Referat

Discutii despre tot ce nu se incadreaza in celelalte categorii.

Moderators: Moderatori ajutatori, Moderatori

Post Reply
User avatar
SeNzoRx
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 617
Joined: 05 Apr 2015, 23:51
Detinator Steam: Da
Reputatie: Membru Club eXtreamCs (2 luni)
Fond eXtream: 0

30 Nov 2015, 21:42

Îmi face și mie cineva un referat

1. Temă - Diferiți dar egali


Mulțumesc frumos.
Last edited by SeNzoRx on 30 Nov 2015, 22:02, edited 1 time in total.
RoyalServer
User avatar
zigweed
Membru, skill +3
Membru, skill +3
Posts: 1094
Joined: 27 Oct 2015, 16:35
Detinator Steam: Da
SteamID: zshare
Reputatie: Fost Membru Club eXtreamCS ( o luna )
Fond eXtream: 0
Location: Bucuresti
Has thanked: 2 times
Been thanked: 13 times
Contact:

30 Nov 2015, 22:00

Asta deja este culmea tupeului.
User avatar
SeNzoRx
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 617
Joined: 05 Apr 2015, 23:51
Detinator Steam: Da
Reputatie: Membru Club eXtreamCs (2 luni)
Fond eXtream: 0

30 Nov 2015, 22:01

Am căutat pe google dar nu găsesc nimic.
User avatar
zigweed
Membru, skill +3
Membru, skill +3
Posts: 1094
Joined: 27 Oct 2015, 16:35
Detinator Steam: Da
SteamID: zshare
Reputatie: Fost Membru Club eXtreamCS ( o luna )
Fond eXtream: 0
Location: Bucuresti
Has thanked: 2 times
Been thanked: 13 times
Contact:

30 Nov 2015, 22:05

Culoarea pielii iti zice ceva ? Incearca sa gandesti cu capul tau, nu sa cauti pe google.
User avatar
SeNzoRx
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 617
Joined: 05 Apr 2015, 23:51
Detinator Steam: Da
Reputatie: Membru Club eXtreamCs (2 luni)
Fond eXtream: 0

30 Nov 2015, 22:07

Nu am făcut niciodată un referat,nu știu ,nu mă idee. Rog,ajutor . Ofer un steam cu cs soruce.
CRISZLY
Membru eXtream
Membru eXtream
Posts: 4045
Joined: 14 May 2014, 17:49
Detinator Steam: Da
Reputatie: Nume anterior: Itsirc
Castigator Membru Club eXtream @ Ganduri de sub dus (25 OCT - 25 FEB)
Been thanked: 69 times

30 Nov 2015, 22:16

Diferiţi, dar egali – un principiu al egalităţii şi respectului reciproc

Într-o societate egocentristă omul uită că trăieşte în comuniune cu alţi oameni şi că alături de el se află semeni ce au nevoie de înţelegerea şi sprijinul său. Astăzi, mai mult ca oricând trebuie să învăţăm să ne acceptăm, să învăţăm să respectăm principiile democraţiei autentice, pentru că numai împreună vom reuşi să coexistăm într-o societate democratică europeană.
Diferiţi, dar egali – este un principiu al egalităţii şi respectului reciproc.

În diversitatea etniilor si categoriilor sociale de pe pământ constă frumuseţea universului uman, fiecare dintre acestea contribuind la patrimoniu cultural cu specificul său. Istoria, tradiţiile, cultura fiecărei etnii reprezintă un capitol important al universalităţii. Trebuie să învăţăm să ne respectăm reciproc, să comunicăm, să ne tolerăm, să cooperăm cu ceilalţi, deoarece doar aşa nu vor mai exista diferenţe între noi cei care suntem diferiţi, dar totuşi egali.
Educaţia interculturală constituie o opţiune ideologică în societăţile democratice şi vizează viitorii cetăţeni să facă cea mai bună alegere şi să se orienteze în contextul schimbărilor intervenite în sistemele de valori.
Ea trebuie să devină o constantă a pregătirii cadrelor didactice şi să-şi pună amprenta asupra programelor şcolare şi materiilor de învăţământ, asupra priorităţilor educative, asupra criteriilor de evaluare a competenţelor şi comportamentelor, asupra relaţiilor cu părinţii şi comunitatea, permiţând formarea comportamentelor în comunicare, cooperare şi încredere în cadrul grupului; respect reciproc, toleranţa faţă de opinii diferite. Dorinţa de progres real, afinităţile profesionale, aspiraţiile şi preocupările comune au constituit premisele proiectelor interşcolare la care conlucrează partenerii. Din experienţa acumulată considerăm că, cele mai eficiente demersuri didactice menite să integreze copiii în activitatea şcolară sunt cele prin care le prilejuim cât mai multe ocazii să acţioneze împreună, să se joace laolaltă, să descopere lucruri noi împreună, oferindu-le copiilor o multitudine de experienţe de învăţare, înlesnind astfel integrarea în învăţământul de masă .
Obiectivul general al anului 2010, în viziunea Uniunii Europene şi a statelor membre, este lupta împotriva sărăciei şi discriminării sociale ce ar trebui să aibă un impact crucial în sensibilizarea comunităţii. Criza economică şi financiară pe care o traversăm ar putea avea consecinţe pe termen lung asupra dezvoltării şi ocupării forţei de muncă în U.E , iar cele mai afectate sunt persoanele vulnerabile din punct de vedere social. Tânăra generaţie a Europei trebuie să devină competenţe cheie necesare pentru a face faţă provocărilor economiei globale . Tinerii dezavantajaţi cu dificultăţi de învăţare, de relaţionare, adaptare şi integrare socială trebuie să facă faţă obstacolelor şi barierelor în ceea ce priveşte mobilitatea. Ei au nevoie de un sprijin deosebit, special pe parcursul unui traning vocaţional astfel încât dobândirea competenţelor cheie să se desfăşoare în funcţie de grad/tip de deficienţă şi nevoile fiecărui individ în parte. Aşadar, prin suportul specific individualizat, al strategiilor de traning, a traning- ului special pentru tinerii dezavantajaţi, proiectul urmăreşte să asigure acestor tineri noi competenţe şi îndemânări de bază ce le va permite o mai bună integrare pe piaţa muncii .
Toţi suntem diferiţi, dar în acelaşi timp, egali. Semnul de egalitate care s-ar pune în relaţiile pe care le împărtăşim cu cei din jurul nostru nu vine din spaţiul pe care-l ocupăm şi nici de la ceea ce considerăm că ceilalţi aşteaptă de la noi. Semnul de egalitate este dat de respectul faţă de cei de lângă noi şi de posibilitatea de comunicare pe care trebuie să o valorificăm. Posibilitatea care ne este oferită necondiţionat şi care trebuie valorificată cu grijă pentru a identifica oportunităţile oferite de convieţuirea cu ceilalţi.

„Descoperirea celorlalţi înseamnă descoperirea unei legături şi nu a unei bariere” .
User avatar
SeNzoRx
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 617
Joined: 05 Apr 2015, 23:51
Detinator Steam: Da
Reputatie: Membru Club eXtreamCs (2 luni)
Fond eXtream: 0

30 Nov 2015, 22:18

Itsirc wrote:Diferiţi, dar egali – un principiu al egalităţii şi respectului reciproc

Într-o societate egocentristă omul uită că trăieşte în comuniune cu alţi oameni şi că alături de el se află semeni ce au nevoie de înţelegerea şi sprijinul său. Astăzi, mai mult ca oricând trebuie să învăţăm să ne acceptăm, să învăţăm să respectăm principiile democraţiei autentice, pentru că numai împreună vom reuşi să coexistăm într-o societate democratică europeană.
Diferiţi, dar egali – este un principiu al egalităţii şi respectului reciproc.

În diversitatea etniilor si categoriilor sociale de pe pământ constă frumuseţea universului uman, fiecare dintre acestea contribuind la patrimoniu cultural cu specificul său. Istoria, tradiţiile, cultura fiecărei etnii reprezintă un capitol important al universalităţii. Trebuie să învăţăm să ne respectăm reciproc, să comunicăm, să ne tolerăm, să cooperăm cu ceilalţi, deoarece doar aşa nu vor mai exista diferenţe între noi cei care suntem diferiţi, dar totuşi egali.
Educaţia interculturală constituie o opţiune ideologică în societăţile democratice şi vizează viitorii cetăţeni să facă cea mai bună alegere şi să se orienteze în contextul schimbărilor intervenite în sistemele de valori.
Ea trebuie să devină o constantă a pregătirii cadrelor didactice şi să-şi pună amprenta asupra programelor şcolare şi materiilor de învăţământ, asupra priorităţilor educative, asupra criteriilor de evaluare a competenţelor şi comportamentelor, asupra relaţiilor cu părinţii şi comunitatea, permiţând formarea comportamentelor în comunicare, cooperare şi încredere în cadrul grupului; respect reciproc, toleranţa faţă de opinii diferite. Dorinţa de progres real, afinităţile profesionale, aspiraţiile şi preocupările comune au constituit premisele proiectelor interşcolare la care conlucrează partenerii. Din experienţa acumulată considerăm că, cele mai eficiente demersuri didactice menite să integreze copiii în activitatea şcolară sunt cele prin care le prilejuim cât mai multe ocazii să acţioneze împreună, să se joace laolaltă, să descopere lucruri noi împreună, oferindu-le copiilor o multitudine de experienţe de învăţare, înlesnind astfel integrarea în învăţământul de masă .
Obiectivul general al anului 2010, în viziunea Uniunii Europene şi a statelor membre, este lupta împotriva sărăciei şi discriminării sociale ce ar trebui să aibă un impact crucial în sensibilizarea comunităţii. Criza economică şi financiară pe care o traversăm ar putea avea consecinţe pe termen lung asupra dezvoltării şi ocupării forţei de muncă în U.E , iar cele mai afectate sunt persoanele vulnerabile din punct de vedere social. Tânăra generaţie a Europei trebuie să devină competenţe cheie necesare pentru a face faţă provocărilor economiei globale . Tinerii dezavantajaţi cu dificultăţi de învăţare, de relaţionare, adaptare şi integrare socială trebuie să facă faţă obstacolelor şi barierelor în ceea ce priveşte mobilitatea. Ei au nevoie de un sprijin deosebit, special pe parcursul unui traning vocaţional astfel încât dobândirea competenţelor cheie să se desfăşoare în funcţie de grad/tip de deficienţă şi nevoile fiecărui individ în parte. Aşadar, prin suportul specific individualizat, al strategiilor de traning, a traning- ului special pentru tinerii dezavantajaţi, proiectul urmăreşte să asigure acestor tineri noi competenţe şi îndemânări de bază ce le va permite o mai bună integrare pe piaţa muncii .
Toţi suntem diferiţi, dar în acelaşi timp, egali. Semnul de egalitate care s-ar pune în relaţiile pe care le împărtăşim cu cei din jurul nostru nu vine din spaţiul pe care-l ocupăm şi nici de la ceea ce considerăm că ceilalţi aşteaptă de la noi. Semnul de egalitate este dat de respectul faţă de cei de lângă noi şi de posibilitatea de comunicare pe care trebuie să o valorificăm. Posibilitatea care ne este oferită necondiţionat şi care trebuie valorificată cu grijă pentru a identifica oportunităţile oferite de convieţuirea cu ceilalţi.

„Descoperirea celorlalţi înseamnă descoperirea unei legături şi nu a unei bariere” .
Mulțumesc frumos,cam câte pagini ocupă în world? Am nevoie e minim 2
User avatar
everest.
Utilizator neserios (tepar)
Utilizator neserios (tepar)
Posts: 881
Joined: 14 Oct 2012, 23:39
Detinator Steam: Da
SteamID: everest_noss
Reputatie: Nume anterior: l0gaN
Membru club (1 martie - 1 mai)
Utilizator neserios (tepar!)
Location: Iasi

30 Nov 2015, 22:20

Vrei si o cola ?
Last edited by Yeezus on 30 Nov 2015, 22:23, edited 1 time in total.
Reason: Ai primit avertisment pentru off-topic.
Image
CRISZLY
Membru eXtream
Membru eXtream
Posts: 4045
Joined: 14 May 2014, 17:49
Detinator Steam: Da
Reputatie: Nume anterior: Itsirc
Castigator Membru Club eXtream @ Ganduri de sub dus (25 OCT - 25 FEB)
Been thanked: 69 times

30 Nov 2015, 22:25

SeNzoRx wrote:
Itsirc wrote:Diferiţi, dar egali – un principiu al egalităţii şi respectului reciproc

Într-o societate egocentristă omul uită că trăieşte în comuniune cu alţi oameni şi că alături de el se află semeni ce au nevoie de înţelegerea şi sprijinul său. Astăzi, mai mult ca oricând trebuie să învăţăm să ne acceptăm, să învăţăm să respectăm principiile democraţiei autentice, pentru că numai împreună vom reuşi să coexistăm într-o societate democratică europeană.
Diferiţi, dar egali – este un principiu al egalităţii şi respectului reciproc.

În diversitatea etniilor si categoriilor sociale de pe pământ constă frumuseţea universului uman, fiecare dintre acestea contribuind la patrimoniu cultural cu specificul său. Istoria, tradiţiile, cultura fiecărei etnii reprezintă un capitol important al universalităţii. Trebuie să învăţăm să ne respectăm reciproc, să comunicăm, să ne tolerăm, să cooperăm cu ceilalţi, deoarece doar aşa nu vor mai exista diferenţe între noi cei care suntem diferiţi, dar totuşi egali.
Educaţia interculturală constituie o opţiune ideologică în societăţile democratice şi vizează viitorii cetăţeni să facă cea mai bună alegere şi să se orienteze în contextul schimbărilor intervenite în sistemele de valori.
Ea trebuie să devină o constantă a pregătirii cadrelor didactice şi să-şi pună amprenta asupra programelor şcolare şi materiilor de învăţământ, asupra priorităţilor educative, asupra criteriilor de evaluare a competenţelor şi comportamentelor, asupra relaţiilor cu părinţii şi comunitatea, permiţând formarea comportamentelor în comunicare, cooperare şi încredere în cadrul grupului; respect reciproc, toleranţa faţă de opinii diferite. Dorinţa de progres real, afinităţile profesionale, aspiraţiile şi preocupările comune au constituit premisele proiectelor interşcolare la care conlucrează partenerii. Din experienţa acumulată considerăm că, cele mai eficiente demersuri didactice menite să integreze copiii în activitatea şcolară sunt cele prin care le prilejuim cât mai multe ocazii să acţioneze împreună, să se joace laolaltă, să descopere lucruri noi împreună, oferindu-le copiilor o multitudine de experienţe de învăţare, înlesnind astfel integrarea în învăţământul de masă .
Obiectivul general al anului 2010, în viziunea Uniunii Europene şi a statelor membre, este lupta împotriva sărăciei şi discriminării sociale ce ar trebui să aibă un impact crucial în sensibilizarea comunităţii. Criza economică şi financiară pe care o traversăm ar putea avea consecinţe pe termen lung asupra dezvoltării şi ocupării forţei de muncă în U.E , iar cele mai afectate sunt persoanele vulnerabile din punct de vedere social. Tânăra generaţie a Europei trebuie să devină competenţe cheie necesare pentru a face faţă provocărilor economiei globale . Tinerii dezavantajaţi cu dificultăţi de învăţare, de relaţionare, adaptare şi integrare socială trebuie să facă faţă obstacolelor şi barierelor în ceea ce priveşte mobilitatea. Ei au nevoie de un sprijin deosebit, special pe parcursul unui traning vocaţional astfel încât dobândirea competenţelor cheie să se desfăşoare în funcţie de grad/tip de deficienţă şi nevoile fiecărui individ în parte. Aşadar, prin suportul specific individualizat, al strategiilor de traning, a traning- ului special pentru tinerii dezavantajaţi, proiectul urmăreşte să asigure acestor tineri noi competenţe şi îndemânări de bază ce le va permite o mai bună integrare pe piaţa muncii .
Toţi suntem diferiţi, dar în acelaşi timp, egali. Semnul de egalitate care s-ar pune în relaţiile pe care le împărtăşim cu cei din jurul nostru nu vine din spaţiul pe care-l ocupăm şi nici de la ceea ce considerăm că ceilalţi aşteaptă de la noi. Semnul de egalitate este dat de respectul faţă de cei de lângă noi şi de posibilitatea de comunicare pe care trebuie să o valorificăm. Posibilitatea care ne este oferită necondiţionat şi care trebuie valorificată cu grijă pentru a identifica oportunităţile oferite de convieţuirea cu ceilalţi.

„Descoperirea celorlalţi înseamnă descoperirea unei legături şi nu a unei bariere” .
Mulțumesc frumos,cam câte pagini ocupă în world? Am nevoie e minim 2
In WORD, acuma depinde.. iti utilizezi si tu creierul si mai maresti fontul, mai faci o spatiere intre randuri, blablabla..
User avatar
SeNzoRx
Membru, skill +2
Membru, skill +2
Posts: 617
Joined: 05 Apr 2015, 23:51
Detinator Steam: Da
Reputatie: Membru Club eXtreamCs (2 luni)
Fond eXtream: 0

30 Nov 2015, 22:26

Itsirc wrote:
SeNzoRx wrote:
Itsirc wrote:Diferiţi, dar egali – un principiu al egalităţii şi respectului reciproc

Într-o societate egocentristă omul uită că trăieşte în comuniune cu alţi oameni şi că alături de el se află semeni ce au nevoie de înţelegerea şi sprijinul său. Astăzi, mai mult ca oricând trebuie să învăţăm să ne acceptăm, să învăţăm să respectăm principiile democraţiei autentice, pentru că numai împreună vom reuşi să coexistăm într-o societate democratică europeană.
Diferiţi, dar egali – este un principiu al egalităţii şi respectului reciproc.

În diversitatea etniilor si categoriilor sociale de pe pământ constă frumuseţea universului uman, fiecare dintre acestea contribuind la patrimoniu cultural cu specificul său. Istoria, tradiţiile, cultura fiecărei etnii reprezintă un capitol important al universalităţii. Trebuie să învăţăm să ne respectăm reciproc, să comunicăm, să ne tolerăm, să cooperăm cu ceilalţi, deoarece doar aşa nu vor mai exista diferenţe între noi cei care suntem diferiţi, dar totuşi egali.
Educaţia interculturală constituie o opţiune ideologică în societăţile democratice şi vizează viitorii cetăţeni să facă cea mai bună alegere şi să se orienteze în contextul schimbărilor intervenite în sistemele de valori.
Ea trebuie să devină o constantă a pregătirii cadrelor didactice şi să-şi pună amprenta asupra programelor şcolare şi materiilor de învăţământ, asupra priorităţilor educative, asupra criteriilor de evaluare a competenţelor şi comportamentelor, asupra relaţiilor cu părinţii şi comunitatea, permiţând formarea comportamentelor în comunicare, cooperare şi încredere în cadrul grupului; respect reciproc, toleranţa faţă de opinii diferite. Dorinţa de progres real, afinităţile profesionale, aspiraţiile şi preocupările comune au constituit premisele proiectelor interşcolare la care conlucrează partenerii. Din experienţa acumulată considerăm că, cele mai eficiente demersuri didactice menite să integreze copiii în activitatea şcolară sunt cele prin care le prilejuim cât mai multe ocazii să acţioneze împreună, să se joace laolaltă, să descopere lucruri noi împreună, oferindu-le copiilor o multitudine de experienţe de învăţare, înlesnind astfel integrarea în învăţământul de masă .
Obiectivul general al anului 2010, în viziunea Uniunii Europene şi a statelor membre, este lupta împotriva sărăciei şi discriminării sociale ce ar trebui să aibă un impact crucial în sensibilizarea comunităţii. Criza economică şi financiară pe care o traversăm ar putea avea consecinţe pe termen lung asupra dezvoltării şi ocupării forţei de muncă în U.E , iar cele mai afectate sunt persoanele vulnerabile din punct de vedere social. Tânăra generaţie a Europei trebuie să devină competenţe cheie necesare pentru a face faţă provocărilor economiei globale . Tinerii dezavantajaţi cu dificultăţi de învăţare, de relaţionare, adaptare şi integrare socială trebuie să facă faţă obstacolelor şi barierelor în ceea ce priveşte mobilitatea. Ei au nevoie de un sprijin deosebit, special pe parcursul unui traning vocaţional astfel încât dobândirea competenţelor cheie să se desfăşoare în funcţie de grad/tip de deficienţă şi nevoile fiecărui individ în parte. Aşadar, prin suportul specific individualizat, al strategiilor de traning, a traning- ului special pentru tinerii dezavantajaţi, proiectul urmăreşte să asigure acestor tineri noi competenţe şi îndemânări de bază ce le va permite o mai bună integrare pe piaţa muncii .
Toţi suntem diferiţi, dar în acelaşi timp, egali. Semnul de egalitate care s-ar pune în relaţiile pe care le împărtăşim cu cei din jurul nostru nu vine din spaţiul pe care-l ocupăm şi nici de la ceea ce considerăm că ceilalţi aşteaptă de la noi. Semnul de egalitate este dat de respectul faţă de cei de lângă noi şi de posibilitatea de comunicare pe care trebuie să o valorificăm. Posibilitatea care ne este oferită necondiţionat şi care trebuie valorificată cu grijă pentru a identifica oportunităţile oferite de convieţuirea cu ceilalţi.

„Descoperirea celorlalţi înseamnă descoperirea unei legături şi nu a unei bariere” .
Mulțumesc frumos,cam câte pagini ocupă în world? Am nevoie e minim 2
In WORD, acuma depinde.. iti utilizezi si tu creierul si mai maresti fontul, mai faci o spatiere intre randuri, blablabla..

Mersi frumos . Mai aștept. Am să fac o îmbinare și să fac ceva frumos
Post Reply

Return to “Discutii generale”

  • Information