectul faţă de cei de lângă noi şi de posibilitatea de comunicare pe care trebuie să o valorificăm. Posibilitatea care ne este oferită necondiţionat şi care trebuie valorificată cu grijă pentru a identifica oportunităţile oferite de convieţuirea cu ceilalţi.
„Descoperirea celorlalţi înseamnă descoperirea unei legături şi nu a unei bariere” .
- SeNzoRx
- Membru, skill +2
- Posts: 617
- Joined: 05 Apr 2015, 23:51
- Detinator Steam: Da
- Reputatie: Membru Club eXtreamCs (2 luni)
- Fond eXtream: 0
Itsirc wrote:In WORD, acuma depinde.. iti utilizezi si tu creierul si mai maresti fontul, mai faci o spatiere intre randuri, blablabla..SeNzoRx wrote:Mulțumesc frumos,cam câte pagini ocupă în world? Am nevoie e minim 2Itsirc wrote:Diferiţi, dar egali – un principiu al egalităţii şi respectului reciproc
Într-o societate egocentristă omul uită că trăieşte în comuniune cu alţi oameni şi că alături de el se află semeni ce au nevoie de înţelegerea şi sprijinul său. Astăzi, mai mult ca oricând trebuie să învăţăm să ne acceptăm, să învăţăm să respectăm principiile democraţiei autentice, pentru că numai împreună vom reuşi să coexistăm într-o societate democratică europeană.
Diferiţi, dar egali – este un principiu al egalităţii şi respectului reciproc.
În diversitatea etniilor si categoriilor sociale de pe pământ constă frumuseţea universului uman, fiecare dintre acestea contribuind la patrimoniu cultural cu specificul său. Istoria, tradiţiile, cultura fiecărei etnii reprezintă un capitol important al universalităţii. Trebuie să învăţăm să ne respectăm reciproc, să comunicăm, să ne tolerăm, să cooperăm cu ceilalţi, deoarece doar aşa nu vor mai exista diferenţe între noi cei care suntem diferiţi, dar totuşi egali.
Educaţia interculturală constituie o opţiune ideologică în societăţile democratice şi vizează viitorii cetăţeni să facă cea mai bună alegere şi să se orienteze în contextul schimbărilor intervenite în sistemele de valori.
Ea trebuie să devină o constantă a pregătirii cadrelor didactice şi să-şi pună amprenta asupra programelor şcolare şi materiilor de învăţământ, asupra priorităţilor educative, asupra criteriilor de evaluare a competenţelor şi comportamentelor, asupra relaţiilor cu părinţii şi comunitatea, permiţând formarea comportamentelor în comunicare, cooperare şi încredere în cadrul grupului; respect reciproc, toleranţa faţă de opinii diferite. Dorinţa de progres real, afinităţile profesionale, aspiraţiile şi preocupările comune au constituit premisele proiectelor interşcolare la care conlucrează partenerii. Din experienţa acumulată considerăm că, cele mai eficiente demersuri didactice menite să integreze copiii în activitatea şcolară sunt cele prin care le prilejuim cât mai multe ocazii să acţioneze împreună, să se joace laolaltă, să descopere lucruri noi împreună, oferindu-le copiilor o multitudine de experienţe de învăţare, înlesnind astfel integrarea în învăţământul de masă .
Obiectivul general al anului 2010, în viziunea Uniunii Europene şi a statelor membre, este lupta împotriva sărăciei şi discriminării sociale ce ar trebui să aibă un impact crucial în sensibilizarea comunităţii. Criza economică şi financiară pe care o traversăm ar putea avea consecinţe pe termen lung asupra dezvoltării şi ocupării forţei de muncă în U.E , iar cele mai afectate sunt persoanele vulnerabile din punct de vedere social. Tânăra generaţie a Europei trebuie să devină competenţe cheie necesare pentru a face faţă provocărilor economiei globale . Tinerii dezavantajaţi cu dificultăţi de învăţare, de relaţionare, adaptare şi integrare socială trebuie să facă faţă obstacolelor şi barierelor în ceea ce priveşte mobilitatea. Ei au nevoie de un sprijin deosebit, special pe parcursul unui traning vocaţional astfel încât dobândirea competenţelor cheie să se desfăşoare în funcţie de grad/tip de deficienţă şi nevoile fiecărui individ în parte. Aşadar, prin suportul specific individualizat, al strategiilor de traning, a traning- ului special pentru tinerii dezavantajaţi, proiectul urmăreşte să asigure acestor tineri noi competenţe şi îndemânări de bază ce le va permite o mai bună integrare pe piaţa muncii .
Toţi suntem diferiţi, dar în acelaşi timp, egali. Semnul de egalitate care s-ar pune în relaţiile pe care le împărtăşim cu cei din jurul nostru nu vine din spaţiul pe care-l ocupăm şi nici de la ceea ce considerăm că ceilalţi aşteaptă de la noi. Semnul de egalitate este dat de respectul faţă de cei de lângă noi şi de posibilitatea de comunicare pe care trebuie să o valorificăm. Posibilitatea care ne este oferită necondiţionat şi care trebuie valorificată cu grijă pentru a identifica oportunităţile oferite de convieţuirea cu ceilalţi.
„Descoperirea celorlalţi înseamnă descoperirea unei legături şi nu a unei bariere” .
Mersi frumos . Mai aștept. Am să fac o îmbinare și să fac ceva frumos
-
- Information
-
Who is online
Users browsing this forum: A k c 3 n 7, Bing [Bot], fentezzzzz, lexz and 375 guests